Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2018

Συγκλονιστική περιγραφή του "γιλέκου" που έχασε το χέρι του στο Μπορντό



Ο 26χρονος Αντουάν ήταν θύμα μίας σχεδόν ωμής βίας. "Κοίταξα να δω το χέρι μου και τελικά είδα ένα κομμάτι σάρκας και παραμορφωμένα οστά".

Η μοίρα έπαιξε άσχημο παιχνίδι στον Αντουάν το βράδυ του Σαββάτου στο Μπορντό.


Κατά τη διάρκεια της πορείας των "κίτρινων γιλέκων" της πόλης, έσκυψε να πιάσει κάτι που έμοιαζε με απλό δακρυγόνο. Εν τέλει όμως επρόκειτο για χειροβομβίδα της αστυνομίας και ο 26χρονος είδε το δεξί του χέρι να κομματιάζεται!

Ακολούθησε μία πολύ δύσκολη βραδιά με εννιάωρο χειρουργείο για τη μερική αποκατάσταση της βλάβης. Προφανώς είναι η αρχή ενός Γολγοθά ο οποίος θα διαρκέσει μήνες μέχρι να γίνει εφικτή η πλήρης αποκατάσταση.

Ο Αντουάν περιέγραψε στην εφημερίδα "Liberation" την εμπειρία του: "Ολα έγιναν πολύ γρήγορα. Βλέπω κάτι να κυλά στα πόδια μου. Νομίζω ότι είναι δακρυγόνο. Προσπαθώ να το σηκώσω για να μην έρθει το αέριο στο πρόσωπό μου. Το σηκώνω αλλά αυτό εκρήγνυται. Προς το παρόν δεν έχω ακόμα συνειδητοποιήσει ότι έχω ένα χέρι λιγότερο.

Νιώθω ένα μυρμήγκιασμα. Το τρομαγμένο βλέμμα των ανθρώπων δίπλα μου μου δείχνει να καταλάβω ότι κάτι δεν πάει καλά. Κοιτάζω προς το χέρι μου και βλέπω ότι απλά δεν είναι εκεί. Εχουν μείνει κάποια κομμάτια σάρκας και τα οστά παραμορφωμένα. Στο ασθενοφόρο μου έκρυβαν τη θέα του χεριού μου. Τους ευχαριστώ γι' αυτό".

Η μητέρα του Αντουάν όπως είναι λογικό παραμένει συγκλονισμένη στο πλευρό του γιου της ο οποίος συνεχίζει να αφηγείται: "Η βία ήταν απίστευτη. Ακόμα και τώρα δεν μπορώ να δω ούτε βίντεο ούτε φωτογραφίες. Τα ρούχα μου προστάτευσαν τα πόδια μου". Ο 26χρονος θα υποβάλλει μηνύσεις και αυτό φυσικά είναι απολύτως λογικό.

"Θέλω να μάθω το ακριβώς συνέβη, πως έχασα το χέρι μου. Αυγά κρατούσαμε και αυτοί έριχναν χειροβομβίδες. Δεν υπήρχε τίποτα να μας προστατεύσει από αυτή τη βία".



















news247.gr

0 comments :

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *