Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

Αριστερός με οδηγίες χρήσεως..

γράφει η Λίλα Μήτσουρα

Θαρρώ πως έχουμε χάσει λίγο τα αυγά και τα πασχάλια μας που λέει και ο λαός μας έτσι? Κρατάμε το σπαθί σηκωμένο και παίρνουμε κεφάλια σε όποιον ή ότι δεν ταιριάζει με το δικό μας αριστερό ιδεώδες. Αυτό που εμείς έχουμε πλάσει στο μυαλό μας ως έννοια. Αγνοώντας κάτι σημαντικό όμως. Η αριστερά είναι τρόπος ζωής και όχι μια απλή ψήφος σε ένα κόμμα ή κίνημα. Αριστερός δεν γίνεσαι με φανατισμό και κατασπαράζοντας ότι δεν γράφεται μέσα στο βιβλίο οδηγιών που σε φόρτωσαν χρόνια τώρα.

Αν βγω στο δρόμο αυτή τη στιγμή κρατώντας την ελληνική σημαία και φωνάζω δυνατά: "ΠΡΩΤΑ Η ΕΛΛΑΔΑ!!!" εκτός από γραφική θα με πουν και εθνικίστρια. Θα μου κολλήσουν ταμπέλα επειδή αγαπώ την χώρα μου. Ότι δεν είμαι αριστερή .Και ποιός σας είπε ότι απαγορεύεται να αγαπώ την χώρα μου και να παλεύω για αυτήν για να αναγεννηθεί αν είμαι αριστερή? Ότι δεν είμαι διεθνίστρια επειδή βάζω πρώτα από όλα την Ελλάδα που ψυχορραγεί ?

Πρώτα απ όλα είμαι Ελληνίδα και πατριώτισσα και έπειτα είμαι αριστερή. Δεν αφαιρώ από κανέναν τον δικαίωμα να εκφράζεται όπως θέλει, σέβομαι τις διαφορετικές απόψεις, στάσεις ζωής, τα διαφορετικά ήθη και έθιμα. Σέβομαι τον άνθρωπο. Αλλά αγαπώ την χώρα μου και δεν επιτρέπω σε κανέναν να μου κολλάει ταμπέλα! Το κόμμα που ψηφίζω το ψηφίζω για να υπηρετήσει καλύτερα την πατρίδα μου και να κάνει πράξη αυτό που δίδαξε αυτή η χώρα, αυτό που μας δίδαξαν οι αρχαίοι πρόγονοι μας. Την δημοκρατία.

Το ψηφίζω για να υπηρετήσει καλύτερα τα συμφέροντα μας με σθένος, πάθος  και αγάπη για τον λαό που τον ανέδειξε και όχι για να υπηρετώ εγώ αυτό, όχι για να το βάζω πάνω από όλα. Για μένα  πάνω από όλα είναι η Ελλάδα και η ιστορία της. Και οι αρχαίοι προγόνοι μας. Ότι είναι ελληνικό, καταλάβες? Και τον εφιάλτη θα βάλω στην κορυφή και όποιον άλλον μπορεί να με διδάξει τι να προσέχω και τι λάθη να μη κάνω.

Και αναφέρθηκα στους αρχαίους γιατί έχουμε και άλλο κόλλημα τελευταία. Αν ακούσουμε κάτι αρχαιοελληνικό αυτόματα το μυαλό μας πάει σε ακροδεξιό κόμμα. ΡΕ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ???? Ποιός είναι αυτός ο κρετίνος που σας φυτεύει τέτοιες ιδέες στο μυαλό? Και πόσο κρετίνοι είμαστε εμείς που μπαίνουμε στο παιχνίδι τους? Ποιός θα μου απαγορέψει να αγαπώ και να μιλώ για τους αρχαίους για να μη παρεξηγηθώ?

Τελικά ίσως να μην είναι και τόσο ηλίθιος αυτός που το εφάρμοσε ξέρεις....... Την δουλειά του μια χαρά την έκανε . Μας μπέρδεψε, μας φανάτισε, μας χώρισε στα δυο. Μοίρασε αφειδώς αφορισμούς διέσπασε την αριστερά και έκλεισε το μυαλό μας σε ένα κουτί μαζί με παρωπίδες και ταμπέλες. Κι εσύ  Έλληνα με την νοοτροπία σκλάβου που αν δεν δει το οδηγό χρήσεως για αριστερούς, τι επιτρέπεται και τι όχι, δεν κάνεις  βήμα.  Η αριστερή βίβλος. Τελικά είμαστε θέση και φύση πρόβατα. Τουλάχιστον η άλλη βίβλος είχε και τη σοφή φράση "πίστευε και μη, ερεύνα "ΠΡΟΣΕΞΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΣΤΙΞΗΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΜΜΑ!!!!!

Δεν θα άνοιγα αυτή την κουβέντα αν δεν άκουγα σχόλια για αυτό το φιλόξενο ιστολόγιο (blog) που πήρε τις σκέψεις μου και τις δημοσιοποίησε. ΑΜΕΙΝΙΑΣ Ο ΠΑΛΛΗΝΕΥΣ. Το λάθος του για μερικούς στενόμυαλους είναι το αρχαιοελληνικό του όνομα. Αν αυτοί λοιπόν δηλώνουν αριστεροί εγώ τους προκαλώ να το αποδείξουν. Είμαι η Λίλα και μαθαίνω να είμαι αριστερή που αγαπώ και σέβομαι τον άνθρωπο και πάνω από όλα μα πάνω από όλα βάζω την Ελλάδα και ότι αυτή μπορεί να με διδάξει με τα σωστά της και τα λάθη της.

Δηλώνω λοιπόν μαθητευόμενη αριστερή διδάσκομαι από την ιστορία μου και από τον     ΑΜΕΙΝΙΑ ΤΟΝ ΠΑΛΛΗΝΕA  τον αρχαίο και ευχαριστώ τον σύγχρονο Αμεινία που με δέχτηκε στον τόσο φιλόξενο σοβαρό και αντιστασιακό  του χώρο.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
  ΧΑΙΡΕΤΩ ΣΑΣ!


0 comments :

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *