Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016

Εδώ παπάς, εκεί παπάς


 Έχω συμφιλιωθεί εδώ και πολύ καιρό με το γεγονός ότι αυτή η θρησκεία έχει μερικά πολύ fucked up έθιμα. Έχω συμφιλιωθεί με το γεγονός ότι η εμμονή της με τον θάνατο είναι μεγαλύτερη κι από την δική μου εμμονή με τον θάνατο όταν ήμουν δεκαπέντε. Κάθε Μεγάλη Παρασκευή κυκλοφορεί το φέρετρο του Ιησού. Κάθε λίγους μήνες κάνει περιοδεία και από ένα νέο σφραγισμένο κουτί με κόκαλα ή λείψανα αγίων. Και όλα αυτά είναι πράγματα που συμβαίνουν και με διασκεδάζουν και με κάνουν να νιώθω καλύτερα με τον εαυτό μου.

Γιατί όμως να περιφέρεις ένα πτώμα στους δρόμους μιας πόλης;

Δηλαδή, προσπαθώ να εξηγήσω τι σκοπό εξυπηρετεί αυτό. Είναι έθιμο της συγκεκριμένης Εκκλησίας, θα μου πεις. Το σημαντικό ερώτημα εδώ είναι Γιατί; Γιατί να πάρεις κυριολεκτικά ένα πτώμα, να το βάλεις πάνω σε έναν θρόνο και να το φέρνεις βόλτες από ‘δω κι από ‘κει; Και μετά έχω κι άλλες απορίες. Αυτό το πτώμα το βαλσαμώσανε πριν το καθίσουν στον θρόνο; Πώς είναι κάτι τέτοιο νόμιμο; Ο Ανδρέας Παπανδρέου γιατί δεν το έκανε αυτό; Πόσα πρόσωπα έχουν υπάρξει σ' αυτή τη χώρα πιο σημαντικά από τον Ανδρέα Παπανδρέου;

Και τους κράξανε, προφανώς, επειδή έβαλαν τις φωτογραφίες που τράβηξαν (προφανώς!) στο Facebook. Που σημαίνει ότι ευτυχώς όλοι αντιμετωπίζουμε αυτό το θέμα με τον τρόπο που του αξίζει, επειδή σοβαρά τώρα—τι σκατά;

Τι σημαίνει αυτό για την κοινωνία μας; Τι σημαίνει αυτό για το μέλλον; Τι έχει να πει γι’ αυτό εκείνη η εφημερίδα που κάθε τρεις μέρες γράφει ότι έρχεται ο Αντίχριστος; Πώς σχετίζεται όλο αυτό με τις ολοένα και πιο ανησυχητικές θεάσεις μπλακμεταλάδων στην Πεντέλη, που τρομοκρατούν γυναίκες που ήθελαν απλά να φτιάξουν τα νύχια τους; Μήπως η Ελλάδα έχει ενσωματώσει πλήρως το Halloween στην κουλτούρα της κι εμείς δεν ενημερωθήκαμε; Μήπως έρχεται όντως ο Αντίχριστος, και αυτά είναι τα πρώτα σημάδια;

Στην περίπτωση που έρχεται όντως ο Αντίχριστος, εγώ δηλώνω ενθουσιασμένος. Έχω να βιώσω τέτοια προσμονή για κάτι φρέσκο και διαφορετικό από τότε που ο ΣΥΡΙΖΑ έγινε κυβέρνηση! Και θα βγω πρώτος στους δρόμους, επιδεικνύοντας νεκρά πράγματα, περιμένοντας την ψυχή να αρπαχθεί από το σώμα μου με τον πιο βίαιο τρόπο, επειδή ήρθε επιτέλους η ώρα να κάνουμε κάτι σωστό σε αυτή τη χώρα!

Και επειδή τίποτα δεν με κάνει πιο χαρούμενο από την γκροτέσκα και conceptual τέχνη, ορίστε μερικές τέλειες ιδέες για νεκρά πράγματα που μπορείς να βγάλεις κι εσύ βόλτα αυτό το Halloween!
*Το μέλλον σου
*Το μαρούλι που αγόρασες και δεν έφαγες ποτέ, επειδή είσαι ένα σκουπίδι που παραγγέλνει πιτόγυρα
*Την γιαγιά σου
*Τα προφυλακτικά που αγόρασες τρία χρόνια πριν και δεν άνοιξες ποτέ
*Την ελληνική τηλεόραση
*Την δισκογραφία του Παύλου Παυλίδη


Λατρεύω αυτή την χώρα.



0 comments :

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *