Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2017

Νέα στοιχεία από την Αστυνομία για την δολοφονία Ζαφειρόπουλου

"Τους στείλαμε για να τον εκφοβίσουν και αυτοί τον σκότωσαν"


Προκειμένου τον πιέσουν να δώσει τα χρήματα «προσέλαβαν» τους δυο ομοεθνείς τους που έφτασαν στην πόρτα του δικηγόρου του με εντολή να τον εκφοβίσουν

Νέες αποκαλύψεις για τη εν ψυχρώ δολοφονία του δικηγόρου Μιχάλη Ζαφειρόπουλου στο γραφείο του στο κέντρο της Αθήνας έκανε η ελληνική αστυνομία. Σημειώνεται ότι ο 32χρονος Αλβανός που συνελήφθη για την δολοφονία του ποινικολόγου ομολόγησε την πράξη του ενώ αναζητείται ακόμη ο δεύτερος δράστης, ένας 30χρονος Αλβανός που έχει διαφύγει στην Αλβανία.

Ο 32χρονος «έδωσε» και τους τρεις Αλβανούς που βρίσκονται έγκλειστοι στις φυλακές Κορυδαλλού και «παρήγγειλαν» αντί αμοιβής 20.000 ευρώ τον εκφοβισμό του δικηγόρου. Ο τελικός αποδέκτης του εκφοβισμού ήταν πελάτης του Μ.Ζαφειρόπουλου ο οποίος είναι επίσης έγκλειστος στις φυλακές Κορυδαλλού για το σκάνδαλο της Energa.

Οι τρεις φυλακισμένοι Αλβανοί είχαν εκτελέσει συμβόλαιο θανάτου με εντολέα τον κατηγορούμενο για το σκάνδαλο της Energa και υποψήφιο θύμα τον δικηγόρο Γιώργου Αντωνόπουλο που έγινε στην Πεντέλη.Ο κατηγορούμενος για το σκάνδαλο της Energa  είχε υποσχεθεί στους δράστες 100.000 χρήματα που δεν είχαν πάρει.

Ζητούσαν, λοιπόν, από τον έγκλειστο για το σκάνδαλο της Energa 5 εκατ. ευρώ για να ανακαλέσουν τς καταθέσεις τους που τον κατονόμαζαν ως ηθικό αυτουργό στο συμβόλαιο θανάτου του Αντωνόπουλου. Προκειμένου τον πιέσουν να δώσει τα χρήματα «προσέλαβαν» τους δυο ομοεθνείς τους που έφτασαν στην πόρτα του δικηγόρου του με εντολή να τον εκφοβίσουν. Η πρόθεση ήταν να τον πυροβολήσουν στα πόδια. 

Σύμφωνα με την αστυνομία ο διάλογος τους στο γραφείο του ποινικολόγου ήταν ο εξής:

«Ρίχτου μια στα πόδια για να πάρει το μήνυμα»

Εννοώντας να πάρει το μήνυμα και την πλευρά του κατηγoρούμενου για το σκάνδαλο της Energa αλλά και η πλευρά των ηθικών αυτουργών ότι η αποστολή είχε εκτελεστεί.

Οι δυο Αλβανοί από το γραφείο του Ζαφειρόπουλου πήραν το κλητήριο θέσπισμα πάνω στο οποίο υπήρχαν στοιχεία συγγενών και φίλων του κατηγορούμενου για την Energa.Το κλητήριο θέσπισμα βρέθηκε στο σπίτι στην Καλλιθέα.       

Όταν έγινε γνωστή η δολοφονία Ζαφειρόπουλου στην φυλακή μεταξύ των ηθικών αυτουργών είχε γίνει η εξής στιχομυθία: «Βρε τους βλάκες εμείς τους είπαμε να τον εκφοβίσουν και αυτοί τον σκότωσαν»    

 Στην υπόθεση εμπλέκονται δυο γυναίκες η μία που έδωσε τα χρήματα και η δεύτερη  αρραβωνιαστικια του 32χρονου Αλβανού  










































thetoc.gr


Καταγγελία από την ΠΟΕ-ΟΤΑ: για σχέδιο συρρίκνωσης των δημοτικών παιδικών σταθμών


Για σχέδιο κυβέρνησης και θεσμών να συρρικνώσουν τους δημοτικούς παιδικούς, σταθμούς  μέσω της κατάργησης δύο εκ των τριών Τμημάτων Προσχολικής Αγωγής των ΑΤΕΙ, κάνει λόγο η ΠΟΕ-ΟΤΑ και ζητά κοινή συνάντηση με τους Υπουργούς Εσωτερικών, Πάνο Σκουρλέτη και Παιδείας, Κώστα Γαβρόγλου.

Συγκεκριμένα στην ανακοίνωση της, η ΠΟΕ-ΟΤΑ,αναφέρει:

“Σε εξέλιξη βρίσκεται από την κυβέρνηση σχέδιο συρρίκνωσης και απαξίωσης τόσο των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών, όσο και του Παιδαγωγικού και όχι μόνο, προσωπικού που εργάζεται κάτω από δύσκολες πολλές φορές συνθήκες σε αυτούς.

Τις τελευταίες ημέρες προκλήθηκε νέα αναστάτωση στους Παιδαγωγούς των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών με αφορμή τις νέες δηλώσεις-εξαγγελίες του Υπουργού Παιδείας κ. Κώστα Γαβρόγλου για κατάργηση δύο εκ των τριών Τμημάτων Προσχολικής Αγωγής των Α.Τ.Ε.Ι. στο πλαίσιο της υλοποίησης μνημονιακών δεσμεύσεων για συρρίκνωση της Ακαδημαϊκής Κοινότητας.

Οι Υπουργικές εξαγγελίες βρίσκονται σε εκ διαμέτρου αντίθετη κατεύθυνση με όσα ο κ. Γαβρόγλου έχει δηλώσει στην διευρυμένη σύσκεψη για την Προσχολική Αγωγή που έγινε την 29η Μαΐου 2017 στο Υπουργείο Εσωτερικών. Είχε δεσμευτεί στην κατεύθυνση ενοποίησης των Παιδαγωγικών Σχολών Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι. στο πλαίσιο της Ενιαίας Προσχολικής Αγωγής. Το γεγονός αυτό εμφανίζει τον κ. Υπουργό να «άγεται και να φέρεται» από άλλου είδους παρεμβάσεις που δεν ακουμπούν ούτε σε ένα σχέδιο για την Παιδεία, ούτε λαμβάνει σοβαρά υπόψη τις θέσεις της Ακαδημαϊκής Κοινότητας.

Δηλώνουμε κάθετα αντίθετοι σε κάθε σκέψη κατάργησης των Τμημάτων Προσχολικής Αγωγής ή την ενδεχόμενη συγχώνευσή τους με άλλα Τμήματα άσχετα με το Παιδαγωγικό αντικείμενο, γεγονός που οδηγεί μεθοδευμένα στην κατάργηση του σημαντικού Παιδαγωγικού ρόλου και έργου των Παιδαγωγών, αλλά και κατ’ επέκταση του Παιδαγωγικού ρόλου των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών και την σταδιακή μετατροπή τους σε «πάρκινγκ» Παιδικών ψυχών.

Οι απόφοιτοι των Τμημάτων Προσχολικής Αγωγής των Α.Τ.Ε.Ι. έχουν αναγνωρισμένα επαγγελματικά και εργασιακά δικαιώματα ως Παιδαγωγοί Προσχολικής Αγωγής που εργάζονται σε Δημοτικούς Παιδικούς Σταθμούς.

Τα Τμήματα Προσχολικής Αγωγής συγκεντρώνουν υψηλές προτιμήσεις εισακτέων φοιτητών με μεγάλη απορροφητικότητα και ζήτηση στην αγορά εργασίας.

Οι Παιδαγωγοί απόφοιτοι των Τμημάτων Προσχολικής Αγωγής των Α.Τ.Ε.Ι. στελεχώνουν και υλοποιούν τα Παιδαγωγικά προγράμματα των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών.

Η εξαγγελία της κυβέρνησης για δημιουργία 1.800 νέων Παιδικών Σταθμών την στιγμή που προγραμματίζει το κλείσιμο των Τμημάτων που δύνανται επιστημονικά να τους στελεχώσουν, οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην κατάργηση του Δημόσιου και Κοινωνικού και Παιδαγωγικού χαρακτήρα των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών.

Η Εκτελεστική Επιτροπή της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. δηλώνει αποφασισμένη να αντιπαλέψει δυναμικά και αποφασιστικά την μεθοδευμένη διάλυση μιας κοινωνικά αναγνωρισμένης δομής αλλά και να προασπιστεί στο πλαίσιο των συνεδριακών της αποφάσεων για ενιαία Προσχολική Αγωγή τα επαγγελματικά δικαιώματα των εργαζομένων που δουλεύουν στους Δημοτικούς Παιδικούς Σταθμούς.

Δηλώνουμε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο ότι δεν θα αποδεχθούμε την διετή υποχρεωτική ένταξη των παιδιών ηλικίας 4-6 ετών στα Νηπιαγωγεία. Δεν θα δεχθούμε την σχολειοποίηση της προσχολικής ηλικίας την συρρίκνωση των Παιδικών Σταθμών και την καταστρατήγηση των δικαιωμάτων των εργαζομένων Παιδαγωγών.

Θα αγωνιστούμε για την καθολική πρόσβαση όλων των παιδιών και το δικαίωμα των γονέων να επιλέγουν την δομή που επιθυμούν να εγγράψουν το παιδί τους.

Διεκδικούμε και απαιτούμε την υλοποίηση των δεσμεύσεων του Υπουργού Παιδείας κ. Κώστα Γαβρόγλου για ενοποίηση των Παιδαγωγικών Σχολών Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι. η οποία αποτελεί και την πάγια εκπαιδευτική πρακτική τόσο στο πλαίσιο των Ευρωπαϊκών χωρών όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο.

Στο πλαίσιο αυτό η Εκτελεστική Επιτροπή της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. ζητά ΑΜΕΣΑ την πραγματοποίηση κοινής συνάντησης με τον Υπουργό Εσωτερικών κ. Πάνο Σκουρλέτη και τον Υπουργό Παιδείας κ. Κώστα Γαβρόγλου στο πλαίσιο μιας καλόπιστης ανταλλαγής απόψεων. Θεωρούμε αυτονόητο το «πάγωμα» οποιαδήποτε ενέργειας που θα υπονομεύσει την όποια συζήτηση.


Η υπεράσπιση του Δημόσιου Κοινωνικού και Παιδαγωγικού χαρακτήρα των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών είναι αδιαπραγμάτευτα για την Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. και για το σύνολο των εργαζομένων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση Το έμψυχο δυναμικό τους αποτελούν το κυριότερο παράγοντα της Κοινωνικής αποδοχής των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών το οποίο και σκοπεύουμε να υπερασπιστούμε ως κόρη οφθαλμού !” 

Τζιτζικώστας: Να δοθούν απαντήσεις στα θέματα Αυγενάκη - Siemens


Ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας τόνισε επίσης πως θα πρέπει να υπάρξει εθνική συνεννόηση σε σημαντικά θέματα

 Υπέρ της εθνικής συνεννόησης στα σημαντικά θέματα τάχθηκε μιλώντας στο Ραδιόφωνο 24/7 ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας. Πρόσθεσε ωστόσο, ότι δίνεται μάχη ιδεών για το ποιος θα βγάλει τη χώρα από την κρίση.

Ο κ. Τζιτζικώστας ρωτήθηκε για το δημοσίευμα που αφορά στις συνομιλίες του γραμματέα της ΝΔ Λευτέρη Αυγενάκη με ποινικούς και τις αποκαλύψεις που έκανε η γραμματέας του ισχυρού άντρα της Siemens Μιχάλη Χριστοφοράκου, για 'δώρα' σε πολιτικούς φορείς και τόνισε πως πρέπει να δοθούν απαντήσεις, ενώ πρόσθεσε ότι πρέπει να απαντώνται όλα τα ζητήματα.
Ακούστε τις δηλώσεις του πατώντας ΕΔΩ     





























 news247.gr  

Απίστευτη καταγγελία από τη Ραχήλ Μακρή : Χάρισαν ποινή σε κατηγορούμενο για εμπορία ναρκωτικών ώστε να διοριστεί στη ΔΕΗ!


«Τον έπιασαν για κατοχή και πώληση ναρκωτικών και η συγκυβερνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ που είναι μπροστά του χάρισε την ποινή που του επιβλήθηκε για να διοριστεί στην ΔΕΗ ΑΕ» κατήγγειλε η Ραχήλ Μακρή

Απίστευτο και όμως ΣυριζΑνελικό. Ο Υπουργός Δικαιοσύνης Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων Σταύρος Κοντονής χάρισε ποινή σε κρατούμενο για εμπορία και κατοχή ναρκωτικών για να μπορέσει να διοριστεί στη ΔΕΗ!


Συγκεκριμένα στις 8 Σεπτεμβρίου 2017 στο ΦΕΚ με αριθμό 883 στην παράγραφο 4 αναφέρεται: «Με Προεδρικό Διάταγμα που εκδόθηκε στην Αθήνα στις 10-8-2017 σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 47 παρ. 1 του Συντάγματος ύστερα από πρόταση του Υπουργού Δικαιοσύνης Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και γνωμοδότηση του Συμβουλίου Χαρίτων: ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ Το υπόλοιπο της ποινής του …. Που του επεβλήθη με τη με αριθμ … απόφαση του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Δυτικής Μακεδονίας (ποινή φυλάκισης δυο ετών με τριετή αναστολή) για κατοχή και πώληση ναρκωτικών ουσιών και ΑΙΡΟΝΤΑΙ οι κατά νόμον συνέπειες που απορρέουν από την ανωτέρω καταδίκη του προκειμένου να μην αποτελεί κώλυμα για τον διορισμό του στη ΔΕΗ Α.Ε. με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου».



  



Την παραπάνω απόφαση αποκάλυψε στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook η κυρία Ραχήλ Μακρή η οποία σχολίασε: «Τον έπιασαν για κατοχή και πώληση ναρκωτικών και η συγκυβερνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ που είναι μπροστά του χάρισε την ποινή που του επιβλήθηκε για να διοριστεί στην ΔΕΗ ΑΕ. Θα μου πείς με τόση εμπειρία μπορεί να διδάξει πως θα μετατρέψουμε τα ορυχεία της ΔΕΗ σε χασισοφυτείες για να το πουλάμε και έτσι να επέλθει ανάπτυξη και εισόδημα στην χώρα. Καθημερινή παραβίαση χωρίς όριο των νόμων και του Συντάγματος, τακτοποίηση ημετερων και μέχρι εκδίδουν Πδ για να διορίζονται στην ΔΕΗ ενώ καταδικάζονται για εμπόριο ναρκωτικών. Η κατρακύλα σας δεν έχει τέλος μαφιόζοι».     



Τι απαντά ο Υπουργός Δικαιοσύνης κ. Σταύρος Κοντονής  για τις παραπάνω καταγγελίες :

  
Για εσκεμμένη παραπληροφόρηση και ανθρωποφαγία κάνει λόγο ο υπουργός Δικαιοσύνης Σταύρος Κοντονής σχετικά με δημοσιεύματα που ανέφεραν ότι απένειμε χάρη σε καταδικασθέντα για ναρκωτικά για να διοριστεί στη ΔΕΗ.

Ο υπουργός Δικαιοσύνης σε ανακοίνωση του, αναφέρεται στην πολλαπλή και διασφαλιστική για την τήρηση της νομιμότητας διαδικασία απονομής χάριτος, τονίζοντας το γεγονός ότι η απονομή χάριτος αποφασίζεται από το Συμβούλιο Χαρίτων που συγκροτείται κατά πλειοψηφία από δικαστικούς και ο φάκελος υπογράφεται από τον υπουργό Δικαιοσύνης ενώ κυρίαρχη είναι η αρμοδιότητα για την απονομή χάριτος από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.

Ακόμα ο υπουργός αναφερόμενος στη συγκεκριμένη περίπτωση, επισημαίνει ότι επρόκειτο για καταδικασθέντα σε δύο χρόνια για παραβάσεις ναρκωτικών ηλικίας 23 ετών και η απονομή χάριτος σε αυτόν υπήρξε θετική καθόλα τα στάδια που προβλέπει ο νόμος και το σύνταγμα.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του υπουργού.

Πρώτον, για να γίνει δεκτή αίτηση Χάριτος από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας προηγείται γνωμοδότηση του κατηγορήσαντος εισαγγελέα, του υπηρεσιακού εισηγητή, του ειδικού εισηγητή και απόφαση του Συμβουλίου Χαρίτων, το οποίο συγκροτείται από επτά μέλη με πλειοψηφία δικαστικούς λειτουργούς. Ακολουθεί πρόταση του Υπουργού Δικαιοσύνης προς τον πρόεδρο της Δημοκρατίας, ο οποίος έχει και τον τελικό λόγο.

Δεύτερον, η συγκεκριμένη περίπτωση για την οποία υπάρχει εκτεταμένη παραπληροφόρηση αφορά κατοχή και πώληση ακατέργαστης κάνναβης κατά το έτος 2008 από καταδικασθέντα σε 2 χρόνια φυλάκιση με αναστολή. Σημειωτέον ότι το αδίκημα αυτό είχε τελεστεί από τον καταδικασθέντα σε ηλικία 23 ετών και έκτοτε δεν είχε τελέσει κανένα άλλο αδίκημα.

Συνεπώς, ορθά όλοι οι εμπλεκόμενοι στη διαδικασία απονομής Χάριτος συναίνεσαν προς τούτο για την άρση των συνεπειών από την ποινή που του είχε επιβληθεί. Η εσκεμμένη παραπληροφόρηση, η ανθρωποφαγία και η δημιουργία εντυπώσεων μέσω φαιδρών δημοσιευμάτων και αναρτήσεων πρέπει να λάβει επιτέλους τέλος. Είναι η πρώτη και η τελευταία φορά που προβαίνω σε δήλωση για την αποκατάσταση της αλήθειας και καλώ όλους να προστατεύσουν μια αδιάβλητη διαδικασία και πάνω από όλα το κύρος του θεσμού του Πρόεδρου της Δημοκρατίας».


      

















protothema.gr

Το νέο TAXIS φέρνει ανατροπές σε φορολογικές δηλώσεις, φορο-ελέγχους και συναλλαγές..!


Έρχεται το νέο Taxis και τα αλλάζει όλα. Από τις φορολογικές δηλώσεις, τους φορο-ελέγχους, τις επιστροφές ΦΠΑ και φόρων, τις ηλεκτρονικές συναλλαγές, τις διασταυρώσεις τραπεζικών και φορολογικών δεδομένων έως τις νέες τεχνικές ελέγχου και τις δηλώσεις φόρου μεταβίβασης.


Προβλέπει ακόμη και τη συσχέτιση της συνολικής ακίνητης περιουσίας με το εισόδημα που δηλώνουν οι φορολογούμενοι.


Το σχέδιο της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων περιλαμβάνει νέα συγχώνευση πλήθους Δ.Ο.Υ. και την πλήρη ηλεκτρονικοποίηση του συνόλου των συναλλαγών των πολιτών και των επιχειρήσεων καθώς δεν θα είναι δυνατή η προσέλευση τους αυτοπροσώπως στις εφορίες για την εξυπηρέτησή τους.


Για τις νέες ηλεκτρονικές εφαρμογές της ΑΑΔΕ προκηρύχθηκε ηλεκτρονικός ανοικτός διαγωνισμός για τη σύμβαση με τίτλο «Εφαρμογή απαιτούμενων οργανωτικών αλλαγών σε παρεχόμενες ηλεκτρονικές υπηρεσίες και υφιστάμενα πληροφοριακά συστήματα της Α.Α.Δ.Ε.».

Τι προβλέπει το σχέδιο

Σύμφωνα με το σχεδιασμό ενοποιούνται TAXIS και TAXISnet, και φέρνουν τις εξής αλλαγές:


1.Δηλώσεις: Θα αλλάξει η μορφή των δηλώσεων που θα πρέπει να υποβάλλονται από τους πολίτες και τις επιχειρήσεις, θα καταργηθούν ή/και θα συγχωνευθούν έντυπα και θα δημιουργηθούν νέα. Σχεδιάζεται η ανάπτυξη εφαρμογών παραλαβής, εκκαθάρισης της δήλωσης εντύπου Ν, της αίτησης επιστροφής πιστωτικού υπολοίπου μέσω TAXISnet, εφαρμογών των μισθωτηρίων και συμφωνητικών, την αναμόρφωση της διαδικασίας επιστροφών ΦΠΑ, εφαρμογή του νέου Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας όπως ηλεκτρονική κοινοποίηση και ο υπολογισμός ημερήσιου τόκου, αυτοματοποίηση διαδικασιών όπως της επιστροφής φόρων, αναμόρφωση της πιστοποίησης και των εξουσιοδοτήσεων στο TAXISnet.


2.Άντληση φορολογικών πληροφοριών από την πηγή: Θα υλοποιηθούν διασυνδέσεις για:


• Αντληση πληροφοριών φορολογικού περιεχομένου από την πηγή προκειμένου να είναι εφικτή η υλοποίηση νέων διασταυρώσεων ή/και η κατάργηση προσκόμισης σχετικών βεβαιώσεων από τους πολίτες και τις επιχειρήσεις, προκειμένου να πιστοποιήσουν ποσά που αναφέρονται στις δηλώσεις τους.


• Άντληση πληροφοριών για την ολοκλήρωση υπαρχόντων πληροφοριακών συστημάτων με το μητρώο φορολογουμένων, όπως για παράδειγμα διαλειτουργικότητα με το ΥΠΕΣ κατά την απόδοση Α.Φ.Μ. και την μεταβολή προσωπικών στοιχείων ή δημιουργία νέων μητρώων, όπως μητρώου πλοίων.


3. Αυτεπάγγελτη έκδοση βεβαιώσεων και πιστοποιητικών: Θα υλοποιηθούν νέα web services για αυτεπάγγελτη έκδοση βεβαιώσεων και πιστοποιητικών από άλλους φορείς του Δημοσίου και του ευρύτερου Δημοσίου Τομέα, προκειμένου να απαλλαγεί ο πολίτης από την απαίτηση προσκόμισης «έντυπων» βεβαιώσεων και πιστοποιητικών. Οι ανάγκες αυτές γίνονται ακόμα πιο επιτακτικές καθώς το σύνολο των φορολογικών και οικονομικών συναλλαγών θα διεκπεραιώνεται ηλεκτρονικά, λόγω της συγχώνευσης των Δ.Ο.Υ.


4. Αναμόρφωση πληροφοριακών συστημάτων φορολογίας Κεφαλαίου: Στα πλαίσια της αναμόρφωσης της φορολογίας Κεφαλαίου θα υλοποιηθούν νέες εφαρμογές όπως:


- Ηλεκτρονικοποίηση της διαδικασίας έκδοσης του αποδεικτικού καταβολής κατ' εξουσιοδότηση του άρθρου 15 του ν. 4223/2013


- Δημιουργία εφαρμογής ηλεκτρονικών βιβλίων καταχώρησης μεταγραφής δηλώσεων φόρου δωρεάς, γονικής παροχής, κληρονομιάς και μεταβίβασης ακινήτων


- Ηλεκτρονική υποβολή δήλωσης φόρου χρηματικής δωρεάς


- Ηλεκτρονική υποβολή δήλωσης φόρου μεταβίβασης ακινήτων


- Διασταυρώσεις συσχέτισης στοιχείων φυσικών και νομικών προσώπων με Περιουσιολόγιο. Απαιτείται η διασύνδεση των Πληροφοριακών Συστημάτων TAXIS, TAXISnet και Ακίνητης Περιουσίας, προκειμένου να είναι εφικτή η υλοποίηση πλήθους διασταυρώσεων, όπως ενδεικτικά η συσχέτιση της συνολικής ακίνητης περιουσίας βάσει δηλωθέντος εισοδήματος.


5.Φορολογικοί Ελεγχοι – διασταυρώσεις : Επικαιροποίηση ELENXIS βάσει του κάθε φορά ισχύοντος ελεγκτικού νομοθετικού πλαισίου και ισχύοντος οργανογράμματος Ελεγκτικών Υπηρεσιών. Οι τομείς που επηρεάζονται από τις νομοθετικές αλλαγές είναι:


• Επερχόμενες αλλαγές στα έντυπα των δηλώσεων π.χ. Εισοδήματος, ΦΠΑ κ.λπ.: Με την ψήφιση του όποιου νέου φορολογικού συστήματος θα υπάρξουν αλλαγές στα έντυπα της φορολογίας ή/και θα προστεθούν νέα έντυπα. Οι αλλαγές αυτές επιφέρουν την ανάγκη αλλαγής των κανόνων που βασίζονται σε διασταυρώσεις κωδικών των Εντύπων ενώ θα επέλθουν αλλαγές και στην Εφαρμογή της Διενέργειας των Ελέγχων καθώς και στην Εφαρμογή της Διαχείρισης των Ελέγχων.


• Υλοποίηση νέων τρόπων ελέγχου που θα προκύψουν από συμπλήρωση ή αντικατάσταση τρεχουσών διατάξεων ή από ολοκληρωτικά νέες διατάξεις π.χ. Έμμεσες Τεχνικές Ελέγχου για τις Φορολογικές Ελεγκτικές Υπηρεσίες (Φ.Ε.Υ.), διασταυρώσεις τραπεζικών δεδομένων και δεδομένων τρίτων πηγών. Είναι ανάγκη να υλοποιηθούν νέες εφαρμογές που θα υλοποιούν νέους τρόπους ελέγχου και διασταυρώσεις για νέες πηγές δεδομένων στη διάθεση της Ανεξάρτητης Αρχής (ενδεικτικά αναφέρουμε τους νέους τρόπους ελέγχου της νεοσύστατης Υπηρεσίας ΥΕΔΔΕ, τα δεδομένα που ανταλλάσσουν τα Κ-Μ για την αποφυγή της φοροδιαφυγής, νέους τρόπους συναλλαγής π.χ. Ηλεκτρονικά Τιμολόγια, Φορολογική Κάρτα, ηλεκτρονικό εμπόριο και εν γένει πλαστικό χρήμα, έλεγχος γραφείου, έλεγχος Κεφαλαίου).


• Περαιτέρω αναδιοργάνωση των ελεγκτικών Υπηρεσιών.


• Υιοθέτηση δεδομένων άλλων πρωτογενών συστημάτων - Ανάγκες Διαλειτουργικότητας: Στο Data Warehouse του ELENXIS πρέπει να προστεθούν νέες πηγές δεδομένων, για τη διασταύρωση των φορολογικών και τελωνειακών δεδομένων του με δεδομένα οικονομικού ενδιαφέροντος από άλλους Φορείς του Ιδιωτικού και Δημόσιου Τομέα. Επιπρόσθετα, οι άμεσες αλλαγές στο TAXIS, στο TAXISNET και στο ICINET καθώς και στα υπόλοιπα Πληροφοριακά Συστήματα και εφαρμογές της Ανεξάρτητης Αρχής θα επιφέρουν προσθήκες και αλλαγές στην υλοποίηση της ενημέρωσης του Data Warehouse του ELENXIS αλλά και αλλαγές στις εφαρμογές της Στόχευσης και της Διενέργειας των Ελέγχων.


• Υποστήριξη έκτακτων δράσεων πάταξης της φοροδιαφυγής.


• Υποστήριξη του ΣΔΟΕ για την νέα έμφαση που δίνεται σε ελέγχους: Πνευματικής Ιδιοκτησίας, Ηλεκτρονικού Εμπορίου, Παράνομες Επιδοτήσεις, Ναρκωτικά και Όπλα. Θα πρέπει να μετατραπούν οι εφαρμογές της Στόχευσης, της Διαχείρισης και της Διενέργειας Ελέγχων προκειμένου να ανταποκριθεί το σύστημα στις νέες επιχειρησιακές ανάγκες του ΣΔΟΕ.


• Υποστήριξη νέων ειδών Τελωνειακού ελέγχου, νέων παραστατικών στα πλαίσια του Εκσυγχρονισμένου Τελωνειακού Κώδικα. Οι όποιες αλλαγές στο εθνικό ή κοινοτικό τελωνειακό δίκαιο θα επιφέρουν προσαρμογές των Εφαρμογών Διαχείρισης και Διενέργειας για τις Τελωνειακές Ελεγκτικές Υπηρεσίες.


• Προσαρμογή των εφαρμογών του ELENXIS για χρήση της ψηφιακής υπογραφής με σκοπό να καταργηθεί η έγγραφη επικοινωνία των ελεγκτικών υπηρεσιών μεταξύ τους και με τον πολίτη.

















in.gr



Το μικρό θαύμα της ουράς στο Μετρό


Οι εικόνες ανθρώπων που περιμένουν αδιαμαρτύρητα, ακόμα και αν έχουν κάθε λόγο να διαμαρτυρηθούν, επιβεβαιώνουν ότι οι ανώνυμοι πολίτες έχουν κατά πολύ προσπεράσει το κράτος σε θέματα πολιτισμού. Εκτός και αν απλώς έχουμε αποδεχτεί τη μοίρα μας με αυτούς που μπλέξαμε...

γράφει ο Κοσμάς Βίδος

Βρέθηκα πρόσφατα σε μια δημόσια υπηρεσία, από εκείνες που μόνο αν έχεις πάρει Xanax μπορείς να τις υποστείς χωρίς να πάθεις καταθλιπτικό επεισόδιο. Σκονισμένα γραφεία, σπασμένες καρέκλες, φθαρμένος εξοπλισμένος, ένα ραγισμένο τζάμι κολλημένο με μονωτική ταινία, ένα φίκος που έπνεε τα λοίσθια… Πόσο να αντέξει το φυτό; Και αγενείς υπάλληλοι.

Στήθηκα στην ουρά, για να γίνω μάρτυρας του εκνευρισμού του κοινού: «Μην σπρώχνετε», «Είμαι εδώ πριν από εσάς», «Μην σπρώχνεις ρε», «Ποιον είπες ρε» κλπ.


Μερικές ημέρες μετά βρέθηκα σε ουρά έξω από ιατρείο. Η ένταση παρόμοια, την καλλιεργούσαν κυρίως κάτι ηλικιωμένες κυρίες που απαιτούσαν κάθε μια για τον εαυτό της να δει τον γιατρό πρώτη. Επειδή η μία είχε ποσοστό αναπηρίας 80% οπότε «προηγούμαι όλων σας και λογαριασμό δεν θα δώσω!», η άλλη περίμενε ήδη δύο ώρες και «κυρία μου ό,τι αναπηρία και αν έχετε -εγώ μια χαρά σας βλέπω!- να καθίσετε και να περιμένετε τη σειρά σας», ενώ η τρίτη απειλούσε πως αν δεν την άφηναν να προηγηθεί θα μας κολλούσε όλους γρίπη.

Βγήκα άρρωστος, όχι με γρίπη, με το νευρικό σύστημά μου σμπαράλια. Με επηρεάζουν τέτοιες εντάσεις, και στην Ελλάδα έχουμε πολλές. Ποτέ δεν μάθαμε το savoir vivre της αναμονής.

Δεν θα το παίξω Βορειοευρωπαίος, σαν εκείνους που έχω δει να περιμένουν αδιαμαρτύρητα μέσα στο χιόνι επειδή έτσι έχουν μάθει και επειδή η καλοοργανωμένη κοινωνία στην οποία ζουν δεν τους έχει κάνει υστερικά νευρόσπαστα που ξεσπάνε με το παραμικρό εμπόδιο. Κι εγώ ως Ελλην (δεν είναι γονιδιακό, είναι θέμα κοινωνικής αγωγής) όποτε μυρίζομαι αναμονή στρίβω.

Επειδή, λοιπόν, κάνω ό,τι μπορώ για να αποφεύγω τις ουρές, τη μέρα που έμαθα πως ξεκίνησε δειλά – δειλά, ανεπίσημα, η έκδοση των νέων καρτών για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, έσπευσα να βγάλω. Τώρα που γίνεται το έλα να δεις, προσπερνώ και χαίρομαι που δεν συμμετέχω στην παράνοια. Ομως, οι ουρές που εγώ τουλάχιστον εγώ έχει δει στο Μετρό είναι διαφορετικές από εκείνες στις δημόσιες υπηρεσίες: Ο κόσμος, όσο και αν ταλαιπωρείται, δεν μοιάζει έτοιμος να μαχαιρώσει τον διπλανό του, δεν σπρώχνεται, δεν τσακώνεται, δεν βρίζεται. Αλλος με το βιβλίο του, άλλος με το ηλεκτρονικό τσιγάρο (που έχει αντικαταστήσει το κομπολόι) στο χέρι, άλλος μιλώντας στο τηλέφωνο, περιμένουν αδιαμαρτύρητα. Πώς γίνεται η κυρία ή ο κύριος που στην Εφορία είναι έτοιμοι να εκπαραθυρώσουν τον υπάλληλο που θα τους ζητήσει να κάνουν υπομονή, στο Μετρό, σε μια περίσταση όπου όσο και αν φωνάξεις θα έχεις δίκιο για την ταλαιπωρία στην οποία σε υποβάλλει το κράτος, να εμφανίζονται τόσο υπομονετικοί; Φυσικά, ορισμένοι γκρινιάζουν άλλο όμως τα «ουφ» και τα «βαστάτε καημένα ποδαράκια μου» και άλλο τα «ποιον είπες ρε»!

Επιχειρώ να δώσω μια πρώτη εξήγηση στο μικρό θαύμα της ουράς στο Μετρό: Ο επιβάτης περιμένει χωρίς μεγάλες εντάσεις γιατί βρίσκεται σε έναν χώρο που του εμπνέει σεβασμό. Προγραμματισμένες ώρες αφίξεων, καλοσυντηρημένοι συρμοί, χώροι αναμονής που δεν μυρίζουν κάτουρο. Σου επιβάλλεται πλαγίως, δια των παροχών, ένας πολιτισμένος τρόπος συμπεριφοράς. Οι ίδιοι άνθρωποι είμαστε που πετάμε το εισιτήριό μας στο δρόμο και που στο Μετρό αναζητάμε κάδο. Εξαιρέσεις πάντα θα υπάρχουν, αλλά το σύνολο μπορεί να εκτιμήσει εκείνον που δεν τον φτύνει καταπρόσωπο. Το παρατηρώ και σε χώρους όπως το Μέγαρο Μουσικής, η Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, το Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος…

Οι εικόνες εκείνων που περιμένουν αδιαμαρτύρητα, ακόμα και αν έχουν λόγο να διαμαρτυρηθούν, ή που διαμαρτύρονται πολιτισμένα (δεν είμαστε πρόβατα!) επιβεβαιώνουν πως τελικά μπορεί οι πολίτες (με κάποιο μαγικό τρόπο;) να έχουν προσπεράσει το κράτος σε θέματα πολιτισμού. Να καταφέρνουν να διατηρούν την αυτοσυγκράτησή τους ακόμα και όταν το απερίγραπτο αυτό κράτος σε εξωθεί να γίνεις θηρίο, να φωνάξεις, να τα σπάσεις. Ασκήσεις αυτοσυγκράτησης σε ένα περιβάλλον όπου πολύ εύκολα νιώθεις πως είσαι σκουπίδι; Χρειάζονται σε όλους μας, σε μια χώρα που οι χώροι του Μετρό είναι η εξαίρεση, και τα ρυπαρά βαγόνια του ΗΣΑΠ είναι η πραγματικότητα.


Βεβαίως, για να πάρουμε το θέμα και από την ανάποδη, υπάρχει ακόμα μία εκδοχή: το επιβατικό κοινό υφίσταται στωικά και δεν αντιδρά με εκρήξεις αγανάκτησης εξαιτίας της μοιρολατρικής παραδοχής ότι δεν υπάρχει άλλη επιλογή στην παρούσα φάση από το να περιμένεις. Μετά τις απολογητικές δηλώσεις του υπουργού και των υπευθύνων που παραδέχονται ευθαρσώς αποτυχία του συστήματος, έχει περάσει πλέον στην κοινή γνώμη ως δεδομένη η ταλαιπωρία. Κοντολογίς, σταδιακά εξοικειωνόμαστε με την συνεχή απαξίωση των δικαιωμάτων μας ως πολιτών και εντέλει εθισμένοι στην κακομεταχείριση από το κράτος (που πλέον επικαλείται και έλλειψη προσωπικού ή πόρων, λόγω κρίσης), υποτασσόμαστε -χωρίς πια να προβάλουμε αντιστάσεις- στη μοίρα μας. Διαλέγετε και παίρνετε όποια από τις εξηγήσεις θεωρείτε πιο πιθανή. Μόνο… μην σπρώχνετε!     























protagon.gr

Τρίτη 31 Οκτωβρίου 2017

Ολη η ρύθμιση Σπίρτζη για Beat και Uber


Νόμιμο εκπρόσωπο στην Ελλάδα και ειδική άδεια καλούνται να έχουν εφεξής οι εταιρείες «διαμεσολάβησης μεταφορικού έργου». Η επίθεση στον Κ. Μητσοτάκη και το κάλεσμα στις εταιρείες να έρθουν στο υπουργείο «με το μετοχολόγιο και τις φορολογικές δηλώσεις τριετίας».

Νέο πλαίσιο για τις εταιρείες διαμεσολάβησης στις δημόσιες μεταφορές όπως η Uber και η Beat παρουσίασε την Τρίτη ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, που ανακοίνωσε το νέο σχέδιο νόμου για τις μεταφορές.

Η παρουσίαση του κ. Σπίρτζη συνοδεύτηκε από αιχμές για τον μέχρι σήμερα τρόπο λειτουργίας και τα φορολογικά βάρη που κατέβαλαν εταιρείες όπως η Beat, με τον υπουργό Υποδομών να επιτίθεται, για άλλη μια φορά, κατά του προέδρου της ΝΔ Κυριάκου Μητσοτάκη. Ζήτησε, μάλιστα, από τους εκπροσώπους των εταιρειών διαμεσολάβησης που θα έρθουν την Τετάρτη στο υπουργείο για διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου να φέρουν μαζί «το μετοχολόγιο και φορολογικές δηλώσεις των τριών τελευταίων ετών».

Πρόσθεσε, επίσης, πως «στο μετοχικό κεφάλαιο της Beat συμμετείχαν ή συμμετέχουν υπεράκτιες εταιρείες από τον Παναμά και τις Βρετανικές Παρθένους Νήσους», γεγονός που θεωρεί «πολιτικό θέμα» λόγω των δηλώσεων του κ. Μητσοτάκη. «Δεν είναι παράνομο να έχεις έναν μέτοχο που είναι εξωχώρια εταιρεία, το θέμα είναι πολιτικό, αν δηλαδή θέλουμε να στηρίξουμε αυτό το μοντέλο». «Δεν με νοιάζει τι συμβαίνει με την Beat και τον κ. Δρανδάκη (σ.σ. τον ιδρυτή), αλλά με το σχέδιο νόμου προβλέπεται να αφήνει στην Ελλάδα ό,τι αφήνουν και οι άλλες εταιρείες».

Με το σχέδιο νόμου, οι εταιρείες «διαμεσολάβησης μεταφορικού έργου» υποχρεούνται να ορίσουν νόμιμο εκπρόσωπο για την Ελλάδα, ενώ πρέπει να υποβάλουν αίτηση μαζί με τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και να λάβουν ειδική άδεια. Μάλιστα το ίδιο πλαίσιο θα ισχύει τόσο για εταιρείες που χρησιμοποιούν ταξί (όπως η Beat) όσο και για εταιρείες που χρησιμοποιούν εταιρείες μίσθωσης τουριστικών αυτοκινήτων (όπως η Uber).

Μεταξύ των δικαιολογητικών που πρέπει να καταθέσουν οι εταιρείες είναι η σύμβαση ορισμένου χρόνου με τουλάχιστον τρεις οδηγούς (διάρκειας τουλάχιστον δύο μηνών και όχι τριών ετών όπως είχε κυκλοφορήσει αρχικά), επικυρωμένες άδειες κυκλοφορίας των οχημάτων με τα οποία συνεργάζονται, στοιχεία για τις σχέσεις εργασίας με τους οδηγούς κ.λπ. Τα έσοδα των εταιρειών φορολογούνται με βάση την κείμενη νομοθεσία και προβλέπεται να εκδίδονται διαφορετικά φορολογικά στοιχεία προς τον «καταναλωτή» (σ.σ. τον οδηγό) και διαφορετικά για τον επιβάτη και ένα για κάθε διαμεσολάβηση.

Ο κ. Σπίρτζης ανακοίνωσε πως ιδρύεται μητρώο με τους φορείς διαμεσολάβησης μεταφορικού έργου, τα οχήματα, τους οδηγούς κ.λπ. Προβλέπονται κυρώσεις στον φορέα ηλεκτρονικής διαμεσολάβησης π.χ. αν δεν δηλώσει τα στοιχεία ενός αυτοκινήτου, με πρόστιμο 50.000 ευρώ και σε περίπτωση υποτροπής 100.000 ευρώ και ανάκληση της άδειας.

Στον οδηγό που δεν έχει επαγγελματική άδεια, αφαίρεση της άδειας οδήγησης για δύο χρόνια και στους κύριους των οχημάτων διοικητικό πρόστιμο 5.000 ευρώ ανά όχημα, που διπλασιάζεται σε περίπτωση υποτροπής. Ειδικά για την περίπτωση της χρήσης οχήματος με το οποίο δεν έχει καταρτιστεί σύμβαση προβλέπεται αφαίρεση της άδειας οδήγησης για δύο έτη και απαγορεύεται το ίδιο διάστημα που ίδρυσαν τον φορέα να ιδρύσουν άλλο φορέα διαμεσολάβησης. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί πως λειτουργούν χωρίς άδεια, διακόπτεται η πρόσβαση στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα.

Ο κ. Σπίρτζης υποστήριξε πως «ο αρχηγός της ΝΔ μάς κατήγγειλε πως θέλουμε να κλείσουμε συγκεκριμένη εταιρεία. Εμείς δεν θεσμοθετούμε για μια εταιρεία. Θεσμοθετούμε για να έχουμε ισονομία και αξιόπιστους μηχανισμούς ελέγχου. Μπαίνει όμως ένα θέμα, όταν ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης βγαίνει και στηρίζει συγκεκριμένη εταιρεία καταγγέλλοντας την κυβέρνηση, να δούμε αν αυτή η εταιρεία έχει έδρα στην Ελλάδα (σ.σ. Beat), έχει έδρα στο Λονδίνο με υποκατάστημα στην Ελλάδα... Εμείς τη λατρεύουμε την καινοτομία και τη στηρίζουμε, αλλά δεν μπορεί να έχουν άλλου είδους ασυλία σε σχέση με τις άλλες εταιρείες».

Για το θέμα της αξιολόγησης των οδηγών από τους επιβάτες, σε εφαρμογές όπως η Beat, το σχέδιο νόμου προβλέπει πως θα συνεχιστεί, αλλά αφού ο πάροχος της υπηρεσίας διαμεσολάβησης έχει λάβει σχετική άδεια από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.



* Δείτε το Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου  πατώντας ΕΔΩ




Φώτης Κόλλιας

euro2day.gr     

Αναζητείται ένα δισεκατομμύριο ευρώ (και ο χαμογελαστός υπουργός)


Του Γιάννη Παντελάκη

Το δημόσιο θα μπορούσε σχετικά εύκολα να βάλει στα ταμεία του επιπλέον ένα δισ. ευρώ κάθε χρόνο. Το ποσό στις ημέρες μας, είναι εντυπωσιακά μεγάλο, αρκεί να σκεφτεί κάποιος πως το περίφημο πλεόνασμα που βγήκε μέσα από άγριες θυσίες και σκέφτεται η κυβέρνηση να μοιράσει φέτος ως κοινωνικό μέρισμα κινείται περίπου στα 800 εκατ. ευρώ. Η κυβέρνηση ωστόσο, αρνείται να εισπράξει το ποσό αυτό, είτε γιατί δεν θέλει να συγκρουστεί με κατεστημένα συμφέροντα, είτε γιατί δεν είναι ικανή για κάτι τέτοιο.

Όποια εκδοχή και αν ισχύει (χωρίς ν αποκλείεται ο συνδυασμός και των δυο), το σίγουρο είναι πως κάθε χρόνο η χώρα χάνει από το λαθρεμπόριο καυσίμων αυτό ή ακόμα και μεγαλύτερο ποσό. Κάποια στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ που έγιναν υπουργοί, ανέβαζαν παλαιότερα το συγκεκριμένο ποσό φοροδιαφυγής στο 1,5 δισ. ευρώ. Την έκταση του προβλήματος της φοροδιαφυγής από τον συγκεκριμένο τομέα, την έχουν παραδεχτεί κατά καιρούς υπουργοί και στελέχη σχεδόν όλων των κομμάτων. Πρόκειται για μια διακομματική διαπίστωση.

Πιο κατηγορηματικοί και παράλληλα καταγγελτικοί όμως, ήταν σημερινοί υπουργοί, όπως ο συνήθως χαμογελαστός Γ.Σταθάκης ο οποίος τον Σεπτέμβριο του 2014 έλεγε: «τη στιγμή που υπάρχει φοροεπιδρομή κατά των πολιτών, το δημόσιο θα μπορούσε να αντλεί έσοδα 1 δισ. ευρώ ετησίως από την αντιμετώπιση της λαθρεμπορίας καυσίμων. Η διακομματική κυβέρνηση όμως αποδεικνύεται για μια ακόμη φορά αναντίστοιχη των περιστάσεων και απρόθυμη να συγκρουστεί με κατεστημένα συμφέροντα».


Η δήλωση Σταθάκη, ταιριάζει απόλυτα στη σημερινή συγκυρία. Δικομματική κυβέρνηση, φοροεπιδρομή, λαθρεμπορία. Ακριβώς η εικόνα που έχουμε σήμερα. Η οποία για να είναι πλήρης, θα πρέπει να  συμπληρωθεί με κάποια στοιχεία. Όπως ο ίδιος ο κ.Σταθάκης έχει παραδεχτεί σχετικά πρόσφατα, οι έλεγχοι έχουν ατονίσει (επειδή καταργήθηκε η πρακτική της αμοιβής ανά έλεγχο). Τα στοιχεία του υπουργού είναι αποκαλυπτικά. Το 2014 (τότε που κατήγγειλε την προηγούμενη κυβέρνηση) πραγματοποιήθηκαν 4.018 έλεγχοι, το 2016 μόλις 1.875, που ισοδυναμεί με μείωση 53%. Το 2014, οι αποφάσεις επιβολής προστίμων ήταν 40, το 2016 μόλις και έφτασαν τις 10. Το 2014, τα πρόστιμα ήταν 1.784.554 ευρώ, το 2016 η μείωση έφτασε το 90%, τα πρόστιμα ήταν μόλις 178.191 ευρώ!     


Παρόλα αυτά η κυβέρνηση, έπρεπε να δείξει (προφανώς για λόγους εντυπωσιασμού) ότι κάτι κάνει για το πρόβλημα αυτό. Και έκανε. Δημιούργησε το 2016 (ενάμιση χρόνο μετά την ανάληψη της εξουσίας) ένα συντονιστικό επιχειρησιακό κέντρο για την αντιμετώπιση του λαθρεμπορίου.  Το περίφημο αυτό συντονιστικό κέντρο δημιουργήθηκε το καλοκαίρι του 2016, ωστόσο εγκαινιάστηκε τον Ιούνιο του 2017. Καμία βιασύνη δηλαδή. Έκοψαν τις σχετικές κορδέλες το περασμένο καλοκαίρι αλλά σύμφωνα με καταγγελίες (ερώτηση Ντόρας Μπακογιάννη χθες στη Βουλή) ακόμα το κέντρο παραμένει χωρίς στελέχωση. Με βάσει τους ρυθμούς αυτούς, το Κέντρο θα στελεχωθεί το επόμενο καλοκαίρι που θα είναι και μια ιδανική χρονική περίοδος (μάλλον πριν τις εκλογές) για να ακουστούν μερικές ακόμα υποσχέσεις για το 1 δισ ευρώ που θα έρθει στα δημόσια ταμεία…             





















liberal.gr


Αρχειοθήκη ιστολογίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *