Σάββατο 4 Νοεμβρίου 2017

Το ντεκολτέ της Τζάκρη και ο σεξισμός (μας)


Κάτι άπλυτους και απερίγραπτα ντυμένους με ρούχα ξεχειλωμένα και λεκιασμένα βουλευτές τους προσπερνάμε εύκολα, επειδή είναι άντρες απλοί, απέριττοι και κυρίως λεβέντηδες. Στη γυναίκα βουλευτή θα κολλήσει το μάτι μας!

 γράφει ο Κοσμάς Βίδος

Οι παππούδες που συχνάζουν στα επαρχιακά καφενεία είναι αμείλικτοι. Από παιδί τους θυμάμαι, εκτός από την ώρα τους να «σκοτώνουν» με τη φαρμακερή γλώσσα τους και όποιον περνούσε. Κυρίως όποια περνούσε, καθώς ήταν πιο αυστηροί στην κριτική τους απέναντι στις γυναίκες – όπως και όλη η ελληνική κοινωνία, φοβάμαι. Της μίας φαινόταν το βρακί, της άλλης φαινόταν ο κώλος, η παρ’ άλλη «αντί να κάτσει στο σπίτι να κάνει κανένα φαγητό στον άντρα της πήρε τους δρόμους». Η κοινωνική κριτική ήταν για εκείνους χόμπι πιο απολαυστικό από το τάβλι που τους περίμενε ανοιχτό στο τραπέζι. (Δεν υπαινίσσομαι πως δεν ασκούσαν και οι συμβίες τους το σπορ, απλώς εκείνες δεν συγκεντρώνονταν σε κατεξοχήν ανδρικούς χώρους όπως τα καφενεία).

Κάπως έτσι τώρα, σαν τους παππούδες που κουτσομπολεύουν τις περαστικές αρχίσαμε και εμείς να κουτσομπολεύουμε τη Θεοδώρα Τζάκρη που έκανε το λάθος να εμφανιστεί στη Βουλή με ένα σχετικά ευάερο και ευήλιο ντεκολτέ. Για να εξαντλήσουμε πάνω της όλη την ειρωνεία μας και για να αποφανθούμε, όπως διάβασα στα ουκ ολίγα δημοσιεύματα, πως οι εμφανίσεις της ξεφεύγουν ενίοτε από τα όρια του αποδεκτού, πώς αυτή τη φορά ήταν στα όρια του παρεξηγήσιμου, πως από τύχη δεν έγιναν αποκαλύψεις.

Ποια είναι τα όρια του αποδεκτού είπαμε; Πώς πρέπει να ντύνεται μια γυναίκα για να μην «σκανδαλίζει τους συναδέλφους της»; Υπάρχει νομοθετημένο όριο για τα ντεκολτέ των κυριών, ανάλογα με την επαγγελματική τους ιδιότητα, την κοινωνική τάξη τους και τον χώρο που κινούνται ώστε… να μην γίνονται αποκαλύψεις; Κοιτάζοντας τις φωτογραφίες της κυρίας Τζάκρη απορώ για την έκταση που πήρε ένα ασήμαντο γεγονός. Για το πώς σαν λιγούρια πέσαμε επάνω σε ένα στήθος που στην πραγματικότητα δεν φαινόταν, και κάναμε θέμα το απόλυτο τίποτα. Αλλά ακόμα και αν φάνηκε (από λάθος ή και επίτηδες), πόσο πια σοκαριστικό μπορεί να είναι αυτό το θέαμα; Πόσο προσβλητικό για τη Βουλή των Ελλήνων και για τα χρηστά μας ήθη;

Λέγεται και σεξισμός, όσο και αν αυτού του είδους οι όροι με την κατάχρηση που τους κάνουμε τα τελευταία χρόνια κοντεύουν να χάσουν τη σημασία τους. Την εποχή που η κουβέντα για την πάταξη της σεξουαλικής παρενόχλησης (μία ακραία μορφή σεξισμού είναι και αυτή) έχει γίνει της μόδας, διατηρούμε ως φαίνεται το… δημοκρατικό δικαίωμά μας να κρίνουμε και να (κακο)χαρακτηρίζουμε μία γυναίκα από την εμφάνισή της. Αυτή τη μορφή σεξισμού τη βαφτίζουμε κοινωνική κριτική και καθαρίζουμε.

Δεν είμαστε εμείς κουτσομπόληδες, αυτή τα έβγαλε έξω και μας τα μοστράρει. Αυτές! Γιατί με τους άνδρες εξακολουθούμε να είμαστε πολύ πιο επιεικείς. Το βλέπεις και από τα σχόλια για τις εμφανίσεις των πολιτικών: Κάτι άπλυτους και απερίγραπτα ντυμένους με ρούχα ξεχειλωμένα και λεκιασμένα βουλευτές τους προσπερνάμε εύκολα, επειδή είναι άντρες απλοί, απέριττοι και κυρίως λεβέντηδες. Στη γυναίκα θα κολλήσει το μάτι μας!

Τώρα κόλλησε στη Θεοδώρα Τζάκρη. Παλαιότερα είχε κολλήσει (πολλάκις) και στην Εύα Καϊλή -για την οποία ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Σωκράτης Ξυνίδης είχε πει δημοσίως «σιγά την καλτσοδέτα!»- και σε άλλες γυναίκες βουλευτίνες. Το ίδιο κακό μάτι προσφάτως σκανάρισε τις εμφανίσεις που έκαναν δασκάλες και καθηγήτριες στη μαθητική παρέλαση.

Υπάρχει πάντα το dress code, στη Βουλή ή στην παρέλαση δεν μπορείς να πηγαίνεις ντυμένη-ντυμένος όπως σε μεταμεσονύκτια έξοδο για ποτό και χορό.

Υπάρχει και το θέμα του προσωπικού γούστου που ακριβώς επειδή είναι προσωπικό δεν αρέσει σε όλους.


Υπάρχει, βεβαίως, και η ανάγκη μας για μπλα μπλα, για σχολιασμό, για κοινωνική κριτική. Δεν γίνεται να την παραβλέψουμε, ανθρώπινη είναι και αυτή, όσο και αν δεν μας τιμά ιδιαίτερα. Ας μην χάνουμε τουλάχιστον το μέτρο. Οταν ένα συνηθισμένο ντεκολτέ γίνεται αφορμή για τόσα αρνητικά και ειρωνικά σχόλια, το μέτρο έχει χαθεί. Ο σεξισμός, ο νεοσυντηρητισμός, η υποκρισία και η κακοήθεια προβάλλουν ως κύρια συστατικά της κοινωνίας μας.  

































protagon.gr 

Η... σαρανταποδαρούσα του Ευκλείδη, και η κοινωνία


Του Θάνου Οικονομόπουλου


Θα μπορούσε να είναι μια αλά... Σαλβαντόρ Νταλί περιγραφή της δόλιας μεσαίας τάξης, όπως την (απο)κατάντησε η τραγική τριετία της «πρώτη φορά αριστεράς...» διακυβέρνηση.

Μια θλιβερή μεν, πλην ειλικρινής απόπειρα του κ. Ευκλείδη Τσακαλώτου να κάνει αυτοκριτική για λογαριασμό της καταστροφικής πολιτικής ΣΥΡΙΖΑ.

Αλλά αυτή η «χιουμοριστική», εξυπνακίστικη ατάκα προς την αντιπολίτευση, που την εκστόμισε χαμογελώντας μέσα στη Βουλή «βάλατε τόσο χαμηλά τον πήχη, ώστε ακόμη και μια φυματική σαρανταποδαρούσα με μηνίσκο στα 25 πόδια της και κρατώντας σακούλες με ψώνια από το Lidl θα περνούσε από πάνω, κι’ αυτό σημαίνει ότι, όχι η σαρανταποδαρούσα, αλλά μια κυβέρνηση (εννοούσε η δική του!) με συγκεκριμένη πολιτική, πηγαίνει καλά...»!, όχι μόνο δεν έβγαλε γέλιο, αλλά εξόργισε την κοινωνία. Κι’ αν όχι... ολόκληρη, τουλάχιστον το τμήμα της που δεν...έχει μηνίσκο στα πόδια!

Ήταν το... γκραν φινάλε μιας πολύ γελοίας, αλλά άλλο τόσο αποκαλυπτικής συζήτησης στο κοινοβούλιο για την οικονομία και τις προοπτικές που έχει, μαζί με την εξουθενωμένη κοινωνία, να... ανακάμψει κατά τις υπουργικές παραισθήσεις, παρά τα μέτρα και την εξαντλητική υπερφορολόγηση που θα συνεχιστεί και μετά τον Αύγουστο του 2018. Αφού... θα έχουμε «καθαρή έξοδο» από το μνημόνιο, παρά τις προειλημμένες δεσμεύσεις για τσεκουρώματα ελπίδων και χαράτσια επί γλίσχρων εισοδημάτων, τουλάχιστον μέχρι και το 2022! Και αυστηρή επιτροπεία των δανειστών για τα προσεχή... 99 χρόνια, για τα οποία η κυβέρνηση έχει υποθηκεύσει, με την υπογραφή της, όλη την δημόσια περιουσία...

Το καταπληκτικό είναι, ότι την όλη συζήτηση χαρακτήρισε (μέχρι να βγάλει ο Ευκλείδης την... σαρανταποδαρούσα από το σακίδιό του), η δημόσια παραδοχή του αναπληρωτή υπουργού του, κ. Γιώργου Χουλιαράκη, με επίφαση «συγγνώμης», ότι οι δημοσιονομικές πολιτικές που εφάρμοσε η κυβέρνηση στα χρόνια που βρίσκεται στην εξουσία, είχαν σαν αποτέλεσμα να επιβαρυνθεί υπέρμετρα η μεσαία τάξη. Ξέρετε, η «ραχοκοκαλιά» της κοινωνίας... Αυτή η ομολογία Χουλιαράκη, όμως, δεν έγινε ως αυτοκριτική, όπως ίσως κάποιοι νόμισαν, αλλά σκοπούσε στο μη περαιτέρω φυλλορρόημα αριστερών ψήφων από τον ΣΥΡΙΖΑ.

Γιατί, όπως εξήγησε ο τεχνοκράτης αναπληρωτής υπουργός, φορολογήσαμε παραπάνω αυτούς που... ακόμη τα κουτσοβόλευαν (;), για να κάνουμε παροχές στους... ακόμη φτωχότερους! Δηλαδή, αποκαταστρέψαμε μια μεγάλη κατηγορία πολιτών, που διατηρούσε κάποια δυνατότητα να κάνει την αγορά να κινείται και να δημιουργεί θέσεις εργασίας, για να δώσουμε ψίχουλα (και να το παίξουμε αριστεροί!) σ’ αυτούς που βρίσκονται σε ακόμη χειρότερη θέση. Και από τους οποίους (αλλά αυτό δεν το είπε...) θα κόψουμε από το 2019 το ΕΚΑΣ, θα τους μειώσουμε το αφορολόγητο, αλλά... θα έχουμε χτυπήσει τους κακούς «πλουσιότερους»!

Μια από τα ίδια (με την... γαρνιτούρα της σαρανταποδαρούσας!, επανέλαβε λίγο αργότερα ο προϊστάμενός του Ευκλείδης, εξειδικεύοντας ότι το... αποτελείωμα της μεσαίας τάξης και η (ψηφοθηρικής και «αριστερής» σκόπευσης) εξίσωση της κοινωνίας επί τα χείρω, έγινε επειδή η κυβέρνηση δεν... κατάφερε να ελέγξει και να πατάξει την φοροδιαφυγή! Και τα έλεγε αυτά, ο αχαρακτήριστος, ως... απλός παρατηρητής και σχολιαστής της πραγματικότητας, ενώ βρίσκεται στην θέση του καθ’ ύλην αρμόδιου (και υπόλογου!) υπουργού! Τέτοια και τόση ξετσιπωσιά...

Τόσο ο κ. Τσακαλώτος, όσο και ο κ. Χουλιαράκης, αστικής κουλτούρας έγκυροι οικονομολόγοι, ξέρουν ότι η συνειδητή (όπως ομολόγησαν!) καταστροφή της μεσαίας τάξης, της δυναμικής τάξης, που παράγει και καταναλώνει, είναι κίνηση αυτοκτονίας για μια οικονομία που πασχίζει να ξανασταθεί όρθια στα πόδια της. Αλλά δεν είχαν κανέναν ενδοιασμό να το χρησιμοποιήσουν ως ευτελές μικροκομματικό, ψηφοθηρικό (γιατί σκοπεύει στο θυμικό των απεγνωσμένων) «επιχείρημα», για να κάνουν τους «καλούς» και... αριστερούς στους ντεσπεράντος του εκλογικού σώματος, να κινητοποιήσουν (;) ένα ανόητο ρεβανσισμό του τύπου «αφού εμείς. Πέστε κάτω κι’ εσείς....»!

Στην Ελλάδα ζεις, δεν υπάρχει ελπίς...

















iefimerida.gr 

Spiegel: Φτωχοί εργαζόμενοι με μισθούς πείνας στην Ελλάδα


Αφιέρωμα στη νέα γενιά Ελλήνων, αυτή των φτωχών εργαζόμενων («working poor»), κάνει σε δημοσίευμά του το γερμανικό περιοδικό «Der Spiegel». Παρότι η συγκεκριμένη πληθυσμιακή ομάδα εργάζεται σκληρά και έχει πληθώρα προσόντων, παραμένει φτωχή, παρατηρείται στο ρεπορτάζ. Η ομάδα «working poor» αποτελείται από ανθρώπους που είναι νέοι, μορφωμένοι και με προσόντα, αλλά με αποδοχές που μόλις φτάνουν για να καλύψουν το φαγητό τους.

Οι άνθρωποι στους οποίους αναφέρεται το δημοσίευμα έχουν ονοματεπώνυμο. Είναι η Στέλλα Αντωνίου, 24 ετών, μπαργούμαν με σπουδές στις γλώσσες και στη λογοτεχνία, ο Γιώργος Γεωργιάδης, 27 ετών, καθηγητής Αγγλικών, με 25 ώρες εργασίας την εβδομάδα, αλλά με αποδοχές 15 ωρών και ο Μάρκος Καρύδης, 30 χρονών, εργαζόμενος σε φαστφουντάδικο, με σπουδές στην Φυσική Αγωγή».

Και προστίθεται: «Το ένα τρίτο των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα κερδίζει τόσο λίγα που μόλις τους φτάνει για να ζήσει. Είναι πάνω από μισό εκατομμύριο. Για τη δουλειά του παίρνουν κάτω από 376 ευρώ το μήνα ή 60% λιγότερο από το μεσαίο μισθό… Ο κίνδυνος ακόμη και με σταθερή εργασία να συγκαταλεχθεί κανείς στους φτωχούς στην Ελλάδα είναι τόσο μεγάλος, όσο πουθενά αλλού στην ΕΕ». Το άρθρο κάνει και σύγκριση ανάμεσα στο Βερολίνο και την Αθήνα σε ότι αφορά το κόστος ζωής. «Για παράδειγμα, στο Βερολίνο οι τιμές για προϊόντα καθημερινής κατανάλωσης είναι μόλις 14,5% υψηλότερα από ότι στην Αθήνα, παρά το ότι στη γερμανική πρωτεύουσα η αγοραστική δύναμη είναι 117% μεγαλύτερη».

Σε ό,τι αφορά στους λόγους αυτής της εξέλιξης, το δημοσίευμα του γερμανικού περιοδικού κάνει λόγο για τη χαλάρωση της εργατικής νομοθεσίας που επέβαλαν οι δανειστές της Ελλάδας, απότοκο της δημοσιονομικής κρίσης. «Η χαλάρωση επέφερε ακριβώς το αντίθετο από το σκοπούμενο» επισημαίνει. «Ο νομοθέτης μείωσε το κατώτατο όριο μισθού στα 586 ευρώ και παράλληλα επέτρεψε στους εργοδότες να πηγαίνουν και χαμηλότερα, όταν αυτός που ψάχνει εργασία είναι κάτω των 25. Πίσω από αυτό κρύβονταν η ελπίδα ότι έτσι θα καταπολεμούνταν η νεανική ανεργία που το 2016 άγγιξε το 47%. Παράλληλα προέκυψε μια γενιά εργαζομένων που έκαναν σχεδόν τα πάντα γνωρίζονταν ότι εάν δεν το έκαναν αυτοί, θα το έκαναν άλλοι». Και ο αρθρογράφος καταλήγει: «Παρόλα αυτά η μεγάλη κραυγή των εργαζομένων φτωχών δεν ακούστηκε, επειδή ειδάλλως οι ευκαιρίες για μια έστω κακοπληρωμένη δουλειά θα μειώνονταν. Και μια κακοπληρωμένη δουλειά είναι πάντα καλύτερη από την ανεργία».


















Deutsche Welle

Αμίρ, σου ζητάω συγγνώμη αγόρι μου

τ

 

Του Γιάννη Καφάτου


Ο Αμίρ είναι το δικό μου παιδί, εγώ είμαι ένας Αμίρ. Μέσα σε μια κοινωνία που ρέπει στο φασισμό.

Οι διευθυντής του σχολείου τράβηξε στη σκανδάλη, όταν με δόλιο τρόπο δεν τον άφησε να κρατήσει τη σημαία όπως προέκυψε απο την κλήρωση.


Οι γονείς που υπέγραψαν την συμπαράσταση προς τον διευθυντή, τον ξαναπυροβόλησαν και τον στοχοποιήσαν.

Οι φασίστες που ξημερώματα ξύπνησαν τον έντρομο μικρό Αμίρ, την αδελφή και τους γονείς τους σπάζοντας τα παράθυρα του σπιτιού τους στη Δάφνη, τον ξαναπυροβόλησαν. Ήξεραν βλέπεις τον “στόχο”.

Όσοι μένουμε αδιάφοροι στο φασισμό δίνουμε τη χαριστική βολή!


Αμίρ, σου ζητάω συγγνώμη. Είσαι στην ίδια ηλικία με την κόρη μου. Αλλά δεν σε προστατέψαμε. Να ξέρεις όμως, δεν είμαστε όλοι σαν αυτούς που σε τρομοκρατούν. Και ξέρω ότι πρέπει να στο δείξουμε! 

















 tvxs.gr

Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2017

Τα ψέματα Χουλιαράκη - Τσακαλώτου για το υπερπλεόνασμα


Ο κ Χουλιαράκης εισέπραξε χτες τα έστω και ειρωνικά εύσημα, ότι για μια φορά είπε την αλήθεια πως η κυβέρνηση συνειδητά υπερφορολόγησε τη μεσαία τάξη και τους ειλικρινείς φορολογούμενους για να ενισχύσει τα πιο φτωχά στρώματα. Οι είρωνες προφανώς βιάστηκαν. Γιατί ούτε σ αυτό ούτε στο σκοπό της υπερφορολόγησης είπε αλήθεια ο κ Χουλιαράκης, αλλά ούτε και ο κ Τσακαλώτος που τον ακολούθησε χτες. Άλλος είναι ο πραγματικός λόγος πίσω από τη σφαγή των αμνών.

Ας δούμε τα πραγματικά περιστατικά:

Η κυβέρνηση εμφανίζεται σαν ο προστάτης των φτωχοποιημένων πολιτών ενώ στην πραγματικότητα είναι εκείνη που τους έχει φτωχοποιήσει. Παρέλαβε το 2015 ένα μνημόνιο που έληγε, χωρίς καμιά παραπέρα υποχρέωση για σκληρά μέτρα (όπως έχει ομολογήσει κάθε οικονομικός παράγοντας εδώ και έξω) και με την αλλοπρόσαλλη πολιτική της κατάφερε:
α. να επιβαρύνει την οικονομία με περίπου 95 δις επιπλέον το πρώτο εξάμηνο του 2015.

β. να επιβαρύνει τους πολίτες με νέο χρέος 85 δις και νέο μνημόνιο λιτότητας

γ. να εξαφανίσει πάνω από 100 δις από την τρίτη ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών, που ήταν αχρείαστη και μηδένισε τις αξίες των μετοχών, οι οποίες ήταν αποταμίευση για πάνω από 1.000.000 οικογένειες.

δ. να υποθηκεύσει τη δημόσια περιουσία για 99 χρόνια

ε. να προσθέσει άλλα 20 χρόνια βάρος χρέους στις επόμενες γενιές, μέχρι το 2062

Εξ αιτίας αυτών, που δεν χρειαζόταν να τα περάσει η οικονομία, επιβλήθηκαν: νέες περικοπές στις συντάξεις που θα κορυφωθούν το 2020. Μείωση στο μισό του ημερομίσθιου και του κατώτερου ονομαστικού μισθού. Κατάργηση των κοινωνικών επιδομάτων σε όλους σχεδόν τους αναξιοπαθούντες. Αύξηση εισφορών και φόρων. Εκτόξευση του κόστους ζωής για όλους και κυρίως για τους φτωχότερους εξ αιτίας της αύξησης της τιμής προϊόντων και υπηρεσιών από την υπερφορολόγηση. Επιτροπεία για 20 επί πλέον χρόνια από τους δανειστές. Κατάργηση θεμελιωδών εργασιακών και κοινωνικών δικαιωμάτων κατ απαίτηση των δανειστών.

Όλα αυτά, επαναλαμβάνω, ήταν ΠΡΟΣΘΕΤΑ και ΑΧΡΕΙΑΣΤΑ μέτρα, που επιβλήθηκαν εξ αιτίας της ανεύθυνης και άσχετης πολιτικής της κυβέρνησης. Είναι καταγραμμένο από κάθε οικονομικό και πολιτικό παράγοντα ανατολής και δύσης, από αυτούς που στηρίζουν με ενθουσιασμό την κυβέρνηση Τσίπρα. Ποια άλλη θα τους έδινε τα κλειδιά της χώρας για έναν αιώνα!

Επομένως, η κυβέρνηση λέει ότι επιστρέφει λεφτά, ενώ στην πραγματικότητα δίνει πίσω λίγα από αυτά που έχει αρπάξει από τους ίδιους τους φτωχοποιημένους. Μοιράζει στα θύματά της κάποια από τα κλοπιμαία!
Ο κ Χουλιαράκης ομολόγησε χτες στην πραγματικότητα ότι εδώ και δύο χρόνια πρωθυπουργός και υπουργοί λένε ψέματα ότι η υπερφορολόγηση είναι απαίτηση της τρόικας. Το αντίθετο συμβαίνει. Είναι η τρόικα που θεωρεί ότι η υπερφορολόγηση δεν θα οδηγήσει σε ανάπτυξη. Και το επαναλαμβάνει σε κάθε ευκαιρία.

Αλλά ο κ Χουλιαράκης λέει ψέματα κυρίως για το λόγο που μαζεύει το υπερπλεόνασμα η κυβέρνηση. Γιατί το υπερπλεόνασμα είναι πάνω από 9 δις, (επιπλέον των 11 που συγκεντρώνει για να πληρώνει τις υποχρεώσεις της, που προβλέπονται από τον προϋπολογισμό και τα δάνεια). Δηλαδή, φορολογεί τους πολίτες δυό φορές περισσότερο από όσο χρειάζεται!! Τους ειλικρινείς πολίτες. Όχι αυτούς που φοροδιαφεύγουν και αυτούς που δηλώνουν εισοδήματα φτώχειας ενώ καλοπερνάνε. Και οι οποίοι είναι πολλοί!

Πόσο λέει η κυβέρνηση ότι θα μοιράσει τον Δεκέμβριο; Περίπου 1 δις. Τα υπόλοιπα 8 δις περίσσεμα; Αυτά, συν εκείνα που θα αρπάξει του χρόνου, είναι το περίφημο μαξιλαράκι που λέει ο κ Τσακαλώτος. Μόνο που δεν είναι μαξιλαράκι ασφαλείας για την οικονομία. Είναι το μαξιλαράκι ασφαλείας για να κοιμάται ήσυχη η κυβέρνηση ότι θα εξαγοράσει κάθε ψήφο που μπορεί, από κάθε επαγγελματική και κοινωνική τάξη και θα ξοδέψει όσα μπορεί για προπαγάνδα προκειμένου να ξαναψηφιστεί στις εκλογές. Το όργιο εξαγοράς θα ξεπερνάει κι αυτό του Αντρέα.

Και θα είναι αυτή η σπατάλη καταστροφική για την οικονομία κα ωφέλιμη μόνο στην κατανάλωση και στην τσέπη του αδηφάγου κράτους. Που θα μαζέψει πίσω κάποια από αυτά τα «δώρα» από όσους αποπληρώσουν μ αυτά τα χρέη, που το ίδιο το κράτος τους έχει φορτώσει!

Θα είναι καταστροφική, γιατί η χώρα έχει ανάγκη από κεφάλαια σε επενδύσεις για ανάπτυξη και όχι από κεφάλαια που πηγαίνουν στις τσέπες των πολυεθνικών των supermarkets και των καταναλωτικών αγαθών, το 90% των οποίων είναι εισαγόμενα! Απλή οικονομία πρώτου έτους.

Καμμία έγνοια δεν έχει ο κ Χουλιαράκης και ο κ Τσακαλώτος για τα ασθενέστερα στρώματα του λαού, που αυτοί οι ίδιοι με την καταστροφική πολιτική τους της τελευταίας 3ετίας τα έφεραν σ αυτή την κατάσταση. Για τα ψηφαλάκια γίνεται η υπερφορολόγηση.


Και, τι είπε χτες ο κ Τσακαλώτος; Ότι ένας λόγος υπερφορολόγησης είναι που η κυβέρνηση δεν έχει πιάσει τη φοροδιαφυγή! Ούτε θα την πιάσει. Είναι κι αυτή συνειδητή επιλογή της! Γιατί από τα λαμόγια περιμένει η κυβέρνηση να ξαναψηφιστεί. Από όλη την Ελλάδα της πονηριάς, από την οποία αντλεί το μεγαλύτερο μέρος από τα ποσοστά της.

Επιπλέον, ήταν αυτή η κυβέρνηση που διατράνωνε σε όλους τους τόνους ότι δεν θα φορολογήσει το λαό αλλά τους πλούσιους. Μέχρι τη μέρα που ανακάλυψε δύο πράγματα: Ότι οι πλούσιοι δεν είναι τυχαία πλούσιοι. Ξέρουν να γλιστράνε. Και ότι σχεδόν όλοι οι πραγματικά πλούσιοι στηρίζουν την κυβέρνηση! Όπως πάντα!

Αλλά, δεν ακούσαμε κανέναν από την αντιπολίτευση να βάζει το αυτονόητο ερώτημα: Με τόσα πολλά χρήματα περίσσευμα πώς και δεν έχει λεφτά η κυβέρνηση για τα νοσοκομεία, τα σχολεία, τις συγκοινωνίες, τους πρόσφυγες, τα αγροτικά έργα και όλους τους νευραλγικούς τομείς της δημόσιας οικονομίας, που οι υπουργοί κλαίγονται; Για να απολαμβάνουν αυτά δεν φορολογούνται οι πολίτες;

Η απάντηση είναι απλή: Η ψήφος είναι πιο ακριβή. Κυρίως άμα είσαι ψωμόλυσσας με την εξουσία. Με τα λεφτά του κορόιδου.




Γ. Παπαδόπουλος- Τετράδης
























liberal.gr

Οι αρνητικές πρωτιές των Ελλήνων οδηγών

Μετά τους Ιταλούς, οι Ελληνες είναι οι λιγότερο υπεύθυνοι οδηγοί στην Ευρώπη, σύμφωνα με το φετινό «Ευρωβαρόμετρο για την Υπεύθυνη Οδήγηση», που εκδίδει το Ιδρυμα Vinci Autoroutes. Το 73% ομολογεί πως βρίζει τους άλλους οδηγούς.



Απανωτά αρνητικά ρεκόρ έχουν οι Ελληνες οδηγοί, σύμφωνα με την 4η έκδοση του «Ευρωβαρόμετρου για την Υπεύθυνη Οδήγηση» που εκδίδει το Ιδρυμα Vinci Autoroutes, που υποστηρίζεται από τον γαλλικό κατασκευαστικό όμιλο Vinci. Πρόκειται για μια εκτενή έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία IPSOS σε περισσότερους από 12.000 Ευρωπαίους οδηγούς από 11 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και δείχνει πως:

· Οι Έλληνες είναι οι δεύτεροι λιγότερο υπεύθυνοι οδηγοί με 18%, πίσω από τους Ιταλούς (27%). Πιο υπεύθυνοι οι Σουηδοί (38%).
· το 73% παραδέχεται ότι βρίζει άλλους οδηγούς (54% στην Ευρώπη)
· το 28% παραδέχεται πως οδηγεί αφού έχει καταναλώσει αλκοόλ, ποσοστό ρεκόρ (11% στην Ευρώπη)
· το 35% ρυθμίζει το GPS του (39% στην Ευρώπη),
· το 49% τηλεφωνεί χρησιμοποιώντας το Bluetooth (43% στην Ευρώπη),
· το 26% γράφει ή/και διαβάζει SMS ή e-mail (24% στην Ευρώπη),
· το 54% τηλεφωνεί χωρίς hands-free, ποσοστό ρεκόρ (32% στην Ευρώπη),
· το 49% τηλεφωνεί με ακουστικά, ποσοστό επίσης ρεκόρ (31% στην Ευρώπη).

Παρότι στόχος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής είναι να μειωθεί κατά το ήμισυ ο αριθμός των νεκρών την περίοδο 2010 έως 2020, οι θάνατοι από τροχαία ατυχήματα στην Ευρώπη μειώθηκαν κατά μόλις 19% τα τελευταία έξι χρόνια. Το 2017 περισσότεροι από 1 στους 2 Ευρωπαίους (51%) θεωρούν ότι θα είναι δύσκολο να μειωθεί σημαντικά ο αριθμός των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων.

Η έλλειψη προσοχής αναγνωρίζεται, γενικά, από τους Ευρωπαίους ως η βασική αιτία των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων: το 57% (+5 μονάδες) συμμερίζεται αυτή την άποψη. Η αύξηση αυτή παρατηρείται και στην Ελλάδα (65%, +6 μονάδες), όπου η έλλειψη προσοχής προηγείται της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών (54%).

Ωστόσο, πολλοί είναι οι Ευρωπαίοι που συνεχίζουν να οδηγούν ενώ χρησιμοποιούν παράλληλα το τηλέφωνό τους, το smartphone τους ή ρυθμίζουν το GPS τους. Αυτά τα καθημερινά αντικείμενα τα οποία φαίνεται να μην μπορούμε να αποχωριστούμε ούτε καν στο τιμόνι αυξάνουν τις επικίνδυνες συμπεριφορές, καθώς αποσπούν την προσοχή μας . Ωστόσο, αυτές οι πρακτικές μπορεί να διαφέρουν σημαντικά από χώρα σε χώρα.

Το 80% των Ευρωπαίων (84% στην Ελλάδα) παραδέχεται ότι έχει φοβηθεί εξαιτίας της επιθετικής συμπεριφοράς ενός άλλου οδηγού, φόβος που είναι αισθητός σε μεγάλο βαθμό στη Γαλλία και τη Σλοβακία (86%), αλλά λιγότερο αισθητός στις Κάτω Χώρες (65%).

Οι Ευρωπαίοι, όπως και οι Έλληνες, εμφανίζονται πολύ επικριτικοί απέναντι στους συμπατριώτες τους. Το 83% (έως 94% στην Ελλάδα) χρησιμοποιεί τουλάχιστον ένα αρνητικό επίθετο για να χαρακτηρίσει τους άλλους ως οδηγούς: «ανεύθυνοι» για το 45% των Ευρωπαίων (60% των Ελλήνων), «αγχωμένοι» για το 36% των Ευρωπαίων (32% στην Ελλάδα), «επιθετικοί» για το 33% (35% των Ελλήνων) ακόμη και «επικίνδυνοι» για το 26% των Ευρωπαίων (35% στην Ελλάδα). Μόνο το 4% των ελλήνων οδηγών θεωρεί τους άλλους οδηγούς «ήρεμους», ποσοστό ρεκόρ στην Ευρώπη (το 11% των Ευρωπαίων συμμερίζεται την ίδια άποψη).

Αντιθέτως, είναι πιο ανεκτικοί όταν αξιολογούν τη δική τους οδήγηση (το 97% των Ευρωπαίων και των Ελλήνων δίνουν στον εαυτό τους τουλάχιστον έναν θετικό χαρακτηρισμό). Οι Ευρωπαίοι θεωρούν τον εαυτό τους πάνω από όλα προσεκτικό (74% και έως 80% στην Ελλάδα), ήρεμο (54% και 49% στην Ελλάδα) ή ακόμη και ευγενικό (27% έναντι 19% στην Ελλάδα). Ξεκάθαρα, πολύ λιγότεροι αμφισβητούν τον εαυτό τους (μόνο το 14% των Ευρωπαίων και το 13% των Ελλήνων χρησιμοποιούν αρνητικό επίθετο για να περιγράψουν τη συμπεριφορά τους). Το 10% των Ευρωπαίων παραδέχονται, ωστόσο, ότι είναι αγχωμένοι στην οδήγηση (9% στην Ελλάδα) ακόμη και επιθετικοί (3% και 4% στην Ελλάδα). Μόνο το 1% θεωρεί τον εαυτό του ανεύθυνο ή επικίνδυνο στο τιμόνι.

Το 54% των Ευρωπαίων και το 73% των Ελλήνων, ποσοστό ρεκόρ, παραδέχονται ότι βρίζουν άλλους οδηγούς. Το 58% των Ελλήνων (και το 46% των Ευρωπαίων) παραδέχονται ότι κορνάρουν χωρίς ιδιαίτερο λόγο κάποιον οδηγό που τους εκνεύρισε, το 38% ότι προσπερνάει από τα δεξιά σε αυτοκινητόδρομο (31% στην Ευρώπη) ή ακόμη το 45% ότι κολλάει επίτηδες στο όχημα του οδηγού που τους εκνεύρισε (31% στην Ευρώπη). Τέλος, το 21% των Ελλήνων (έναντι 15% των Ευρωπαίων) αναφέρουν ότι έχουν βγει από το όχημά τους για να διαπληκτιστούν με κάποιον άλλο οδηγό, μια πρακτική που είναι πιο διαδεδομένη στην Πολωνία (26%) και στην Ιταλία (25%).

Πολλοί βασικοί κανόνες ασφαλείας δεν τηρούνται καταλλήλως από μεγάλο μέρος των ευρωπαίων οδηγών, μεταξύ των οποίων και οι Έλληνες

• Τήρηση του ορίου ταχύτητας: Το 92% των Ελλήνων οδηγών (89% των Ευρωπαίων) παραδέχεται ότι υπερβαίνει για ορισμένα χιλιόμετρα/ώρα το όριο ταχύτητας, ενώ το 42% θεωρεί την υπερβολική ταχύτητα ως μία από τις βασικές αιτίες θανάτου από τροχαία ατυχήματα (57% στους αυτοκινητοδρόμους, ποσοστό ρεκόρ).
• Τήρηση του ορίου ταχύτητας σε περιοχές όπου εκτελούνται έργα: Το 46% (53% στην Ευρώπη) ξεχνά να μειώσει ταχύτητα κοντά σε περιοχές όπου εκτελούνται έργα, παρά τον κίνδυνο που μπορεί να εγκυμονεί αυτή η ενέργεια για το προσωπικό που απασχολείται στα έργα.
• Χρήση του φλας: Το 51% (55% στην Ευρώπη) ξεχνά να ανάψει φλας όταν κάνει προσπέραση ή αλλάζει κατεύθυνση.
• Τήρηση των αποστάσεων ασφαλείας: Το 62% (63% στην Ευρώπη) δεν τηρεί επαρκή απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα.
• Κυκλοφορία σε αυτοκινητοδρόμους: Το 79% (έναντι 54% στην Ευρώπη) οδηγεί στη λωρίδα που βρίσκεται στα αριστερά της λωρίδας ήπιας κυκλοφορίας, ακόμη και η τελευταία είναι ελεύθερη. Επίσης, το 28% οδηγεί στη λωρίδα έκτακτης ανάγκης (έναντι του 11% των οδηγών στην Ευρώπη), πράγμα που αποτελεί ποσοστό ρεκόρ.
• Οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ: Το 28% των Ελλήνων οδηγών δηλώνει ότι οδηγεί έχοντας καταναλώσει πάνω από το επιτρεπόμενο όριο αλκοόλ, ποσοστό που αποτελεί ρεκόρ και υπερβαίνει κατά πολύ τον μέσο όρο στην Ευρώπη (11%). Οι συμπεριφορές αυτές επιβεβαιώνονται από τις δηλώσεις των οδηγών όταν ερωτώνται για τον μέγιστο αριθμό ποτηριών πάνω από τα οποία δεν επιτρέπεται να οδηγούν: 2,8 για τους Έλληνες έναντι 2 ποτηριών κατά μέσο όρο για τους Ευρωπαίους.
• Χρήση της ζώνης ασφαλείας: Το 47% (έναντι 21% στην Ευρώπη) οδηγεί χωρίς ζώνη ασφαλείας, ποσοστό ρεκόρ.
• Ναρκωτικές ουσίες: Το 1% των Ελλήνων (και το 2% των Ευρωπαίων) παραδέχεται ότι έχει οδηγήσει έχοντας καπνίσει χασίς.

Οι Σουηδοί θεωρούνται οι καλύτεροι οδηγοί για τους Ευρωπαίους: Το 38% των Ευρωπαίων θεωρεί τους Σουηδούς τους πιο υπεύθυνους οδηγούς στην Ευρώπη, κάτι που επιβεβαιώνεται από τα στοιχεία της χώρας για τα τροχαία ατυχήματα (27 νεκροί ανά εκατομμύρια κατοίκων, έναντι 50 νεκρών κατά μέσο όρο στην Ευρώπη). Ακολουθούν οι Γερμανοί, μετά οι Ολλανδοί και στην τέταρτη θέση οι Βρετανοί.

Αντιθέτως, οι Ιταλοί θεωρούνται οι λιγότερο υπεύθυνοι οδηγοί στην Ευρώπη, μια άποψη που συμμερίζεται το 27% των Ευρωπαίων. Ακολουθούν οι Έλληνες (18%) και οι Πολωνοί (16%). Οι Γάλλοι κατέχουν την τέταρτη θέση από κοινού με τους Ισπανούς (8%). Οι πέντε τελευταίοι τοποθετούν επίσης τη χώρα τους στην κορυφή της κατάταξης με τους λιγότερο υπεύθυνους οδηγούς.  
















euro2day.gr


Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τα τέλη κυκλοφορίας του 2018


Οριστική απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας, τα τεκμήρια διαβίωσης αλλά και τον φόρο πολυτελούς διαβίωσης θα έχουν όσοι κάτοχοι ΙΧ επιλέξουν να καταθέσουν τις πινακίδες των οχημάτων τους στην εφορία, ως τις 31 Δεκεμβρίου 2017, δηλώνοντας «ακινησία».

Επί της ουσίας, ουδεμία ουσιαστική αλλαγή δεν πρόκειται να υπάρξει φέτος στα τέλη κυκλοφορίας. Και για το 2018, τα τέλη θα παραμείνουν ακριβά κυρίως για όσους κατέχουν Ι.Χ αυτοκίνητα με κινητήρες άνω των 1.928 κυβικών εκατοστών που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα μέχρι 31-10-2010. Όσοι διαθέτουν αυτοκίνητα της συγκεκριμένης κατηγορίας, πρέπει να γνωρίζουν ότι θα καταβάλλουν ποσά που θα κυμαίνονται από 615 έως 1.380 ευρώ. Παράλληλα, ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης ξεκινά από τα 287 ευρώ για ΙΧ κυβισμού από 1.929 κ. εκ. και παλαιότητας από 5 μέχρι 10 έτη, ανέρχεται σε 1.780 ευρώ για ΙΧ 3.000 κυβικών εκατοστών και παλαιότητας μέχρι 5 ετών και φθάνει τα 3.820 ευρώ για ΙΧ 4.700 κ.εκ. και παλαιότητας μέχρι 5 ετών.


Την ίδια ώρα, εφαρμόζονται τεκμήρια ανάλογα με την παλαιότητα και τον κυβισμό του αυτοκινήτου, τα οποία ξεκινούν από 2.000 ευρώ για αυτοκίνητο 1.000 κυβικών εκατοστών άνω των 10 ετών και φθάνουν στα 23.800 ευρώ για αυτοκίνητο 3.500 κυβικών εκατοστών ηλικίας έως 5 ετών. Τα τέλη κυκλοφορίας που θα κληθούν να πληρώσουν έως το τέλος του τρέχοντος έτους οι ιδιοκτήτες θα είναι τα ίδια σε σύγκριση με τα αντίστοιχα περυσινά και οι όποιες αλλαγές πραγματοποιηθούν θα αφορούν σε πολύ συγκεκριμένες κατηγορίες πολιτών, όπως είναι για παράδειγμα οι πολύτεκνοι και τα άτομα με ειδικές ανάγκες. Η διαδικασία για να καταθέσετε πινακίδες Οσοι φορολογούμενοι βρίσκονται σε οικονομική στενότητα και επιθυμούν να αποφύγουν τις φοροεπιβαρύνσεις αποσύροντας από την κυκλοφορία τα αυτοκίνητά τους θα πρέπει να υποβάλουν στην αρμόδια Δ.Ο.Υ., δήλωση ακινησίας, τα στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες κυκλοφορίας), δήλωση του ν. 1599/1986 (Α' 75), στην οποία δηλώνεται ότι η ακινητοποίηση του οχήματος γίνεται σε κλειστό ιδιωτικό χώρο, καθώς και τα στοιχεία του ιδιοκτήτη αυτού. 

Ενώ για τα Επαγγελματικά αυτοκίνητα ΙΧ (ΦΙΧ) οι ακινησίες αυτών γίνονται στις αρμόδιες Περιφερειακές Υπηρεσίες του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Οι κάτοχοι οχημάτων μπορούν να αποφύγουν την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας του 2018 αλλά και τα τεκμήρια διαβίωσης και το φόρο πολυτελούς διαβίωσης που επιβάλλεται στα Ι.Χ. άνω των 1.928 κυβικών, αρκεί να τα θέσουν σε ακινησία μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2017. Πώς μπορείτε να εκτυπώσετε τα τέλη κυκλοφορίας του 2018 Για την εκτύπωση από TAXISNET χρειάζεται ο ΑΦΜ και ο αριθμός κυκλοφορίας, ενώ η πληρωμή θα πρέπει να γίνει μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2017. Από τις 20 Νοεμβρίου 2017 και έπειτα, αναμένεται να «ανέβουν» στο Taxisnet τα σημειώματα για τα τέλη κυκλοφορίας του 2018.  

Κατάθεση-καταπέλτης για τη Χρυσή Αυγή από προστατευόμενο μάρτυρα


Ενταση δημιουργήθηκε στη δίκη της Χρυσής Αυγής εξαιτίας της κατάθεσης προστατευόμενου μάρτυρα ο οποίος έδωσε λεπτομέρειες για την εκπαίδευση των μελών, αλλά και πως λειτουργούσε η οργάνωση. Ως αμιγώς στρατιωτικού τύπου και μέσω αυτής οργανώνονταν επιθέσεις τόσο κατά αλλοδαπών όσο και άλλων ατόμων που είχαν στοχοποιηθεί.

Ο μάρτυρας κατέθεσε από ειδικά διαμορφωμένο χώρο της ΓΑΔΑ, όπου ήταν παρόντες εισαγγελέας και πταισματοδίκης. Στο δικαστήριο ακούγονταν μόνο η αλλοιωμένη του φωνή.

Ο μάρτυρας δέχτηκε εκατοντάδες ερωτήσεις από την έδρα του δικαστηρίου αλλά και τους συνήγορους υπεράσπισης με τον ίδιο να απαντά για όσα ο ίδιος γνώριζε για τη δομή, τη δράση και την εγκληματική δραστηριότητα της Χ.Α.

Υπήρξε μέλος από το 2012 έως το 2013 και κατέθεσε ότι η Χρυσή Αυγή είχε στρατιωτική οργάνωση και έκανε λόγο για τις "λεγόμενες βόλτες" εννοώντας τις επιθέσεις κατά αλλοδαπών και άλλων.

Ανέφερε σχετικά:

"Στη Χρυσή Αυγή γινόταν προπαγάνδα για πατριωτικούς λόγους. Είχαμε τις λεγόμενες βόλτες, τα "ντού", τις επιθέσεις δηλαδή, κάναμε πολεμικές ασκήσεις, για να είμαστε έτοιμοι για πολλά πράγματα, ξέρουν τί εννοώ, αν χρειαζόταν να πάμε να χτυπήσουμε κάποιον, η να κάνουμε κάποια φασαρία".

Σύμφωνα με τα λεγόμενα του μάρτυρα, ο ίδιος είχε εκπαιδευτεί στρατιωτικά από την οργάνωση στη Μαλακάσα, όπου παρών ήταν και ο Γιώργος Ρουπακιάς, ενώ για τον Ηλία Κασιδιάρη, ανέφερε ότι "και παρακολουθούσε και μετείχε στις εκπαιδεύσεις".

"Στη Μαλακάσα πήγα τρεις φορές για εκπαίδευση. Σκληρή εκπαίδευση με πολύ πόνο. Ημασταν εκεί 30-35 άτομα με εκπαιδευτές διάφορους και ένας από αυτούς ήταν στρατιωτικός. Εκεί ήταν και ο Ρουπακιάς, ήταν υπεύθυνος ομάδας, είχε αξίωμα μπορούσε να πηγαίνει παντού, όχι σαν κι εμάς. Μιλούσε με τους μεγάλους. Εκεί είχε έρθει και ο Κασιδιάρης που παρακολουθούσε αλλά μια φορά μας έκανε και εκπαίδευση, πολεμικές τέχνες".

Ιδιαίτερη σημασία έχει η μαρτυρία του για δύο «ντου» που έλαβε μέρος και ο ίδιος όπου όπως είπε "χτυπήθηκε Πακιστανός, πολύ άσχημα το παλληκάρι. Πήγαμε 20 μηχανάκια με δύο πάνω το καθένα. Η επίθεση κράτησε 20 λεπτά".

"Στις οργανώσεις Νίκαιας, Περάματος και Πειραιά, υπήρχαν μαχαίρια, στυλιάρια και όπλα που ήταν διασκορπισμένα δεξιά και αριστερά. Ο Πατέλης, για παράδειγμα είχε δύο περιστρόφα, το ένα 45αρι".

Πρόεδρος: Την εκπαίδευση την χαρακτηρίζετε σκληρή.

Μάρτυρας: Ηταν σκληρή σαν τους κομάντο.

Πρόεδρος: Είπατε σκληρή και με πολύ πόνο.

Μάρτυρας: Μας δίνανε και μερικές γερές στον αυχένα για να μαθαίνουμε στον πόνο.

Ο προστατευόμενος μάρτυρας αναφέρθηκε, εκτενώς στο πώς ήταν δομημένα τα Τάγματα Εφόδου και ποιος ήταν ο σκοπός τους.

Εισαγγελέας: Πείτε μας για τα Τάγματα Εφόδου, τί ήταν και τί έκαναν.

Μάρτυρας: "Τα Τάγματα Εφόδου ήταν με 20 η 30 άτομα. Φορούσαν μαύρα παντελόνια και μπλούζα της ΧΑ στη Νίκαια, στον Πειραιά παντελόνι παραλλαγής και μπλούζα της ΧΑ και είχαμε στυλιάρια μεγάλα που υποτίθεται ότι ήταν σημαίες. Τα Τάγματα τα είχαμε για τους ξένους και για εκείνους που δεν θέλανε τη ΧΑ. Είχαμε επικεφαλής που έδινε το σύνθημα για το "ντού" και το κάναμε".

Στη συνέχεια ο μάρτυρας αναφέρθηκε στο πως άρχισε να αποστασιοποιείται από την στρατιωτική οργάνωση της ΧΑ και τόνισε με έμφαση "Δεν ήθελα να γίνω δολοφόνος".

Σε άλλο σημείο της κατάθεσης του, ζήτησε συγνώμη από την οικογένεια του Παύλου Φύσσα "ζητάω συγνώμη κι ας μην ήμουν στο περιστατικό" είπε και πρόσθεσε ότι δέχθηκε απειλές ο ίδιος και η οικογένεια του μετά την κατάθεσή του στον αντεισαγγελέα του ΑΠ.

Μιλώντας για το ρόλο του Νίκου Μιχαλολιάκου, ο μάρτυρας είπε "ότι οι εντολές για τις επιθέσεις ήταν σε γνώση του γιατί κανείς δεν θα μπορούσε να πάρει τέτοια απόφαση χωρίς εκείνος να το γνωρίζει".

Μάλιστα ο μάρτυρας αποκάλυψε πως πολλές φορές οι επιθέσεις σε αλλοδαπούς είχαν σχέση "με την κονόμα".

"Τους φοβίζανε και τους πουλάγανε κινητά, τσιγάρα, και άλλα όλα για την κονόμα. Αλλά και τα μέλη της ΧΑ όλο πληρώναμε. Πουλούσαν τα πάντα σημαίες, λάβαρα..."

Με τη λήξη της κατάθεσης του μάρτυρα υπήρξε μεγάλη ένταση, καθώς σύσσωμη η υπεράσπιση υποστήριξε πως η κατάθεση ήταν κατευθυνόμενη και πως παρόντες στο δωμάτιο του μάρτυρα ήταν άνθρωποι που τον καθοδηγούσαν. Κατατέθηκε ένσταση αφού υποστηρίχθηκε ότι άκουσαν "υποβολέα".

Το δικαστήριο κάλεσε τους παριστάμενους στο χώρο εισαγγελέα και δικαστή να βεβαιώσουν αν υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο.

Εισαγγελέας. Διαβεβαιώνω το δικαστήριο και όλους τους παράγοντες της δίκης, ότι στο χώρο είναι μόνον ο μάρτυρας και εμείς οι δύο.

Δικαστής. Επιβεβαιώνω ότι στο χώρο είναι μόνον ο μάρτυρας  και εμείς. Κατηγορηματικά διαβεβαιώνουμε αυτό που λέμε.

Παρόλα αυτά, η υπεράσπιση των κατηγορουμένων απείλησε με αποχώρηση παρά τις διαβεβαιώσεις των δικαστικών λειτουργών, ότι ο μάρτυρας καταθέτει μόνος του. Η διαδικασία αναβλήθηκε για την προσεχή Τετάρτη.



































thetoc.gr 

Αντιπολίτευση της πυρκαγιάς


Του Σταύρου Χριστακόπουλου

Πολλοί είναι αυτοί εντός και πέριξ της Ν.Δ. που ψάχνονται το τελευταίο διάστημα για το πού πάει το καράβι και οι περισσότεροι συμφωνούν πλέον ότι το σκάφος έχει κολλήσει για τα καλά στα αβαθή. Άλλοι πάλι επισημαίνουν ότι το καράβι είναι μεγάλο και δύσκολο να το στρίψει – τόσο όσο επιδιώκει – ο νέος καπετάνιος.

Τα νέα ντράβαλα της αξιωματικής αντιπολίτευσης θα τα διαβάσετε αναλυτικά στο πλήρες ρεπορτάζ του σημερινού «Ποντικιού», ωστόσο στον πυρήνα του προβλήματος βρίσκεται η πολιτική της και, για την ακρίβεια, ο τρόπος με τον οποίο (αντι)πολιτεύεται, ο οποίος κυμαίνεται μεταξύ του κουτοπόνηρου και του κωμικού, με αποτέλεσμα να αποτελεί τροχοπέδη για τους πολιτικούς της στόχους.

1. Κωμικό, π.χ., είναι το δήθεν επιχείρημα ότι ο ΣΥΡΙΖΑ «κάνει τα πάντα για να μείνει στις καρέκλες της εξουσίας». Λες και τα κόμματα φτιάχνονται για οποιονδήποτε άλλον λόγο και όχι για να κατακτούν και να διατηρούν – στο πλαίσιο της συνταγματικής νομιμότητας – όσο γίνεται περισσότερο την εξουσία.

Κι αυτό από μόνο του ας πούμε ότι δηλώνει απλώς αμηχανία. Το χειρότερο είναι ότι, συχνά - πυκνά, σοβαροί – υποτίθεται – αρθρογράφοι, ταγμένοι στην εκλογική επιτυχία της Ν.Δ., «προειδοποιούν» ότι οι «μαδουρικοί συριζαίοι» δεν θα παραδώσουν ομαλά την εξουσία και, ως εκ τούτου, θα πρέπει το αστικό πολιτικό σύστημα να τεθεί σε... ετοιμότητα.

2. Κουτοπόνηρο, π.χ., είναι το δήθεν επιχείρημα περί «ανομίας», η οποία είναι διάχυτη και δηλητηριάζει την κοινωνία επειδή «ο ΣΥΡΙΖΑ δεν αφήνει την αστυνομία να κάνει τη δουλειά της». Την ίδια ώρα η αστυνομία μια χαρά κάνει τη δουλειά της και όσες μεγάλες υποθέσεις λαμβάνουν δημοσιότητα εν τέλει διαλευκαίνονται και παίρνουν τον δρόμο της Δικαιοσύνης.

Τι απομένει; Τα Εξάρχεια, τα οποία, απ’ όσο μπορούμε όλοι να θυμηθούμε, ούτε επί Ν.Δ. «καθυποτάχθηκαν». Όσο για την τρομοκρατία; Δεν πάνε πολλά χρόνια από τότε που βόμβες έσκαζαν σε υπουργικά γραφεία σκοτώνοντας έως και υπασπιστή υπουργού.

Δυστυχώς για τη Ν.Δ., την αλήθεια για τα προβλήματά της την έχει πει πολύ στεγνά και καθαρά, χωρίς κορόνες και φιοριτούρες, ο Νικήτας Κακλαμάνης: Πάνω από 500.000 ψηφοφόροι εγκατέλειψαν τη Ν.Δ. από το 2009, άρα η επαναδημιουργία της ευρείας κεντροδεξιάς παράταξης απαιτεί την επιστροφή πολλών από αυτούς. Πώς όμως θα επιστρέψουν; Με μετεμφυλιακού τύπου διχαστικές κορόνες, με «θεωρίες» περί ανισότητας ως «φυσικού νόμου» ή με άρνηση κάθε θεσμικού εκσυγχρονισμού;

Ο πρώτος κανόνας στην επίλυση προβλημάτων είναι η κατανόησή τους. Σε αυτό το σημείο η Ν.Δ. δεν έχει φτάσει ακόμη...

   

























topontiki.gr 

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *