Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2017

Ο χαμαιλέων, το Μαξίμου και η Πολιτική Γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ


Ποια είναι η διαφορά μεταξύ χαμαιλέοντα και κυβέρνησης; Ότι ο μεν πρώτος αλλάζει χρώμα ανάλογα με τα διάθεσή του, ενώ η δεύτερη ανάλογα με τη διάθεση του περιβάλλοντος. Το πρώτο το λέει η επιστήμη. Το δεύτερο η πραγματικότητα. Σύμφωνα με το δεύτερο, η κυβέρνηση χτες με ανακοίνωση του Μαξίμου στήριζε την πολιτική των αγορών. Οι οποίες είναι ο υπ αριθμόν ένα εχθρός του ΣΥΡΙΖΑ από το ίδιο το «σύνταγμά» του.

Για να το πούμε πιο απλά, ολόκληρη η κυβερνητική πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ όπως επιβεβαιώνει και η χτεσινή ανακοίνωση, στηρίζεται στην έξοδο της χώρας στις αγορές. Δηλαδή, στη συμμετοχή του κόμματος στο παγκόσμιο παιχνίδι »δανείζομαι σήμερα χρήματα αγοράζοντας χρόνο από το μέλλον».

Ο ΣΥΡΙΖΑ, όπως και πολλοί οικονομολόγοι, ακόμα και της φιλελεύθερης σχολής, έχει από καιρό διατρανώσει την άποψη ότι αυτή η πολιτική δεν κάνει τίποτε άλλο από το να φουσκώνει τα χρέη των κρατών έναντι μελλοντικής εξόφλησης. Καθιστώντας έτσι τα κράτη υποχείρια εκβιαστών και ανεξέλεγκτων κέντρων. Μόνο που η μελλοντική αυτή εξόφληση προϋποθέτει διαρκή ανάπτυξη και πλεονάσματα, πράγμα πρακτικά αδύνατο!

Πρώτα πρώτα γιατί κανείς δεν μπορεί να προφητέψει τι θα γίνει σε 10 και 20 χρόνια που εκδίδονται τα ομόλογα έναντι δανεισμού και, δεύτερο, για να δημιουργηθεί ένα πλεόνασμα πρέπει να δημιουργηθεί κάπου ένα έλλειμμα! Τα πλεονάσματα κάποιων είναι τα ελλείμματα κάποιων άλλων, όπως συμβαίνει με τη Γερμανία και τις χώρες του ευρωπαϊκού νότου για παράδειγμα.

Ο ΣΥΡΙΖΑ, λοιπόν, έχει εναντιωθεί από τα γενοφάσκια του σ αυτή την παγκόσμια πολιτική «των αγορών», όπου παρεμπιπτόντως, οι αγορές, που δεν εκλέγονται και δεν ελέγχονται από κανένα κοινοβούλιο, δηλαδή από κανέναν λαό, εξουσιάζουν στην πράξη κάθε λαό.

Είναι δε οι αγορές τεράστια κεφάλαια, σε μεγάλο μέρος ανεξέλεγκτα, που εκτός από όσα φαίνονται περιλαμβάνουν και τρις από λαθρεμπόριο όπλων, ναρκωτικών, καυσίμων, τζόγο, εμπόριο ανθρώπων κα.

Το σχόλιο δεν εμπλέκεται στη συζήτηση του τι άλλο σύστημα εκτός από εκείνο το σημερινό του διαρκούς δανεισμού έναντι μελλοντικού χρόνου (δηλαδή υποθήκευση μελλοντικών γενεών ανθρώπων) θα μπορούσε να διαιωνίζει την οικονομία, που στηρίζεται αποκλειστικά στην κατανάλωση. Γιατί περί αυτού πρόκειται. Αυτή, όμως είναι μια άλλη συζήτηση.
Το παρόν σχόλιο έχει να κάνει με το ερώτημα «τι σχέση έχει ο ΣΥΡΙΖΑ και το πολιτικό του πρόγραμμα, η φυσιογνωμία του, η ιδεολογία του, η ιστορία του, με το σύστημα που έμπρακτα σήμερα υπηρετεί». Η απάντηση είναι απλή: Καμμία.
Γιατί, δεν μπορείς από τη μία μεριά, κάθε μέρα να αγωνίζεσαι για να εφαρμόσεις την πολιτική των αγορών και των εξοπλισμών και από την άλλη να πηγαίνεις για προσκυνήματα στα κομμουνιστικά και αριστερά μνημεία ανθρώπων που μάτωσαν ενάντια σ αυτές τις πολιτικές. Δεν μπορεί με το ένα χέρι να χαιρετάς στρατιωτικά και με το άλλο με γροθιά! Θα τρελαθεί ο εγκέφαλος! Εκτός…

… Εκτός αν είσαι χαμαιλέων.  Όχι χαμαιλέων όπως είναι το ζώο από ανάγκη επιβίωσης. Αλλά, όπως είναι οι άνθρωποι για λόγους ανανδρίας. Επειδή, στο ζώο καταλαβαίνουμε τη φυσική του κατάσταση και την αποδεχόμαστε. Στους ανθρώπους που πάνε και προσκυνάνε αυτούς που ΘΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ για τις ιδέες τους, ενώ αποδεικνύονται Πουτζδεμόν στην πράξη τι να αποδεχτούμε; Τη δειλία ή την απουσία κάθε ηθικής για μια καρεκλίτσα;

Κι αν σ αυτά, που υποτίθεται ότι είναι τα θεμελιώδη σου, είσαι ψεύτης και υποκριτής και τα πουλάς έτσι εύκολα, σκέψου πόσο πολύ πρέπει να σε εμπιστεύονται οι πολίτες!




Γ. Παπαδόπουλος- Τετράδης   





































liberal.gr

Όταν οι τελευταίοι έσονται πρώτοι… (περί κεντροαριστέρας)


Του Γιάννη Παντελάκη

Όλες οι δημοσκοπήσεις που αφορούν στις επικείμενες εκλογές στην κεντροαριστερά, συμφωνούν σε κάτι: ότι προηγείται και με μεγάλη μάλιστα διαφορά η Φώφη Γεννηματά. Είναι το απόλυτο φαβορί. Θα είχε ενδιαφέρον να θυμηθούμε ένα ενδιαφέρον αντίστοιχο στοιχείο από τις τελευταίες εσωκομματικές εκλογές της Νέας Δημοκρατίας. Τότε το αντίστοιχο απόλυτο φαβορί, λεγόταν Βαγγέλης Μεϊμαράκης. Και απλά, έχασε. Υπάρχουν αναλογίες;

Στην χθεσινή μέτρηση (της Prorata για την ΕφΣυν), επιβεβαιώθηκε με χαρακτηριστικό τρόπο η πρωτιά της κ.Γεννηματά. Δεκατέσσερις μονάδες περισσότερες από τον δεύτερο Ν.Ανδρουλάκη. Ήταν μέτρηση με απόλυτα αναμενόμενα αποτελέσματα. Ενδεχομένως αποτελεί έκπληξη η ιδιαίτερα μικρή (στα όρια του στατιστικού λάθους) διαφορά μεταξύ δεύτερου, τρίτου (Θεοδωράκη) και τέταρτου (Καμίνη) που κυμαίνεται από το 11% έως το 9%, ωστόσο η πρωτιά της σημερινής προέδρου της ΔΗΣΥ ήταν απόλυτα προβλέψιμη. Και επιβεβαιώνεται απ' όλες ανεξαιρέτως τις μετρήσεις.

Αν μεταφερθούμε στην προεκλογική περίοδο με τις εσωκομματικές διεργασίες της Ν.Δ., θα διαπιστώσουμε πως ο Β.Μεϊμαράκης, βρισκόταν τότε στη αντίστοιχη θέση της κ.Γεννηματά. Οι δημοσκοπήσεις τον έδειχναν σαν το απόλυτο φαβορί και μάλιστα με ποσοστά θεαματικά μεγαλύτερα από εκείνα που συγκεντρώνει σήμερα η κ.Γεννηματά. Σε δημοσκόπηση της MRB τον Οκτώβριο του 2015, ο κ. Μεϊμαράκης συγκέντρωνε ποσοστό 47%, ο δεύτερος Α.Τζιτζικώστας 19,9%, ο τρίτος Κ.Μητσοτάκης 16,4% και ο Άδ.Γεωργιάδης 10,1%. Οι εταιρείες στοιχημάτων πόνταραν σε νίκη του κ.Μεϊμαράκη δίνοντας ιδιαίτερα χαμηλά ποσοστά απόδοσης στην πρωτιά του.

Τελικά, συνέβη το απρόβλεπτο, ο Μεϊμαράκης έχασε, ο τρίτος και σε κάποιες περιπτώσεις τέταρτος στις δημοσκοπήσεις Μητσοτάκης, κέρδισε την ηγεσία. Αυτό, δεν οφείλεται μόνο στην στήριξη από άλλους υποψηφίους που είχε στον δεύτερο γύρο ο νυν πρόεδρος της Ν.Δ. Ο ουσιαστικός λόγος είναι η δημιουργία προσδοκιών γύρω από το πρόσωπό του στο κεντροδεξιό ακροατήριο ότι είναι ο ικανότερος ν' αντιμετωπίσει τον Τσίπρα. Ο Μητσοτάκης, από πολλούς που πήραν μέρος σ εκείνες τις εκλογές, θεωρήθηκε ο αντι-Τσίπρας, ένα χαρακτηριστικό που δεν το έβλεπαν στους υπόλοιπους υποψηφίους. Αν ο μετέπειτα χρόνος τους δικαίωσε, αποτελεί ένας άλλης τάξης ζήτημα, το σίγουρο ειναι πως ψήφισαν τότε Μητσοτάκη γιατί πίστευαν ότι θα τους φέρει πιο εύκολα στην εξουσία.

Παρότι οι συγκρίσεις μεταξύ εσωκομματικών εκλογών Ν.Δ. και κεντροαριστεράς, μοιάζει να έχουν ανόμοια χαρακτηριστικά, έχουν και αρκετά κοινά. Το πιο σημαντικό είναι το προαναφερόμενο που έδωσε τη νίκη στον Μητσοτάκη. Είναι πολύ πιθανό, ένα μεγάλο κομμάτι ψηφοφόρων της κεντροαριστεράς να ακολουθήσει ένα αντίστοιχο αναλογικά κριτήριο. Να ψηφίσει αυτόν που μπορεί, όχι να τους φέρει άμεσα στην εξουσία, τουλάχιστον να δημιουργήσει μια εικόνα καλύτερης προοπτικής. Η κ. Γεννηματά έχει ήδη χάσει μια εκλογική αναμέτρηση (Σεπτέμβριος 2015), ενώ δυσκολεύεται εμφανώς να συσπειρώσει ψηφοφόρους πέραν του παραδοσιακού ΠΑΣΟΚ.


Το δεύτερο κοινό στοιχείο των δυο εκλογικών αναμετρήσεων είναι αυτό που αφορά στον αέρα ανανέωσης που μπορεί να δίνουν οι υποψήφιοι. Προφανώς και η κ. Γεννηματά δεν αποτελεί ένα παλιό, ιδιαίτερα φθαρμένο και μεγάλο σε ηλικία στέλεχος του ΠΑΣΟΚ, αλλά η ταύτισή της με το συγκεκριμένο κόμμα τα προηγούμενα χρόνια, μπορεί να λειτουργήσει ως μειονέκτημα. Αποτελεί τη συνέχεια του ΠΑΣΟΚ  και δεν δίνει την εικόνα πολιτικού που θα μεταλλάξει τον νέο φορέα σε κάτι σύγχρονο που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες των καιρών και θα είναι κάτι εντελώς διαφορετικό από το κόμμα από το οποίο προέρχεται. Είναι πολύ πιθανό ανάλογα προβλήματα να έχουν και άλλοι από τους υποψήφιους που διεκδικούν την ηγεσία της κεντροαριστεράς, αλλά τουλάχιστον η δημόσια εικόνα που έχει ένα μεγάλο μέρος της κοινωνίας, περιορίζεται κυρίως στο πρόσωπο της προέδρου της ΔΗΣΥ.

Οι πιθανότητες ενός εκλογικού αποτελέσματος που θα φέρνει ένα αουτσάντερ στη θέση του επικεφαλής του νέου φορέα της κεντροαριστεράς, δεν είναι μικρές. Ένας σημαντικός παράγοντας που θα κρίνει το τελικό αποτέλεσμα είναι αυτός που συνδέεται με την συμμετοχή στις εκλογές αυτές. Όσο περισσότεροι ψηφίσουν, τόσο θα μειώνονται τα ποσοστά της κ.Γεννηματά αφού ενδεχόμενοι νέοι ψηφοφόροι δεν θα προέρχονται από το παραδοσιακό ΠΑΣΟΚ απαραίτητα, αλλα απο εναν ευρύτερο χώρο...

























liberal.gr 


Νέα στοιχεία από την Αστυνομία για την δολοφονία Ζαφειρόπουλου

"Τους στείλαμε για να τον εκφοβίσουν και αυτοί τον σκότωσαν"


Προκειμένου τον πιέσουν να δώσει τα χρήματα «προσέλαβαν» τους δυο ομοεθνείς τους που έφτασαν στην πόρτα του δικηγόρου του με εντολή να τον εκφοβίσουν

Νέες αποκαλύψεις για τη εν ψυχρώ δολοφονία του δικηγόρου Μιχάλη Ζαφειρόπουλου στο γραφείο του στο κέντρο της Αθήνας έκανε η ελληνική αστυνομία. Σημειώνεται ότι ο 32χρονος Αλβανός που συνελήφθη για την δολοφονία του ποινικολόγου ομολόγησε την πράξη του ενώ αναζητείται ακόμη ο δεύτερος δράστης, ένας 30χρονος Αλβανός που έχει διαφύγει στην Αλβανία.

Ο 32χρονος «έδωσε» και τους τρεις Αλβανούς που βρίσκονται έγκλειστοι στις φυλακές Κορυδαλλού και «παρήγγειλαν» αντί αμοιβής 20.000 ευρώ τον εκφοβισμό του δικηγόρου. Ο τελικός αποδέκτης του εκφοβισμού ήταν πελάτης του Μ.Ζαφειρόπουλου ο οποίος είναι επίσης έγκλειστος στις φυλακές Κορυδαλλού για το σκάνδαλο της Energa.

Οι τρεις φυλακισμένοι Αλβανοί είχαν εκτελέσει συμβόλαιο θανάτου με εντολέα τον κατηγορούμενο για το σκάνδαλο της Energa και υποψήφιο θύμα τον δικηγόρο Γιώργου Αντωνόπουλο που έγινε στην Πεντέλη.Ο κατηγορούμενος για το σκάνδαλο της Energa  είχε υποσχεθεί στους δράστες 100.000 χρήματα που δεν είχαν πάρει.

Ζητούσαν, λοιπόν, από τον έγκλειστο για το σκάνδαλο της Energa 5 εκατ. ευρώ για να ανακαλέσουν τς καταθέσεις τους που τον κατονόμαζαν ως ηθικό αυτουργό στο συμβόλαιο θανάτου του Αντωνόπουλου. Προκειμένου τον πιέσουν να δώσει τα χρήματα «προσέλαβαν» τους δυο ομοεθνείς τους που έφτασαν στην πόρτα του δικηγόρου του με εντολή να τον εκφοβίσουν. Η πρόθεση ήταν να τον πυροβολήσουν στα πόδια. 

Σύμφωνα με την αστυνομία ο διάλογος τους στο γραφείο του ποινικολόγου ήταν ο εξής:

«Ρίχτου μια στα πόδια για να πάρει το μήνυμα»

Εννοώντας να πάρει το μήνυμα και την πλευρά του κατηγoρούμενου για το σκάνδαλο της Energa αλλά και η πλευρά των ηθικών αυτουργών ότι η αποστολή είχε εκτελεστεί.

Οι δυο Αλβανοί από το γραφείο του Ζαφειρόπουλου πήραν το κλητήριο θέσπισμα πάνω στο οποίο υπήρχαν στοιχεία συγγενών και φίλων του κατηγορούμενου για την Energa.Το κλητήριο θέσπισμα βρέθηκε στο σπίτι στην Καλλιθέα.       

Όταν έγινε γνωστή η δολοφονία Ζαφειρόπουλου στην φυλακή μεταξύ των ηθικών αυτουργών είχε γίνει η εξής στιχομυθία: «Βρε τους βλάκες εμείς τους είπαμε να τον εκφοβίσουν και αυτοί τον σκότωσαν»    

 Στην υπόθεση εμπλέκονται δυο γυναίκες η μία που έδωσε τα χρήματα και η δεύτερη  αρραβωνιαστικια του 32χρονου Αλβανού  










































thetoc.gr


Καταγγελία από την ΠΟΕ-ΟΤΑ: για σχέδιο συρρίκνωσης των δημοτικών παιδικών σταθμών


Για σχέδιο κυβέρνησης και θεσμών να συρρικνώσουν τους δημοτικούς παιδικούς, σταθμούς  μέσω της κατάργησης δύο εκ των τριών Τμημάτων Προσχολικής Αγωγής των ΑΤΕΙ, κάνει λόγο η ΠΟΕ-ΟΤΑ και ζητά κοινή συνάντηση με τους Υπουργούς Εσωτερικών, Πάνο Σκουρλέτη και Παιδείας, Κώστα Γαβρόγλου.

Συγκεκριμένα στην ανακοίνωση της, η ΠΟΕ-ΟΤΑ,αναφέρει:

“Σε εξέλιξη βρίσκεται από την κυβέρνηση σχέδιο συρρίκνωσης και απαξίωσης τόσο των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών, όσο και του Παιδαγωγικού και όχι μόνο, προσωπικού που εργάζεται κάτω από δύσκολες πολλές φορές συνθήκες σε αυτούς.

Τις τελευταίες ημέρες προκλήθηκε νέα αναστάτωση στους Παιδαγωγούς των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών με αφορμή τις νέες δηλώσεις-εξαγγελίες του Υπουργού Παιδείας κ. Κώστα Γαβρόγλου για κατάργηση δύο εκ των τριών Τμημάτων Προσχολικής Αγωγής των Α.Τ.Ε.Ι. στο πλαίσιο της υλοποίησης μνημονιακών δεσμεύσεων για συρρίκνωση της Ακαδημαϊκής Κοινότητας.

Οι Υπουργικές εξαγγελίες βρίσκονται σε εκ διαμέτρου αντίθετη κατεύθυνση με όσα ο κ. Γαβρόγλου έχει δηλώσει στην διευρυμένη σύσκεψη για την Προσχολική Αγωγή που έγινε την 29η Μαΐου 2017 στο Υπουργείο Εσωτερικών. Είχε δεσμευτεί στην κατεύθυνση ενοποίησης των Παιδαγωγικών Σχολών Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι. στο πλαίσιο της Ενιαίας Προσχολικής Αγωγής. Το γεγονός αυτό εμφανίζει τον κ. Υπουργό να «άγεται και να φέρεται» από άλλου είδους παρεμβάσεις που δεν ακουμπούν ούτε σε ένα σχέδιο για την Παιδεία, ούτε λαμβάνει σοβαρά υπόψη τις θέσεις της Ακαδημαϊκής Κοινότητας.

Δηλώνουμε κάθετα αντίθετοι σε κάθε σκέψη κατάργησης των Τμημάτων Προσχολικής Αγωγής ή την ενδεχόμενη συγχώνευσή τους με άλλα Τμήματα άσχετα με το Παιδαγωγικό αντικείμενο, γεγονός που οδηγεί μεθοδευμένα στην κατάργηση του σημαντικού Παιδαγωγικού ρόλου και έργου των Παιδαγωγών, αλλά και κατ’ επέκταση του Παιδαγωγικού ρόλου των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών και την σταδιακή μετατροπή τους σε «πάρκινγκ» Παιδικών ψυχών.

Οι απόφοιτοι των Τμημάτων Προσχολικής Αγωγής των Α.Τ.Ε.Ι. έχουν αναγνωρισμένα επαγγελματικά και εργασιακά δικαιώματα ως Παιδαγωγοί Προσχολικής Αγωγής που εργάζονται σε Δημοτικούς Παιδικούς Σταθμούς.

Τα Τμήματα Προσχολικής Αγωγής συγκεντρώνουν υψηλές προτιμήσεις εισακτέων φοιτητών με μεγάλη απορροφητικότητα και ζήτηση στην αγορά εργασίας.

Οι Παιδαγωγοί απόφοιτοι των Τμημάτων Προσχολικής Αγωγής των Α.Τ.Ε.Ι. στελεχώνουν και υλοποιούν τα Παιδαγωγικά προγράμματα των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών.

Η εξαγγελία της κυβέρνησης για δημιουργία 1.800 νέων Παιδικών Σταθμών την στιγμή που προγραμματίζει το κλείσιμο των Τμημάτων που δύνανται επιστημονικά να τους στελεχώσουν, οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην κατάργηση του Δημόσιου και Κοινωνικού και Παιδαγωγικού χαρακτήρα των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών.

Η Εκτελεστική Επιτροπή της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. δηλώνει αποφασισμένη να αντιπαλέψει δυναμικά και αποφασιστικά την μεθοδευμένη διάλυση μιας κοινωνικά αναγνωρισμένης δομής αλλά και να προασπιστεί στο πλαίσιο των συνεδριακών της αποφάσεων για ενιαία Προσχολική Αγωγή τα επαγγελματικά δικαιώματα των εργαζομένων που δουλεύουν στους Δημοτικούς Παιδικούς Σταθμούς.

Δηλώνουμε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο ότι δεν θα αποδεχθούμε την διετή υποχρεωτική ένταξη των παιδιών ηλικίας 4-6 ετών στα Νηπιαγωγεία. Δεν θα δεχθούμε την σχολειοποίηση της προσχολικής ηλικίας την συρρίκνωση των Παιδικών Σταθμών και την καταστρατήγηση των δικαιωμάτων των εργαζομένων Παιδαγωγών.

Θα αγωνιστούμε για την καθολική πρόσβαση όλων των παιδιών και το δικαίωμα των γονέων να επιλέγουν την δομή που επιθυμούν να εγγράψουν το παιδί τους.

Διεκδικούμε και απαιτούμε την υλοποίηση των δεσμεύσεων του Υπουργού Παιδείας κ. Κώστα Γαβρόγλου για ενοποίηση των Παιδαγωγικών Σχολών Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι. η οποία αποτελεί και την πάγια εκπαιδευτική πρακτική τόσο στο πλαίσιο των Ευρωπαϊκών χωρών όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο.

Στο πλαίσιο αυτό η Εκτελεστική Επιτροπή της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. ζητά ΑΜΕΣΑ την πραγματοποίηση κοινής συνάντησης με τον Υπουργό Εσωτερικών κ. Πάνο Σκουρλέτη και τον Υπουργό Παιδείας κ. Κώστα Γαβρόγλου στο πλαίσιο μιας καλόπιστης ανταλλαγής απόψεων. Θεωρούμε αυτονόητο το «πάγωμα» οποιαδήποτε ενέργειας που θα υπονομεύσει την όποια συζήτηση.


Η υπεράσπιση του Δημόσιου Κοινωνικού και Παιδαγωγικού χαρακτήρα των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών είναι αδιαπραγμάτευτα για την Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. και για το σύνολο των εργαζομένων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση Το έμψυχο δυναμικό τους αποτελούν το κυριότερο παράγοντα της Κοινωνικής αποδοχής των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών το οποίο και σκοπεύουμε να υπερασπιστούμε ως κόρη οφθαλμού !” 

Τζιτζικώστας: Να δοθούν απαντήσεις στα θέματα Αυγενάκη - Siemens


Ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας τόνισε επίσης πως θα πρέπει να υπάρξει εθνική συνεννόηση σε σημαντικά θέματα

 Υπέρ της εθνικής συνεννόησης στα σημαντικά θέματα τάχθηκε μιλώντας στο Ραδιόφωνο 24/7 ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας. Πρόσθεσε ωστόσο, ότι δίνεται μάχη ιδεών για το ποιος θα βγάλει τη χώρα από την κρίση.

Ο κ. Τζιτζικώστας ρωτήθηκε για το δημοσίευμα που αφορά στις συνομιλίες του γραμματέα της ΝΔ Λευτέρη Αυγενάκη με ποινικούς και τις αποκαλύψεις που έκανε η γραμματέας του ισχυρού άντρα της Siemens Μιχάλη Χριστοφοράκου, για 'δώρα' σε πολιτικούς φορείς και τόνισε πως πρέπει να δοθούν απαντήσεις, ενώ πρόσθεσε ότι πρέπει να απαντώνται όλα τα ζητήματα.
Ακούστε τις δηλώσεις του πατώντας ΕΔΩ     





























 news247.gr  

Απίστευτη καταγγελία από τη Ραχήλ Μακρή : Χάρισαν ποινή σε κατηγορούμενο για εμπορία ναρκωτικών ώστε να διοριστεί στη ΔΕΗ!


«Τον έπιασαν για κατοχή και πώληση ναρκωτικών και η συγκυβερνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ που είναι μπροστά του χάρισε την ποινή που του επιβλήθηκε για να διοριστεί στην ΔΕΗ ΑΕ» κατήγγειλε η Ραχήλ Μακρή

Απίστευτο και όμως ΣυριζΑνελικό. Ο Υπουργός Δικαιοσύνης Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων Σταύρος Κοντονής χάρισε ποινή σε κρατούμενο για εμπορία και κατοχή ναρκωτικών για να μπορέσει να διοριστεί στη ΔΕΗ!


Συγκεκριμένα στις 8 Σεπτεμβρίου 2017 στο ΦΕΚ με αριθμό 883 στην παράγραφο 4 αναφέρεται: «Με Προεδρικό Διάταγμα που εκδόθηκε στην Αθήνα στις 10-8-2017 σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 47 παρ. 1 του Συντάγματος ύστερα από πρόταση του Υπουργού Δικαιοσύνης Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και γνωμοδότηση του Συμβουλίου Χαρίτων: ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ Το υπόλοιπο της ποινής του …. Που του επεβλήθη με τη με αριθμ … απόφαση του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Δυτικής Μακεδονίας (ποινή φυλάκισης δυο ετών με τριετή αναστολή) για κατοχή και πώληση ναρκωτικών ουσιών και ΑΙΡΟΝΤΑΙ οι κατά νόμον συνέπειες που απορρέουν από την ανωτέρω καταδίκη του προκειμένου να μην αποτελεί κώλυμα για τον διορισμό του στη ΔΕΗ Α.Ε. με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου».



  



Την παραπάνω απόφαση αποκάλυψε στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook η κυρία Ραχήλ Μακρή η οποία σχολίασε: «Τον έπιασαν για κατοχή και πώληση ναρκωτικών και η συγκυβερνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ που είναι μπροστά του χάρισε την ποινή που του επιβλήθηκε για να διοριστεί στην ΔΕΗ ΑΕ. Θα μου πείς με τόση εμπειρία μπορεί να διδάξει πως θα μετατρέψουμε τα ορυχεία της ΔΕΗ σε χασισοφυτείες για να το πουλάμε και έτσι να επέλθει ανάπτυξη και εισόδημα στην χώρα. Καθημερινή παραβίαση χωρίς όριο των νόμων και του Συντάγματος, τακτοποίηση ημετερων και μέχρι εκδίδουν Πδ για να διορίζονται στην ΔΕΗ ενώ καταδικάζονται για εμπόριο ναρκωτικών. Η κατρακύλα σας δεν έχει τέλος μαφιόζοι».     



Τι απαντά ο Υπουργός Δικαιοσύνης κ. Σταύρος Κοντονής  για τις παραπάνω καταγγελίες :

  
Για εσκεμμένη παραπληροφόρηση και ανθρωποφαγία κάνει λόγο ο υπουργός Δικαιοσύνης Σταύρος Κοντονής σχετικά με δημοσιεύματα που ανέφεραν ότι απένειμε χάρη σε καταδικασθέντα για ναρκωτικά για να διοριστεί στη ΔΕΗ.

Ο υπουργός Δικαιοσύνης σε ανακοίνωση του, αναφέρεται στην πολλαπλή και διασφαλιστική για την τήρηση της νομιμότητας διαδικασία απονομής χάριτος, τονίζοντας το γεγονός ότι η απονομή χάριτος αποφασίζεται από το Συμβούλιο Χαρίτων που συγκροτείται κατά πλειοψηφία από δικαστικούς και ο φάκελος υπογράφεται από τον υπουργό Δικαιοσύνης ενώ κυρίαρχη είναι η αρμοδιότητα για την απονομή χάριτος από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.

Ακόμα ο υπουργός αναφερόμενος στη συγκεκριμένη περίπτωση, επισημαίνει ότι επρόκειτο για καταδικασθέντα σε δύο χρόνια για παραβάσεις ναρκωτικών ηλικίας 23 ετών και η απονομή χάριτος σε αυτόν υπήρξε θετική καθόλα τα στάδια που προβλέπει ο νόμος και το σύνταγμα.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του υπουργού.

Πρώτον, για να γίνει δεκτή αίτηση Χάριτος από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας προηγείται γνωμοδότηση του κατηγορήσαντος εισαγγελέα, του υπηρεσιακού εισηγητή, του ειδικού εισηγητή και απόφαση του Συμβουλίου Χαρίτων, το οποίο συγκροτείται από επτά μέλη με πλειοψηφία δικαστικούς λειτουργούς. Ακολουθεί πρόταση του Υπουργού Δικαιοσύνης προς τον πρόεδρο της Δημοκρατίας, ο οποίος έχει και τον τελικό λόγο.

Δεύτερον, η συγκεκριμένη περίπτωση για την οποία υπάρχει εκτεταμένη παραπληροφόρηση αφορά κατοχή και πώληση ακατέργαστης κάνναβης κατά το έτος 2008 από καταδικασθέντα σε 2 χρόνια φυλάκιση με αναστολή. Σημειωτέον ότι το αδίκημα αυτό είχε τελεστεί από τον καταδικασθέντα σε ηλικία 23 ετών και έκτοτε δεν είχε τελέσει κανένα άλλο αδίκημα.

Συνεπώς, ορθά όλοι οι εμπλεκόμενοι στη διαδικασία απονομής Χάριτος συναίνεσαν προς τούτο για την άρση των συνεπειών από την ποινή που του είχε επιβληθεί. Η εσκεμμένη παραπληροφόρηση, η ανθρωποφαγία και η δημιουργία εντυπώσεων μέσω φαιδρών δημοσιευμάτων και αναρτήσεων πρέπει να λάβει επιτέλους τέλος. Είναι η πρώτη και η τελευταία φορά που προβαίνω σε δήλωση για την αποκατάσταση της αλήθειας και καλώ όλους να προστατεύσουν μια αδιάβλητη διαδικασία και πάνω από όλα το κύρος του θεσμού του Πρόεδρου της Δημοκρατίας».


      

















protothema.gr

Το νέο TAXIS φέρνει ανατροπές σε φορολογικές δηλώσεις, φορο-ελέγχους και συναλλαγές..!


Έρχεται το νέο Taxis και τα αλλάζει όλα. Από τις φορολογικές δηλώσεις, τους φορο-ελέγχους, τις επιστροφές ΦΠΑ και φόρων, τις ηλεκτρονικές συναλλαγές, τις διασταυρώσεις τραπεζικών και φορολογικών δεδομένων έως τις νέες τεχνικές ελέγχου και τις δηλώσεις φόρου μεταβίβασης.


Προβλέπει ακόμη και τη συσχέτιση της συνολικής ακίνητης περιουσίας με το εισόδημα που δηλώνουν οι φορολογούμενοι.


Το σχέδιο της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων περιλαμβάνει νέα συγχώνευση πλήθους Δ.Ο.Υ. και την πλήρη ηλεκτρονικοποίηση του συνόλου των συναλλαγών των πολιτών και των επιχειρήσεων καθώς δεν θα είναι δυνατή η προσέλευση τους αυτοπροσώπως στις εφορίες για την εξυπηρέτησή τους.


Για τις νέες ηλεκτρονικές εφαρμογές της ΑΑΔΕ προκηρύχθηκε ηλεκτρονικός ανοικτός διαγωνισμός για τη σύμβαση με τίτλο «Εφαρμογή απαιτούμενων οργανωτικών αλλαγών σε παρεχόμενες ηλεκτρονικές υπηρεσίες και υφιστάμενα πληροφοριακά συστήματα της Α.Α.Δ.Ε.».

Τι προβλέπει το σχέδιο

Σύμφωνα με το σχεδιασμό ενοποιούνται TAXIS και TAXISnet, και φέρνουν τις εξής αλλαγές:


1.Δηλώσεις: Θα αλλάξει η μορφή των δηλώσεων που θα πρέπει να υποβάλλονται από τους πολίτες και τις επιχειρήσεις, θα καταργηθούν ή/και θα συγχωνευθούν έντυπα και θα δημιουργηθούν νέα. Σχεδιάζεται η ανάπτυξη εφαρμογών παραλαβής, εκκαθάρισης της δήλωσης εντύπου Ν, της αίτησης επιστροφής πιστωτικού υπολοίπου μέσω TAXISnet, εφαρμογών των μισθωτηρίων και συμφωνητικών, την αναμόρφωση της διαδικασίας επιστροφών ΦΠΑ, εφαρμογή του νέου Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας όπως ηλεκτρονική κοινοποίηση και ο υπολογισμός ημερήσιου τόκου, αυτοματοποίηση διαδικασιών όπως της επιστροφής φόρων, αναμόρφωση της πιστοποίησης και των εξουσιοδοτήσεων στο TAXISnet.


2.Άντληση φορολογικών πληροφοριών από την πηγή: Θα υλοποιηθούν διασυνδέσεις για:


• Αντληση πληροφοριών φορολογικού περιεχομένου από την πηγή προκειμένου να είναι εφικτή η υλοποίηση νέων διασταυρώσεων ή/και η κατάργηση προσκόμισης σχετικών βεβαιώσεων από τους πολίτες και τις επιχειρήσεις, προκειμένου να πιστοποιήσουν ποσά που αναφέρονται στις δηλώσεις τους.


• Άντληση πληροφοριών για την ολοκλήρωση υπαρχόντων πληροφοριακών συστημάτων με το μητρώο φορολογουμένων, όπως για παράδειγμα διαλειτουργικότητα με το ΥΠΕΣ κατά την απόδοση Α.Φ.Μ. και την μεταβολή προσωπικών στοιχείων ή δημιουργία νέων μητρώων, όπως μητρώου πλοίων.


3. Αυτεπάγγελτη έκδοση βεβαιώσεων και πιστοποιητικών: Θα υλοποιηθούν νέα web services για αυτεπάγγελτη έκδοση βεβαιώσεων και πιστοποιητικών από άλλους φορείς του Δημοσίου και του ευρύτερου Δημοσίου Τομέα, προκειμένου να απαλλαγεί ο πολίτης από την απαίτηση προσκόμισης «έντυπων» βεβαιώσεων και πιστοποιητικών. Οι ανάγκες αυτές γίνονται ακόμα πιο επιτακτικές καθώς το σύνολο των φορολογικών και οικονομικών συναλλαγών θα διεκπεραιώνεται ηλεκτρονικά, λόγω της συγχώνευσης των Δ.Ο.Υ.


4. Αναμόρφωση πληροφοριακών συστημάτων φορολογίας Κεφαλαίου: Στα πλαίσια της αναμόρφωσης της φορολογίας Κεφαλαίου θα υλοποιηθούν νέες εφαρμογές όπως:


- Ηλεκτρονικοποίηση της διαδικασίας έκδοσης του αποδεικτικού καταβολής κατ' εξουσιοδότηση του άρθρου 15 του ν. 4223/2013


- Δημιουργία εφαρμογής ηλεκτρονικών βιβλίων καταχώρησης μεταγραφής δηλώσεων φόρου δωρεάς, γονικής παροχής, κληρονομιάς και μεταβίβασης ακινήτων


- Ηλεκτρονική υποβολή δήλωσης φόρου χρηματικής δωρεάς


- Ηλεκτρονική υποβολή δήλωσης φόρου μεταβίβασης ακινήτων


- Διασταυρώσεις συσχέτισης στοιχείων φυσικών και νομικών προσώπων με Περιουσιολόγιο. Απαιτείται η διασύνδεση των Πληροφοριακών Συστημάτων TAXIS, TAXISnet και Ακίνητης Περιουσίας, προκειμένου να είναι εφικτή η υλοποίηση πλήθους διασταυρώσεων, όπως ενδεικτικά η συσχέτιση της συνολικής ακίνητης περιουσίας βάσει δηλωθέντος εισοδήματος.


5.Φορολογικοί Ελεγχοι – διασταυρώσεις : Επικαιροποίηση ELENXIS βάσει του κάθε φορά ισχύοντος ελεγκτικού νομοθετικού πλαισίου και ισχύοντος οργανογράμματος Ελεγκτικών Υπηρεσιών. Οι τομείς που επηρεάζονται από τις νομοθετικές αλλαγές είναι:


• Επερχόμενες αλλαγές στα έντυπα των δηλώσεων π.χ. Εισοδήματος, ΦΠΑ κ.λπ.: Με την ψήφιση του όποιου νέου φορολογικού συστήματος θα υπάρξουν αλλαγές στα έντυπα της φορολογίας ή/και θα προστεθούν νέα έντυπα. Οι αλλαγές αυτές επιφέρουν την ανάγκη αλλαγής των κανόνων που βασίζονται σε διασταυρώσεις κωδικών των Εντύπων ενώ θα επέλθουν αλλαγές και στην Εφαρμογή της Διενέργειας των Ελέγχων καθώς και στην Εφαρμογή της Διαχείρισης των Ελέγχων.


• Υλοποίηση νέων τρόπων ελέγχου που θα προκύψουν από συμπλήρωση ή αντικατάσταση τρεχουσών διατάξεων ή από ολοκληρωτικά νέες διατάξεις π.χ. Έμμεσες Τεχνικές Ελέγχου για τις Φορολογικές Ελεγκτικές Υπηρεσίες (Φ.Ε.Υ.), διασταυρώσεις τραπεζικών δεδομένων και δεδομένων τρίτων πηγών. Είναι ανάγκη να υλοποιηθούν νέες εφαρμογές που θα υλοποιούν νέους τρόπους ελέγχου και διασταυρώσεις για νέες πηγές δεδομένων στη διάθεση της Ανεξάρτητης Αρχής (ενδεικτικά αναφέρουμε τους νέους τρόπους ελέγχου της νεοσύστατης Υπηρεσίας ΥΕΔΔΕ, τα δεδομένα που ανταλλάσσουν τα Κ-Μ για την αποφυγή της φοροδιαφυγής, νέους τρόπους συναλλαγής π.χ. Ηλεκτρονικά Τιμολόγια, Φορολογική Κάρτα, ηλεκτρονικό εμπόριο και εν γένει πλαστικό χρήμα, έλεγχος γραφείου, έλεγχος Κεφαλαίου).


• Περαιτέρω αναδιοργάνωση των ελεγκτικών Υπηρεσιών.


• Υιοθέτηση δεδομένων άλλων πρωτογενών συστημάτων - Ανάγκες Διαλειτουργικότητας: Στο Data Warehouse του ELENXIS πρέπει να προστεθούν νέες πηγές δεδομένων, για τη διασταύρωση των φορολογικών και τελωνειακών δεδομένων του με δεδομένα οικονομικού ενδιαφέροντος από άλλους Φορείς του Ιδιωτικού και Δημόσιου Τομέα. Επιπρόσθετα, οι άμεσες αλλαγές στο TAXIS, στο TAXISNET και στο ICINET καθώς και στα υπόλοιπα Πληροφοριακά Συστήματα και εφαρμογές της Ανεξάρτητης Αρχής θα επιφέρουν προσθήκες και αλλαγές στην υλοποίηση της ενημέρωσης του Data Warehouse του ELENXIS αλλά και αλλαγές στις εφαρμογές της Στόχευσης και της Διενέργειας των Ελέγχων.


• Υποστήριξη έκτακτων δράσεων πάταξης της φοροδιαφυγής.


• Υποστήριξη του ΣΔΟΕ για την νέα έμφαση που δίνεται σε ελέγχους: Πνευματικής Ιδιοκτησίας, Ηλεκτρονικού Εμπορίου, Παράνομες Επιδοτήσεις, Ναρκωτικά και Όπλα. Θα πρέπει να μετατραπούν οι εφαρμογές της Στόχευσης, της Διαχείρισης και της Διενέργειας Ελέγχων προκειμένου να ανταποκριθεί το σύστημα στις νέες επιχειρησιακές ανάγκες του ΣΔΟΕ.


• Υποστήριξη νέων ειδών Τελωνειακού ελέγχου, νέων παραστατικών στα πλαίσια του Εκσυγχρονισμένου Τελωνειακού Κώδικα. Οι όποιες αλλαγές στο εθνικό ή κοινοτικό τελωνειακό δίκαιο θα επιφέρουν προσαρμογές των Εφαρμογών Διαχείρισης και Διενέργειας για τις Τελωνειακές Ελεγκτικές Υπηρεσίες.


• Προσαρμογή των εφαρμογών του ELENXIS για χρήση της ψηφιακής υπογραφής με σκοπό να καταργηθεί η έγγραφη επικοινωνία των ελεγκτικών υπηρεσιών μεταξύ τους και με τον πολίτη.

















in.gr



Το μικρό θαύμα της ουράς στο Μετρό


Οι εικόνες ανθρώπων που περιμένουν αδιαμαρτύρητα, ακόμα και αν έχουν κάθε λόγο να διαμαρτυρηθούν, επιβεβαιώνουν ότι οι ανώνυμοι πολίτες έχουν κατά πολύ προσπεράσει το κράτος σε θέματα πολιτισμού. Εκτός και αν απλώς έχουμε αποδεχτεί τη μοίρα μας με αυτούς που μπλέξαμε...

γράφει ο Κοσμάς Βίδος

Βρέθηκα πρόσφατα σε μια δημόσια υπηρεσία, από εκείνες που μόνο αν έχεις πάρει Xanax μπορείς να τις υποστείς χωρίς να πάθεις καταθλιπτικό επεισόδιο. Σκονισμένα γραφεία, σπασμένες καρέκλες, φθαρμένος εξοπλισμένος, ένα ραγισμένο τζάμι κολλημένο με μονωτική ταινία, ένα φίκος που έπνεε τα λοίσθια… Πόσο να αντέξει το φυτό; Και αγενείς υπάλληλοι.

Στήθηκα στην ουρά, για να γίνω μάρτυρας του εκνευρισμού του κοινού: «Μην σπρώχνετε», «Είμαι εδώ πριν από εσάς», «Μην σπρώχνεις ρε», «Ποιον είπες ρε» κλπ.


Μερικές ημέρες μετά βρέθηκα σε ουρά έξω από ιατρείο. Η ένταση παρόμοια, την καλλιεργούσαν κυρίως κάτι ηλικιωμένες κυρίες που απαιτούσαν κάθε μια για τον εαυτό της να δει τον γιατρό πρώτη. Επειδή η μία είχε ποσοστό αναπηρίας 80% οπότε «προηγούμαι όλων σας και λογαριασμό δεν θα δώσω!», η άλλη περίμενε ήδη δύο ώρες και «κυρία μου ό,τι αναπηρία και αν έχετε -εγώ μια χαρά σας βλέπω!- να καθίσετε και να περιμένετε τη σειρά σας», ενώ η τρίτη απειλούσε πως αν δεν την άφηναν να προηγηθεί θα μας κολλούσε όλους γρίπη.

Βγήκα άρρωστος, όχι με γρίπη, με το νευρικό σύστημά μου σμπαράλια. Με επηρεάζουν τέτοιες εντάσεις, και στην Ελλάδα έχουμε πολλές. Ποτέ δεν μάθαμε το savoir vivre της αναμονής.

Δεν θα το παίξω Βορειοευρωπαίος, σαν εκείνους που έχω δει να περιμένουν αδιαμαρτύρητα μέσα στο χιόνι επειδή έτσι έχουν μάθει και επειδή η καλοοργανωμένη κοινωνία στην οποία ζουν δεν τους έχει κάνει υστερικά νευρόσπαστα που ξεσπάνε με το παραμικρό εμπόδιο. Κι εγώ ως Ελλην (δεν είναι γονιδιακό, είναι θέμα κοινωνικής αγωγής) όποτε μυρίζομαι αναμονή στρίβω.

Επειδή, λοιπόν, κάνω ό,τι μπορώ για να αποφεύγω τις ουρές, τη μέρα που έμαθα πως ξεκίνησε δειλά – δειλά, ανεπίσημα, η έκδοση των νέων καρτών για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, έσπευσα να βγάλω. Τώρα που γίνεται το έλα να δεις, προσπερνώ και χαίρομαι που δεν συμμετέχω στην παράνοια. Ομως, οι ουρές που εγώ τουλάχιστον εγώ έχει δει στο Μετρό είναι διαφορετικές από εκείνες στις δημόσιες υπηρεσίες: Ο κόσμος, όσο και αν ταλαιπωρείται, δεν μοιάζει έτοιμος να μαχαιρώσει τον διπλανό του, δεν σπρώχνεται, δεν τσακώνεται, δεν βρίζεται. Αλλος με το βιβλίο του, άλλος με το ηλεκτρονικό τσιγάρο (που έχει αντικαταστήσει το κομπολόι) στο χέρι, άλλος μιλώντας στο τηλέφωνο, περιμένουν αδιαμαρτύρητα. Πώς γίνεται η κυρία ή ο κύριος που στην Εφορία είναι έτοιμοι να εκπαραθυρώσουν τον υπάλληλο που θα τους ζητήσει να κάνουν υπομονή, στο Μετρό, σε μια περίσταση όπου όσο και αν φωνάξεις θα έχεις δίκιο για την ταλαιπωρία στην οποία σε υποβάλλει το κράτος, να εμφανίζονται τόσο υπομονετικοί; Φυσικά, ορισμένοι γκρινιάζουν άλλο όμως τα «ουφ» και τα «βαστάτε καημένα ποδαράκια μου» και άλλο τα «ποιον είπες ρε»!

Επιχειρώ να δώσω μια πρώτη εξήγηση στο μικρό θαύμα της ουράς στο Μετρό: Ο επιβάτης περιμένει χωρίς μεγάλες εντάσεις γιατί βρίσκεται σε έναν χώρο που του εμπνέει σεβασμό. Προγραμματισμένες ώρες αφίξεων, καλοσυντηρημένοι συρμοί, χώροι αναμονής που δεν μυρίζουν κάτουρο. Σου επιβάλλεται πλαγίως, δια των παροχών, ένας πολιτισμένος τρόπος συμπεριφοράς. Οι ίδιοι άνθρωποι είμαστε που πετάμε το εισιτήριό μας στο δρόμο και που στο Μετρό αναζητάμε κάδο. Εξαιρέσεις πάντα θα υπάρχουν, αλλά το σύνολο μπορεί να εκτιμήσει εκείνον που δεν τον φτύνει καταπρόσωπο. Το παρατηρώ και σε χώρους όπως το Μέγαρο Μουσικής, η Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, το Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος…

Οι εικόνες εκείνων που περιμένουν αδιαμαρτύρητα, ακόμα και αν έχουν λόγο να διαμαρτυρηθούν, ή που διαμαρτύρονται πολιτισμένα (δεν είμαστε πρόβατα!) επιβεβαιώνουν πως τελικά μπορεί οι πολίτες (με κάποιο μαγικό τρόπο;) να έχουν προσπεράσει το κράτος σε θέματα πολιτισμού. Να καταφέρνουν να διατηρούν την αυτοσυγκράτησή τους ακόμα και όταν το απερίγραπτο αυτό κράτος σε εξωθεί να γίνεις θηρίο, να φωνάξεις, να τα σπάσεις. Ασκήσεις αυτοσυγκράτησης σε ένα περιβάλλον όπου πολύ εύκολα νιώθεις πως είσαι σκουπίδι; Χρειάζονται σε όλους μας, σε μια χώρα που οι χώροι του Μετρό είναι η εξαίρεση, και τα ρυπαρά βαγόνια του ΗΣΑΠ είναι η πραγματικότητα.


Βεβαίως, για να πάρουμε το θέμα και από την ανάποδη, υπάρχει ακόμα μία εκδοχή: το επιβατικό κοινό υφίσταται στωικά και δεν αντιδρά με εκρήξεις αγανάκτησης εξαιτίας της μοιρολατρικής παραδοχής ότι δεν υπάρχει άλλη επιλογή στην παρούσα φάση από το να περιμένεις. Μετά τις απολογητικές δηλώσεις του υπουργού και των υπευθύνων που παραδέχονται ευθαρσώς αποτυχία του συστήματος, έχει περάσει πλέον στην κοινή γνώμη ως δεδομένη η ταλαιπωρία. Κοντολογίς, σταδιακά εξοικειωνόμαστε με την συνεχή απαξίωση των δικαιωμάτων μας ως πολιτών και εντέλει εθισμένοι στην κακομεταχείριση από το κράτος (που πλέον επικαλείται και έλλειψη προσωπικού ή πόρων, λόγω κρίσης), υποτασσόμαστε -χωρίς πια να προβάλουμε αντιστάσεις- στη μοίρα μας. Διαλέγετε και παίρνετε όποια από τις εξηγήσεις θεωρείτε πιο πιθανή. Μόνο… μην σπρώχνετε!     























protagon.gr

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *