Πέμπτη, 9 Φεβρουαρίου 2017

Πλάκα μας κάνετε κ. Φλαμπουράρη;


Ο υπουργός περιμένει email ή τηλέφωνο από τους πολίτες ώστε να επιληφθεί των προβλημάτων τους. Ομως, αλήθεια, δεν ξέρει η κυβέρνηση ποια είναι τα προβλήματα που απασχολούν τους πολίτες; Χρειάζεται και να τους ρωτήσει;

 γράφει η Νίκη Λυμπεράκη

Για ό,τι δυσκολεύει την καθημερινότητά μας, τώρα πια υπάρχει λύση! Μ’ ένα mail στον κ. Φλαμπουράρη (στο a.flampouraris@parliament.gr), μ’ ένα τηλέφωνο στο γραφείο του (2103385314) ή με μια καταχώριση στο kathimerinotita.gov.gr, βάζεις, όπως φαίνεται, το λιθαράκι για ένα καλύτερο αύριο. Αυτό, χάρη στη νεοσύστατη «δομή για την εξυπηρέτηση της καθημερινότητας του πολίτη», που όπως διαβάζω στην ιστοσελίδα, έχει συγκροτηθεί από τον Υπουργό Επικρατείας Αλέκο Φλαμπουράρη, προκειμένου να αναλάβει πρωτοβουλίες και να συντονίσει δράσεις που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής των πολιτών.

 Πολύ ευχάριστο όλο αυτό.


Προφανώς είναι θετικό σε μια χώρα να υπάρχει τρόπος κάθε πολίτης να ενημερώνει τις αρχές για τα προβλήματα της καθημερινότητάς του. Απλά, για μας που ζούμε όχι γενικώς κι αορίστως «σε μια χώρα» αλλά ειδικώς στην Ελλάδα, αυτή η πρωτοβουλία του κ. Φλαμπουράρη, όπως και να το κάνουμε, φέρνει λίγο και σε ανέκδοτο.

Για παράδειγμα, δεν ξέρει ο κ. Φλαμπουράρης την αδιανόητη κατάσταση που επικρατεί στις δημόσιες υπηρεσίες της χώρας;

Δεν ξέρει πως σε πολλές των περιπτώσεων οι συναλλαγές μας με το δημόσιο παραπέμπουν τεχνολογικά στην εποχή των σπηλαίων;

Δεν ξέρει πως το ωράριο εξυπηρέτησης των πολιτών παραμένει εξαιρετικά περιοριστικό;

Δεν έχει ακούσει ποτέ ιστορίες πολιτών που έτυχε να πέσουν στα χέρια γραφειοκρατών σε εφορίες και ΔΕΚΟ, πληρώνοντας με χρόνο, κόπο, ενίοτε και χρήμα την εξοργιστική τους ακαμψία και τον ψηφιακό τους αναλφαβητισμό;

Δεν έχει υπόψιν τις ουρές για να πάρεις αριθμό πρωτοκόλλου;

Δεν έχει ακούσει ποτέ επιχειρηματία να εξηγεί πως, αν γλίτωνε διαδικασίες και διατυπώσεις, όπως ας πούμε βεβαιώσεις γνήσιου υπογραφής κι άλλα συναφή, ίσως να μπορούσε να απασχολεί έναν-δυο εργαζομένους παραπάνω;

Τι από αυτά αγνοεί ο υπουργός και χρειάζεται να του τα πούμε εμείς για «να οδηγηθούμε σε ευρύτερες κυβερνητικές πρωτοβουλίες και δράσεις που θα βελτιώνουν την ποιότητα ζωής», όπως ευαγγελίζεται και το δελτίο τύπου;

Μ’ αυτό το νέο εγχείρημα, γράφει ο κ.Φλαμπουράρης στο μήνυμά του στο kathimerinotita.gov.gr, στόχος είναι να μετατραπεί η σχέση μας με το κράτος από απρόσωπη που είναι σήμερα σε «προσωπική σχέση που απαιτεί σεβασμό, φροντίδα, αλληλεγγύη» κ.λ.π. Η ομάδα πίσω από το project, λέει ο υπουργός, (αλήθεια πόσοι την απαρτίζουν και πόσο μας στοιχίζει η πρωτοβουλία συνολικά;) θα εργαστεί με πάθος, θα ακούσει την κοινωνία και θα γίνει «ο εφιάλτης των ανάλγητων».


Καλά τα site κι οι επιτροπές και τα γραφεία κατηγοριοποίησης και προώθησης παραπόνων υπουργέ μου, αλλά με κίνδυνο να φανώ γραφική και κοινότοπη, φλερτάρω σοβαρά με την ιδέα να μπω στην πλατφόρμα σας μόνο και μόνο για να γράψω «Πλάκα μας κάνετε;»  
     

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου