Παρασκευή 12 Μαΐου 2017

Βαρουφάκης: Το πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης ήταν μια ανοησία


Τον Νοέμβριο του 2014 μου έδωσαν να καταλάβω ότι δέχονται πως ήταν λάθος οι εξαγγελίες, είπε ο πρώην υπουργός Οικονομικών.

Βαρουφάκης: Ο ΣΥΡΙΖΑ μου είπε πως δεν θα εφαρμόσει το πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης
«Υπέγραψα την πράξη νομοθετικού περιεχομένου για τα capital controls, όπως ο γιατρός τη ληξιαρχική πράξη θανάτου», υποστήριξε ο Γιάνης Βαρουφάκης, σε συνέντευξή του.

Σε μία εφ' όλης της ύλης συζήτηση, ο πρώην υπ. Οικονομικών δήλωσε: «έγινα υπουργός για να μην κλείσουν οι τράπεζες (…) οι τράπεζες έκλεισαν γιατί ο Ντάισελμπλουμ από την 31η Ιανουαρίου με είχε απειλήσει να μην ζητήσω αλλαγή της δανειακής συμφωνίας που είχε αποτύχει. «Αν επιμείνεις στη συζήτηση, θα σου κλείσω τις τράπεζες», μου είχε πει στην πρώτη μας συνάντηση».

«Το 2011 μιλούσα και με τον Σαμαρά και με το ΠΑΣΟΚ», αποκάλυψε ο ίδιος, μιλώντας στην τηλεόραση του Σκάι, ο οποίος ερωτηθείς για το πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης, ανέφερε:


«Ήμουν έξαλλος όταν διάβασα το πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης γιατί έγραφε ανοησίες. Έγραψα τότε ένα άρθρο με τίτλο "Δάκρυα και αίμα", με το οποίο ουσιαστικά αποδόμησα όλο το πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης και θεωρούσα ότι η σχέση μου με τον ΣΥΡΙΖΑ είχε τελειώσει».  



«Μου είπαν τότε (από τον ΣΥΡΙΖΑ): «αυτό είναι το πρόγραμμα του κόμματος, αλλά αν γίνουμε κυβέρνηση σε θέλουμε υπουργό Οικονομικών. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να δεσμεύεσαι από το πρόγραμμα του κόμματος. Τον Νοέμβριο μου έδωσαν να καταλάβω ότι δέχονται πως ήταν λάθος το πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης. Ήμαστε σε ένα διαμέρισμα στην Κυψέλη», είπε.

O κ. Βαρουφάκης άφησε να εννοηθεί ότι μιλούσε για την οικία Τσίπρα, και συμπλήρωσε: «Συζητούσαμε ολόκληρο το βράδυ και έγινε πλήρης αποδοχή της κριτικής που είχα κάνει».


Σε άλλο σημείο της συζήτησης, ο πρώην Υπουργός Οικονομικών ανέφερε: «Ο κ. Σόιμπλε επιθυμούσε το Grexit (…) Εγώ ήμουν της λογικής ότι αν πας σε μία διαπραγμάτευση έχοντας στο μυαλό σου τη ρήξη, γιατί να πας στη διαπραγμάτευση; (…) Εγώ υπήρξα πάντα υπέρ της παραμονής στην Ευρωζώνη, αλλά με τρόπο που να είναι βιώσιμος».   






euro2day.gr


0 comments :

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *