Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για 2.307 θέσεις σε Δήμους και ΔΕΗ...

1.223 θέσεις προκήρυξε η ΔΕΗ – Ποιοι Δήμοι κάνουν τις περισσότερες προσλήψεις
Σε 2.307 ανέρχονται οι νέες θέσεις εργασίας που προσφέρουν 24 δήμοι, η Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού αλλά και φορείς του υπουργείου Πολιτισμού σε όλη τη χώρα.

Ήδη ξεκίνησαν οι αιτήσει που δίνουν ελπίδα σε χιλιάδες άνεργους.
Τις περισσότερες θέσεις εργασίας προκήρυξε η ΔΕΗ με 1.223 θέσεις συνολικά. Οι ειδικότητες αφορούν τεχνικό και διοικητικό προσωπικό όπως μηχανοτεχνίτες, ηλεκτροτεχνίτες, χειριστές, οδηγούς και ταμίες.
602 θέσεις διαφόρων ειδικοτήτων «άνοιξαν» σε 24 δήμους σε Αθήνα και Περιφέρεια, με τις περισσότερες προσλήψεις να πραγματοποιούν οι Δήμοι Ρεθύμνης, Χαλκιδέων, Κω, Κέρκυρας και Λουτρακίου - Αγίων Θεοδώρων. Επίσης, εγκρίθηκαν 30 θέσεις φυλάκων στο Μουσείο Ακρόπολης.


newsbomb

Τι θα κάνει η Οικονομική Εισαγγελία με την υπόθεση ΑΕΝΑΛ/LESVOSHOP;

ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΥ  τ.ΝΟΜΑΡΧΗ ΛΕΣΒΟΥ (ΝΥΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ), ΤΟ 2003, ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΜΙΑ ΑΜΙΓΗΣ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΛΕΣΒΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΗΜΝΟΥ.ΣΑΝ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΟΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΤΕΩΣ ΝΟΜΑΡΧΗ.ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΠΡΩΤΑ ΣΤΗΝ ΜΥΤΙΛΗΝΗ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ,ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΝΩΣΤΑ ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΕ ΝΕΕΣ ΑΓΟΡΕΣ.ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΥΤΟΥ ΗΤΑΝ Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΤΖΙΡΟΥ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΓΥΝΑΙΚΕΙΩΝ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΙΚΡΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ.ΤΩΡΑ ΑΥΤΟΥΣΙΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ  ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ:


Ωστόσο η θετική αυτή εικόνα άρχισε να υπονομεύεται έντονα το τελευταίο διάστημα εξαιτίας των συνεχών ψιθύρων για "μεγάλα ελλείμματα" και "αδιαφανή διαχείριση". Η αντιπολίτευση άρχισε να επιτίθεται στη Νομαρχιακή Αρχή με σκληρές εκφράσεις, ιδιαίτερα μάλιστα μετά την τελευταία απόπειρα αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου της ΑΕΝΑΛ τις μεταμεσονύκτιες ώρες.
Η Νομαρχιακή Αρχή αντιλαμβανόμενη ότι αυτή η φθορά μπορεί να πολλαπλασιαστεί με γεωμετρική πρόοδο και να έχει "επικίνδυνες" συνέπειες και στις προσεχείς βουλευτικές εκλογές (ιδιαίτερα αν ο διαχειριστικός έλεγχος από τους Ορκωτούς Λογιστές βγάλει παράνομες διακινήσεις χρηματικών ροών), αποφάσισε να "απεμπλακεί" απ' το θέμα, με μια κίνηση που αιφνιδίασε ολόκληρη την αντιπολίτευση: "Καθαίρεσε" ουσιαστικά τον Νομαρχιακό Σύμβουλο Γ. Διακορώνα απ' το τιμόνι της ΑΕΝΑΛ και πρότεινε να ανατεθεί η Διοίκησή της σε Τριμελή Επιτροπή, ώσπου να εκδοθεί το πόρισμα των Ορκωτών Λογιστών για την οικονομική κατάστασή της.
Με την κίνηση αυτή ο Νομάρχης προσπαθεί "να βγει απ' τα αριστερά" και να φανεί στο εκλογικό σώμα ότι αυτός πρώτος και καλύτερος επιδιώκει τη διαφάνεια και δεν διστάζει να στραφεί και εναντίον άμεσων συνεργατών του για να το επιτύχει. Το ποιες θα είναι οι παρενέργειες αλλά και οι αντιδράσεις Διακορώνα, ουδείς το γνωρίζει. Το βέβαιο είναι ότι το θέμα της ΑΕΝΑΛ και του LesvoShop θα συνεχίζουν να απασχολούν την επικαιρότητα, όχι πλέον μόνο από επιχειρηματική άποψη, αλλά και από πολιτική.aiolikos-fans.gr
ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΒΑΣΙΚΑ Η ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΑΝΤΙΠΑΛΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΧΕΣ.ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΑΝΕΙΑ ΠΟΥ ΕΛΗΦΘΗΣΑΝ,ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΟΥ ΗΔΗ ΤΗΣ ΕΧΕΙ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ Η ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 2012,ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΕΤΟΣ 2010 ΟΤΑΝ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ,ΠΕΡΙΠΟΥ 20 ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ,ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥΣ ΤΕΛΗ ΜΑΡΤΙΟΥ ΤΟΥ 2010 ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΩΡΟ ΠΑΣΧΑ.ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΡΙΛΙΟ ΚΑΙ ΜΑΙΟ ΤΟΥ 2010.ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΕΙΧΑΝ ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΑΣ).Η ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΙΧΕ ΟΡΙΣΕΙ ΜΙΑ ΤΡΙΜΕΡΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥ(ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ-ΕΡΓΟΔΟΣΙΑ-ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ) ΓΙΑ ΤΙΣ 23 ΙΟΥΝΙΟΥ 2010.ΠΕΝΤΕ ΛΕΠΤΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΗ ΩΡΑ, ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕ Ο ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ  ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΑΕΝΑΛ/LESVOSHOP ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΝΟΜΑΡΧΗ ΛΕΣΒΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΒΟΓΙΑΤΖΗ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΑΣΤΕΙ ΟΥΔΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ Η ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΘΗΝΩΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ ΣΕ ΜΥΝΗΣΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΤΟΤΕ ΝΟΜΑΡΧΗ.ΗΔΗ, ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΕΠΙΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΟΣΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ: 
1.OI EΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ,ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΑΠΟΛΥΘΗΣΑΝ. 
2.ΠΡΟΕΒΗΣΑΝ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2010 ΣΕ ΕΠΙΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, 
3.ΕΝΣΗΜΑ ΤΟΥ ΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΕΩΣ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΤΟΥ 2010, 
4.Ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ Β.ΑΙΓΑΙΟΥ ΑΘ. ΓΙΑΚΑΛΗΣ ΔΕΝ ΠΑΡΕΛΑΒΕ ΟΠΩΣ ΟΦΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΗΣ, 
5.Ο κ.ΠΑΥΛΟΣ ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ ΕΞΕΛΕΓΕΙ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΧΑΙΡΕΙ ΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΑΣΥΛΙΑΣ.ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗΣ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΔΥΟ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ.ΤΗΝ ΜΙΑ ΗΤΑΝ ΑΣΘΕΝΗΣ Ο κ. Π. ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ,ΟΠΩΣ ΔΗΛΩΣΕ Ο ΕΝ ΑΘΗΝΑΙΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ,ΕΝΩ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΑΤΑΙΩΘΗΚΕ ΛΟΓΩ ΕΚΛΟΓΩΝ. 
6.ΤΟΝ ΜΑΙΟ ΤΟΥ 2012, Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΤΟΤΕ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕ ΑΠΟ ΜΥΝΗΣΗ ΔΥΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΜΥΤΙΛΗΝΗ. 
7.ΠΡΟ ΔΙΜΗΝΟΥ ΠΕΡΙΠΟΥ Ο ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ,ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕ ΣΕ 1,5 ΕΤΟΣ ΦΥΛΑΚΙΣΗ(ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΑ)ΓΙΑ ΧΡΕΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΙΚΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΑΕΝΑΛ,ΕΝΩ ΓΙΑ ΤΟΝ κ.ΠΑΥΛΟ ΒΟΓΙΑΤΖΗ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΕ Η ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑ ΝΑ ΑΠΟΣΤΑΛΕΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΙΑ ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΑΣΥΛΙΑΣ, ΣΑΝ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΙΚΗ. 
8.ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΕΥΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ “ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΟΜΗΡΙΑ” ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΛΟΓΩ ΕΠΙΣΧΕΣΗΣ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΕΠΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΦΕΛΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΑΝ ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΙ(ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ,ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ κα), 
9.ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΕΚΑΤ ΕΥΡΩ ΑΝ ΑΝΑΛΟΓΙΣΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ,ΜΙΣΘΟΥΣ ΠΟΥ”ΤΡΕΧΟΥΝ”ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΝΟΜΙΜΟ ΤΟΚΟ ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΑΣ,ΧΡΕΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΥΣ,ΧΡΕΗ ΠΡΟΣ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥΣ,ΧΡΕΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ,ΧΡΕΗ ΓΙΑ ΤΡΑΠΕΖΙΚΑ ΔΑΝΕΙΑ,ΧΡΕΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ(ΙΚΑ) ΕΝΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ. 
10.Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΛΕΣΒΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΖΕΡΔΕΛΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΥΟ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟ 2013 ΠΡΟΣ ΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ,ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΠΑΝΕΦΕΡΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ. 
ΤΕΛΟΣ,ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΓΡΑΦΕΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ Μ.Μ.Ε. ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΟ Σ.Δ.Ο.Ε.,ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΤΟΥ 2012,ΑΛΛΑ ΔΕΝ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΧΕΙ ΒΑΛΤΩΣΕΙ. 
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΝΑ ΕΡΕΥΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ; 
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, 
ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΑΘΗΝΩΝ, 
Ο Δ/ΝΤΗΣ 
Ι.Σ.Τ.
http://politikologia1.blogspot.gr/

Αντώνης Σαμαράς ..Τι έλεγε ένα χρόνο πριν για τον αποκλεισμό συγκυβέρνησης με το ΠΑ.ΣΟ.Κ (Βίντεο)

Αντ. Σαμαράς Εχει κάνει το ψέμα επιστήμη




Το ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση, η ακροδεξιά στην εξουσία

Του Κώστα Βαξεβάνη

Ήταν πολύ ευγενική η χειρονομία του Ευάγγελου Βενιζέλου να επιτρέψει στον Αντώνη Σαμαρά, να είναι πρωθυπουργός στην κυβέρνησή του. Ο ίδιος ανέλαβε την Αντιπροεδρία και το Υπουργείο Εξωτερικών. Συνολικά λοιπόν, σε μια κυβέρνηση με 41 μέλη (την ώρα που απολύονται από το Δημόσιο χιλιάδες) το ένα τέταρτο καταλαμβάνεται από επιλογές του Βενιζέλου. Για να μην μιλήσουμε γι αυτούς από τη ΝΔ, που δεν έχουν τη θέση που θα ήθελαν εξαιτίας των απαιτήσεων του αρχηγού του ΠΑΣΟΚ.
Προφανώς και το μεγάλο θύμα είναι ο Δημήτρης Αβραμόπουλος, ο οποίος χρησιμοποιήθηκε ως μπαμπούλας στην αρχή και στη συνέχεια ως σφαχτάρι σε αυτό τον επικείμενο ανασχηματισμό. Όταν Κουβέλης και Βενιζέλος είχαν συμφωνήσει από κοινού να πιέσουν τον Σαμαρά μετά τις εξελίξεις στην ΕΡΤ, διέρρευσαν το όνομα του Αβραμόπουλου, ως αυτού που θα πρότειναν για την πρωθυπουργία για να μην πάμε σε εκλογές. Έντρομος ο Σαμαράς είχε επικοινωνήσει με τον Αβραμόπουλο ο οποίος τον διαβεβαίωσε πως τιμά το συμβόλαιο τιμής μαζί του και δεν θα αποδεχθεί τέτοιο ρόλο αποστάτη.
Αλλά η τιμή του Βενιζέλου είναι κάτι διαφορετικό και έτσι όχι μόνο απαίτησε το ΥΠΕΞ, όχι μόνο ζήτησε να είναι μόνος Αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και να μην είναι και ο Αβραμόπουλος,αλλά ανάγκασε και τον Σαμαρά να εννοεί πια άλλο πράγμα λέγοντας «συμβόλαιο τιμής».
Σκούπισαν λοιπόν βιαστικά στη Συγγρού τις κόκκινες γραμμές ενθύμιο Κουβέλη και κρέμασαν απ έξω το πράσινο φωτάκι για να σηματοδοτήσουν αυτή την εκπόρνευση που θέλει να λέει ο ένας ότι οδήγησε τον άλλο. Έτσι ο Σαμαράς λέει πως διασώθηκε κάνοντας το ΠΑΣΟΚ μια δεξιά συνιστώσα της ακροδεξιάς πολιτικής του και ο Βενιζέλος πως ανάγκασε τη ΝΔ να σκύψει και να προσκυνήσει το βουλιμικό πολιτικό, και μάλιστα κενό ψηφοφόρων, εγώ του.
Η αλήθεια είναι πως ο Βενιζέλος κατάφερε το μέγιστο των αξιώσεών του. Χωρίς να εκπροσωπεί τίποτα πολιτικά, έσυρε το Σαμαρά ενάντια στο κόμμα του,αφού τον πέρασε από μια πρωτοφανή διαδικασία παζαριών και εκβιασμών. Το αποτέλεσμα είναι, η κυβέρνηση που σχηματίστηκε και η οποία εκπροσωπεί την μνημονιακή πολιτική όπως θα την διατυπώσει το κυβερνητικό σχήμα στο οποίο στριμώχνονται Σαμαρικοί, Καραμανλικοί, Μητσοτακικοί και βέβαια Βενιζελικοί. Με αυτή την τρομερή εργονομία πολιτικής θα επιχειρηθεί να δημιουργηθούν ως τις επόμενες εκλογές οι νέοι δράκοι από τους οποίους θα κινδυνεύουμε.
Είναι βέβαιο πως αν ο Βενιζέλος χρησιμοιούσε τους πολιτικούς εκβιασμούς για να περάσει ας πούμε το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο που λέει ότι απαιτούσε θα το είχε καταφέρει.Αλλά προφανώς ο σκοπός του ήταν η εξουσία. Σε αυτό το μόρφωμα λοιπόν που δημιουργήθηκε με κεφάλι Σαμαρά και σώμα Βενιζέλου, σε αυτό τον κέρβερο του πολιτικού αμοραλισμού,θα ριχτούν για εξολόθρευση όλες οι κοινωνικές ευαισθησίες.
Ο Βενιζέλος, αφού έκανε τη ΝΔ άνω κάτω, επέλεξε για τον εαυτό του το ρόλο του ΥΠΕΞ. Έτσι αφ ενός βγαίνει από το πλάνο ελέγχου της τρόικας και επιχειρεί μια διεθνή διάσωση. Το επόμενο διάστημα μέσω των εθνικών θεμάτων που θα προκύψουν θα χρειαστεί να κάνει χειρισμούς. Ας θυμηθούμε δύο χειρισμούς που έκανε ο Βενιζέλος σε θέματα που αφορούσαν τον «ξένο» παράγοντα. Το σκάνδαλο των υποβρυχίων και το σκάνδαλο της SIEMENS. Και στις δύο περιπτώσεις η Ελλάδα έπρεπε να αποζημιωθεί, αλλά τα θέματα έληξε υπέρ των Γερμανών ο Βενιζέλος. Αν κατά τον ίδιο τρόπο διευθετήσει τα εθνικά θέματα, τότε θα γίνει αρκετά αγαπητός σε ξένους κύκλους που φαντάζομαι πιστεύει πως θα τον διασώσουν.
Η λειτουργία των προσώπων σε αυτό το σχήμα προφανώς και δεν έχει καμιά ιδιαίτερη σημασία. Απλώς η επιλογή τους σηματοδοτεί συμβολισμούς για την αξιοκρατία του «Κυβερνητικού Δημοσίου». Έτσι για παράδειγμα μπορεί να έφυγε ο γίγαντας του Πολιτισμού Κώστας Τζαβάρας από το Υπουργείο, αλλά την Υγεία (και τις φαρμακευτικές) ανέλαβε η Μοιραράκη της πολιτικής Άδωνις Γεωργιάδης. Μπορεί να εξαφανίστηκε ο καραμανλικός Στυλιανίδης αλλά στο λάκο των απολύσεων ρίχτηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Οι συμβολισμοί στη νέα κυβέρνηση θα ήταν πιο εξώφθαλμοι αν ο Σαμαράς επέλεγε να υπουργοποιήσει τον Κώστα Πρέκα και τον Κίμωνα Κουλούρη.
Ζούμε την εποχή που θα ακούς να παίζει «Καρμινα Μπουράνα» και δεν θα ξέρεις αν από τους καπνούς θα αναδυθεί ο Βενιζέλος ή ο Άδωνις!
Αυτό που πρόκειται να γίνει στη ΝΔ εξαιτίας του Βενιζέλου και αυτό που ο Σαμαράς αποδέχεται ως αναγκαίο κακό, το ξέρει. Ο Σαμαράς ζει με το σύνδρομο καταδίωξης ότι η σύγκρουση με τον Βενιζέλο όχι μόνο θα τον ρίξει απ την κυβέρνηση αλλά θα στρέψει και το επιχειρηματικό καταστημένο με το οποίο συνδέεται στενά,εναντίον του.Και δεν θέλει να περάσει ξανά τον καταθλιπτικό χειμώνα που ακολούθησε την βραχύβεια Πολιτική του Άνοιξη.
Αυτό που ξέρει ο Σαμαράς είναι αυτό που έχει πει στις 4 Μαίου του 2012 για το ενδεχόμενο συγκυβέρνησης ΠΑΣΟΚ-ΝΔ: «Δεν συμφέρει τον ελληνικό λαό να γίνει τέτοια συγκυβέρνηση, συμφέρει μόνο το ΠΑΣΟΚ, για να πέσει στα μαλακά, συμφέρει τη διαπλοκή και τα εξωθεσμικά κέντρα. Αν κάναμε κυβέρνηση μαζί με το ΠΑΣΟΚ, θα ήμασταν αιχμάλωτοι της δικής του πολιτικής». Έτσι ακριβώς.
http://www.koutipandoras.gr/

Πιστοποιητικά και βεβαιώσεις που εκδίδουν οι Δ.Ο.Υ.

Από 5 Ιουνίου 2013, οι Δ.Ο.Υ. εκδίδουν μια σειρά από πιστοποιητικά και βεβαιώσεις, σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Οικονομικών Γιάννη Στουρνάρα. 

 
Α/Α ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ
 
1.Πιστοποιητικό για τη δήλωση φορολογίας εισοδήματος των Ελλήνων πολιτών που είναι μόνιμοι κάτοικοι Ελλάδας και εργάζονται σε άλλο κράτος - μέλος της Ε.Ε
 
(1077836/670/0006Β/ΠΟΛ 1206/21-7-1997)
 
2.Βεβαίωση ηλεκτροδότησης ακινήτων.
 
(παρ. 2δ του άρθρου 35 του Ν. 2238/1994 - ΦΕΚ Α 151 «Κύρωση του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος» 1090764/1805/Α0012/ΠΟΛ 1230/8-8-1996)
 
3.Πιστοποιητικό δήλωσης μισθωμάτων.
 
(παρ. 1, 2, 3, 4 του άρθρου 81 του Ν. 2238/1994 - ΦΕΚ Α 151 «Κύρωση του Κώδικα ΦορολογίαςΕισοδήματος» αριθ. 1009662/168/Α0012/3-2-2004 απόφαση του Υπουργού Οικονομίας και ΟικονομικώνΦΕΚ Β 250)
 
4.Βεβαίωση στοιχείων που περιλαμβάνονται στους καταλόγους φορολογουμένων και χορήγηση στοιχείων φορολογουμένων παρ. 4, 5α, δ, ε, στ, η, θ, ι, ια, ιβ, ιε του άρθρου 85 του Ν. 2238/1994 - ΦΕΚ Α 151 «Κύρωση του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος»
 
5.Πιστοποιητικό στο οποίο αναφέρεται ότι οι αλλοδαπές ναυτιλιακές ή αεροπορικές επιχειρήσεις ή οργανισμοί απαλλάσσονται από το φόρο εισοδήματος, για τα κέρδη που πραγματοποιούν στην Ελλάδα από την εκμετάλλευση πλοίων ή αεροσκαφών τους με βάση το εθνικό φορολογικό Δίκαιο.
 
(άρθρο 103 του Ν. 2238/1994 - ΦΕΚ Α 151 «Κύρωση του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος» Ε 12586/328/ΠΟΛ 294/25-9-1986)
 
6.Βεβαίωση στην οποία θα αναγράφεται το ποσόν του εισοδήματος και το μέρος του φόρου που καταβλήθηκε επ' ονόματι του νομικού προσώπου και αντιστοιχεί στο εισόδημα αυτό. 
 
(παρ. 6 του άρθρου 41 του Ν. 2065/1992 - ΦΕΚ Α 113 «Αναμόρφωση της άμεσης φορολογίας και άλλες διατάξεις»)
 
7.Βεβαίωση του αρμόδιου Προϊσταμένου Δ.Ο.Υ. για την μεταβίβαση ή υποθήκευση του πλοίου.
 
(άρθρο 19 του Ν. 27/1975 - ΦΕΚ Α 77 «Περί φορολογίας πλοίων, επιβολής εισφοράς προς ανάπτυξιν της Εμπορικής Ναυτιλίας, εγκαταστάσεως αλλοδαπών ναυτιλιακών επιχειρήσεων και ρυθμίσεως συναφών θεμάτων»)
 
8.Βεβαίωση βάσει της 13ης Οδηγίας Ε.Ε. (επιστροφή ΦΠΑ που κατεβλήθη σε τρίτες χώρες)
 
(άρθρα 34 του Ν. 2859/2000 - ΦΕΚ Α 248 «Κύρωση Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας» και 5 της υπ' αριθ. 1390/31-12-2001 απόφασης του Υπουργού Οικονομικών - ΦΕΚ Β 21, όπως ισχύουν)
 
9.Βεβαίωση απαλλαγής από ΦΠΑ (εκδίδεται για αγορά σκαφών)
 
(άρθρο 27 του Ν. 2859/2000 - ΦΕΚ Α 248 «Κύρωση Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας» και άρθρο 6 της υπ' αριθ. Π.8271/4879/ΠΟΛ366/18-12-1987 απόφασης του Υπουργού Οικονομικών - ΦΕΚ Β 3/1998, όπως ισχύει)
 
10.Βεβαίωση απαλλαγής από ΦΠΑ (εκδίδεται για αγορά αεροσκαφών και υλικών και αντικειμένων χωρίς ΦΠΑ) (άρθρο 27 του Ν. 2859/2000 - ΦΕΚ Α 248 «Κύρωση Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας» και ΠΟΛ 1225/1990 απόφαση του Υπουργού Οικονομικών - ΦΕΚ Β 724)
 
11.Βεβαίωση συνδρομής προϋποθέσεων για αγορά επενδυτικών αγαθών με καταβολή του ΦΠΑ από τον ίδιο τον αγοραστή ορισμένων βιομηχανικών, μεταλλευτικών κλπ επιχειρήσεων.
 
(άρθρα 34 του Ν. 2859/2000 - ΦΕΚ Α 248 «Κύρωση Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας» και 3 της υπ' αριθ. Π.2869/2389/ΠΟΛ 137/4-5-1987 κοινής υπουργικής απόφασης- ΦΕΚ Β 236, όπως ισχύουν)
 
12. Βεβαίωση συνδρομής προϋποθέσεων αγοράς ή εισαγωγής καινούργιου μηχανολογικού και λοιπού εξοπλισμού, καθώς και λήψης υπηρεσιών χωρίς καταβολή ΦΠΑ, από Α.Ε.Ι., Ι.Τ.Ε., κλπ, που είναι απαραίτητα για την πραγματοποίηση ερευνητικών προγραμμάτων που τους έχουν ανατεθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
 
(άρθρο 34 του Ν. 2859/2000 - ΦΕΚ Α 248 «Κύρωση Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας», αριθ. 1040588/1700/528/0014/ ΠΟΛ 1128/8-4-1997 απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, αριθ. 1004368/5270/0014 Α/ ΠΟΛ 1015/14-1-2000 απόφαση του Υπουργού Οικονομικών)
 
13. Βεβαίωση ότι γίνεται δεκτή η αίτηση επιλογής της φορολόγησης της μίσθωσης χώρων εμπορικού κέντρου.
 
(άρθρο 8 του Ν. 2859/2000 - ΦΕΚ Α 248 «Κύρωση Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας», αριθ. 1053013/3042/444/Β0014/ΠΟΛ 1081/9-5-2008, άρθρο 17 του Ν. 4110/2013 - ΦΕΚ Α 17 «Ρυθμίσεις στη φορολογία εισοδήματος, ρυθμίσεις θεμάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών και λοιπές διατάξεις»)
 
14. Πιστοποιητικό φόρου ακίνητης περιουσίας (Φ.Α.Π.) νομικών προσώπων, με το οποίο πιστοποιείται ότι το ακίνητο έχει δηλωθεί στη δήλωση φόρου ακίνητης περιουσίας νομικών προσώπων και ότι έχει καταβληθεί ο φόρος που αναλογεί στην αξία του για τα δύο προηγούμενα της μεταβίβασης έτη.
 
(άρθρο 48 του Ν. 3842/2010 - ΦΕΚ Α 58 «Αποκατάσταση φορολογικής δικαιοσύνης, αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής και άλλες διατάξεις», ΠΟΛ 1265/30-12-2011 - ΦΕΚ Β 39/2012 απόφαση του Υπουργού Οικονομικών)
 
15. Βεβαίωση επί του επικυρωμένου αντιγράφου εκκαθαριστικού σημειώματος ενιαίου τέλους ακινήτων (Ε.Τ.Α.Κ.) έτους 2009, με την οποία βεβαιώνεται ότι έχει καταβληθεί το τέλος που αναλογεί στο ακίνητο που μεταβιβάζεται.
 
(άρθρο 48 του Ν. 3842/2010 - ΦΕΚ Α 58, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 36 του Ν. 4141/2013 - ΦΕΚ Α 81 «Επενδυτικά εργαλεία ανάπτυξης, παροχή πιστώσεων και άλλες διατάξεις», ΠΟΛ 1072/2013)
 
16. Βεβαίωση για άρση απαλλαγής α' κατοικίας (λόγω μεταβίβασης εντός πενταετίας)
 
(παρ. 7 του άρθρου 1 του Ν. 1078/1980 - ΦΕΚ Α 238 «Περί απαλλαγής εκ του φόρου μεταβιβάσεως ακινήτων της αγοράς πρώτης κατοικίας, καταργήσεως και τροποποιήσεως διατάξεων προσδιορισμού εισοδήματος βάσει τεκμηρίων, καταργήσεως φορολογίας ακινήτου περιουσίας και άλλων τινών φορολογικών διατάξεων»)
 
17. Πιστοποιητικό καταβολής φόρου άρσης απαλλαγής α' κατοικίας (λόγω χορήγησης νέας απαλλαγής)
 
(παρ. 5 και 11 του άρθρου 1 του Ν. 1078/1980 - ΦΕΚ Α 238 «Περί απαλλαγής εκ του φόρου μεταβιβάσεως ακινήτων της αγοράς πρώτης κατοικίας, καταργήσεως και τροποποιήσεως διατάξεων προσδιορισμού εισοδήματος βάσει τεκμηρίων, καταργήσεως φορολογίας ακινήτου περιουσίας και άλλων τινών φορολογικών διατάξεων», ΠΟΛ 1101/24-6-2010 απόφαση του Υπουργού Οικονομικών - ΦΕΚ Β 1021)
 
18. Βεβαίωση Προϊσταμένου Δ.Ο.Υ. για προσδιορισμό αξίας ακινήτου για μεταγραφή συμβολαίου μετά από την παρέλευση έτους από τη σύνταξη του (Ν. 325/1976 - ΦΕΚ Α 125 «Περί καθορισμού των εισπραττομένων εν τοις αμίσθοις και εμμίσθοις Υποθηκοφυλακείοις δικαιωμάτων υπέρ του Δημοσίου και των Αμίσθων Υποθηκοφυλάκων, τροποποιήσεως του Ν. Δ. 811/1971 και του Ν. 294/1976 και άλλων τινών διατάξεων»)
 
19. Πιστοποιητικό φόρου κληρονομιών, δωρεών και γονικών παροχών
 
(άρθρο 105 του Κώδικα Διατάξεων Φορολογίας Κληρονομιών, Δωρεών, Γονικών Παροχών Προικών και Κερδών από Λαχεία, ο οποίος κυρώθηκε με το Ν. 2961/2001 - ΦΕΚ Α 266, αριθ. 1011294/70/Α0013/ΠΟΛ 1015/6-2-2004 απόφαση του Υπουργού Οικονομικών - ΦΕΚ Β 263)
 
20. Βεβαίωση απόδοσης ΑΦΜ ή μεταβολής ατομικών στοιχείων.
 
(αριθ. 1027411/842/ΔΜ/26-2-1998 απόφαση του Υπουργού Οικονομικών - ΦΕΚ Β 193, άρθρο 144γ του ΠΔ 218/2001 - ΦΕΚ Α 168 «Τροποποίηση και συμπλήρωση των διατάξεων του ΠΔ 16/1989 «Κανονισμός λειτουργίας Δημοσίων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.) και των Τοπικών Γραφείων και καθήκοντα υπαλλήλων αυτών» και του ΠΔ 119/1999 «Κριτήρια τοποθέτησης των εφοριακών υπαλλήλων στις θέσεις εργασίας της Δ.Ο.Υ.»)
 
21. Βεβαίωση έναρξης ή μεταβολής εργασιών φυσικού προσώπου.
 
(αριθ. 1027411/842/ΔΜ/26-2-1998 απόφαση του Υπουργού Οικονομικών - ΦΕΚ Β 193, αριθ.1070576/2627/ΔΜ/ΠΟΛ 1102/14-7-2005 - απόφαση του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών - ΦΕΚ Β 1062,εδάφιο β της παραγράφου 2 του άρθρου 2 της υπ' αριθ. Φ.883/530/16-9-1999 απόφασης του Υπουργού Οικονομικών - ΦΕΚ Β 1872, άρθρο 144γ του ΠΔ 218/2001 - ΦΕΚ Α 168 «Τροποποίηση και συμπλήρωση των διατάξεων του ΠΔ 16/1989 «Κανονισμός λειτουργίας Δημοσίων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.) και των Τοπικών Γραφείων και καθήκοντα υπαλλήλων αυτών» και του ΠΔ 119/1999 «Κριτήρια τοποθέτησης των εφοριακών υπαλλήλων στις θέσεις εργασίας της Δ.Ο.Υ.»)
 
22. Βεβαίωση έναρξης ή μεταβολής εργασιών μη φυσικού προσώπου.
 
(αριθ. 1027411/842/ΔΜ/26-2-1998 απόφαση του Υπουργού Οικονομικών - ΦΕΚ 193 Β, αριθ.070576/2627/ΔΜ/ΠΟΛ 1102/14-7-2005 απόφαση του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών - ΦΕΚ Β 1062, Άρθρο 144γ του ΠΔ 218/2001 - ΦΕΚ Α 168 «Τροποποίηση και συμπλήρωση των διατάξεων του ΠΔ 16/1989 «Κανονισμός λειτουργίας Δημοσίων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.) και των τοπικών Γραφείων και καθήκοντα υπαλλήλων αυτών» και του ΠΔ 119/1999 «Κριτήρια τοποθέτησης των εφοριακών υπαλλήλων στις θέσεις εργασίας της Δ.Ο.Υ.»)
 
Σημειώνεται ότι για τις Ο.Ε., Ε.Ε., Ε.Π.Ε., και Α.Ε. οι οποίες συστήνονται και ολοκληρώνουν την έναρξη τους στις Υ.Μ.Σ., δεν χορηγείται βεβαίωση έναρξης εργασιών από τη Δ.Ο.Υ. Αριθ. Κ1-802/23-3-2011 κοινή υπουργική απόφαση - ΦΕΚ Β 470
 
23. Βεβαίωση διακοπής εργασιών.
 
(αριθ.1070576/2627/ΔΜ/ΠΟΛ 1102/14-7-2005 απόφαση του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών - ΦΕΚ Β 1062, Άρθρο 144γ του ΠΔ 218/2001 - ΦΕΚ Α 168 «Τροποποίηση και συμπλήρωση των διατάξεων του ΠΔ 16/1989 «Κανονισμός λειτουργίας Δημοσίων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.) και των Τοπικών Γραφείων και καθήκοντα υπαλλήλων αυτών» και του ΠΔ 119/1999 «Κριτήρια τοποθέτησης των εφοριακών υπαλλήλων στις θέσεις εργασίας της Δ.Ο.Υ.»)
 
24. Πιστοποιητικό οικονομικής δραστηριότητας φορολογουμένου για το Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
 
(άρθρο 144γ του ΠΔ 218/2001 - ΦΕΚ Α 168 «Τροποποίηση και συμπλήρωση των διατάξεων του ΠΔ 16/1989 «Κανονισμός λειτουργίας Δημοσίων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.) και των Τοπικών Γραφείων και καθήκοντα υπαλλήλων αυτών» και του ΠΔ 119/1999 «Κριτήρια τοποθέτησης των εφοριακών υπαλλήλων στις θέσεις εργασίας της
 
25. Βεβαίωση καταβολής τελών κυκλοφορίας για αποσυρόμενο επιβατικό αυτοκίνητο.
 
(παρ. 2 του άρθρου 8 του Ν. 3899/2010 - ΦΕΚ Α 212 «Επείγοντα μέτρα εφαρμογής του προγράμματος στήριξης της ελληνικής οικονομίας», άρθρο 4 της υπ' αριθ. ΔΕΦΚ 5006718 ΕΞ2011/11-2-2011 κοινής υπουργικής απόφασης ΦΕΚ Β 246, περίπτωση α της παρ. 1 του άρθρου 20 του Ν. 4110/2013 - ΦΕΚ Α 17 «Ρυθμίσεις στη φορολογία εισοδήματος, ρυθμίσεις θεμάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών και λοιπές διατάξεις»,
 
26. Βεβαίωση καταβολής τελών κυκλοφορίας για αποσυρόμενο φορτηγό ιδιωτικής χρήσηςαυτοκίνητο.
 
(παρ. 2 του άρθρου 8 του Ν. 3899/2010 - ΦΕΚ Α 212 «Επείγοντα μέτρα εφαρμογής του προγράμματος στήριξης της ελληνικής οικονομίας», παρ. 5 του άρθρου 30 του Ν. 3943/2011 - ΦΕΚ Α 66 «Καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, στελέχωση των ελεγκτικών υπηρεσιών και άλλες διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών», ΠΟΛ 1074/8-4-2011, περίπτωση α της παρ. 1 του άρθρου 20 του Ν. 4110/2013 - ΦΕΚ Α 17 «Ρυθμίσεις στη φορολογία εισοδήματος, ρυθμίσεις θεμάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών και λοιπές διατάξεις»)
 
27. Βεβαίωση καταστροφής πινακίδων.
 
(έγγραφο υπ' αριθ. 1021752/182/Τ.&Ε.Φ./4-3-2003)
 
28. Αποδεικτικό ενημερότητας για χρέη και φορολογικές υποχρεώσεις προς το Δημόσιο (ΑΦΕ)
 
(άρθρο 26 του Ν. 1882/1990 - ΦΕΚ Α 43 «Μέτρα για την περιστολή της φοροδιαφυγής, διαρρυθμίσεις στην άμεση και έμμεση φορολογία και άλλες διατάξεις», όπως ισχύει, αριθ. 1109793/6134-11/0016/24-11-1999 ΠΟΛ1223 απόφαση του Υπουργού Οικονομικών ΦΕΚ Β 2134, όπως ισχύει, αριθ. 1012015/685-11/0016/ΠΟΛ 1036/3-2-2000)
 
29. Βεβαίωση οφειλής προς το Δημόσιο. (παρ. 8 του άρθρου 26 του Ν. 1882/1990 - ΦΕΚ Α 43
 
«Μέτρα για την περιστολή της φοροδιαφυγής διαρρυθμίσεις στην άμεση και έμμεση φορολογία και άλλες διατάξεις» όπως ισχύει, ΠΟΛ 1084/2013-ΦΕΚ Β 1087 απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και παρ. 2 του άρθρου 100 του Ν. 4013/2011 - ΦΕΚ Α 204)
 
Β.1.Το εκκαθαριστικό σημείωμα φόρου εισοδήματος φυσικών προσώπων, που αποστέλλεται από την Γ.Γ.Π.Σ., ταχυδρομικώς, στους φορολογουμένους είναι διοικητικό έγγραφο.
 
Συνεπώς, στις περιπτώσεις που απαιτείται η υποβολή του από τους ενδιαφερομένους ως δικαιολογητικό για την διεκπεραίωση υποθέσεών τους, γίνεται αποδεκτό:
 
α) είτε αντίγραφο του, που έχει επικυρωθεί από οποιαδήποτε διοικητική αρχή ή τα Κ.Ε.Π., σύμφωνα με τις διατάξεις της πρώτης παραγράφου του άρθρου 11 του Ν. 2690/1999 - ΦΕΚ Α' 45, όπως συμπληρώθηκαν με την παρ. 3 του άρθρου 16 του Ν. 3345/2005 - ΦΕΚ Α' 138,
 
β) είτε απλή φωτοτυπία αυτού συνοδευόμενη από την υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (ΦΕΚ Α' 75), σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 5 του άρθρου 3 του Ν. 2690/1999, όπως ισχύει, στην οποία βεβαιώνει την ακρίβεια των δηλούμενων στοιχείων, κατά τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 11 του Ν. 2690/1999, όπως αντικαταστάθηκαν με την παρ. 6 του άρθρου 16 του Ν. 3345/2005.
 
2.Το ηλεκτρονικά χορηγούμενο εκκαθαριστικό σημείωμα, μέσω του συστήματος TAXISNET, έχει ισχύ ακριβούς αντιγράφου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 2 της υπ' αριθ. 2837/0030/11.11.2003 - ΦΕΚ Β' 1685 απόφασης του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών και γίνεται αποδεκτό, χωρίς περαιτέρω διατυπώσεις ή διαδικασία επικύρωσής του.
 
3.Το εκκαθαριστικό σημείωμα Ενιαίου Τέλους Ακινήτων (Ε.Τ.ΑΚ.) είναι διοικητικό έγγραφο και για την προσκόμιση του στις αρμόδιες Υπηρεσίες εφαρμόζονται ανάλογα τα αναφερόμενα στις ως άνω 1 και 2 περιπτώσεις, με την επιφύλαξη της περίπτωσης 15 της παραγράφου Α της παρούσας.
 
4.Οι δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος (έντυπα Ε1, Ε5) και τα συνυποβαλλόμενα με αυτή έντυπα (Ε2, Ε3), καθώς και η δήλωση στοιχείων ακινήτων (Ε9), που αποστέλλονται ηλεκτρονικά, μέσω του συστήματος TAXISNET, γίνονται αποδεκτές, εφόσον εκτυπωθούν από τη διαδικτυακή εφαρμογή της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων (Γ.Γ.Π.Σ.) και συνυποβληθούν από τον ενδιαφερόμενο με την υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 5 του άρθρου 3 του Ν. 2690/1999, όπως ισχύει, στην οποία βεβαιώνει την ακρίβεια των δηλούμενων στοιχείων, κατά τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 11 του Ν. 2690/1999, όπως αντικαταστάθηκαν με την παρ. 6 του άρθρου 16 του Ν. 3345/2005.
 
Όταν τα παραπάνω έντυπα έχουν υποβληθεί χειρόγραφα στις Δ.Ο.Υ., αντίγραφα αυτών γίνονται αποδεκτά από τις αρμόδιες Υπηρεσίες, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις περιπτώσεις 1 και 2 του Πίνακα της υπ' αριθ. 1008564/110/0006Δ/25.1.2006-ΦΕΚ Β' 163 κοινής απόφασης των 30.
 
Πιστοποιητικό περί μη ύπαρξης φορολογικών εκκρεμοτήτων, συμπεριλαμβανομένης και της ύπαρξης ληξιπρόθεσμων χρεών, για εμποροβιομηχανικές εταιρείες του Α.Ν. 89/67- ΦΕΚ Α 132, που λειτούργησαν στην Ελλάδα.
 
Αριθ. ΙΕ/10493/2083/22-3-2006 - ΦΕΚ Β 379 απόφαση του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών
 
31. Πιστοποιητικό περί μη ύπαρξης φορολογικών εκκρεμοτήτων, συμπεριλαμβανομένης και της είσπραξης ληξιπρόθεσμων χρεών, για τις ναυτιλιακές εταιρείες του Ν. 27/75 - ΦΕΚ Α 77, μετά την ανάκληση της άδειας εγκατάστασης.
 
(άρθρο 23 του Ν. 1360/1983 - ΦΕΚ Α 65) Υπουργών Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης & Αποκέντρωσης και Οικονομίας & Οικονομικών, όπως τροποποιήθηκε με την υπ' αριθ. 1100135/1219/0006Δ/13.11.2006 - ΦΕΚ Β' 1718 ομοία.
 
5.Για την απόδειξη του ύψους των ακαθάριστων εσόδων επιχείρησης, υποβάλλονται τα έντυπα δήλωσης φορολογίας εισοδήματος, ή περιοδικών δηλώσεων Φ.Π.Α. ή εκκαθαριστικής δήλωσης Φ.Π.Α., συνοδευόμενα από την υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986, όπως αναφέρεται στην προηγούμενη παράγραφο. Επίσης, για την απόδειξη της ύπαρξης εισοδημάτων από γεωργικό επάγγελμα ή για τον προσδιορισμό αυτών σε ποσοστό άνω του 50% των συνολικών εισοδημάτων, υποβάλλεται το έντυπο της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος, συνοδευόμενο από την υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986, κατά τα ανωτέρω.
 
6.Οι Περιοδικές δηλώσεις Φ.Π.Α. ('Εντυπο Φ2 TAXIS και Έντυπο Φ3 TAXIS) και η Εκκαθαριστική Δήλωση (Εντυπο Φ1 TAXIS), που αποστέλλονται ηλεκτρονικά, μέσω του συστήματος TAXISNET, γίνονται αποδεκτά, εφόσον εκτυπωθούν από τη διαδικτυακή εφαρμογή της Γ.Γ.Π.Σ. και συνυποβληθούν από τον ενδιαφερόμενο με την υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 5 του άρθρου 3 του Ν. 2690/1999, όπως ισχύει, στην οποία βεβαιώνει την ακρίβεια των δηλούμενων στοιχείων, κατά τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 11 του Ν. 2690/1999, όπως αντικαταστάθηκαν με την παρ. 6 του άρθρου 16 του Ν. 3345/2005.
 
Στις περιπτώσεις που τα παραπάνω έντυπα έχουν υποβληθεί χειρόγραφα στις Δ.Ο.Υ., αντίγραφα αυτών γίνονται αποδεκτά από τις αρμόδιες Υπηρεσίες, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην περίπτωση 5 του Πίνακα της υπ' αριθ. 1008564/ 110/0006Δ/25.1.2006 - ΦΕΚ Β' 163 κοινής απόφασης των Υπουργών Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης & Αποκέντρωσης και Οικονομίας & Οικονομικών, όπως τροποποιήθηκε με την υπ' αριθ. 1100135/ 1219/ 0006Δ/13.11.2006 -ΦΕΚ Β' 1718 ομοία.
 
7.Κάθε άλλο έντυπο που αποστέλλεται ηλεκτρονικά, μέσω του συστήματος TAXISNET και δεν περιλαμβάνεται στις προαναφερθείσες περιπτώσεις της παρούσας γίνεται αποδεκτό, εφόσον εκτυπωθεί από τη διαδικτυακή εφαρμογή της Γ.Γ.Π.Σ. και συνυποβληθεί από τον ενδιαφερόμενο με την υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 5 του άρθρου 3 του Ν. 2690/1999, όπως ισχύει, στην οποία βεβαιώνει την ακρίβεια των δηλούμενων στοιχείων, κατά τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 11 του Ν. 2690/1999, όπως αντικαταστάθηκαν με την παρ. 6 του άρθρου 16 του Ν. 3345/2005.
 
8.Τα μισθωτήρια συμβόλαια, εφόσον ένα από τα συμβαλλόμενα μέρη (μισθωτής ή εκμισθωτής) είναι διοικητική αρχή, η οποία και τα έχει εκδώσει, είναι διοικητικά έγγραφα, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις και δεν υπόκεινται στην διαδικασία θεώρησης του άρθρου 77 του Ν. 2238/1994 ΦΕΚ Α' 151, όπως ισχύει, αλλά παραλαμβάνονται από τις Δ.Ο.Υ. κατά τα οριζόμενα στο υπ' αριθ. Δ6Δ 1172750 ΕΞ 2012/14.12.2012 έγγραφο της Διεύθυνσης Οργάνωσης της Γενικής Διεύθυνσης Διοικητικής Υποστήριξης της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών.
 
9.Η θεώρηση ιδιωτικών εγγράφων μίσθωσης (μισθωτηρίων συμβολαίων) αστικών ή γεωργικών ακινήτων γίνεται σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 77 του Ν. 2238/1994 -ΦΕΚ Α' 151, όπως ισχύουν, μέχρι την έναρξη της διαδικασίας της ηλεκτρονικής υποβολής τους.
 
Στην περίπτωση που ο αρμόδιος φορέας ζητά αντίγραφα των προαναφερθέντων εγγράφων, πρέπει να τα κάνει αποδεκτά με την υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986, σύμφωνα τις διατάξεις της παρ. 5 του άρθρου 3 του Ν. 2690/1999, όπως ισχύει, στην οποία ο ενδιαφερόμενος βεβαιώνει την ακρίβεια των δηλούμενων στοιχείων, κατά τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 11 του Ν. 2690/1999, όπως αντικαταστάθηκαν με την παρ. 6 του άρθρου 16 του Ν. 3345/2005.
 
10.Οι υπεύθυνες δηλώσεις, των οποίων ζητείται η προσκόμιση από τις αρμόδιες υπηρεσίες και φορείς, δεν θεωρούνται από τις Δ.Ο.Υ., αλλά υποβάλλονται απευθείας στις παραπάνω υπηρεσίες, οι οποίες υποχρεούνται να προβούν σε δειγματοληπτικό έλεγχο αυτών, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις διατάξεις των παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 - ΦΕΚ Α' 75 και παρ. 3 του άρθρου 10 του Ν. 3230/2004 - ΦΕΚ Α' 44, με την επιφύλαξη τυχόν ειδικών φορολογικών διατάξεων, όπως ενδεικτικά η περίπτωση της υποβολής υπεύθυνης δήλωσης από τον υπόχρεο, με την οποία δηλώνει ότι έχει συμπεριλάβει στις περιοδικές δηλώσεις Φ.ΠΑ. τιμολόγια για προηγούμενες πιστοποιήσεις προσωρινών λογαριασμών του ιδίου έργου.
 
Η υπεύθυνη δήλωση, είτε υποβάλλεται από τον ίδιο τον ενδιαφερόμενο, είτε από νόμιμα εξουσιοδοτημένο τρίτο πρόσωπο, πρέπει να φέρει τη βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής του δηλούντος, από οποιαδήποτε διοικητική αρχή ή Κ.Ε.Π., σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 11 του Ν. 2690/1999, όπως ισχύει, για τη διασφάλιση των συμφερόντων του Δημοσίου, σε περίπτωση λήψης διοικητικών ή ποινικών μέτρων εναντίον του υπεύθυνα δηλούντος.
 
11.Οι Υπηρεσίες:
 
i)Κάνουν αποδεκτές και απλές φωτοτυπίες των βεβαιώσεων απόδοσης Α.Φ.Μ. ή μεταβολής ατομικών στοιχείων, έναρξης ή μεταβολής εργασιών και διακοπής εργασιών, οι οποίες θα συνοδεύονται από την υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986, στην οποία ο ενδιαφερόμενος δηλώνει την ακρίβεια των στοιχείων τους. Επισημαίνεται ότι στην περίπτωση που κατατίθεται:
 
α) φωτοτυπία βεβαίωσης έναρξης ή μεταβολής εργασιών, επιπλέον θα δηλώνεται στην ως άνω υπεύθυνη δήλωση ότι η επιχείρηση συνεχίζει την λειτουργία της και
 
β) φωτοτυπία βεβαίωσης διακοπής εργασιών, επιπλέον θα δηλώνεται ότι η επιχείρηση δεν έχει υποβάλλει νέα δήλωση έναρξης εργασιών σε οποιαδήποτε Δ.Ο.Υ.
 
ii)Για την απόδειξη του ΑΦΜ μπορεί να κάνουν αποδεκτό, εκτός από την βεβαίωση απόδοσης ΑΦΜ και οποιοδήποτε έγγραφο του Υπουργείου Οικονομικών, στο οποίο εμφανίζεται προεκτυπωμένος, όπως, ενδεικτικά, το εκκαθαριστικό σημείωμα, το αντίγραφο δήλωσης φορολογίας εισοδήματος, η φορολογική ενημερότητα.
 
iii)Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες δεν μπορούν να εκτυπωθούν βεβαιώσεις έναρξης, μεταβολής ή διακοπής εργασιών, γιατί έχει παρέλθει μεγάλο χρονικό διάστημα από την υποβολή των αντίστοιχων δηλώσεων και κυρίως αν έχουν υποβληθεί πριν από την εφαρμογή του TAXIS στις Δ.Ο.Υ., κάνουν αποδεκτές υπεύθυνες δηλώσεις του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 5 του άρθρου 3 του Ν. 2690/1999, όπως ισχύει, στις οποίες οι ενδιαφερόμενοι δηλώνουν τα απαιτούμενα στοιχεία και την ακρίβεια αυτών, κατά τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 11 του Ν. 2690/1999, όπως αντικαταστάθηκαν με την παρ. 6 του άρθρου 16 του Ν. 3345/2005.
 
12.Οι Δ.Ο.Υ. δεν εκδίδουν βεβαιώσεις για τις τιμές ζώνης (Τ.Ζ.) και τους συντελεστές που αναγράφονται στους πίνακες τιμών των Αντικειμενικών Αξιών του Υπουργείου Οικονομικών, δεδομένου ότι οι τιμές για τον προσδιορισμό των Αντικειμενικών Αξιών καθορίζονται με υπουργικές αποφάσεις, οι οποίες εκδίδονται κατ' εξουσιοδότηση του άρθρου 41 του Ν. 1249/1982 ΦΕΚ Α' 43 και αναρτώνται στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων (ηλεκτρονική διεύθυνση: www . gsis . gr ) του Υπουργείου Οικονομικών.
 
Επίσης, τα βιβλία τιμών των Αντικειμενικών Αξιών, με τα απαραίτητα πολεοδομικά και εμπορικά στοιχεία και οι οικείοι χάρτες δημοσιεύονται σε Φ.Ε.Κ., τα οποία μπορεί να αναζητήσει κάθε ενδιαφερόμενος στην ιστοσελίδα του Εθνικού Τυπογραφείου (ηλεκτρονική διεύθυνση: www . et . gr ).
 
13.Τα στοιχεία που τηρούνται στα αρχεία των Δ.Ο.Υ., ηλεκτρονικά ή χειρόγραφα και προβλέπεται η χορήγηση τους από ειδικές φορολογικές διατάξεις, όπως ενδεικτικά στις περιπτώσεις των άρθρων 85 του Ν. 2238/1994 και 46 και 51 του Ν. 3842/2010 - ΦΕΚ Α' 58, ισχύουν και δεν επαναλαμβάνονται στην παρούσα απόφαση.
 
14.Δεν απαιτείται περαιτέρω χορήγηση βεβαίωσης ή πιστοποιητικού για την απόδειξη είσπραξης, όταν έχουν εκδοθεί αποδεικτικά είσπραξης τύπου Α' και Β' από τις Δ.Ο.Υ ή αντίστοιχα παραστατικά από Τραπεζικά Ιδρύματα, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 2362/1995 - ΦΕΚ Α' 247 και του Π.Δ. 16/1989 - ΦΕΚ Α' 6, όπως ισχύουν.
 
15.Οι αρμόδιες διοικητικές αρχές υποχρεούνται να προβούν σε δειγματοληπτικό έλεγχο των εγγράφων, διοικητικών ή ιδιωτικών, που υποβάλλουν σε φωτοτυπία οι ενδιαφερόμενοι, τα οποία συνοδεύονται από την υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 για την ακρίβεια των δηλούμενων στοιχείων, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις διατάξεις των παρ.4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 και παρ. 3 του άρθρου 10 του Ν. 3230/2004 - ΦΕΚ Α' 44.
http://www.forologikanea.gr/ 

Νοσοκομεία όπως ΕΡΤ; - Σε εγρήγορση οι εργαζόμενοι στην Υγεία

Πανελλαδική στάση εργασίας από τις 10.00 το πρωί έως τις 15.00 μμ για την Πέμπτη, 27 Ιουνίου κήρυξε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία και καλεί σε συγκεντρώσεις στις 11.00, έξω από το υπουργείο Υγείας για την Αθήνα, και για την περιφέρεια έξω από τα γραφεία των Υγειονομικών Περιφερειών. Οι υγειονομικοί αντιδρούν στο επικείμενο – σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις- κλείσιμο νοσοκομείων και άλλων μονάδων υγείας από την κυβέρνηση.
Ο τρόπος που η κυβέρνηση προχωρά στην λεγόμενη εξυγίανση των δημόσιων οργανισμών όπως φάνηκε με το κλείσιμο της ΕΡΤ έχει θέσει σε συναγερμό τους εργαζόμενους στον κλάδο της υγείας. Το ίδιο μοντέλο έχει εφαρμοστεί τα τελευταία χρόνια με τις συγχωνεύσεις και τις περικοπές στον χώρο της υγείας, με αποτέλεσμα να μειωθεί ο αριθμός των εν λειτουργία νοσοκομείων, τα οποία από 136 έχουν μειωθεί στα 82, αλλά και των κλινών από 4500 στις 3300. Την ίδια ώρα, που η ύφεση και η ανεργία, όπως επίσης και οι επιπτώσεις των ανθυγιεινών πολιτικών έχουν αυξήσει την προσέλευση των ασθενών στα δημόσια νοσοκομεία κατά 40%, παράλληλα έχει αποκλειστεί η πρόσβαση στη δημόσια υγεία τουλάχιστον 1,3 εκατομμυρίων ανασφάλιστων πολιτών.
Με βάση τα στοιχεία αυτά, το Υπουργείο Υγείας ελέγχθηκε την προηγούμενη εβδομάδα από το επιτελείο της Τρόικας, εξετάζοντας την πορεία υλοποίησης του περιορισμού των κοινωνικών δαπανών. Όπως προκύπτει από τις διαρροές, δρομολογούνται καταργήσεις νοσοκομείων και η μετατροπή τους σε κέντρα υγείας, αλλά και η περαιτέρω μείωση των κλινικών και των οργανικών θέσεων. Μάλιστα, οι πληροφορίες μιλούν για τη σχετική ανακοίνωση στα τέλη Ιουνίου με το πρόσχημα της μη αποδοτικότητας των υφιστάμενων δομών υγείας.
Να σημειωθεί ότι μετά τη συνάντηση της ηγεσίας του Υπουργείου Υγείας με την Τρόικα διαπιστώθηκε ότι οι διαγνωστικές εξετάσεις των ασφαλισμένων και η νοσηλεία αυτών στις ιδιωτικές κλινικές έχουν υπερβεί το κόστος δημιουργώντας μαύρη τρύπα στα ταμεία του Ενιαίου Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ). Παράλληλα, καταγράφηκε υπέρβασης στη δαπάνη των φαρμάκων, η οποία αυξήθηκε κατά 90 εκ. ευρώ, ενώ η συνολική δαπάνη για το 2013 αναμένεται να διαμορφωθεί στα 2,4 εκ. ευρώ
Με την ασφαλή μέθοδο της υποχρηματοδότησης και υποστελέχωσης η κυβέρνηση με εντολές της ΔΝΤ απαξίωσαν τις δομές υγείας αφήνοντας τα νοσοκομεία χωρίς προσωπικό και ιατρικά μηχανήματα και οδήγησαν σε γενικότερη υπολειτουργία τον τομέα της δημόσιας υγείας, θέλοντας να δικαιολογήσουν τους επικείμενους σχεδιασμούς, που μεθοδεύουν καταργήσεις νοσοκομείων ως μη ικανά και αποδοτικά, άρα και χωρίς λόγο ύπαρξης.
Πρόκειται για τα νοσοκομεία:  Γ.Ν Πατησίων, Σπηλιοπούλειο «ΑγίαΕλένη», Γ.Ν  «Αγία Βαρβάρα» στο Αιγάλεω, Νοσοκομείο Αφροδίσιων και Δερματικών Νόσων, Λοιμωδών στη Θεσσαλονίκη, Γ. Ν Καρύστου στην Κύμη, Γ.Ν Κρεστένων, Ληξουρίου, Μολάων, Καλαβρύτων, Κυπαρισσίας, Γ.Ν Νεάπολης Κρήτης, στον Άγιο Νικόλαο και την Πολυκλινική στην Ομόνοια.
Στο ενδεχόμενο αυτό υποβάθμισης της δημόσιας υγείας έχουν προκληθεί ήδη αντιδράσεις στους κόλπους των εργαζομένων. Να μην αποτολμήσει κλείσιμο νοσοκομείων καλεί την κυβέρνηση ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας (ΟΕΝΓΕ) Δημήτρης Βαρνάβας, προειδοποιώντας ότι «η κοινωνία ήδη έχει φορτιστεί στο έπακρο με τις μαύρες τηλεοπτικές οθόνες και είναι βέβαιο πως θα εξεγερθεί εάν διαπιστώσει πως μπαίνουν λουκέτα σε υπηρεσίες υγείας».
Ο κ. Βαρνάβας αναφέρει ότι συνιστά κακουργηματική πράξη το κλείσιμο κρεβατιών, τμημάτων και ολόκληρων νοσοκομείων όταν η οικονομική κρίση έχει αυξήσει κατά 40% την προσέλευση ασθενών στο ΕΣΥ, οι άνεργοι και ανασφάλιστοι έχουν ξεπεράσει το 1,5 εκατομμύριο και χιλιάδες παιδιά δεν έχουν  εμβολιαστεί συνιστώντας υγειονομική βόμβα για το σύνολο του πληθυσμού.
«Οδηγούμαστε σε συνθήκες ζούγκλας, με τον περιορισμό των κοινωνικών δαπανών για την δημόσια υγεία» σημειώνει ο αναπληρωτής γραμματέας της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ), Μιχάλης Γιαννάκος, με αφορμή τις κινητοποιήσεις του κλάδου ενάντια στη συγχώνευση και κατάργηση νοσοκομειακών και προνοϊακών μονάδων, και υπογραμμίζει ότι η Ομοσπονδία αγωνίζεται για να αποτρέψει την πολιτική που επιθυμεί να εφαρμόσει η κυβέρνηση στο πλαίσιο των δεσμεύσεων απέναντι στο μνημόνιο. 
Ο φόβος και η ανασφάλεια τόσο για το μέλλον των εργαζομένων και των υπηρεσιών υγείας διευρύνεται όλο και περισσότερο στις δομές που αφορούν τους αδύναμους ιστούς της κοινωνίας. Χαρακτηριστικό  παράδειγμα το Ψ.Ν.Α. το οποίο από τις αρχές του 2015 βάζει λουκέτο αφήνοντας στο δρόμο τους ασθενείς του νοσοκομείου και τους πολίτες που έχουν προσφύγει στη μονάδα απεξάρτησης «18 και άνω», που υπάγεται στο Ψ.Ν.Α.
Ο φόβος της συγχώνευσης μονάδων όπως το ΚΕΘΕΑ με τον ΟΚΑΝΑ υποδηλώνει  την αντι-θεραπευτική και λογιστική προσέγγιση του Υπουργείου Υγείας, ενώ την ίδια ώρα και η πρόληψη φαίνεται ότι θυσιάζεται στο βωμό της εξυπηρέτησης του χρέους, καθώς παραμένει αβέβαιο το μέλλον των 71 κέντρων πρόληψης, που υποχρηματοδοτούνται από την πολιτεία.
Η 26η Ιουνίου, ημέρα αφιερωμένη στην καταπολέμηση των ναρκωτικών  θα βρει τους εργαζόμενους, που δραστηριοποιούνται στο χώρο των εξαρτήσεων, ενωμένους και αποφασισμένους να μην επιτρέψουν καμία συγχώνευση και κατάργηση δομών. Από το βράδυ της 25ης Ιουνίου οι εργαζόμενοι έχουν προγραμματίσει συγκέντρωση στο προαύλιο χώρο της ΕΡΤ, στην Αγία Παρασκευή, καταγγέλλοντας το μαύρο που θέλει να ρίξει η κυβέρνηση στο χώρο της πρόληψης και της απεξάρτησης.
Να σημειωθεί ότι μετά τη συνάντηση της ηγεσίας του Υπουργείου Υγείας με την Τρόικα διαπιστώθηκε ότι οι διαγνωστικές εξετάσεις των ασφαλισμένων και η νοσηλεία αυτών στις ιδιωτικές κλινικές έχουν υπερβεί το κόστος δημιουργώντας μαύρη τρύπα στα ταμεία του Ενιαίου Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ). Παράλληλα, καταγράφηκε υπέρβασης στη δαπάνη των φαρμάκων, η οποία αυξήθηκε κατά 90 εκ. ευρώ, ενώ η συνολική δαπάνη για το 2013 αναμένεται να διαμορφωθεί στα 2,4 εκ. ευρώ. 
Π.Α.
http://www.avgi.gr/

Κυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου: Ο δικομματισμός γυμνός στην εξουσία


του Ανάργυρου Σεβαστού
Κυβέρνηση αμιγώς δικομματική και μνημονιακή η κυβέρνηση Σαμαρά που ανακοινώθηκε τη Δευτέρα το βράδυ μετά από έντονο παρασκήνιο στο οποίο συμμετείχαν και οι δυνάμεις της διαπλοκής. Η κυβέρνηση έχει τη σφραγίδα του Αντ. Σαμαρά και την αναμφισβήτητη δεξιά ηγεμονία, το ΠΑΣΟΚ όμως και προσωπικά ο Βενιζέλος συμμετέχουν με τον δοτό ρόλο του «εταίρου πλήρους ευθύνης». Πρόκειται για ανακύκλωση κομμάτων και προσώπων που έχουν την αποκλειστική ευθύνη για τη βαθιά κρίση που μαστίζει τη χώρα. Βασική κυβερνητική επιλογή είναι η υλοποίηση του μνημονίου με ακόμη μεγαλύτερο φανατισμό, ενώ η διάλυση της ΕΡΤ στιγματίζει εξ αρχής το νέο κυβερνητικό σχήμα.
Ο Σαμαράς, στο Βήμα της Κυριακής, εμφανίστηκε να θέτει ως στόχο την εξάντληση της τετραετίας, εξηγώντας ωστόσο χαρακτηριστικά ότι αυτό είναι στόχος «αλλά ανάμεσα στις πρόωρες εκλογές και στην ακυβερνησία και τη στασιμότητα, το δεύτερο είναι το χειρότερο.» Ο Σαμαράς επίσης δηλώνει ότι «δεν θα την πατήσουμε ξανά, θα συνεννοούμαστε καλύτερα». Ο πρωθυπουργός σε μια νέα εκδοχή του success story αναφέρει ότι ως το τέλος του έτους θα αρχίσουν να είναι ορατές οι πρώτες ενδείξεις της οικονομικής ανάκαμψης.
Πέρα όμως από τις επιθυμίες, και την εικονική πραγματικότητα, υπάρχει η σκληρή πραγματικότητα. Η τρόικα η οποία αναμένεται να ξανάρθει τέλος του μηνός, έχει διαπιστώσει επιπλέον χρηματοδοτικό κενό 4 δις. ευρώ για το 2013 – 2014, με ιδιαίτερη τη μαύρη τρύπα στον ΕΟΠΠΥ. Είναι χαρακτηριστικό ότι το ΠΑΣΟΚ δεν θέλησε να αναλάβει ευθύνη σε υπουργεία Υγείας, Εργασίας - Κοινωνικής  Ασφάλισης.

Πρόβα generale για τη μνημονιακή μεταπολίτευση

Μαζί με τη συνέντευξη Σαμαρά, στο Βήμα της Κυριακής δημοσιεύεται άρθρο του Ε. Βενιζέλου, ο οποίος με τον ενδεικτικό τίτλο: «η δημοκρατική παράταξη είναι εδώ» επιχειρεί να εξηγήσει την επιλογή του να γίνει συνιστώσα της Ν. Δημοκρατίας γράφοντας: «Η δημοκρατική παράταξη είναι και πάλι ο εγγυητής σταθερότητας (…) η δημοκρατική παράταξη είναι εδώ με όλο της το εύρος, όχι χάριν του εαυτού της, αλλά χάριν των Ελλήνων πολιτών, χάριν της πατρίδας μας.» Το άρθρο Βενιζέλου αποτελεί επανάληψη του κύριου άρθρου της εφημερίδας « Βήμα της Κυριακής». Ο εκδότης Σταύρος Π. Ψυχάρης σε ρόλο υποβολέα στο άρθρο του με τίτλο «Ήλθε η ώρα!» γράφει «η αποχώρηση των αριστερών του κ. Κουβέλη, οδηγεί στο σχηματισμό μίας ισχυρότερης κυβέρνησης και διευκολύνει την ανασυγκρότηση της μεγάλης δημοκρατικής παράταξης της  χώρας.» Στο άρθρο προστίθεται επίσης: «μέσα από το χάος της πολιτικής διαδικασίας αποδεικνύεται ότι η ανασυγκρότηση του πολιτικού σκηνικού, υπέρ ποτέ άλλοτε αναγκαία σήμερα, μπορεί να στηριχτεί στις υπάρχουσες πολιτικές δυνάμεις, όπως αυτές εκφράζονται στην πολιτική κονίστρα και ούχ ήττον στις ανεξάντλητες δυνάμεις της κοινωνίας που αναθεωρεί τα πολιτικά δεδομένα. Είναι προφανώς η ώρα να κάνει τα δικά της βήματα η Ν.Δ. του κου Σαμαρά. Το ΠΑΣΟΚ του κου Βενιζέλου απέδειξε ότι, ξεπερνώντας τα ανόητα κληρονομικά λάθη του, είναι εδώ, ενωμένο και ικανό να πρωταγωνιστήσει σε ένα συναγερμό για την ανασύνταξη της δημοκρατικής παράταξης. Ήρθε η ώρα».
Είναι προφανές ότι για την διαπλοκή η κυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου συνιστά το προοίμιο της μνημονιακής μεταπολίτευσης, με όσα δυσμενή σημαίνει αυτό για την πορεία της χώρας και όσα ανομολόγητα επενδύουν σε αυτή την εξέλιξη χρεωκοπημένες πολιτικά και οικονομικά δυνάμεις τους συστήματος. Η κυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου αντιμέτωπη με τα νέα οικονομικά μέτρα, το πιθανότερο είναι να αποδειχθεί κυβέρνηση θερινών διακοπών και διασφάλισης της «σταθερότητας» στη χώρα έως τις γερμανικές εκλογές του Σεπτεμβρίου.
http://www.avgi.gr/

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *