Πέμπτη 24 Μαΐου 2018

Τα δικά σας «πρέπει» με χάλασαν, τα δικά μου «θέλω» θα με φτιάξουν



Τι κι αν με «χάλασαν» τα πρέπει σας. Τι κι αν με άλλαξε ο τρόπος της ζωής σας. Τι κι αν με «μαγάρισαν» οι επιβολές σας. Εγώ θα χαλάσω το κέλυφος που φτιάξατε επάνω μου και θα σας δείξω τον πραγματικό μου εαυτό.

Οι άνθρωποι δεν θέλουν να δείχνουν αυτό που πραγματικά είναι. Το βλέπεις παντού. Στο δρόμο, στη δουλειά, στον καφέ, στη διασκέδαση. Εκεί ειδικά. Στη διασκέδαση. Βλέπεις φτιαγμένους ανθρώπους που προσπαθούν να κρύψουν τη στεναχώρια τους κάτω από φανταχτερά ρούχα και μπόλικο μακιγιάζ ή ένα λαμπερό αμάξι.

Στους ανθρώπους δεν αρέσει αυτό που πραγματικά είναι. Κι έτσι χτίζουν ένα καινούριο εαυτό, έτσι για να μπορούν να παρουσιάσουν κάτι. Χαλάνε δηλαδή το υπέροχο εγώ τους, για να ταιριάζουν με το σύνολο. Και τελικά καταλήγουν να ακούν μουσικούς, να θαυμάζουν καλλιτέχνες και να χειροκροτούν ανθρώπους που κάνουν εντελώς το αντίθετο. Δείχνουν τον πραγματικό τους εαυτό.

Ο άνθρωπος αρέσκεται να χειραγωγείται κι ας λέει το αντίθετο. Του κάνει τη ζωή ευκολότερη. Λιγότερες αποφάσεις, λιγότερες ευθύνες, λιγότερα λάθη. Όταν κάποιος έχει τον πλήρη έλεγχο του εαυτού του, δεν μπορεί να μετατοπίσει την ευθύνη. Αντίθετα κάποιος άλλος που ακολουθεί διαταγές και συμβουλές μπορεί εύκολα να πει «Δεν φταίω εγώ»! Και πόσο λυτρωτική είναι γι’ αυτούς τους ανθρώπους η έκφραση αυτή ε; Αστείο μοιάζει.

Γιατί στην πραγματικότητα ο άνθρωπος πρέπει να είναι ελεύθερο ον, με δική του βούληση, δική του άποψη. Να ευθύνεται για ό,τι λέει, να λυπάται για τα λάθη που ο ίδιος έχει κάνει και τελικά μέσα από αυτά να γίνεται ένας νέος και καλύτερος άνθρωπος. Όμως, ίσως να μην μας πρέπει ακόμη η τόση ευθύνη. Ίσως και να την φοβόμαστε. Ίσως όμως όχι όλοι.

Τι κι αν με «χάλασαν» τα πρέπει σας.
Τι κι αν με άλλαξε ο τρόπος της ζωής σας.
Τι και αν με «μαγάρισαν» οι επιβολές σας.
Εγώ θα χαλάσω το κέλυφος που φτιάξατε επάνω μου και θα σας δείξω τον πραγματικό μου εαυτό.
Αυτό να κάνεις!

Photo: Author/Depositphotos

















http://enallaktikidrasi.com






0 comments :

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *