Πέμπτη 6 Ιουλίου 2017

Είχε συμφωνήσει εγγράφως με την τρόικα μια βδομάδα πριν το δημοψήφισμα!


Το δημοψήφισμα, του οποίου χτες ζήσαμε τη δεύτερη επέτειο, δεν ήταν απλώς μια εξαπάτηση του 62% του λαού που ψήφισε «όχι» και μια λάσπη κατά του 38% του λαού που ψήφισε «ναι». Ήταν μια σειρά από πολύ χοντρά ψέματα που ειπώθηκαν πριν και μετά στο λαό. Ψέματα, που δεν έχουν αναδειχτεί μέχρι σήμερα και που καλύφθηκαν από τη σκόνη των κραυγών που πρωταγωνίστησαν και πρωταγωνιστούν μέχρι σήμερα.

Πρώτο ψέμα ήταν ότι το δημοψήφισμα γίνεται για να αποφασίσει ο λαός τι θα κάνει η κυβέρνηση με το τελεσίγραφο της τρόικας που απαιτούσε περικοπές σε μισθούς, συντάξεις, αύξηση φορολογίας, ιδιωτικοποιήσεις δημόσιων οργανισμών, αλλαγή των εργασιακών σχέσεων προς το χειρότερο.

Η αλήθεια είναι ότι ο πρωθυπουργός έξι μέρες νωρίτερα είχε αποδεχτεί με επιστολή του στον κ Νταϊσενμπλουμ και τους άλλους της τρόικας τους όρους ,τους οποίους ο ίδιος καλεί το λαό να απορρίψει (!) και συγκεκριμένα, το Α' κείμενο στο ψηφοδέλτιο του δημοψηφίσματος!

Πιο απλά, με την επιστολή του με ημερομηνία 30 Ιουνίου 2015:

1.Αποδέχεται όλο το φορολογικό πακέτο εκτός από την έκπτωση του ΦΠΑ στα νησιά.

Αποδέχεται την κατάργηση του ΕΚΑΣ
Αποδέχεται την συνταξιοδότηση στα 67 χρόνια από τον Οκτώβριο
Αποδέχεται τη φορολογία στους αγρότες
Αποδέχεται όλες τις ιδιωτικοποιήσεις εκτός από του ΑΔΜΗΕ
Αποδέχεται τις αλλαγές στις εργασιακές σχέσεις σε βάθος χρόνου
Αποδέχεται να μπει το ασφαλιστικό στο τραπέζι της διαπραγμάτευσης
Δεύτερο ψέμα ήταν ότι απέρριψε στις 17 ώρες διαπραγμάτευσης κάθε ιδέα για νέο μνημόνιο!

Η αλήθεια είναι ότι στην ίδια επιστολή προς τον Ντάισενμπλουμ υποβάλλει αίτημα για νέο δάνειο από τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Στήριξης (ESM) με βάση τα άρθρα 12,13 και 16 αυτού του μηχανισμού, που αναφέρουν ρητά "επιβολή μνημονίου με "αυστηρούς όρους" και "πρόγραμμα συνεχούς επιτήρησης"!!!

Τρίτο ψέμα ήταν ότι απέρριπτε την ανάμιξη του ΔΝΤ!

Η αλήθεια είναι ότι το άρθρο 13 του ESM, που αποδέχτηκε ο κ Τσίπρας αναθέτει ρητά τη διαπραγμάτευση μνημονίου στην ΕΕ και επικουρικά στο ΔΝΤ!!! Ξέροντας ότι η συντριπτική πλειονότητα της ευρωζώνης, με πρώτη τη Γερμανία δεν δεχότανε πρόγραμμα χωρίς το ΔΝΤ!

Τέταρτο ψέμα ήταν ότι "έπεσαν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων καλύτερες προτάσεις" μετά την απειλή δημοψηφίσματος.

Η αλήθεια είναι ότι αφού η ελληνική κυβέρνηση εγκατέλειψε το τραπέζι των διαπραγματεύσεων, ξαφνικά και χωρίς να εξηγήσει τους λόγους, αφήνοντας σύξυλο τον υπεύθυνο διαπραγματευτή κ Χουλιαράκη, ο ίδιος ο Γιουνκέρ στο Eurogroup του Σαββάτου, χωρίς την ελληνική αντιπροσωπεία πρόσφερε ευνοϊκότερες προτάσεις από εκείνες που είχε συμφωνήσει ο κ Τσίπρας εγγράφως!

Αυτές τις προτάσεις ο πρωθυπουργός δεν τις συζήτησε ούτε τις κοινοποίησε στο λαό. Αντίθετα, ο προπαγανδιστικός μηχανισμός της κυβέρνησης, μόλις έγιναν γνωστές τις χαρακτήριζε ψευδείς! Και προχώρησε σε δημοψήφισμα με τις χειρότερες προηγούμενες. Στις οποίες, όμως, είχε συμφωνήσει ο πρωθυπουργός ερήμην του λαού!

Πέμπτο ψέμα ήταν ότι στην κυβέρνηση δόθηκε τελεσίγραφο να συμφωνήσει με τους δανειστές αλλιώς θα σταματούσαν οι διαπραγματεύσεις και θα ξεκινούσε η διαδικασία GREXIT.

Η αλήθεια είναι ότι η ιδία η κυβέρνηση είχε εγκαταλείψει το τραπέζι των διαπραγματεύσεων και είχε αιφνιδιαστικά κόψει την επαφή με την τρόικα, χωρίς να μετρήσει τις ενδεχόμενες συνέπειες! Και μάλιστα, την ώρα που προχωρούσε σε σημείο πιο ικανοποιητικό απ αυτό που περιγράφει επισήμως, όπως μπορεί να μαρτυρήσει ο επικεφαλής των Ελλήνων διαπραγματευτών κ Χουλιαράκης! Κανένα τελεσίγραφο δεν της δόθηκε. Διεξαγόταν διαπραγμάτευση!

Γιατί το έκανε αυτό ο πρωθυπουργός; Επειδή κάποιος στρατηγικός (αν)εγκέφαλος έπεισε  ότι μπορεί να κερδίσει ουσιαστικά περισσότερα η κυβέρνηση αν απειλούσε με δημοψήφισμα! Αφού είχε καλύψει ήδη τα νώτα της με την επιστολή αποδοχής των… σκληρότερων μέτρων!!

Έκτο ψέμα ήταν ότι η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα έκλεισε τις ελληνικές τράπεζες.

Η αλήθεια είναι ότι με πάνω από 40 δις που είχαν φύγει και έφευγαν από τις τράπεζες, οι τράπεζες θα έκλειναν για την προστασία των υπόλοιπων διαθεσίμων τους γιατί αλλιώς το σύστημα θα κατέρρεε έτσι κι αλλιώς. Το κλείσιμο ήταν μονόδρομος μετά την αναγγελία του δημοψηφίσματος.

Με κλειστές τράπεζες ποιος ηλίθιος πίστευε ότι  χώρα με οποιαδήποτε κυβέρνησης θα είχε διαπραγματευτική δυνατότητα για όσα χρόνια θα διαρκούσαν τα capital controls;

Έβδομο ψέμα ήταν ότι οι αγορές κλονίστηκαν από την απόφαση για το δημοψήφισμα μπροστά στην προοπτική να φύγει από την ευρωζώνη η Ελλάδα.

Η αλήθεια είναι ότι η χώρα και να ήθελε δεν μπορούσε να πάει σε δικό της νόμισμα! Ούτε Ρώσοι, ούτε Ιρανοί, ούτε Κινέζοι δέχτηκαν να στηρίξουν ένα τέτοιο νόμισμά. Χωρίς νομισματική στήριξη δεν μπορείς να έχεις δικό σου νόμισμα. Και, εκατοντάδες τρισεκατομμύρια ευρώ δεν θα έτρεμαν μη και αυτοκτονήσει το ένα τρις πραγματικό άνοιγμα που έχει η Ελλάδα! Σε ένα καπιταλιστικό σύστημα, που η ευελιξία του στη λογιστική και τραπεζική απάτη είναι αξεπέραστη στο να κερδίζει χρόνο και με πάνω από 100 τρις δολάρια (λέγε με αγορές) να ψάχνουν να βρουν πού θα τοποθετηθούν. Με τη χώρα να είναι απολύτως εξαρτημένη από τα ευρωπαϊκά κεφάλαια. Χωρίς άλλη εναλλακτική.

Όγδοο ψέμα ήταν ότι «ο δημοκρατικός λαός ψήφισε με 62% όχι στον εκβιασμό των δανειστών και στην υποταγή της χώρας».

Η αλήθεια είναι ότι η Άγγελα Μέρκελ μόλις της είπε ο κ Τσίπρας ότι θα κάνει δημοψήφισμα του είπε ρητά ότι το «όχι» σημαίνει όχι στην ευρωζώνη και αποπομπή απ αυτήν. Πράγμα που ο πρωθυπουργός έκρυψε από το λαό. Για τους δανειστές ο λαός, χωρίς να το ξέρει, ψήφισε όχι στο ευρώ. Και αποδείχτηκε από την τρομάρα του κ Τσίπρα εκ των υστέρων και από τη στροφή 180 μοιρών που έκανε, μετατρέποντας το «όχι» σε «ναι», μόλις του αναγγέλθηκε ότι η γερμανική απειλή ξεκινά να εφαρμόζεται!

Το δυστύχημα για τον ίδιο το λαό ήταν και είναι ότι το ένα τρίτο μετά από δύο μήνες πήγε και ξαναψήφισε αυτούς που τον εξευτέλισαν! Ίσως η κατάρα του είναι ότι την τραβάει η όρεξή του την κοροϊδία. Και ότι το ένα τρίτο καθορίζει τη ζωή των δύο τρίτων. Ωραία Δημοκρατία!


Γ. Παπαδόπουλος- Τετράδης  










liberal.gr

Απαγόρευση της πλαστικής σακούλας και καθιέρωση τέλους ταφής το 2018


Το σχέδιο της κυβέρνησης για τη διαχείριση των στερεών αποβλήτων ανακοίνωσε ο Σωκράτης Φάμελλος
   
Το σχέδιο της κυβέρνησης για την επόμενη ημέρα στην διαχείριση των στερεών αποβλήτων στους δήμους και τις περιφέρειες της χώρας ανέλυσε σε εκδήλωση στην Κοζάνη ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σωκράτης Φάμελλος.

Προανήγγειλε ότι θα υπάρξουν αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο που διέπει την ανακύκλωση με στόχο την περαιτέρω ενίσχυσή της. Δήλωσε ότι πρόθεση του υπουργείου είναι «η πλήρης διαφάνεια σε όλα τα στάδια, η καταπολέμηση της εισφοροδιαφυγής που επικρατεί στον κλάδο» και τα χρήματα που προκύπτουν από την πραγματική ανακύκλωση να επιστρέφουν στους πολίτες και όχι στους κάθε λογής μεσάζοντες του κλάδου.

Ανακοίνωσε ότι από το 2018 θα καθιερωθεί χωρίς εξαιρέσεις το τέλος ταφής για τα ανεπεξέργαστα απορρίμματα των δήμων, μίλησε για κίνητρα που θα δοθούν στους δήμους για την μείωση την αποβλήτων και προανήγγειλε την έκδοση ΚΥΑ που θα εκδοθεί το επόμενο διάστημα για «την πλήρη απαγόρευση της χρήσης πλαστικής σακούλας».

Ο Σωκράτης Φάμελλος αναφέρθηκε και στα χρηματοδοτικά εργαλεία που θα προορίζονται για τον κλάδο της ιδιωτικής οικονομίας στην ανακύκλωση των υλικών μίλησε για κονδύλι ύψους 80 εκατ. ευρώ που θα χρηματοδοτήσει την περιβαλλοντική βιομηχανία η οποία θα επεξεργάζεται τα ανακυκλωμένα υλικά προκειμένου να επανεισέρχονται στον κύκλο της οικονομίας.

Τέλος αναφερόμενος στην νέα μονάδα επεξεργασίας απορριμμάτων στην Κοζάνη εξήρε την στάση των φορέων της αυτοδιοίκησης και παρομοίασε το συγκεκριμένο έργο «ως το βήμα από την γη στην σελήνη» αφού οι δήμοι της δυτικής Μακεδονίας είναι οι πρώτοι και μοναδικοί στον ελλαδικό χώρο που κατέκτησαν όλους τους στόχους που έχει θέσει η ΕΕ στην διαχείριση των απορριμμάτων και των στερεών αποβλήτων.


Όπως μετέδωσε το Αθηναϊκό Πρακτορείο, ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σωκράτης Φάμελλος θα επισκεφθεί την Καβάλα και την Θεσσαλονίκη όπου θα λάβει μέρος σε συναντήσεις με τους φορείς της αυτοδιοίκησης για την επίσπευση υλοποίησης του Σχεδιασμού Διαχείρισης Απορριμμάτων. 
























newsbeast.gr

Υποχρεωτικά τα POS για τους δικηγόρους ξεκαθαρίζει το ΥΠΟΙΚ

Κανονικά θα εφαρμοσθεί η υπουργική απόφαση


Κανονικά θα εφαρμοσθεί η υπουργική απόφαση που προβλέπει την υποχρεωτική εγκατάσταση POS για τη διενέργεια συναλλαγών με κάρτες σε μιά σειρά επαγγέλματα έως τις 27 Ιουλίου 2017 μεταξύ των οποίων και στους δικηγόρους.

Αυτό τονίζουν κύκλοι του υπουργείου Οικονομικών σχετικά με την γνωμοδότηση της Ανεξάρτητης Αρχής Προσωπικών Δεδομένων ύστερα από αίτηση του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών.

Οπως αναφέρουν από το υπουργείο Οικονομικών στην γνωμοδότηση αναφέρεται ρητά ότι η υποχρέωση τοποθέτησης POS στα δικηγορικά γραφεία δεν έρχεται σε αντίθεση με τις ουσιαστικές προυποθέσεις προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Αρα η ίδια η Αρχή επιβεβαιώνει οτι δεν συντρέχει λόγος μη εφαρμογής του μέτρου για τους δικηγόρους, αφού δεν παραβιάζονται τα προσωπικά δεδομένα, κάτι για το οποίο άλλωστε της ζητήθηκε να γνωμοδοτήσει.

Όσον αφορά τη γνώμη που εκφράζει η Αρχή ότι η υπουργική απόφαση για την υποχρεωτική εγκατάσταση POS στο βαθμό που αφορά τους δικηγόρους βρίσκεται εκτός ορίων νομοθετικής εξουσιοδότησης με το αιτιολογικό ότι οι πελάτες των δικηγόρων δεν είναι καταναλωτές, από το υπουργείο Οικονομικών αναφέρουν ότι δεν είναι στην αρμοδιότητα της Αρχής να το κρίνει αυτό.

Αλλωστε όπως εξηγούν τα ίδια στελέχη κάτι ανάλογο ισχύει και με την υποχρεωτική πληρωμή ποσών άνω των 500 ευρώ στους δικηγόρους μέσω τραπεζικών λογαριασμών.







  ΑΠΕ-ΜΠΕ 

Δεν ασκεί δίωξη στον Γιάννο Παπαντωνίου η Βουλή ..!


Επικύρωσε η Ολομέλεια το πόρισμα της Προανακριτικής. Το πιθανό αδίκημα της απιστίας κατά του δημοσίου έχει παραγραφεί και για το ενδεχόμενο της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματική δραστηριότητα οι υποθέσεις παραπέμπονται στον αρμόδιο εισαγγελέα.

Την απόφαση να μην ασκήσει δίωξη στον πρώην υπουργό Άμυνας Γιάννο Παπαντωνίου τόσο για το πιθανό αδίκημα της απιστίας κατά του δημοσίου όσο και για εκείνο της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματική δραστηριότητα, έλαβε η Βουλή, επικυρώνοντας την πρόταση του πορίσματος της Προανακριτικής Επιτροπής που είχε συσταθεί κατόπιν αιτήματος της κυβερνώσας πλειοψηφίας ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ τον περασμένο Μάρτιο.

Κατά της άσκησης δίωξης για το ενδεχόμενο αδίκημα της απιστίας κατά του δημοσίου, τάχθηκαν 250 βουλευτές από τη δικομματική πλειοψηφία ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ κι όπως φάνηκε από τις τοποθετήσεις των εισηγητών τους η ΝΔ, η Δημοκρατική Συμπαράταξη και η Ένωση Κεντρώων, έναντι 27 βουλευτών που ψήφισαν υπέρ της άσκησης δίωξης κι εκτιμάται ότι προέρχονται από το Ποτάμι και τη Χρυσή Αυγή κι ενός που δήλωσε παρών.

Για την ενδεχόμενη τέλεση του αδικήματος της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματική δραστηριότητα, κατά της άσκησης δίωξης στον κο Παπαντωνίου τάχθηκαν κατά τη μυστική ψηφοφορία 202 βουλευτές έναντι 32 που τάχθηκαν υπέρ της άσκησης δίωξης από τη Βουλή.

Από την ψηφοφορία αποχώρησε το ΚΚΕ, έχοντας εκδώσει ανακοίνωση με την οποία τόνιζε την ανάγκη περαιτέρω διερεύνησης για όλα τα εξοπλιστικά προγράμματα.

Κατόπιν τούτων η Ολομέλεια της Βουλής αποφάσισε:

- για το αδίκημα της απιστίας κατά του δημοσίου τη μη άσκηση δίωξης του Γιάννου Παπαντωνίου λόγω παραγραφής του

- για το αδίκημα της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματική δραστηριότητα την παραπομπή των 6 υποθέσεων στον αρμόδιο εισαγγελέα και τη μη άσκηση δίωξης από την ίδια λόγω αναρμοδιότητάς της.

Νωρίτερα η συνεδρίαση είχε διεξαχθεί εν μέσω ενός συγκρουσιακού κλίματος μεταξύ συμπολίτευσης και αντιπολίτευσης, κατά τη διάρκεια της οποίας έλαβε το λόγο κι ο ίδιος ο πρωθυπουργός, προκειμένου να επαναφέρει τη ρητορική περί ηθικού πλεονεκτήματος της Αριστεράς.

Η μεν αντιπολίτευση επιτέθηκε σχεδόν ομαδικά κατά της κυβέρνησης, αποδίδοντας στην προανακριτική επιτροπή χαρακτηρισμούς όπως «βόμβα κρότου λάμψης», «φωτοβολίδα» με στόχο τον αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης από τα καθημερινά προβλήματα, ενώ όλοι επεσήμαναν ότι η Επιτροπή κατέληξε σε ένα προαναγγελθέν «φιάσκο» αφού ήταν γνωστό εξ αρχής ότι το ενδεχόμενο αδίκημα της απιστίας κατά του δημοσίου έχει παραγραφεί, ενώ η πιθανή νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματική δραστηριότητα ανήκει στην αρμοδιότητα της τακτικής δικαιοσύνης.

Από το κυβερνητικό «στρατόπεδο» η επιχειρηματολογία με την οποία επιχειρήθηκε να αποκρουστούν οι εν λόγω αιτιάσεις συνοψιζόταν στην ηθική τάξη και το γεγονός ότι η Βουλή δεν πρέπει να είναι ούτε τυφλή ούτε και κουφή, αλλά να διερευνά κάθε πιθανότητα εμπλοκής πολιτικών προσώπων σε σκάνδαλα. Καταγράφηκαν δε αλλεπάλληλες επιθέσεις εναντίον των προηγούμενων κυβερνήσεων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ περί αδιαφορίας διαλεύκανσης υποθέσεων που αφορούσαν στη χρηστή διαχείριση του δημοσίου χρήματος.








 skai.gr   

Τετάρτη 5 Ιουλίου 2017

Δόθηκε παράταση έως τις 7 Ιουλίου για τη σύναψη συμβάσεων από τους Δήμους για απευθείας παραχώρηση της απλής χρήσης αιγιαλού & παραλίας



Εως την Παρασκευή, 7 Ιουλίου 2017, παρατείνεται η προθεσμία σύναψης συμβάσεων από τους Δήμους, για απευθείας παραχώρηση της απλής χρήσης αιγιαλού, παραλίας, όχθης και παρόχθιας ζώνης μεγάλων λιμνών και πλεύσιμων ποταμών, για εκμίσθωση τραπεζοκαθισμάτων, ομπρελών, ξαπλωστρών κλπ.

Την παράταση προβλέπει Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ Β' 2255/03-07-2017) του υπουργού Εσωτερικών, Πάνου Σκουρλέτη, του αναπληρωτή υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σωκράτη Φάμελλου και της υφυπουργού Οικονομικών, Αικατερίνης Παπανάτσιου.

Η νέα ΚΥΑ αντικαθιστά την τελευταία παράγραφο του άρθρο 6 σχετικής ΚΥΑ της 12-05-2017 και αναφέρει:

«Ειδικά για τις μισθώσεις απλής χρήσης του 2017 θα πρέπει να έχουν συναφθεί οι συμβάσεις παραχώρησης για τις απευθείας παραχωρήσεις από τους Δήμους μέχρι 07-7-2017 και να έχουν αναρτηθεί στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ οι προκηρύξεις δημοπρασίας μέχρι 23-6-2017.

Οι Δήμοι οφείλουν να αποστείλουν όλες τις εκκρεμείς αιτήσεις για τις οποίες δεν έχει συνταχθεί σύμβαση απευθείας παραχώρησης μέχρι 07-7-2017 από τον Δήμο ή δεν έχει αναρτηθεί στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ η προκήρυξη δημοπρασίας από τον Δήμο μέχρι 23-6-2017, εντός των επόμενων 5 ημερών στις αρμόδιες κατά χώρο ΠΔΔΠ ή ΑΓΔΠ. Μέχρι 31-7-2017 οι Περιφερειακές υπηρεσίες του Υπ. Οικονομικών θα πρέπει να έχουν ολοκληρώσει όλες τις αιτηθείσες παραχωρήσεις (συναφθεί όλες οι συμβάσεις παραχώρησης)».
















 ΑΠΕ-ΜΠΕ




  

Ο Τσακνής, κερασάκι στην τούρτα της χυδαιότητας...

Του Θάνου  Οικονομόπουλου

Υπάρχουν δυο αναγνώσεις για την χυδαία δημόσια έκρηξη του Διονύση Τσακνή στον “ιερό χώρο” του προαυλίου της ΕΡΤ, στην διάρκεια των αποκαλυπτηρίων του “μνημείου πεσόντων” της δημόσιας τηλεόρασης...

Η μία, ας πούμε η ανθρώπινη, λέει ότι ο πρόεδρος της ΕΡΤ έχασε τον έλεγχο των αντιδράσεων και της γλώσσας, εξ αιτίας των σκηνοθετημένων... παρασίτων που εξέπεμπε η κασέτα στην  θέση του εγκέφαλου της Ραχήλ Μακρή. Πόσο ν' αντέξουν, πια, οι όποιοι καλοί τρόποι, η ευγένεια, ο αυτοσεβασμός (συμπεριλαμβανομένου και αυτού της θεσμικής ιδιότητας) μπροστά στην παρανοϊκή εξαλλοσύνη και την σκοπούμενη πρόκληση. Εκνευρίστηκε ο κ. Πρόεδρος, βγήκε εκτός εαυτού και το θυμικό κατατρόπωσε την λογική και τον καθωσπρεπισμό...

Η δεύτερη, η πιο “πολιτική”, λέει ότι ο άξιος καλλιτέχνης δεν παρεξετράπη, αλλά λειτούργησε με βάση τους επικοινωνιακούς κανόνες της κυβέρνησης που τον τοποθέτησε εκεί που βρίσκεται. Και με την άνεση (και το πλεονέκτημα...) του μη καθαρά πολιτικού προσώπου, του ασυμβίβαστου φρονήματος και της φαντασίας του καλλιτέχνη, ήρθε να προσθέσει... πνευματική αύρα, να αποκαθάρει την συστηματική, κεντρικά σχεδιασμένη, δημόσια “θεσμική” χυδαιολογία των κυβερνώντων εναντίον των πάσης φύσεως “αντιφρονούντων”. 



Άλλο πράγμα να χυδαιολογεί δημόσια με πορνό γραβάτες και προτροπές για στάσεις... Κάμα-Σούτρα (“στα τέσσερα εσείς!”) ο κ. Καμμένος, άλλη βαρύτητα έχει ο δημόσιος “λόγος” του κ. Πολάκη, που όταν στριμώχνεται από δημοσιογράφους τους  απειλεί “να τους χώσει τρία μέτρα κάτω από την γη!”, και δεν διστάζει να καθυβρίζει τους λειτουργούς της Δικαιοσύνης, και εντελώς διαφορετικό να είναι σαν και αυτούς ο αγαπημένος καλλιτέχνης, ο κ. πρόεδρος της ΕΡΤ. Υιοθετώντας την θεσμική, πλέον, χυδαιότητα του καθεστώτος και χρησιμοποιώντας την και αυτός, την απενοχοποιεί, της δίνει “πνευματική” υπόσταση, την αναβαθμίζει, την κάνει λιγότερο εξοργιστική στα κοινωνικά ώτα...

Θα ήθελα να κλίνω, λόγω συμπάθειας προς τον καλλιτέχνη Τσακνή, προς την πρώτη ανάγνωση. Αλλά δυσκολεύομαι. Γιατί ο κ. Τσακνής, “δεν γύρισε τις πλάτες του στό μέλλον, στο μέλλον που φτιάχνεται όπως θέλετε...” και παρά τις αλλοτινές υποσχέσεις του, “δεν έμεινε μονάχος στο παρόν του, να σώσει οτιδήποτε αν σώζεται...”, αλλά δέχθηκε να γίνει “συνένοχος στον φόνο”.

Γιατί, πριν από το “Σκάσε επιτέλους, σκασμός!”, ανέχθηκε και κάλυψε όχι μόνο την... βορειοκορεατικής φιλοσοφίας “ενημέρωση” της ΕΡΤ που διευθύνει, αλλά και  την κομματικής έμπνευσης χυδαιολογίας μιας δημοσιογράφου του ιδρύματος σε βάρος του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης (την σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι της υπομονής του Λάμπη Ταγματάρχη, που είχε την τσίπα να παραιτηθεί, έστω και αργά...), ενώ δεν απέφυγε  παλιότερα και τις δημόσιες προσωπικές μικρόψυχες αντεγκλήσεις , με κάποιους που τόλμησαν να του ασκήσουν κριτική.

Σε μια στοιχειωδώς σοβαρή χώρα, οι πολιτικοί προϊστάμενοι του κ. Τσακνή, θα του είχαν επιβάλλει την παραίτηση. Όχι φυσικά στην σημερινή Ελλάδα, στην οποία ο πρωθυπουργός όχι απλώς καλύπτει αλλά χρησιμοποιεί κι' όλας ως κομάντος σε διατεταγμένη υπηρεσία τους Καμμένους και Πολλάκηδες. Το “σκασμός” του στρατευμένου καλλιτέχνη θα τον μαράνει; Το κερασάκι στην τούρτα της ευτέλειας και χυδαιότητας;  









  iefimerida.gr

ΙΟΒΕ: Χαμηλόμισθοι οι 7 στους 10 πτυχιούχους-Τα κερδοφόρα επαγγέλματα


Την αναποτελεσματικότητα της λειτουργίας της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης καταδεικνύει έρευνα του ΙΟΒΕ, στην οποία καθίσταται αναγκαία η υλοποίηση μίας «τολμηρής παρέμβασης στο θεσμικό πλαίσιο».

Με βάση τα συμπεράσματα της μελέτης, για την οικοδόμηση ενός νέου αναπτυξιακού προτύπου απαιτείται αλλαγή έμφασης στην παρεχόμενη ανώτατη εκπαίδευση -και ιδιαίτερα στα πανεπιστήμια.

Για την ακρίβεια, προτάσσεται η στροφή από την εκπαίδευση εκπαιδευτικών και υπαλλήλων της κρατικής διοίκησης, στην εκπαίδευση στελεχών σε τομείς παραγωγής διεθνώς ανταγωνιστικών προϊόντων του πρωτογενούς τομέα και της μεταποίησης, και υπηρεσιών με εξαγωγικό προσανατολισμό.

Απαραίτητη για τη στροφή αυτή είναι σύμφωνα με τον ΙΟΒΕ:

η ενίσχυση της οργανωτικής ευελιξίας και της διοικητικής αυτονομίας των Ιδρυμάτων

η υποστήριξη της στρατηγικής τους ικανότητας

η στήριξη της συνεργασίας και αλληλεπίδρασης των ιδρυμάτων με τις επιχειρήσεις για την καλύτερη ανταπόκριση στις ανάγκες τους σε δεξιότητες και ανθρώπινο δυναμικό

Στο ίδιο πλαίσιο, η μελέτη διακρίνει τρεις βασικές προκλήσεις για το εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα:

Βελτίωση της απόδοσης και της αποτελεσματικότητας της δημόσιας δαπάνης στην ανώτατη εκπαίδευση με εξορθολογισμό του συνολικού μεγέθους, και της περιφερειακής διάρθρωσης της ανώτατης εκπαίδευσης.

Βελτίωση της σύνδεσης της ανώτατης εκπαίδευσης και έρευνας με την αγορά εργασίας και την επιχειρηματικότητα, με αλλαγή έμφασης και προσανατολισμού των εκπαιδευτικών και ερευνητικών δραστηριοτήτων των ΑΕΙ, σε συνεργασία με εγχώριες και διεθνείς επιχειρήσεις.

Εναλλακτικές πηγές  χρηματοδότησης με εξωστρέφεια, διεθνοποίηση, αξιοποίηση της περιουσίας τους και των νέων τεχνολογιών.
Tα κυριότερα ευρήματα του ΙΟΒΕ

Μεγάλος αριθμός φοιτητών δεν ολοκληρώνει έγκαιρα τις σπουδές του. Ενδεικτικά, σε 7 πανεπιστημιακά ιδρύματα, από όσους εισήχθησαν το 2004 μόνο το 68% του συνόλου είχε ολοκληρώσει τις σπουδές του, 12 χρόνια αργότερα (το 2016).

Μετά την κρίση, το διδακτικό προσωπικό των πανεπιστημίων μειώθηκε κατά 19,2% συνολικά μεταξύ 2009-2015, ιδιαίτερα εξαιτίας της μεγάλης μείωσης του βοηθητικού εκπαιδευτικού προσωπικού (μείωση 49% έναντι 11% του τακτικού προσωπικού).

Η συνολική χρηματοδότηση έχει μειωθεί σημαντικά (24% μεταξύ 2010-2014), ύστερα από μια περίοδο μεγάλης αύξησης (150% μεταξύ 2001-2009). Η μείωση αυτή είναι μικρότερη της μείωσης του συνόλου της Γενικής Κυβέρνησης μετά το 2010 (31%) αλλά μεγαλύτερη από την αντίστοιχη μείωση του συνόλου της εκπαίδευσης (20%).

Ως ποσοστό του ΑΕΠ, η συνολική δαπάνη τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα κατατάσσεται, το 2015, ελαφρώς πάνω από το μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ευρωζώνης (0,9% έναντι 0,7, και 0,8 αντίστοιχα), λόγω και της μεγάλης μείωσης του ΑΕΠ. Η δαπάνη όμως στο σύνολο της εκπαίδευσης, ως % του ΑΕΠ, στην Ελλάδα (4.3%) υπολείπεται του μέσου όρου της ΕΕ-28 (4.9%) και της Ευρωζώνης (4,7%).

Οι ίδιοι πόροι των ιδρυμάτων του πανεπιστημιακού τομέα της ανώτατης εκπαίδευσης, που προέρχονται κυρίως από τις ερευνητικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητές τους, σημείωσαν σημαντική αύξηση (47% μεταξύ 2011 και 2015). Αντίθετα, σημαντικές ζημιές σημειώθηκαν στη διαχείριση της περιουσίας των ΑΕΙ.

Η Ελλάδα υστερεί από τον μέσο όρο της ΕΕ στις δαπάνες για Έρευνα και Ανάπτυξη (Ε&Α) (2% ως ποσοστό του ΑΕΠ). Ιδιαίτερα σημαντική είναι η υστέρηση αυτών των δαπανών στον επιχειρηματικό τομέα (0,28% έναντι 1,3% του ΑΕΠ στην ΕΕ το 2014). Η υστέρηση σε σχέση με τον μέσο όρο της ΕΕ-28 περιορίζεται σε 0,10 ποσοστιαίες μονάδες του ΑΕΠ όταν η σύγκριση περιορίζεται στον τομέα της ανώτατης εκπαίδευσης.

Από τα 2,04 εκατ. πληθυσμό με τριτοβάθμια εκπαίδευση, το 63% (ή 1,3 εκατ. άτομα) εργάζονται, το 13% (ή 274 χιλ. άτομα) είναι άνεργοι και το υπόλοιπο 24% (ή 484 χιλ. άτομα) δεν είναι οικονομικά ενεργοί (αποτελούν δηλ. τους συνταξιούχους ή άτομα που δεν αναζητούν εργασία).  Από τα 3,7 εκατ. εργαζομένους το 2016, οι 1,3 εκατ. (ή 35% του συνόλου) έχουν πτυχίο ή μεταπτυχιακές σπουδές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, ενώ ίδιος σχεδόν είναι ο αριθμός των εργαζομένων με λυκειακή εκπαίδευση (1,28 εκατ. ή 34%).

Tο υψηλότερο ποσοστό απασχόλησης (δηλαδή το ποσοστό του πληθυσμού εργάσιμης ηλικίας που απασχολείται) καταγράφεται στα άτομα με μεταπτυχιακές σπουδές ή διδακτορικό (79%), ενώ στους απόφοιτους πανεπιστημίων ή ΤΕΙ οι οποίοι κατέχουν μόνο πρώτο πτυχίο το αντίστοιχο ποσοστό ήταν χαμηλότερο κατά 18 ποσοστιαίες μονάδες το 2016.

Ωστόσο, το μερίδιο των ανέργων με τριτοβάθμια εκπαίδευση (στο σύνολο των ανέργων) σημείωσε τη μεγαλύτερη άνοδο (από 14,7% το 2001 σε 24,6% το 20016). Η αύξηση του αριθμού των αποφοίτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης τα τελευταία χρόνια δεν συνοδεύτηκε από αντίστοιχη αύξηση της ικανότητας απορρόφησής τους στην αγορά εργασίας, εντείνοντας την μεταξύ τους αναντιστοιχία.

Το μεγαλύτερο ποσοστό πτυχιούχων είναι απόφοιτοι του πεδίου Κοινωνικών – Οικονομικών και Νομικών επιστημών (615,3 χιλ. ή 30,1%) και  ακολουθούν οι απόφοιτοι στην κατηγορία Μηχανολογία -Βιομηχανία - Κατασκευές οι οποίοι ανήλθαν σε 320,6 χιλ. ή 15,7% στο σύνολο των αποφοίτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Τα υψηλότερα ποσοστά απασχόλησης το 2016 καταγράφονται στους αποφοίτους Υγείας και στους απόφοιτους σχολών πληροφορικής (71% και 69% αντίστοιχα). Στους αποφοίτους στο πεδίο σπουδών Βιομηχανία - Κατασκευές το ποσοστό ήταν σχεδόν αντίστοιχο με εκείνο για το σύνολο των εργαζόμενων με τριτοβάθμια εκπαίδευση (65%), σε αντίθεση με το ποσοστό απασχόλησης στους αποφοίτους Κοινωνικών - Οικονομικών - Νομικών σπουδών το οποίο κυμάνθηκε κάτω από το μέσο όρο. Διαχρονικά, το μικρότερο ποσοστό ανεργίας καταγράφεται στους αποφοίτους των επιστημών Υγείας (10,6% το 2010). Αντίθετα, το ποσοστό ανεργίας στους αποφοίτους με σπουδές στις Κοινωνικές επιστήμες - Οικονομικά - Νομική διπλασιάστηκε το 2016 σε σχέση με το 2009 (17,5%), ενώ αντίστοιχη τάση παρατηρείται και στους αποφοίτους στο ευρύτερο πεδίο σπουδών Βιομηχανία-Κατασκευές.

Οι περισσότεροι απόφοιτοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης απασχολούνται σε επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα. Οι απόφοιτοι πανεπιστημίων, όμως,  απασχολούνται περισσότερο σε δημόσιες υπηρεσίες (62% έναντι 28% των ΤΕΙ).  Στον ιδιωτικό τομέα, το 55% των απασχολούμενων με τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι απόφοιτοι πανεπιστημίου και το 33% απόφοιτοι ΤΕΙ. Το μεγαλύτερο μερίδιο εργαζομένων με μεταπτυχιακό ή διδακτορικό  απασχολείται σε επιχειρήσεις ελεγχόμενες από το Δημόσιο και σε ΝΠΔΔ/ΝΠΙΔ. Μετά το 2009 καταγράφεται μεγάλη μείωση των απασχολούμενων στο δημόσιο τομέα (27%), σε αντίθεση με τους απασχολούμενος στον ιδιωτικό τομέα που παρατηρείται αύξηση (κατά 15%). Η αύξηση στον ιδιωτικό τομέα οφείλεται στην αύξηση των αποφοίτων πανεπιστημίων κατά 4% ενώ οι απόφοιτοι ΤΕΙ αυξήθηκαν κατά 26%.

Το ποσοστό απασχόλησης όσων αποφοίτησαν μετά το 2011 είναι χαμηλότερο από το σύνολο (56% έναντι 62% του συνόλου). Το ποσοστό ανεργίας ανέρχεται στο 36%, σχεδόν διπλάσιο από το σύνολο. Οι μισθολογικές απολαβές τους είναι χαμηλότερες, καθώς σχεδόν 6 στους 10 εργαζόμενους οι οποίοι έλαβαν πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης μετά το 2011 δηλώνουν ότι λαμβάνουν μισθό από €400 έως €800, ενώ ποσοστό 16% δηλώνει ότι αμείβεται με λιγότερα από €400.




































reporter.gr


Κόψαν κονδύλια και άνδρες από την Πυροσβεστική και η χώρα καίγεται


Η Μάνη είναι όμορφος και ιστορικός τόπος για την κυβέρνηση όταν πρόκειται να διαφημιστεί η Ελλάδα και ο τουρισμός της. Αλλά, όταν καίγονται επί 4 μέρες 4 από τα ωραιότερα και ιστορικότερα χωριά της Προσηλιακής, η Μάνη αφήνεται στα χέρια ενός διαλυμένου πυροσβεστικού μηχανισμού, ενός εγκληματικά ανέτοιμου δημοτικού μηχανισμού, όπως καταγγέλλουν οι κάτοικοι, με απόντες τους εκπροσώπους της κυβέρνησης, που ποζάρουν στις τηλεοράσεις, ενώ κόβουν κονδύλια για τις πυρκαγιές!

Ο πρωθυπουργός θυμήθηκε να επιθεωρήσει τη βάση των αεροπλάνων στα Μέγαρα χτες, αρχές Ιουλίου, μέσα στην περίοδο που ξεσπάνε κάθε χρόνο οι πυρκαγιές και αφού ο Κότρωνας, το Σκούταρι, η Κοκκάλα, ο Παρασυρός είχαν πνιγεί στις φλόγες στη Μάνη. Από μια πυρκαγιά που ξεκίνησε το Σάββατο και θεωρήθηκε από τους υπεύθυνους… ακίνδυνη!

Τι ακριβώς επιθεώρησε ο πρωθυπουργός με τον πιο ο υπουργό Προστασίας που έχει δει η χώρα;

Επιθεώρησε τα 8 όλα κι όλα από τα 11 πυροσβεστικά αεροπλάνα που μπορούν να επιχειρήσουν από τα Μέγαρα, ενώ από τα υπόλοιπα 10 μικρότερα μόνο 2 (δύο!) είναι σε χρήση! Πόσος χρόνος έχει περάσει που όλος αυτός ο στόλος δεν επιχειρούσε εντατικά σε πυρκαγιές και μπορούσε να συντηρηθεί και επισκευαστεί ώστε να είναι αξιόπτωτος; Δέκα ολόκληροι μήνες από την περσινή περίοδο! Τι έγινε όλους αυτούς τους μήνες;

Μειώθηκε ο προϋπολογισμός για τη συντήρηση και αγορά υλικών αεροσκαφών και επίγειων μέσων, στα πλαίσια περιορισμού των δημόσιων δαπανών που δέχτηκε, υπέγραψε και υλοποίησε το υπουργείο Οικονομικών!

Μειώθηκαν κατά περίπου 700 οι πυροσβέστες πρώτης γραμμής για να μεταφερθούν στη φύλαξη των ιδιωτικών αεροδρομίων της Fraport και των ιδιωτικών μεγάλων οδικών αξόνων, χωρίς να χουν προσληφθεί αντίστοιχοι με συμβάσεις εποχικοί, όπως προσλαμβάνει κατά χιλιάδες η κυβέρνηση σε θέσεις γραφείων και ρουσφετιών.

Δεν έγιναν μάλιστα οι προσλήψεις γιατί, ενώ για άλλους συμβασιούχους λεφτά υπάρχουν, για τους εποχικούς πυροσβέστες η κυβέρνηση μείωσε το κονδύλι για αμοιβές κατά 1.570.000 σε σχέση με το 2016!

Τα πυροσβεστικά αυτοκίνητα σε μεγάλο αριθμό κινούνται στις ακραίες συνθήκες πυρκαγιών με περικομμένες τις δαπάνες για ελαστικά κατά 1.000.000 ευρώ σε σχέση με πέρυσι, με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει για την ασφάλειά τους, την ασφάλεια του πληρώματός τους και το αξιόμαχό τους.

Οι ίδιοι οι πυροσβέστες που μάχονται μέσα στις φλόγες έχουν καταγγείλει κατά καιρούς την έλλειψη κατάλληλου ρουχισμού και υπόδησης. Ε, ο κρατικός προϋπολογισμός φρόντισε να μειώσει τις δαπάνες για υπόδηση κατά 150.000 ευρώ και κατά 1.400.000 για ιματισμό σε σχέση με το 2016.

Αντ’ αυτών που είναι στοιχειώδη, ο υπουργός κ Τόσκας είχε το θράσος να περηφανεύεται για το σύγχρονο ηλεκτρονικό κέντρο συντονισμού κατάσβεσης πυρκαγιών, από το οποίο παρακολουθούσε την πρώτη μέρα την καταστροφική πυρκαγιά στη Μάνη, ανίκανος να παρέμβει έγκαιρα και συντονισμένα.

Γιατί τα λαμπάκια και τα σήματα και τα μπίπ μπορεί να δείχνουν τα πάντα, αλλά δεν δείχνουν ότι οι πυροσβεστικές δεν έχουν νερό, ότι οι κρουνοί είναι άχρηστοι, ότι οι μισοί πυροσβέστες από άλλες περιοχές δεν έχουν ιδέα πώς είναι η περιοχή και μάχονται στα τυφλά, ότι οι συντονιστές στο έδαφος είναι ασυντόνιστοι, ότι  δήμος δεν έχει τα απαραίτητα βυτία με νερό.

Εν κατακλείδι, το υπερσύγχρονο κέντρο συντονισμού μπορεί να δίνει εντολές, αλλά κάποιος από κάτω πρέπει να υπάρχει και να μπορεί να τις εφαρμόσει. Ο υπουργός επαίρεται για το ηλεκτρονικό κέντρο γιατί δεν τον βούτηξε κανείς να τον πάει πετώντας στον Κότρωνα και στο Σκούταρι να δει με τα ματάκια του την πραγματικότητα, αντί να ζει στην αγαπημένη φανταστική πραγματικότητα του ΣΥΡΙΖΑ σε όλα τα θέματα.

Ο πρωθυπουργός θυμήθηκε να επιθεωρήσει τους ήρωες της ιπτάμενης δασοπυρόσβεσης με τον υπουργό Προστασίας με καθυστέρηση ενός χρόνου! Έφτασε στα Μέγαρα εκ των υστέρων όπως πάντα, για να προβληθεί στα κανάλια και να επικροτήσει μια ακόμα αθλιότητα του υπουργού του:

Να κατηγορεί τους αξιωματικούς πυροσβέστες, που ξεβράκωσαν προχτές την κυβερνητική ολιγωρία, ότι ήταν απόντες όταν οι συνάδερφοί τους έσβηναν τις φωτιές! Ποιος; Αυτός που υπέγραφε μεταθέσεις στο γραφειάκι του την ώρα που οι σημερινοί συνδικαλιστές πυροσβέστες έβγαιναν μισοζώντανοι από πυρκαγιές και έσωζαν ανθρώπους και δάση!

Οι κατηγορίες των κατοίκων για την απουσία των απαραίτητων μέσων από τις δημοτικές Αρχές, που «πιάστηκαν στον ύπνο» είναι εξ ίσου σοβαρές. Επειδή η Πυροσβεστική δεν μπορεί να κάνει τίποτε χωρίς τη βοήθεια των βυτίων και των παροχών νερού των δήμων, των τρακτέρ, αλλά και χωρίς τη συνεργασία των ντόπιων εθελοντών που ξέρουν τις περιοχές σπιθαμή προς σπιθαμή.

Κι αυτή η ολιγωρία, αν υπήρξε, ήταν καταστροφική σε συνδυασμό με την κυβερνητική προχειρότητα και τον ερασιτεχνισμό.

Το Νυμφιό, το Φλομοχώρι το πολύπυργο και ο Αγιος Νικόλαος ίσα που γλίτωσαν από τις φλόγες που ούτε τις είδε ούτε τις έζησε ούτε ο υπουργός ούτε ο πρωθυπουργός. Έβγαλαν τον δεκάρικό τους από την ασφάλεια των Μεγάρων, έδωσαν το σώου τους στην τηλεόραση και πήγαν στα ασφαλή σπίτια τους. Την ώρα που πάνω από 10 χωριά της Μάνης ζουν με τη διπλή αγωνία της φωτιάς και της κυβέρνησης.

Την ίδια ώρα, μερικές χιλιάδες τουρίστες που είτε βρίσκονται εκεί είτε έχουν προγραμματίσει να πάνε στη Μάνη δεν έχουν καμιά κεντρική πλατφόρμα ενημέρωσης και επαφίενται στον ηρωισμό και το νοιάξιμο των κατοίκων και των δημοτικών αρχών, με τα μέσα της στιγμής που διαθέτουν. Κεντρικός σχεδιασμός; Μηδέν.

Ο πρωθυπουργός δήλωσε χτες ότι «είμαστε στο καλύτερο δυνατό επίπεδο αποτελεσματικότητας» για τις πυρκαγιές. Η πυρκαγιά στη Μάνη μας έδειξε ότι αν αυτό είναι το καλύτερο δυνατό επίπεδο τότε η χώρα θα υποφέρει. Γιατί δεν απειλείται μόνο από την πυρκαγιά. Αλλά και από μια κυβέρνηση της πυρκαγιάς.


Γ. Παπαδόπουλος- Τετράδης     
















 liberal.gr    

Τέλος ο Μπογδάνος από τον ΣΚΑΪ


Ο τηλεοπτικός σταθμός ΣΚΑΪ έληξε πριν λίγη ώρα την συνεργασία του με τον Κωνσταντίνο Μπογδάνο.

Όλα ξεκίνησαν χθες, μετά το τέλος της εκπομπής του, όταν ο σταθμός με ανακοίνωσή του ζητούσε συγγνώμη για τα όσα είπε ο παρουσιαστής στην εκπομπή του.

Στο σημερινό ραντεβού που είχαν φαίνεται ότι οι δυο πλευρές δεν τα βρήκανε, αφού η καθεμία είχε την δική του άποψη και έτσι οι υπεύθυνοι του σταθμού σταμάτησαν την συνεργασία μαζί του.

Πιο συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της εκπομπής του  ο δημοσιογράφος, όπου αναφερόμενος στην επίθεση κατά του Λουκά Παπαδήμου, είπε: «Είναι ένα μήνα και μία βδομάδα ο Λουκάς Παπαδήμος στο νοσοκομείο, χτυπημένος από πρώην συντρόφους του Έλληνα πρωθυπουργού κι ο Έλληνας πρωθυπουργός δεν έχει πάει να του πει ένα γεια. Δηλαδή να του πει είστε καλά; Χρειάζεστε κάτι ή τέλος πάντων ως πρωθυπουργό σε πρωθυπουργό».

Η επίσημη ανακοίνωση του καναλιού αναφέρει:
«Ο ΣΚΑΪ ανακοινώνει ότι δεν θα συνεχίσει την συνεργασία του με τον δημοσιογράφο Κωνσταντίνο Μπογδάνο για τη νέα τηλεοπτική περίοδο.
Ο ΣΚΑΪ ευχαριστεί τον Κωνσταντίνο Μπογδάνο για τη μέχρι σήμερα συνεργασία»





Ο ESM ανέβαλε την καταβολή της δόσης - «Λύστε πρώτα τις εκκρεμότητες»

 Νέα τηλεδιάσκεψη στις 7 Ιουλίου 


Έγκριση του συμπληρωματικού Μνημονίου όχι όμως και της εκταμίευσης της δόσης των 8,5 δισ. ευρώ αποφάσισε πριν από λίγο το Δ.Σ των διοικητών του ΕSM.

Μπορεί ο ESM στη σημερινή τηλεδιάσκεψη να ενέκρινε το αναθεωρημένο μνημόνιο μετά την ολοκλήρωση της δεύτερης αξιολόγησης ωστόσο στην ανακοίνωσή του εστιάζει στις εκκρεμότητες που απομένουν για να εκταμιευτεί η δόση.

Ειδικότερα, όπως τονίζεται, τη σημερινή συνεδρίαση απασχόλησαν και εκκρεμείςυποθέσεις που αφορούν στους τρεις ξένουν εμπειρογνώμονες του ΤΑΙΠΕΔ αλλά και στην υπόθεση Γεωργίου της ΕΛΣΤΑΤ.

Επιπλέον ο Ευρωπαϊκός Μηχανισμός Σταθερότητας καλεί την ελληνική κυβέρνηση να να επιλύσει τις εκκρεμότητες που υπάρχουν με το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο

Ποια είναι τα προαπαιτούμενα του ΔΝΤ;

Είναι δύο υπουργικές αποφάσεις, όχι πολιτικές αλλά με τεχνικά ζητήματα. Η μια αφορά στον εξωδικαστικό συμβιβασμό και η άλλη στους μηχανικούς (απελευθέρωση επαγγέλματος). Το θέμα των καταστημάτων τις Κυριακές έχει λυθεί και το θέμα του ΝΣΚ δεν είναι για τώρα και δεν το ζητεί το ΔΝΤ.

«Οι διοικητές ενθάρρυναν την ελληνική κυβέρνηση να επιλύσει γρήγορα τα εκκρεμή ζητήματα. Αυτό θα ανοίξει το δρόμο για την έγκριση της τρίτης δόσης της οικονομικής βοήθειας του ΕSM στην Ελλάδα ύψους 8,5 δισ. ευρώ από το ΔΣ του ΕSM» αναφέρει η χαρακτηριστική η ανακοίνωση, προσθέτοντας ότι η προγραμματισμένη για σήμερα τηλεδιάσκεψη του ΔΣ του ESM (δηλαδή των επικεφαλής οικονομολόγων των υπουργείων Οικονομικών της ευρωζώνης) θα πραγματοποιηθεί τελικά την Παρασκευή, 7 Ιουλίου.

Τσακαλώτος: Είμαι 100% σίγουρος ότι θα εκταμιευθεί την Παρασκευή

Ο υπουργός Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος πάντως, μιλώντας σε δημοσιογράφους εμφανίστηκε αισιόδοξος:

«Είμαι 100% σίγουρος ότι θα εγκριθεί την Παρασκευή η εκταμίευση της δόσης. Δεν θα σας το έλεγα αυτό εάν δεν ήμουν σίγουρος 100%»

Τζανακόπουλος: Δεν υπάρχει κανένα θέμα, είναι διαδικαστικά

Νωρίτερα, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Δημήτρης Τζανακόπουλος διαβεβαίωνε πάντως πως «δεν υπάρχει κάποια καθυστέρηση, δεν υπάρχει κανένα απολύτως θέμα».

Οπως είπε μάλιστα «πρόκειται για διαδικαστικά θέματα, υπάρχουν διαδικασίες που πρέπει να γίνουν ώστε να εκταμιευτούν τα χρήματα που έχουν συμφωνηθεί».

Ο υπουργός Επικρατείας και κυβερνητικός εκπρόσωπος Δημήτρης Τζανακόπουλος σε συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο 105,5» υποστήριξε επίσης ότι η ελληνική οικονομία φαίνεται ότι βρίσκεται σε φάση ανάκαμψης. Είπε μάλιστα πως την κυβέρνηση δεν την απασχολούν οι αριθμοί μόνο αλλά σημασία έχει πώς αυτή η ανάκαμψη θα έχει κοινωνικά αποτελέσματα.



Αρχειοθήκη ιστολογίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *