Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου 2017

Ο ΟΣΕ έχει 5 στόματα να ταΐσει. Ποιος να πρωτοφάει;


Έχεις μια εταιρία. Φτιάχνεις μια άλλη εταιρία για να διαχειρίζεται τα υλικά που χρησιμοποιείς. Και μια άλλη για να διαχειρίζεται το προσωπικό. Μία για τα έργα σου και μία για την αποθήκη. Αυτές οι πέντε έχουν διαφορετικές διοικήσεις! Αν είσαι ιδιώτης σε 6 μήνες έχεις φαλίρει. Αν είσαι δημόσιο, σε 50 χρόνια εξακολουθείς και κλέβεις τα λεφτά των φορολογούμενων. Με την υποστήριξη όλων των υπουργών που σε χάιδευαν. Σήμερα σε λένε ΟΣΕ. Ή οποιαδήποτε δημόσια εταιρία.

Το κωμικοτραγικό δεν είναι που τα τραίνα αποκλείστηκαν από το χιόνι στην Ελλάδα με 1500 επιβάτες. Το κωμικοτραγικό είναι ότι ο αρμόδιος υπουργός και παλαιό κυβερνητικό στέλεχος των κυβερνήσεων και του συστήματος ΠΑΣΟΚ κ. Σπίρτζης διέταξε ένορκη διοικητική εξέταση για να βρει τα αίτια!

Να του τα πούμε εμείς. Στη χώρα που ο δημοτικός υπάλληλος κλείδωσε έξω στο χιόνι τους άστεγους γιατί δεν ήρθε ο αντικαταστάτης του και που σχεδόν κάθε υπάλληλος του δημόσιου σε στέλνει μπαλάκι για να σε ξεφορτωθεί σε άλλο υπάλληλο ή υπηρεσία, το υπουργείο περιμένει ότι τα τραίνα, χωρισμένα σε πέντε εταιρίες (!) θα συντονίζονταν για κάτι που ήταν έξω από τη ρουτίνα των διοικήσεών τους;;

Τα τραίνα στην Ελλάδα της φαιδράς πορτοκαλέας δεν είναι μια εταιρία. Είναι πέντε! Ο ΟΣΕ είναι υπεύθυνος για την εύρυθμη λειτουργία της υποδομής τραίνων και δικτύου. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι υπεύθυνη μόνο για τη χρήση της υποδομής, δηλαδή γραμμών, υλικών και τραίνων. Η ΕΕΣΣΤΥ είναι υπεύθυνη για τη συντήρηση του τροχαίου υλικού. Η ΓΑΙΟΣΕ ειναι υπεύθυνη για την ακίνητη περιουσία και η ΕΡΓΟΣΕ για την επίβλεψη των έργων! Για το συντονισμό των πέντε υπεύθυνος είναι ο Φούφουτος. Αποδείχτηκε.

Όλο αυτό το αλαλούμ δεν είναι άγνωστο στον υπουργό κ. Σπίρτζη που διέταξε την έρευνα. Αντιθέτως, του είναι γνωστό περισσότερο από τους συναδέρφους του του ΣΥΡΙΖΑ, οι οποίοι έπιναν τσίπουρα και αερολογούσαν επαναστατικά όταν οι κυβερνήσεις ΝΔ και ΠΑΣΟΚ μεταξύ 2006 και 2010 έσπαγαν τον ΟΣΕ στα πέντε για να μοσχοπουλήσουν ευκολότερα σε ξένους την εταιρία.

Στο μεταξύ, εδώ και τουλάχιστον 4 χρόνια κάθε συμμορία κλέβει ανενόχλητη από την ύπαιθρο και τις αποθήκες κάθε είδους υλικό, που είναι περιουσία του ελληνικού λαού και παρατημένο. Που έχει πληρωθεί με τον ιδρώτα του. Από κάθε χάλκινο υλικό μέχρι μετασχηματιστές, ηλεκτρονικά, ράγες μέχρι χαλίκια! Γιατί η ελληνική σιδηροδρομική γραμμή είναι ουσιαστικά αφύλαχτη. Πληρώνει το κορόιδο. Η φύλαξη θέλει δουλειά και έγνοια. Δε θέλει τάγμα.

Εδώ και 20 χρόνια σέρνεται ένα σκάνδαλο διασπάθισης δημόσιου χρήματος στον ΟΣΕ από τις κυβερνήσεις του 1997 και δώθε, για δισεκατομμύρια που εξαερώθηκαν, για παραγγελίες υλικών και εκατοντάδων βαγονιών που πληρώθηκαν και δεν παραδόθηκαν ποτέ, για λοκομοτίβες- φαντάσματα, υπερτιμολογήσεις σε υλικά και υπηρεσίες, για εμπλοκή των γερμανικών κολοσσών Siemens και Reihnmental, των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, υπό τη μακάρια ματιά όλων των υπουργών Συγκοινωνιών από τότε.

Για τα σκάνδαλα αυτά δεν μπήκε κανείς φυλακή. Ο καρδιοπαθής καταδικασμένος Παπαγεωργόπουλος, που δεν έχει σχέση με τον ΟΣΕ, έκανε σκι τα Χριστούγεννα στα βουνά! Μπορεί να σας εξηγήσει τον τρόπο που βγαίνουν όλοι λάδι.

Δεν έχουμε προσωπικό, φωνάζουν ως συνήθως οι συνδικαλιστές, που είχαν μάθει στον ΟΣΕ να αντιστοιχούν και να χρυσοπληρώνονται 10 για δουλειά που γινόταν με τρεις! Δεν έχουν προσωπικό από τις χρυσοπληρωμένες αποζημιώσεις και συνταξιοδοτήσεις χιλιάδων σε μια σιωπηρή πλουσιοπάροχη εθελουσία, μόλις μαθεύτηκε ότι ο ΟΣΕ θα πάψει να είναι το προνομιούχο μαγαζί που ήταν πριν το 2010.Για τα κονδύλια που πλήρωνε ο λαός; Στα παλιά τους τα παπούτσια.

Ήμουν καθισμένος στον παραδεισένιο σταθμό στο Ζευγολατειό μήνες αφού είχε ανακοινωθεί ότι η γραμμή Πελοποννήσου καταργείται. Φορτηγά έφερναν υλικά και καινούργιες ράγες και τα ξεφόρτωναν. Ρώτησα τι γίνεται, αφού η γραμμή καταργείται.

Μου απάντησαν με απόλυτη φυσικότητα, ότι μπορεί να καταργείται η γραμμή, αλλά το κονδύλι είχε εγκριθεί και άρα τα υλικά έπρεπε να αγοραστούν και να προωθηθούν! Δηλαδή, γραμμή- ξεγραμμή τα λεφτά έπρεπε να ξοδευτούν μαζί με τις εργατοώρες των υπαλλήλων! Αποκλείεται να πήγαιναν σε άλλες δημόσιες ανάγκες!

Τι έκανε ο υπουργός κ. Σπίρτζης προχτές; Διέταξε εξέταση για να βρει γιατί οι υπεύθυνοι ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΣΤΥ, ΓΑΙΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ δεν συνεννοήθηκαν για να περάσουν πρώτα οι εμπορικές μηχανές που εκχιονίζουν και μετά οι εμπορικές σε έναν προαναγγελθέντα χιονιά; Και γιατί ένα δίκτυο, που το μισό γεμίζει χιόνια κάθε χρόνο προμηθεύτηκε κλειδιά χωρίς αντιστάσεις θέρμανσης για να μην παγώνουν; Μάταια βασανίζει τους δικαστές και τους ερευνητές των σιδηροδρόμων. Να του πούμε εμείς: Γιατί οι διοικήσεις στις δημόσιες υπηρεσίες λειτουργούν με ένα μόνιμο κριτήριο: Στα παλιά τους τα παπούτσια!

Τι θα πάθουν; Θα πάνε πειθαρχικό και θα επιπληχτούν από τους διαπλεκόμενους συναδέρφους τους; Σιγά τα λάχανα. Πέντε ευσυνείδητοι μηχανικοί, υπάλληλοι και μηχανοδηγοί όλοι κι όλοι ίδρωσαν πραγματικά με έγνοια για να φτάσουν κι αυτοί και οι επιβάτες στον προορισμό τους.

Οι πέντε ευσυνείδητοι που κρατάνε εδώ και δεκαετίες το ελληνικό γκανγκστερικό δημόσιο σε λειτουργία. Είτε είναι γιατροί, είτε νοσοκόμοι, είτε στηλίτες της ΔΕΗ, είτε εργοδηγοί, είτε απλοί υπάλληλοι στις υπηρεσίες. Οι υπόλοιποι στα παλιά τους τα παπούτσια. Όταν δεν είναι με γεμάτες τις τσέπες από κλοπιμαία. Με την ανοχή ή τη συνεργασία των πολιτικών τους προϊστάμενων φυσικά.


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου