Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015

Ο Χαρδούβελης εξηγεί τα περί εμβασμάτωνων : Φοβήθηκα όπως η μισή Ελλάδα το 2012

Τους λόγους που «έβγαλε» χρήματα στο εξωτερικό το 2012 εξήγησε ο πρώην υπουργός Οικονομικών, Γκίκας Χαρδούβελης.
«Τα χρήματα είναι δηλωμένα και φορολογημένα» τόνισε ο πρώην υπουργός Οικονομικών,στο Star. «Τον Ιούνιο του 2012 φοβήθηκα και εγώ, όπως φοβήθηκε τότε όλη η Ελλάδα. Και εγώ όπως και πολλοί Έλληνες μετέφερα κάποια από τα χρήματα μου, για να μπορώ να συντηρήσω τα παιδιά μου, φοβήθηκα πως μπορεί να καταρρεύσει η χώρα» παραδέχτηκε.
Αναφερόμενος ειδικά στις μικρές μεταφορές χρημάτων, ο κ.Χαρδούβελης, αποκάλυψε ότι «τα χρήματα τα έβγαζα σε μικρά ποσά στο εξωτερικό, διότι το έκανα μόνος μου μέσω internet».
Ο πρώην υπουργός Οικονομικών εμφανίστηκε ενοχλημένος που ενημερώθηκε για το έγγραφο Νικολούδη από μια εφημερίδα και όχι από την Βουλή.
«Δεν είναι σωστό να το μαθαίνω από τον τύπο» είπε ο κ.Χαρδούβελης, τονίζοντας ωστόσο ότι αν ήθελε να κρύψει κάτι, τότε δεν θα μετέφερε μεγάλο ποσό.
«Έβγαλα στο εξωτερικό μόνο ένα μικρό κομμάτι από τα χρήματα μου... Έχω μεταφέρει και χρήματα στην Ελλάδα, με αυτά αγόρασα το σπίτι μου… Η ζωή μου είναι καθρέφτης» πρόσθεσε.
Σε άλλες δηλώσεις του στον ραδιοφωνικό σταθμό Βήμα Fm, ανέφερε: «Έκανα και μια μεγάλη κίνηση, η οποία ελέγχεται και έκανα μέσα από την τράπεζα. Αυτά είναι μικρά ποσά, τα οποία έκανα μέσω του internet και ήθελα να είμαι βέβαιος ότι για τα χρήματα αυτά δεν θα κάνω λάθος. Όλα τα χρήματα είναι φορολογημένα, δηλωμένα και όλα τα χρήματα πού φύγανε υπάρχουν και στο πόθεν έσχες που είχα υποβάλλει όταν ήμουν υπουργός, αργότερα το 2014».
«Δεν έχω να κρύψω τίποτα. Το 2012 δεν είχα υποχρέωση υποβολής του πόθεν έσχες, όταν έκανα τις κινήσεις δεν ήμουν στην Κυβέρνηση Παπαδήμου, δεν υπήρχε κυβέρνηση Παπαδήμου, ήταν τον Ιούνιο του 2012. Δεν είμαι και κάποιος ο οποίος έχω ζήσει όλη μου τη ζωή στην Ελλάδα. Δεν σας κρύβω ότι φοβήθηκα, διότι τότε είχα φύγει από την Κυβέρνηση κι έβλεπα ότι χειροτέρευε πάρα πολύ το κλίμα και το λογικό για κάποιον άνθρωπο είναι να διαφοροποιήσει το χαρτοφυλάκιο, ιδίως αν έχει ανάγκες. Επειδή ήξερα ότι είχα άμεσες ανάγκες, το έκανα. Δεν είχα να κρύψω τίποτα από την Τράπεζα της Ελλάδας, διότι άμα είχα να κρύψω κάτι, θα ήταν όλες οι κινήσεις μικρές. Κάνουν κυνήγι μαγισσών τώρα, ότι εγώ είχα κατά νου να κρύψω κάτι. Άμα κάνεις μια κίνηση μεγάλη το βλέπει ο άλλος», συνέχισε ο πρώην υπουργός.
«Εγώ έχω διπλό σκρινάρισμα, που δεν έχει ο κάθε Έλληνας πολίτης, επειδή είναι κάθε είδους ανίκανοι. Έχω διπλό έλεγχο, ο οποίος έλεγχος βγήκε πριν από πέντε-έξι χρόνια, οι Αμερικανοί θέλουν να ξέρουν ακριβώς κάθε χρόνο τα περιουσιακά σου στοιχεία όλα, εκτός από τις κατοικίες. Άρα εγώ ελέγχομαι και από Ελλάδα και από το εξωτερικό και δεν μπορώ να ξεφύγω από πουθενά, δηλαδή όλα είναι ανοιχτά και δεν έχω να κρύψω απολύτως τίποτα, γι' αυτό και εκπλήσσομαι γι' αυτό που έγινε και έγινε χωρίς να το ξέρω, μέσω του Τύπου να μαθαίνω αυτά τα πράγματα και έχουν ειπωθεί σημεία και τέρατα», τόνισε.
«Ως υπουργός και ως δημόσιος λειτουργός ποτέ δεν έκανα καμία κίνηση, ποτέ δεν κάνω κίνηση για να μην θεωρηθεί ότι κάτι γίνεται. Αλλά συνολικά έχω φέρει στην Ελλάδα πολύ περισσότερα χρήματα, επειδή δούλεψα στο εξωτερικό και έζησα εκεί, πολύ περισσότερα από ό,τι έχω πάρει από την Ελλάδα. Με εξέπληξε. Αν έχει πάει κάτι στη Βουλή για μένα, δεν πρέπει να μου το πουν από τη Βουλή; Πρέπει να το μάθω από το δημοσιογράφο;», διερωτήθηκε ο κ.Χαρδούβελης.
Για την οικονομία και αν πρέπει ο κόσμος να φοβάται το μέλλον

Τώρα, όχι. Πιστεύω ότι ξεφύγαμε (από τον κίνδυνο). Δεν είμαστε στην ίδια πίεση με το 2012. Οι κίνδυνοι δεν είναι ίδιοι, δεν είναι τόσο μεγάλοι και η κυβέρνηση έχει τη δυνατότητα να βάλει ξανά μπρος την οικονομία, αρκεί να δουλέψει, να κάνει πενηνταράκια αυτά που υποσχέθηκε και να μη μένει στα λόγια.

Για το αν «το νόμιμο είναι και ηθικό»

Όχι βέβαια. Πιστεύω, όμως, πως ό,τι έχω κάνει στη ζωή μου είναι ηθικό και δεν έχω κάνει κάτι για το οποίο να ντρέπομαι.

Τις δηλώσεις του πρώην υπουργού Οικονομικών για τα περί εμβασμάτων στο εξωτερικό, σχολίασε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γαβριήλ Σακελλαρίδης, ο οποίος τόνισε ότι «ο κ. Χαρδούβελης το μόνο που κατάφερε ήταν να δημιουργήσει περισσότερα ερωτήματα.

0 comments :

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *