Παρασκευή 10 Ιουλίου 2020

Νέα μέτρα για την αντιμετώπιση του κορονοιού - Υποχρεωτικό τεστ 72 ώρες πριν για εισερχόμενους από Προμαχώνα



"Ενισχύονται οι έλεγχοι σε όλη την Ελλάδα για την τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων" όπως ανακοίνωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος - Ανησυχία για την αύξηση κρουσμάτων από τα χερσαία σύνορα.


Τηλεδιάσκεψη πραγματοποιήθηκε υπό τον Κυριάκο Μητσοτάκη στο Μαξίμου για το σχέδιο ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας.

Σε ανακοινώσεις προχώρησε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας, μετά την τηλεδιάσκεψη στο Μαξίμου.



Τα μέτρα που αποφασίστηκαν είναι:


-Όσοι εισέρχονται για μη ουσιώδεις λόγους από 6.00 το πρωί της Τρίτης από τον Προμαχώνα υποχρεούνται να επιδεικνύουν αρνητικό αποτέλεσμα μοριακού ελέγχου που θα έχει διενεργηθεί μέχρι 72 ώρες πριν.

-Η υποχρέωση του PLF παραμένει σε ισχύ. Ο ελάχιστος χρόνος συμπλήρωσης περιορίζεται σε 24 από 48 ώρες πριν την άφιξη στην Ελλάδα.

-Ενισχύεται ο αριθμός των ελέγχων για την τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων.

Ανησυχητική είναι άλλωστε η αύξηση των "εισαγόμενων" κρουσμάτων κυρίως από τις Βαλκανικές χώρες που παρατηρείται μετά τον εντοπισμό κρουσμάτων κορονοϊού στον Προμαχώνα, με τα αποτελέσματα των τεστ που διενεργήθηκαν σε τουρίστες που μπήκαν στη χώρα την Παρασκευή 10 Ιουλίου από τον μεθοριακό σταθμό του Προμαχώνα, να βγαίνουν θετικά σε τουλάχιστον 25 περιπτώσεις.

Τα κρούσματα αφορούν ταξιδιώτες από τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία και σύμφωνα με τις πληροφορίες του Open, ο αριθμός των θετικών κρουσμάτων αναμένεται να αυξηθεί όσο θα βγαίνουν τα αποτελέσματα των τεστ. 

Ιδιαίτερα έντονη είναι η ανησυχία των υγειονομικών αρχών αλλά και της Κυβέρνησης σχετικά με τα εισερχόμενα κρούσματα κορονοϊου από τα βόρεια σύνορα, η επίπτωση των οποίων στον πληθυσμό, αναμένεται να φανεί μέσα στο επόμενο 15ήμερο.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις επιδημιολόγων, η κατάσταση ακόμη φαίνεται διαχειρίσιμη και η Κυβέρνηση διαθέτει τα αντανακλαστικά να δράσει γρήγορα και ίσως χρειαστεί να ληφθούν αυστηρά μέτρα ώστε να αποφύγουμε μια νέα δυναμική άνοδο της επιδημίας. 

Οι επιστήμονες τονίζουν τη σοβαρότητα της κατάστασης, προειδοποιώντας για δεύτερο κύμα της πανδημίας στην Ελλάδα αν τα κρούσματα συνεχίσουν να αυξάνονται.

Τα 50 νέα κρούσματα της Πέμπτης χτύπησαν σοβαρό "καμπανάκι" για την επιδημική κατάσταση στη χώρα μας, η οποία βλέπει διαρκώς τις περιπτώσεις κορονοϊού να αυξάνονται, με τον μεγαλύτερο αριθμό τους να προέρχονται από το εξωτερικό.   

























Μετατρέπουν την Αγία Σοφία σε τζαμί.!



Το Ανώτατο Δικαστήριο αποφάσισε να γίνει τζάμι η Αγία Σοφία. Ακυρώνεται με αυτόν τον τρόπο η απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου του 1934 που την μετέτρεψε σε μουσείο.

Το τουρκικό Συμβούλιο της Επικρατείας, το κορυφαίο διοικητικό δικαστήριο της Τουρκίας, ανακοίνωσε σήμερα ότι ακύρωσε το κυβερνητικό διάταγμα του 1934, με το οποίο μετατράπηκε σε μουσείο η Αγία Σοφία της Κωνσταντινούπολης, αποφασίζοντας ότι είναι παράνομο και ανοίγοντας έτσι τον δρόμο για τη μετατροπή του μνημείου σε τζαμί, παρά τις διεθνείς προειδοποιήσεις εναντίον μιας τέτοιας ενέργειας.

Το Συμβούλιο της Επικρατείας αποδέχθηκε σχετικό αίτημα που είχαν καταθέσει ενώσεις και ακύρωσε την κυβερνητική απόφαση του 1934, μετέδωσε το κρατικό τουρκικό πρακτορείο ειδήσεων Ανατολή.







Ο τούρκος πρόεδρος Ταγίπ Ερντογάν είχε προτείνει τη μετατροπή σε τζαμί της Αγίας Σοφίας, η οποία έχει καθεστώς μουσείου και περιλαμβάνεται στα Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO.





Ο Ερντογάν θα εκφωνήσει ομιλία

Ο τούρκος πρόεδρος Ταγίπ Ερντογάν θα εκφωνήσει ομιλία αργότερα σήμερα, μετά την απόφαση του τουρκικού Συμβουλίου της Επικρατείας που άνοιξε τον δρόμο για να μετατραπεί σε τζαμί η Αγία Σοφία στην Κωνσταντινούπολη.

Ο Ερντογάν πρόκειται να εκφωνήσει την ομιλία του λίγο πριν από τις 9 μ.μ. (τοπική ώρα και ώρα Ελλάδας), ανακοίνωσε ο επικεφαλής του γραφείου Τύπου της τουρκικής προεδρίας.

Πριν ανακοινωθεί η απόφαση ο γαμπρός του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν και υπουργός Οικονομικών έκανε ένα tweet χρησιμοποιώντας τον στίχο του ποιητή Necip Fazıl Kısakürek: «Υπομονή νέοι μου! Δεν ξέρω αν θα γίνει σήμερα ή αύριο αλλά η Αγιά Σοφιά θα ανοίξει».


Υπενθυμίζεται ότι την Πέμπτη η Εκπαιδευτική, Επιμορφωτική Οργάνωση των Ηνωμένων Εθνών τόνισε ότι η UNESCO πρέπει να ειδοποιηθεί για οποιαδήποτε μετατροπή στο μουσείο της Αγίας Σοφίας, για την οποία πιθανόν θα πρέπει να υπάρξει νέα αξιολόγηση από πλευράς της Επιτροπής Παγκόσμιας Κληρονομιάς.

Το θέμα της Αγιάς Σοφιάς έχει προκαλέσει την αντίδραση τόσο του Στέιτ Ντιπάρτμεντ, όσο όμως και της Γαλλίας και της Ρωσίας, που είχαν ζητήσει από την Τουρκία να μην προχωρήσει στη σχεδιαζόμενη μετατροπή του ναού και πάλι σε τζαμί.

Λίγα λόγια για την Αγία Σοφία

Η Αγία Σοφία ή Αγια-Σοφιά, γνωστή και ως ναός της Αγίας του Θεού Σοφίας ή απλά, η Μεγάλη Εκκλησία, είναι πρώην χριστιανικός ναός και αργότερα μουσείο που βρίσκεται στην Κωνσταντινούπολη.

Από το 537 (ο ομώνυμος ναός του 360 που είχε ανεγερθεί στο ίδιο σημείο, απαλλοτριώθηκε προς θεμελίωση του υπάρχοντος) μέχρι το 1453 λειτουργούσε ως ορθόδοξος καθεδρικός ναός της πόλης, με εξαίρεση την περίοδο 1204–1261, κατά την οποία ήταν ρωμαιοκαθολικός ναός.

Μετά την άλωση της Κωνσταντινούπολης μετατράπηκε σε ισλαμικό τέμενος, ενώ το 1934 μετατράπηκε σε μουσειακό χώρο (Ayasofya Müzesi). 

























Επιστολή κόλαφος πό 40 επιστήμονες κατά Κώστα Μπακογιάννη για τον #Μεγάλο_Περίπατο .!



Ο «Μεγαλεπήβολος Περίπατος στο κέντρο των Αθηνών υλοποιείται με ευκαιριακές παρεμβάσεις, χωρίς εμπεριστατωμένες μελέτες και χωρίς να συνοδεύονται από συμπληρωματικά έργα», καταγγέλλουν 40 επιφανείς πολίτες, αρχιτέκτονες, καθηγητές πανεπιστημίων, ιατροί και μηχανικοί, με επιστολή που απηύθυναν στον δήμαρχο Κώστα Μπακογιάννη και τους δημοτικούς συμβούλους.


Διευκρινίζουν ότι είναι υπέρ των πεζοδρομήσεων στις πόλεις αρκεί όμως αυτές οι παρεμβάσεις να γίνονται μελετημένα και με συνεκτικές προβλέψεις και δράσεις. Επισημαίνουν δε ότι ο περιορισμός λωρίδων στην οδό Πανεπιστήμιου δεν λαμβάνει υπ’ όψιν ότι είναι ο κεντρικός άξων διελεύσεως τροχοφόρων μεταξύ Ακροπόλεως και Λυκαβηττού και «το συντριπτικό ποσοστό των τροχοφόρων δεν κατευθύνονται στο κέντρο, αλλά διέρχονται».


Ασκούν κριτική στο γεγονός ότι «δεν έχουν γίνει μελέτες προέλευσης – προορισμού, δεν έχουν γίνει μελέτες για την μετατόπιση του φόρτου σε άλλες διαδρομές, δεν έχει γίνει περιβαλλοντική μελέτη, μελέτη αύξησης της ατμοσφαιρικής ρύπανσης». Διερωτώνται γιατί στην Πανεπιστημίου, με τα μεγαλύτερα πεζοδρόμια και με λίγους πεζούς, δεν φυτεύονται δέντρα και φυτά σε αυτά.


«Η Ηρώδου του Αττικού, κύρια οδός πρόσβασης στο Παγκράτι, κλειστή για μεγάλο διάστημα για λόγους ’ασφάλειας’ των ενοίκων του Μαξίμου, επιτέλους άνοιξε και τώρα ξανακλείνει για λόγους ‘περιβάλλοντος’. Ένας δρόμος με φαρδιά πεζοδρόμια με δέντρα, που είναι μια απόλαυση να περπατάς για να φτάσεις στο Ζάππειο, μετατρέπεται σε πεζόδρομο με μόνο αποτέλεσμα να επιβαρυνθεί ακόμα περισσότερο η διασταύρωση Ριζάρη-Βασιλέως Κωνσταντίνου και να αυξηθούν οι εκπομπές CO2» τονίζουν οι υπογράφοντες. 




















Ο «Τιτανικός» προσέκρουσε, η ορχήστρα παίζει…




Η σκηνή από την ταινία «Τιτανικός» είναι χαρακτηριστική: Το πλοίο έχει προσκρούσει στο παγόβουνο και έχει πάρει ελαφρά κλίση, οι επιβάτες αναζητούν σωστικά μέσα ανάλογα με την ταξική τους διαστρωμάτωση, κυβερνήτης και αξιωματικοί «το παίζουν» ψύχραιμοι και η ορχήστρα του πλοίου συνεχίζει να παίζει ρυθμούς «κανονικότητας»…

Στα πρώτα γενέθλια της κυβερνητικής θητείας της Ν.Δ. η κατάσταση δεν μοιάζει διαφορετική απ’ ό,τι ήταν στα καταστρώματα της πρώτης θέσης αλλά και στα «υποστρώματα» της στοιβαγμένης φτωχολογιάς που συμπλήρωναν τους επιβάτες του «αβύθιστου» υπερωκεανίου. Όσο για την ορχήστρα, που περί άλλων τυρβάζει, στην περίπτωση του κυβερνητικού «Τιτανικού» είναι μεγαλύτερη, αρτιότερη και πολυσύνθετη, ένα ολόκληρο σύστημα που με επιτυχία μέχρι αυτή τη στιγμή δημιουργεί τη «μαγική εικόνα», η οποία ωστόσο ελάχιστη σχέση έχει με την πραγματικότητα.

Δυνατή και σθεναρή…

Οι κυβερνητικοί μηχανισμοί οι οποίοι πλαισιώνονται και από ένα ικανού μεγέθους και επιρροής δίκτυο Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης «πωλούν» την εικόνα της οργανωμένης και σθεναρής κυβέρνησης η οποία:

Αντιμετώπισε επιτυχώς την κρίση του κορωνοϊού.
Αντιμετώπισε το «κόλπο» που επιχείρησαν να στήσουν οι Τούρκοι στον Έβρο.
Αντιμετώπισε τις τρέχουσες οικονομικές δυσκολίες επιχειρήσεων και εργαζομένων που προέκυψαν από την καραντίνα.
Ταυτόχρονα, οι μηχανισμοί με τους οποίους οι κυβέρνηση είναι σε θέση να διαμορφώσει το πολιτικό κλίμα και την ατζέντα έχουν μέχρι στιγμής με επιτυχία φέρει σε θέση άμυνας την αξιωματική αντιπολίτευση βγάζοντας στη φόρα τμηματικά υλικό «νόμιμων παρακολουθήσεων» της ΕΥΠ, το οποίο εκθέτει (και απειλεί να εκθέσει) στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ.

Η εν λόγω τακτική δημιουργεί μια ατμόσφαιρα βούρκου που εξυπηρετεί, θα πρέπει να σημειώσουμε, την κυβέρνηση, καθώς υπονομεύεται η αξιοπιστία της όποιας εναλλακτικής πολιτικής πρότασης. Έτσι ο Κυριάκος Μητσοτάκης εμφανίζεται ο μόνος κυρίαρχος του παιχνιδιού, έχοντας όλα τα χαρτιά και τις πρωτοβουλίες στα χέρια του.

Τα φαινόμενα απατούν

Ωστόσο, στα χέρια του πρωθυπουργού, εκτός από τις πρωτοβουλίες βρίσκεται και το πηδάλιο της χώρας που θυμίζει «Τιτανικό», καθώς:

Εξακολουθεί να βρίσκεται υπό ασφυκτική οικονομική εποπτεία από τους δανειστές, άρα και τα περιθώρια της κυβέρνησης για δημοσιονομικούς χειρισμούς είναι ελάχιστα.

Εξακολουθεί – όπως και ο υπόλοιπος κόσμος – να ζει υπό το άγχος της εκδήλωσης του δεύτερου κύματος της πανδημίας με ό,τι αυτό μπορεί να σημάνει για την ασθενική οικονομία της χώρας.

Αναμένει την αποτύπωση της οικονομικής καταστροφής όπως αυτή φαίνεται να διαμορφώνεται στον τουριστικό τομέα, ο οποίος συνεισφέρει περί το 20% του ΑΕΠ.

Αναμένει μετά το τέλος του καλοκαιριού την αποτύπωση στην πραγματική οικονομία – και στις τσέπες των πολιτών – των συνεπειών της πανδημίας και των μέτρων που λήφθηκαν για την αντιμετώπισή της.

Παρακολουθεί από θέση άμυνας την εκδήλωση μιας συντονισμένης και καλά οργανωμένης τουρκικής επιθετικότητας η οποία εκδηλώνεται σε όλο το εύρος των ελληνοτουρκικών διαφορών, οδηγώντας την ελληνική διπλωματία πέρα από τα «όρια» των κόκκινων γραμμών που έχουν τεθεί.

Αντιμέτωπη με αυτά τα προβλήματα η κυβέρνηση Μητσοτάκη αναζητά στηρίγματα στις διεθνείς συμμαχίες και τους εταίρους της χώρας. Ωστόσο, σε ό,τι αφορά στα ελληνοτουρκικά, αρχίζει και γίνεται σαφές ότι η αναμενόμενη συνδρομή περιορίζεται σε συστάσεις για έναν ελληνοτουρκικό διάλογο οι οποίες εκπορεύονται τόσο από τη γερμανική προεδρία της Ε.Ε., όσο και από την Ουάσιγκτον και το ΝΑΤΟ. Αυτές οι συστάσεις άλλωστε είναι που έχουν πυροδοτήσει τον εγχώριο «διάλογο» που έχει να κάνει με το αν είναι μακριά ή κοντά το Καστελλόριζο, ή αν είναι μαξιμαλιστικές ή όχι οι πάγιες θέσεις της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής.

Ανάλογης «ποιότητας» είναι η υποστήριξη που λαμβάνει η κυβέρνηση και στο οικονομικό επίπεδο για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας. Οι εταίροι στην Ε.Ε., λειτουργώντας με τον συνηθισμένο τρόπο μαφίας, αποκεντρώνουν τη ζημιά της οικονομίας από την κορυφή προς τη βάση της πυραμίδας. Έτσι, είναι ήδη σαφές πως τα όποια κονδύλια «προσφερθούν» στην Ελλάδα από το «πακέτο στήριξης» δεν θα είναι τζάμπα, αλλά θα συνοδεύονται από συγκεκριμένους προφανείς ή αφανείς όρους, καθώς η χώρα – δεν θα πρέπει να το ξεχνάμε – εξακολουθεί και βρίσκεται υπό ασφυκτική οικονομική εποπτεία.

Ο βούρκος… βουλιάζει

Μέσα σ’ αυτό το περιβάλλον, το οποίο πιθανότατα όσο προχωρά το καλοκαίρι θα γίνεται περισσότερο ασφυκτικό και επικίνδυνο, ο Κυριάκος Μητσοτάκης φαίνεται ότι έχει κάνει τις επιλογές του για τον τρόπο που θα κινηθεί. Κεντρική ιδέα αυτών των επιλογών είναι η δημιουργία κλίματος πόλωσης έτσι ώστε να κρατά εξουθενωμένο και σε άμυνα τον ΣΥΡΙΖΑ, βάλλοντας κατά ριπάς σε ό,τι μπορεί να θυμίζει ηθικό πλεονέκτημα της Αριστεράς.

Φιλοδοξώντας να παίξει για κάποιο διάστημα χωρίς αντίπαλο, ο Κυριάκος Μητσοτάκης φροντίζει ήδη την ενίσχυση του οπλοστασίου κατά των λαϊκών αντιδράσεων και εκδηλώσεων (νόμος για διαδηλώσεις κ.λπ.).

Και μέσα σ’ αυτό το διάστημα, ως κυρίαρχος στο εσωτερικό σκηνικό, ο πρωθυπουργός δεν αποκλείεται να μπει στον πειρασμό να αντιμετωπίσει και την πρόκληση της «επίλυσης» των ελληνοτουρκικών προβλημάτων, όπως ακριβώς του το ζητούν οι ισχυροί εταίροι και σύμμαχοι της χώρας.

Γι’ αυτό το τελευταίο, ωστόσο, ο Κυριάκος Μητσοτάκης ίσως θα πρέπει να καταφύγει στο αρχείο του πατέρα του Κωνσταντίνου, που ως πρωθυπουργός αναγκάστηκε και ανέκρουσε πρύμναν όταν ο Τούρκος ομόλογός του τότε Μεσούτ Γιλμάζ του παρουσίασε τους χάρτες των τουρκικών διεκδικήσεων σε μια «άτυπη» συνάντησή τους στο Παρίσι το μακρινό 1991. Αν κάτι έχει αλλάξει από εκείνη την εποχή, είναι ότι στους χάρτες των τουρκικών διεκδικήσεων έχουν προστεθεί και άλλες…


     

Σάββας Κωφίδης – “Είναι γελοίο να πιστεύουν ότι με ένα τέτοιο νομοσχέδιο θα σταματήσουν την παρακμή και τη σαπίλα του καπιταλισμού”



Ο Σάββας Κωφίδης έχει αποδείξει πολλές φορές ότι δε μένει σιωπηλός και αδρανής μπροστά στα κοινωνικοπολιτικά θέματα. Έτσι και τώρα, μπροστά στο νομοσχέδιο – λαιμητόμο του θεμελιώδους και κατακτημένου με αίμα δικαιώματος των διαδηλώσεων που επιχειρεί να επιβάλει η κυβέρνηση. Στη δήλωσή του που φιλοξενείται – μαζί με εκείνη πολλών ακόμα ανθρώπων των γραμμάτων, του δικαίου και της τέχνης – στο Ριζοσπάστη, ο πρώην διεθνής και προπονητής βάζει με λιτά και εύστοχα λόγια τα πράγματα στη θέση τους:

Αποτελεί προσφιλή τακτική του συστήματος, σε δύσκολες στιγμές για αυτό, να εφαρμόζει αντιδραστικά μέτρα φίμωσης της λαϊκής αγανάκτησης. Είναι γελοίο να πιστεύουν ότι με ένα τέτοιο νομοσχέδιο θα σταματήσουν την παρακμή και τη σαπίλα του καπιταλισμού. Είναι ανόητο να νομίζουν ότι θα βάλουν εμπόδια σε διαδηλώσεις. Κανένα νομοσχέδιο δεν θα μας απαγορεύσει να αντιδρούμε και να διεκδικούμε. Αποδεικνύουν ότι κάνουν σπασμωδικές κινήσεις γιατί ξέρουν ότι με τις αντιλαϊκές πολιτικές που εφαρμόζουν, ο κόσμος θα ξεσηκωθεί. Είμαι σίγουρος ότι θα καταργηθεί στην πράξη από την ίδια τη ζωή. Θα μείνει τελικά ένα χαρτί που δεν μας αγγίζει.     
























Οργή Γεννηματά για Παπανδρέου-Καστανίδη, συγκαλείται η Κοινοβουλευτική Ομάδα -Οι δύο βουλευτές απείχαν από την χθεσινή ψηφοφορία επί του νομοσχεδίου για τις διαδηλώσεις


   
Εξελίξεις στο ΚΙΝΑΛ: Οργή Γεννηματά για Παπανδρέου-Καστανίδη, συγκαλείται η Κοινοβουλευτική Ομάδα

Βαρύ το κλίμα στο ΚΙΝΑΛ για την στάση του Γιώργου Παπανδρέου και του Χάρη Καστανίδη οι οποίοι διαφώνησαν με το νομοσχέδιο για τις πορείες και απείχαν από την χθεσινή ψηφοφορία στη Βουλή.

Η πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής Φώφη Γεννηματά συγκαλεί σήμερα στις 2 το μεσημέρι την Κοινοβουλευτική Ομάδα του κόμματος με αντικείμενο συζήτησης την επιλογή αποχής του πρώην πρωθυπουργού Γ.Παπανδρέου και του Χ.Καστανίδη από τη ψηφοφορία του νομοσχεδίου του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη για τις δημόσιες υπαίθριες συναθροίσεις.


Οι υπόλοιποι βουλευτές του Κινήματος Αλλαγής που ακολούθησαν την γραμμή του κόμματος και υπερψήφισαν επί της αρχής το νομοσχέδιο, όπως είχε αποφασισθεί τις προηγούμενες ημέρες με τη συμμετοχή και του κ. Καστανίδη, σύμφωνα με πληροφορίες, είναι δυσαρεστημένοι από την στάση που τήρησαν οι συνάδελφοί τους.

Εισηγήσεις για διαγραφή τους

Παπανδρέου και Καστανίδης εξέφρασαν ανοικτά τις αντιρρήσεις τους, παρά τις αλλαγές που έγιναν σε επίμαχες διατάξεις. Μάλιστα ο πρώην πρωθυπουργός υποστήριξε ότι δεν υπήρξε σοβαρή διαβούλευση επί του θέματος,  προσθέτοντας πως παρά την υπεύθυνη στάση του ΚΙΝΑΛ να βελτιωθεί το νομοσχέδιο στην ουσία του αυτό παραμένει αντιδημοκρατικό.

Μίλησε δε για την ανάγκη κανόνων αλλά όχι περιορισμών, σημειώνοντας πως «αν έπρεπε να υπάρχει ένας νόμος για τις διαδηλώσεις θα έπρεπε να υπάρχει νόμος που να προστατεύει το διαδηλωτή που διαδηλώνει ειρηνικά». Όσον αφορά την αστική ευθύνη του οργανωτή, έκανε λόγο για «απαράδεκτη διάταξη που ενοχοποιεί την έννοια της ειρηνικής διαδήλωσης».

Το ερώτημα που τίθεται τώρα είναι αν η κυρία Γεννηματά κάνει δέκτες τις εισηγήσεις για αποπομπή των δύο βουλευτών και ιδίως του κ.Παπανδρέου ο οποίος έχει διαγράψει την δική του ιστορία στο κόμμα. Προφανώς η τελική απόφαση θα παρθεί σταθμίζοντας όλα τα δεδομένα και τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει στο εσωτερικό της παράταξης.   






















Τότε δεν διάβαζαν τα μνημόνια, σήμερα δεν διαβάζουν το σύνταγμα



Η ψήφιση του νομοσχεδίου για τον περιορισμό των διαδηλώσεων από την κυβέρνηση, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αναστέλλει αυτονόητες δημοκρατικές ελευθερίες που βρίσκονται στον πυρήνα του Συντάγματος και των διεθνών συνθηκών και συνδέεται άμεσα με το φόβο για τις επιπτώσεις της νέας φτωχοποίησης.

Η ψήφιση μάλιστα από τα δύο κόμματα που κυριάρχησαν στο πολιτικό σκηνικό της μεταπολίτευσης υπενθυμίζει ότι οι λαϊκές αντιδράσεις για τη χρεοκοπία κλόνισαν ανεπανόρθωτα το πολιτικό κατεστημένο και οδήγησαν σε ανακατατάξεις. Μόλις η ομαλότητα επανήλθε στη χώρα και οι "νόμιμοι ιδιοκτήτες" στην εξουσία, ο νόμος μοιάζει με την εκδίκηση απέναντι στο λαϊκό παράγοντα που αμφισβήτησε την "ιδιοκτησία" τους και απέναντι στην Αριστερά που βρέθηκε στο προσκήνιο αντλώντας δύναμη από τους κοινωνικούς αγώνες, στους οποίους πρωταγωνίστησε.


Ο περιορισμός του θεμελιώδους δημοκρατικού δικαιώματος του συνέρχεσθαι, έχει την έννοια της περιφρούρησης της "εξουσίας" και της ιδεολογικής ηγεμονίας, αντιγράφοντας αυτούσιο το ανοσιούργημα της χούντας, από το 1971, όπως έχει διαπιστωθεί σε πλέον υψηλότατο επίπεδο, παραβιάζει τον "πυρήνα" των δημοκρατικών ελευθεριών του Συντάγματος.


Ο αρμόδιος υπουργός Μιχάλης Χρυσοχοϊδης είναι η πλέον εμφατική επιβεβαίωση του φόβου ενός παλιού πολιτικού προσωπικού που βρέθηκε στο περιθώριο λόγω των ευθυνών για τη χρεοκοπία και προσπαθεί να επανακάμψει ως προστάτης του δόγματος "νόμου και τάξης" σε μια υπερσυντηρητική κυβέρνηση. Μοιάζει να εκδικείται και προσωπικά την κοινωνία, που του έδειξε την έξοδο επειδή ψήφιζε χωρίς να διαβάζει τα μνημόνια, όπως ο ίδιος είχε δηλώσει. Επανήλθε "από το παράθυρο" αλλά αυτή τη φορά φέρνει νομοσχέδια χωρίς να διαβάζει το... Σύνταγμα.



Ακόμη χειρότερο, να επιχειρηματολογεί χαρακτηρίζοντας τα δικαιώματα "αναχρονισμούς" ή να περιγράφει ως νομικά επιλήψιμη τη "ριζοσπαστικοποίηση", με ουργουελική και μετεμφυλιακή αντίληψη. Έχει ήδη διαγράψει πορεία ενός χρόνου σκληρής καταστολής, αστυνομοκρατίας,  απρόκλητης κρατικής βίας, ειδικά σε βάρος των νέων, ακόμη και με αφορμή την πανδημία.  Από κοντά το ΚΙΝΑΛ, με την ίδια αγωνία και στέρηση για τις θέσεις εξουσίας που μάλιστα η ηγεσία επικαλείται τον Ανδρέα τη στιγμή που διαγράφει όλη του την κληρονομιά και ολοκληρώνει τη ρήξη του με τη δημοκρατική παράταξη. Η ταύτιση, παρά τα προσχήματα, με τις πιο αντιδραστικές θέσεις της ΝΔ, δεν μπορεί να κρύψει τον εκρηκτικό και αυτοκαταστροφικό ετεροκαθορισμό προς το ΣΥΡΙΖΑ.

Η δημοκρατική διολίσθηση, που συναντά τη σφοδρή αντίδραση του νομικού και δικαστικού κόσμου της χώρας, εκφράζει την αγωνία ενός πολιτικού συστήματος που παλεύει να διασωθεί ή να εδραιωθεί. Αν η κοινωνία αντιδρά, τόσο χειρότερο για τη δημοκρατία.   




















Ραγδαία αύξηση των κρουσμάτων του κοροναϊού. - Η γεωγραφική κατανομή των κρουσμάτων



Ραγδαία είναι η αύξηση των κρουσμάτων του κοροναϊού στη χώρα. Σήμερα ανακοινώθηκαν από τον ΕΟΔΥ 50 νέα κρούσματα, τα 24 από αυτά σε τουρίστες, ενώ ένα κρούσμα εντοπίστηκε σε γηροκομείο στην Καβάλα. Υπενθυμίζεται ότι χθες ανακοινώθηκαν 33 νέα κρούσματα, ενώ προχθές 27. Σημαντικό ρόλο παίζει και η γεωγραφία τους αφού αρκετά από αυτά εντοπίζονται στις πύλες εισόδου της χώρας. Αύξηση των κρουσμάτων σημειώθηκε και στην Αττική.

Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων είναι 3.672, εκ των οποίων το 54.6% αφορά άνδρες. Από αυτούς οι 919 (25.0%) θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 1.948 (53.1%) είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα.


Εννιά ασθενείς νοσηλεύονται διασωληνωμένοι. Η διάμεση ηλικία τους είναι 58 ετών. Οι 3 (33.3%) είναι γυναίκες και οι υπόλοιποι άνδρες. To 88.9% έχει υποκείμενο νόσημα ή είναι ηλικιωμένοι 70 ετών και άνω. Παράλληλα 122 ασθενείς έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ.

Τέλος, δεν έχει καταγραφεί κανένας νέος θάνατος ενώ έχουμε 193 θανάτους συνολικά στη χώρα. Οι 62 (32.1%) από τους θανόντες ήταν γυναίκες και οι υπόλοιποι άνδρες. Η διάμεση ηλικία των θανόντων ήταν τα 76 έτη και το 95.9% είχε κάποιο υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω.



Γεωγραφική κατανομή των κρουσμάτων

είκοσι τέσσερα (24) κρούσματα κατά τους ελέγχους που διενεργήθηκαν στις πύλες εισόδου της χώρας,
τρία (3) εισαγόμενα κρούσματα, τα οποία προσήλθαν αυτοβούλως για έλεγχο,
δύο (2) κρούσματα στην περιφερειακή ενότητα Καβάλας,
ένα (1) κρούσμα στην περιφερειακή ενότητα Χαλκιδικής,
επτά (7) κρούσματα στην περιφερειακή ενότητα Αττικής,
έξι (6) κρούσματα στην περιφερειακή ενότητα Θεσσαλονίκης,
έξι (6) κρούσματα στην περιφερειακή ενότητα Ξάνθης,
ένα (1) κρούσμα στην περιφερειακή ενότητα Ροδόπης

Πέμπτη 9 Ιουλίου 2020

Δεν δέχονται οι εισαγγελείς να παρίστανται σε διαδηλώσεις ούτε να τις «διαλύουν»



Αναλυτικά η επιστολή της Ενωσης Εισαγγελέων προς τον Υπουργό έχει ως εξης :

«Προς: Τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη

Αξιότιμε κ. Υπουργέ, Ενόψει συζήτησης στην Βουλή των Ελλήνων του Νομοσχεδίου «Δημόσιες Υπαίθριες Συναθροίσεις και άλλες διατάξεις»,  παρακαλούμε να λάβετε υπόψη τις ακόλουθες απόψεις της Ένωσης Εισαγγελέων Ελλάδος:

Από το έτος 1834 με το άρθρο 276 του ¨ Οργανισμού των Δικαστηρίων ¨ είχε θεσπιστεί ότι τα έργα του Δικαστή είναι ασυμβίβαστα με κάθε άλλη διοικητική, εκκλησιαστική, στρατιωτική υπηρεσία, τούτο δε, πέραν των προϊσχυσάντων Ελληνικών Συνταγμάτων ( 1844, 1864, 1911, 1927 και 1952 ), επαναλαμβάνεται και στο άρθρο 89 του Συντάγματος όπου καθιερώνεται γενική απαγόρευση στους Δικαστικούς λειτουργούς κάθε άλλη παροχή μισθωτής υπηρεσίας ή επαγγέλματος ή οιασδήποτε φύσεως διοικητικών καθηκόντων πέραν της εκλογής τους σε μέλη Δ.Ε.Π, Α.Ε.Ι. ή συμμετοχής τους σε επιτροπές πειθαρχικού, ελεγκτικού ή δικαιοδοτικού χαρακτήρα καθώς και συμμετοχής τους σε νομοπαρασκευαστικές επιτροπές και σε εκπροσώπηση της χώρας σε διεθνείς οργανισμούς. Προς συμμόρφωση στην ανωτέρω συνταγματική πρόβλεψη ο νομοθέτης με το άρθρο 41 του Κώδικα Οργανισμού Δικαστηρίων και Κατάστασης Δικαστικών λειτουργών ( Ν. 1756/1988 ) εισήγαγε τις ανωτέρω ρυθμίσεις στον νόμο που διέπει την λειτουργία των Δικαστηρίων και την κατάσταση των Δικαστικών λειτουργών, ενώ ειδικότερα επί του άρθρου 25 όπου ορίζονται οι αρμοδιότητες των Εισαγγελικών λειτουργών ως ιδιαίτερου κλάδου Δικαστικών λειτουργών (άρθρ. 24 παρ. 1 Ν. 1756/1988 ) που περιβάλλονται και εκείνοι με τις εγγυήσεις των άρθρων 87 επ. του Συντάγματος, δεν περιλαμβάνεται αρμοδιότητα παράστασης Εισαγγελέα επί δημοσίων συναθροίσεων ή στην Επιτροπή που συγκροτείται για την διάλυση της δημόσιας υπαίθριας συνάθροισης (άρθρ. 7 Ν.Δ. 794/1971, Β.Δ. 269/1972 και σχετ. άρθρ. 129-133 Π.Δ. 141/1991 ), καθόσον οι αρμοδιότητες των ανωτέρων επιτροπών δεν είναι πειθαρχικού, ελεγκτικού ή δικαιοδοτικού χαρακτήρα [ ΓνωμΕισΑΠ 8/2002 ]. Συνεπώς σε περίπτωση που τεθεί ζήτημα θεσμοθέτησης υποχρεωτικής παρουσίας Εισαγγελικού λειτουργού σε χώρο υπαίθριας συνάθροισης με αναφορά σε αρμοδιότητες επιχειρησιακής οργάνωσης ή διάλυσης των δημόσιων υπαίθριων συναθροίσεων, θα πρόκειται για ρύθμιση με εγγενή ασυμβατότητα προς τα άρθρα 87 επ. του Συντάγματος, δεδομένου ότι θα αναθέτει σε Δικαστικό λειτουργό διοικητικές αρμοδιότητες που ανήκουν την εκτελεστική εξουσία και τα όργανά της ( βλ. ad hoc την υπ’ αριθ. 1/1998 απόφαση της Ολομελείας της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών, Κεφ. Δ΄ παρ. 1, αλλά και ΓνωμΣτΕ 186/2013 επί τροποποίησης του υπ’ αριθ. Π.Δ. 141/1991 που αφορά τις συναθροίσεις, όπου ομιλεί για διοικητικές πράξεις και διοικητικά καθήκοντα των Αστυνομικών οργάνων σε ότι αφορά τις απαγορεύσεις, αναστολές, διαλύσεις κ.λ.π.). Ασφαλώς οι εισαγγελικές αρμοδιότητες εποπτείας των Αστυνομικών και λοιπών προανακριτικών αρχών σχετικά με την πρόληψη και δίωξη των εγκλημάτων και την τήρηση της δημόσιας τάξης ( άρθρ. 30, 31 ΚΠΔ και 25 παρ. 1 εδ. δ΄ Ν. 1756/1988 ) εξακολουθούν να ασκούνται και στην περίπτωση δημοσίων συναθροίσεων. Για την άσκηση αυτών των καθηκόντων δεν απαιτείται φυσική παρουσία του Εισαγγελέα στο χώρο της συνάθροισης αλλά αρκεί η συνεννόηση δια τηλεπικοινωνίας με τον εποπτεύοντα της Αστυνομικής ή άλλης προανακριτικής αρχής ( άρθρ. 245 παρ. 2 εδ. β΄ ΚΠΔ ), εάν δε ο Διευθύνων την Εισαγγελία Εισαγγελέας Πρωτοδικών κρίνει την παρουσία Εισαγγελικού λειτουργού απαραίτητη, θα αποφασίσει αναλόγως πάντα στο πλαίσιο της εποπτείας και πρόληψης εγκλημάτων ( σχετ. άρθρ. 30 ΚΠΔ) και σε συνεννόηση με τις αρμόδιες Προανακριτικές αρχές. Συνεπώς το ήδη ισχύον νομικό πλαίσιο είναι επαρκέστατο και αντιστοιχεί πλήρως στο προτεινόμενο άρθρο 11 του σχεδίου νόμου που ομιλεί για ενημέρωση του αρμόδιου Εισαγγελέα Πρωτοδικών, ως μόνη δε θεμιτή βελτίωση θα μπορούσε να προστεθεί η μνεία, ότι η επικοινωνία με τον Εισαγγελέα γίνεται άμεσα και με κάθε πρόσφορο τεχνικό μέσον.  Τέλος τονίζουμε ιδιαίτερα την επιδείνωση που θα επέφερε στο ήδη τεράστιο εργασιακό φορτίο του κλάδου μας η τυχόν υποχρεωτική παρουσία Εισαγγελικού λειτουργού στις συχνότατες πλέον υπαίθριες συναθροίσεις και η οποία όχι μόνο θα ήταν χωρίς προστιθέμενη αξία και αποτέλεσμα αλλά επί πλέον θα επέτεινε την καθυστέρηση του κυρίως έργου των εισαγγελικών λειτουργών που είναι η απονομή της ποινικής Δικαιοσύνης.

Η Πρόεδρος Άννα Ζαΐρη

Αντεισαγγελέας Αρείου Πάγου»

ΚΙΝ.ΑΛ: Όταν ο «χουντονόμος» για τις διαδηλώσεις βάφτηκε πράσινος …στις άκρες


Χωρίς ΠΑΣΟΚ τίποτε δεν γίνεται. Πώς δικαιολόγησε το ΚΙΝ.ΑΛ την απόφασή του να ψηφίσει το νομοσχέδιο με τα διατάγματα της δικτατορίας.


Τα τελευταία χρόνια έχουμε δει πολλά παραδείγματα για το πώς πολιτικές δυνάμεις, προκειμένου να δικαιολογήσουν επιλογές τους, επιχειρούν να συμβιβάσουν τα ασυμβίβαστα.  Με αυτή την λογική μας έχει προκύψει στο πρόσφατο παρελθόν το «μνημόνιο με ανθρώπινο πρόσωπο». Όμως το Κίνημα Αλλαγής φαίνεται ότι κατάφερε να …απογειώσει αυτή την λογική. Έτσι, μας προέκυψε η δυνατότητα ένας απροσχημάτιστος «χουντονόμος» να μπορεί να έχει προοδευτικά χαρακτηριστικά. Προφανώς μιλάμε για το νομοσχέδιο για τις διαδηλώσεις που πρόκειται να ψηφιστεί τη Πέμπτη 9 Ιουλίου, από την Νέα Δημοκρατία, το ΚΙΝ.ΑΛ και κατά πάσα πιθανότητα την Ελληνική Λύση.

Το Κίνημα Αλλαγής, αν και όπως δείχνει ο χρόνος που απαιτήθηκε για την λήψη της απόφασης με αρκετές εσωτερικές αντιρρήσεις, ανακοίνωσε περίτρανα δια της προέδρου του, Φώφης Γεννηματά, ότι θα ψηφίσει το νομοσχέδιο. Μάλιστα – συναισθανόμενο ίσως τον βαθμό της έκθεσής του – εξέδωσε και ειδικό ενημερωτικό σημείωμα στην συνέχεια για να αιτιολογήσει την πράξη του. Στα εντυπωσιακά της ανακοίνωσης μπορεί κανείς να συμπεριλάβει την αναφορά που λέει πως «οι αρχές και οι αξίες του ΠΑΣΟΚ και του Κινήματος Αλλαγής επέβαλαν μία δυναμική αλλά δημιουργική αντιπολίτευση».

Πού οδήγησαν λοιπόν αυτές οι αξίες; Στο συμπέρασμα ότι «χωρίς το Κίνημα Αλλαγής, το νομοσχέδιο θα περνούσε με την αρχική, αυταρχική μορφή του». Μόνο που το νομοσχέδιο διατηρεί αλώβητα όλα άρθρα του που προκύπτουν από μεταφρασμένα στην δημοτική διατάγματα της Χούντας. Πράγμα που μάλλον διατηρεί την «αυταρχική μορφή του» εκτός πια αν τα χουντικά διατάγματα δεν ήταν τελικά και τόσο …αυταρχικά.

Μάλιστα, το ΚΙΝ.ΑΛ υποστηρίζει πως ως προς την απαγόρευση μίας διαδήλωσης «το αρχικό σχέδιο προέβλεπε απαγόρευση από την αστυνομική αρχή μόνον με απλή γνώμη του δημάρχου.Μετά από δική μας πρόταση, προβλέπεται πλέον η σύμφωνη γνώμη του προέδρου Πρωτοδικών». Μόνο που η σύμφωνη γνώμη του δικαστικού προβλέπεται να είναι απαραίτητη μέχρι και 24 ώρες πριν την διαδήλωση. Εφόσον παρέλθει η προθεσμία (πράγμα εξαιρετικά πιθανό αφού ουδείς υποχρεώνει την δικαστική αρχή να εκδώσει απόφαση) τότε το θέμα επαφίεται στην αστυνομία.

Επίσης, σημειώνει ότι «στο αρχικό νομοσχέδιο οι αυθόρμητες συναθροίσεις κατά κανόνα απαγορεύονταν και για να επιτραπούν ήταν απαραίτητη ειδική απόφαση. Μετά από δική μας πρόταση, η αυθόρμητη συνάθροιση επιτρέπεται και μόνο κατ’ εξαίρεση μπορεί να απαγορευθεί αν απειλείται η δημόσια ασφάλεια και μετά από ενημέρωση του αρμόδιου εισαγγελέα Πρωτοδικών». Με απλά λόγια η αστυνομία – και πάλι- θα κρίνει αν απειλείται η δημόσια ασφάλεια (που πάντα θα …απειλείται) και έχει την δυνατότητα να …ενημερώσει τον εισαγγελέα.  Παράλληλα το ΚΙΝ.ΑΛ υποστηρίζει ότι οι διαλύσεις συγκεντρώσεων θα γίνονται παρουσία εισαγγελέα (ενώ το νομοσχέδιο δεν το θέτει ως επιχειρησιακή προϋπόθεση) λες και αυτό ήταν το σημαντικό πρόβλημα του νομοσχεδίου. Όπως και το ότι απαλείφθηκαν τα άρθρα που προέβλεπαν ποινές σε μετέχοντες σε απαγορευμένη διαδήλωση. Αυτά δηλαδή που η κυβέρνηση γνώριζε ότι θα ήταν αδύνατον να εφαρμοστούν.

Φυσικά, το πιο ουσιώδες σημείο του νομοσχεδίου, δηλαδή το ότι …πρέπει να πάρει κανείς άδεια από τον Μιχάλη Χρυσοχοϊδη για να κάνει διαδήλωση δεν έχει θιχτεί ούτε στο ελάχιστο. Αντιθέτως, με την πρακτική που ακολουθεί το Κίνημα Αλλαγής, ο νυν υπουργός Προ-Πο και πρώην στέλεχος του ΠΑΣΟΚ απλά θα μπορεί να λέει ότι το νομοσχέδιο του πέρασε με ευρεία πλειοψηφία.

Όλα αυτά φυσικά δεν είναι καθόλου παράξενα αν σκεφτεί κανείς πως ανάλογη πρόταση έχει διαμορφώσει στο παρελθόν και ο Γιώργος Καμίνης, πρώην δήμαρχος και νυν βουλευτής επικρατείας του ΚΙΝ.ΑΛ που ήταν και εισηγητής στο νομοσχέδιο. Η διαπραγμάτευση άλλωστε των δύο χώρων δεν ήταν κρυφή η κάτω από το τραπέζι. Αντιθέτως διεξήχθη δημοσίως την προηγούμενη Παρασκευή όταν ο Κυριάκος Μητσοτάκης βρέθηκαν πρόσωπο με πρόσωπο στην Βουλή στην «Ώρα του Πρωθυπουργου». Εκεί η Φώφη Γεννηματά κάλεσε τον πρωθυπουργό να κάνει αλλαγές στο νομοσχέδιο  λέγοντας πώς «έτσι όπως είναι δεν ψηφίζεται». Η κυβέρνηση προφανώς ανταποκρίθηκε.

Έτσι ίσως πήραμε μια γεύση πώς θα είναι στο πιθανό μέλλον μια συγκυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας – ΚΙΝ.ΑΛ….   

  











Και το cretalive επιστρέφει τα χρήματα Πέτσα



Αρχίζει και αποκτά άλλη... γοητεία πια το σκηνικό με την λίστα Πέτσα.

Μετά τον Βαγγέλη Μαρινάκη, έρχεται και το CRETALIVE (φωτογραφία) να πει ότι θα επιστρέψει τα χρήματα που πήρε για την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι». Τα μεγέθη δεν είναι ίδια βέβαια, αλλά εδώ μετράει η κίνηση.

«Μπροστά σε αυτήν τη λίστα της ντροπής που έχει την υπογραφή του κυβερνητικού εκπροσώπου Στέλιου Πέτσα και που αποτελεί μνημείο διασπάθισης και κακοδιαχείρισης δημοσίου χρήματος η ιδιοκτησία του cretalive αποφάσισε να επιστρέψει τα χρήματα» γράφει το κρητικό site.

Και συνεχίζει: «Το cretalive εκτιμούσε πως στα πλαίσια της μεγάλης οικονομικής απώλειας που είχαν τα Μέσα Ενημέρωσης στην περίοδο του lockdown, η κυβέρνηση ερχόταν να καλύψει τη μη διαχειρίσιμη εν πολλοίς ζημιά που υπέστησαν τα MEDIA, δίνοντας χρήματα του ελληνικού λαού, με όρους απόλυτης διαφάνειας, δυναμικής των μέσων αλλά και εργατικού προσωπικού που απασχολούν, προσδίδοντας ένα χαρακτήρα αξιοσύνης στη διανομή των χρημάτων.

Αντ’ αυτού, είδαμε να μοιράζεται το χρήμα με όρους που παραπέμπουν στο πιο παλαιοκομματικό και αποκρουστικό παρελθόν της χώρας, με διχαστικές λογικές "οι δικοί μας και οι άλλοι" και χωρίς καμία λογική που να ορίζεται από τη δυναμική των μέσων, την επιρροή τους στην κοινωνία, αλλά μόνο για εκείνους που κατόρθωσαν εν τέλει να έχουν Μπάρμπα στην... Κορώνη!

Μπροστά σε αυτήν τη λίστα της ντροπής που έχει την υπογραφή του κυβερνητικού εκπροσώπου Στέλιου Πέτσα και που αποτελεί μνημείο διασπάθισης και κακοδιαχείρισης δημοσίου χρήματος η ιδιοκτησία του cretalive αποφάσισε να επιστρέψει τα χρήματα που έλαβε, μη θέλοντας να συμμετάσχει σε αυτό το πάρτι , που όχι μόνο δεν βοηθά τα μέσα αλλά κυρίως τα εκθέτει και που γίνεται την ώρα που πολλοί συμπολίτες αδυνατούν να ζήσουν έστω και με τα στοιχειώδη!». 



























    

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *