Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου 2017

Ένας άνθρωπος του Dieselgate στο τιμόνι του ευρωκοινοβουλίου


Ενώ αρκετά ΜΜΕ έσπευσαν να σχολιάσουν ότι ο νέος πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, Αντόνιο Ταχάνι, είναι «λαϊκιστής» αφού είχε θητεύσει δίπλα στον Σίλβιο Μπερλουσκόνι παρέλειψαν μια άλλη σημαντική λεπτομέρεια: Ότι ήταν ο επίτροπος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που δεν έκανε τίποτα για να αντιμετωπίσει το σκάνδαλο με τις εκπομπές καυσαερίων.

Όπως είχε προκύψει από την έρευνα του ΕΚ «το Dieselgate δεν θα είχε συμβεί, εάν οι εθνικές κυβερνήσεις και η Κομισιόν είχαν αναλάβει τις νομικές και διοικητικές ευθύνες τους». Στην έκθεση μάλιστα τονίζεται ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή γνώριζε για την υπόθεση από το 2004-2005.

Όπως έγραφε τον Δεκέμβριο το Παρατηρητήριο της Ευρώπης των Πολυεθνικών:

Ο ευρωβουλευτής Gerbrandy δήλωσε στην ολλανδική εφημερίδα NRC ότι θα προτιμούσε τα συμπεράσματα της εκθεςης να είναι ισχυρότερα, όσον αφορά το ρόλο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και της αποτυχίας της να δράσει εναντίον των εκπομπών αερίων.

Ο Gerbrandy αποκάλυψε ότι οι ευρωβουλευτές του Χριστιανοδημοκρατικού κόμματος αντιτάχθηκαν σε αυτό, θέλοντας να προστατεύσουν τον ευρωβουλευτή Αντόνιο Ταχάνι, ο οποίος είναι ο υποψήφιός τους για Πρόεδρος του Ευρωκοινοβουλίου τη νέα χρονιά.

Ανάμεσα στο 2010 και το 2014, ο Ταχάνι ήταν Ευρωπαίος Επίτροπος για τη Βιομηχανία. Ο Gerbrandy κατακρίνει το ρόλο του Ταχάνι στη Dieselgate, αναφερόμενος σε μια επιστολή που έστειλε στον Ταχάνι ένας Υπουργός Περιβάλλοντος, ο οποίος εξέφρασε βαθιά ανησυχία για τα υψηλά επίπεδα μόλυνσης του αέρα από τα ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα.


“Δεν έκανε τίποτα για αυτό. Μάλιστα ήθελε να σταματήσουν οι νέοι κανονισμοί για την αυτοκινητοβιομηχανία, λόγω της κρίσης. Αυτό είναι κατάφωρη αμέλεια και κακή διαχείριση. Τέλος πάντων, το όνομά του δεν συμπεριλήφθηκε στο ρεπορτάζ”, είπε ο Gerbrandy. 

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου