Πέμπτη 11 Ιανουαρίου 2018

"Έφυγε" σε ηλικία 81 ετών ο Τάκης Λουκανίδης .!


Φτωχότερο είναι από σήμερα το ελληνικό ποδόσφαιρο, καθώς έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 81 ετών ο Τάκης Λουκανίδης.

Ο εκλιπών υπήρξε ένας από τους κορυφαίους ποδοσφαιριστές που πέρασαν από την Ελλάδα, κάνοντας μεγάλη καριέρα με την Δόξα Δράμας και τον Παναθηναϊκό. Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο θάνατός του προήλθε από έμφραγμα.

Θεωρείται ένας από τους πληρέστερους ποδοσφαιριστές που πέρασαν ποτέ από τα ελληνικά γήπεδα. Στην καριέρα του αγωνίστηκε σε αρκετές θέσεις, πλην αυτή του τερματοφύλακα! Αγωνίστηκε στην ΑΕΚ Κομοτηνής και στη Δόξα Δράμας, ενώ το 1962 ο Αντώνης Μαντζαβελάκης τον έφερε στον Παναθηναϊκό, την φανέλα του οποίου φόρεσε για 7 χρόνια. Έως το 1969 κατάκτησε 3 πρωταθλήματα και ένα Κύπελλο με το "τριφύλλι".

Είχε 50 συμμετοχές και 13 γκολ με τη Δόξα Δράμας, ενώ σε 142 αγώνες στην Α΄Εθνική με τον Παναθηναϊκό σκόραρε 59 φορές και άλλες 12 στο Κύπελλο. Συμμετείχε σε 11 παιχνίδια στην Ευρώπη επιτυγχάνοντας 3 γκολ.

Με τον Παναθηναϊκό κέρδισε 3 πρωταθλήματα (1962, 1964, 1965) και ένα κύπελλο (1967). Έκλεισε την καριέρα του στον Άρη Θεσσαλονίκης, με τον οποίο έπαιξε σε 45 αγώνες και πέτυχε 8 γκολ, ενώ πανηγύρισε και το Κύπελλο το 1970. Τίμησε και την φανέλα της Εθνικής, όπου σε 23 αγώνες πέτυχε 3 γκολ.









  ΑΠΕ-ΜΠΕ    

Οι παπάδες ξαναπήραν το όπλο τους…


Του Γιάννη Παντελάκη

Η παράλληλη κυβέρνηση της χώρας, η Ιερά Σύνοδος, δεν θα ήταν δυνατόν ν απουσιάζει από την διαχείριση του θέματος με την FYROM. Άλλωστε το ζήτημα δεν είναι μόνο εθνικό και πολιτικό, είναι και εκκλησιαστικό, όπως δήλωσε ο παράλληλος πρωθυπουργός Ιερώνυμος. Έτσι, συνεδρίασε το διευρυμένο παράλληλο υπουργικό συμβούλιο και πήρε τις αποφάσεις του. Είναι ανυποχώρητο στη λέξη Μακεδονία.

Η εκκλησία της χώρας, δεν περιορίστηκε ποτέ στα καθήκοντά της, διεκδίκησε και είχε πάντα διευρυμένες εξουσίες παίζοντας καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της πολιτικής πορείας των πραγμάτων σε μια σειρά από ουσιαστικά ζητήματα. Η ιεραρχία, λειτουργούσε πάντα με όρους μιας παράλληλης κυβέρνησης. Η νόμιμα εκλεγμένη πολιτική εξουσία, παραχώρησε κατά καιρούς σ' ένα ισχυρό παράγοντα, μια σειρά από εξουσίες για τις οποίες δεν είχε κανένα νόμιμο δικαίωμα για να έχει παρεμβατικό ρόλο. Για λόγους που συνδέονται με μικροκομματικές επιδιώξεις, η θεσμική πολιτική εξουσία έκανε μερικά βήματα πίσω για χάρη της εξωθεσμικής. Και η τελευταία φυσικά, το εκμεταλλεύτηκε.

Κάπως έτσι, η εκκλησία όχι απλά έχει άποψη για όλα-το οποίο αποτελεί δικαίωμά της -αλλά επιδιώκει και να επιβάλει τις θέσεις της. Το καταφέρνει με κυβερνήσεις κάθε χρώματος και πολιτικής αναφοράς. Ακόμα και με τη σημερινή, ο βασικός εταίρος της οποίας κάποτε μίλαγε για διαχωρισμό εκκλησίας-κράτους μέχρι να κάνει μια ακόμα κυβίστηση και στο θέμα αυτό. Η εκκλησία, έχει να μετράει μόνο νίκες και απέναντι στη σημερινή κυβέρνηση με αποκορύφωμα την απομάκρυνση ενός υπουργού Παιδείας επειδή δεν ταυτιζόταν σε απόλυτο βαθμό με τις θέσεις της εκκλησίας για τον τρόπο με τον οποίο θα διδάσκεται το μάθημα των θρησκευτικών.

Χθες, η Ιερά Σύνοδος συνεδρίασε για το θέμα της FYROM. Γιατί θα έπρεπε η ιεραρχία να πραγματοποιήσει ειδική συνεδρίαση για ένα τέτοιο θέμα, είναι προφανώς ένα ζήτημα. Το οποίο όμως, αν περιοριζόταν εκεί δεν θα αποτελούσε ίσως μεγάλο πρόβλημα. Όμως, η εκκλησία δεν έχει τέτοιες διαθέσεις, απλά να εκφράσει την άποψή της δηλαδή «Η εκκλησία δεν μπορεί και δεν θα αδιαφορήσει μπροστά σε ένα τέτοιο θέμα, όχι τόσο ως προς την γενικότερη τοποθέτηση αλλά ως προς το όνομα οπωσδήποτε», είπε μια ημέρα πριν ο αρχιεπίσκοπος δίνοντας το στίγμα αυτού που θ' ακολουθήσει. Όπως και συνέβη. «Είμαστε ανυποχώρητοι στη λέξη "Μακεδονία"», είπαν οι ιεράρχες χθες.


Ακολούθησε επιστολή της συνόδου στον πρωθυπουργό για το θέμα, ενώ παρότι επίσημα δήλωσαν ότι δεν μετέχουν σε συλλαλητήρια, δεν είναι λίγοι οι ιεράρχες που ζήτησαν κάτι τέτοιο, με πιο χαρακτηριστική περίπτωση του Άνθιμου της Θεσσαλονίκης. Είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο, πως και σήμερα η πολιτική εξουσία δεν θα ζητήσει από την ιεραρχία να περιοριστεί στον ρόλο της. Κάτι τέτοιο, έχει πολιτικό κόστος και κανένας δεν είναι πρόθυμος να το αναλάβει.


Έτσι, χρησιμοποιώντας το μεγάλο όπλο της -την πίστη και την αδυναμία πολλών ανθρώπων απέναντι στο άγνωστο-ξεκίνησε την προσπάθειά της να επηρεάσει τις συζητήσεις για επίλυση ενός μεγάλου εθνικού ζητήματος προς συγκεκριμένη κατεύθυνση, αυτή που θέλουν. Οι ιεράρχες, δεν θα μείνουν με τα χέρια σταυρωμένα, δεν έχουν τέτοια πρόθεση παρά το μειλίχιο ύφος του αρχιεπισκόπου. Αντίθετα, οι πολιτικοί θα μείνουν με τα χέρια σταυρωμένα απέναντι στις διαθέσεις των ιεραρχών... 

































liberal.gr

Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2018

Έρχονται αλλαγές στα διπλώματα οδήγησης με το πολυνομοσχέδιο


Οι παραστάσεις και το νέο σύστημα εξετάσεων για τα διπλώματα οδήγησης αλλάζει. Σύμφωνα με το άρθρο 219 του πολυνομοσχεδίου οι εξετάσεις αλλάζουν και θα γίνονται με τη χρήση του internet και άλλων τεχνολογικών μέσων.

Τι αναφέρει το άρθρο 219

«Για τη διασφάλιση της συνέχειας της εκτέλεσης του έργου της δοκιμασίας των προσόντων και της συμπεριφοράς υποψηφίων οδηγών και οδηγών, την εξυπηρέτηση των υποψηφίων, την προάσπιση της οδικής ασφάλειας, τη διαφύλαξη των εσόδων του Κράτους, και μέχρι την ομαλή μετάβαση στο νέο καθεστώς διενέργειας εξετάσεων, το οποίο αποσκοπεί στον πλήρη, αξιόπιστο και αξιοκρατικό έλεγχο των ικανοτήτων των υποψηφίων οδηγών και οδηγών μέσω ανέπαφων μηχανισμών, ήτοι με τη χρήση διαδικτυακών και τεχνολογικών μέσων, προβλέπεται μέχρι την 30η Απριλίου 2018, οπότε θα αρχίσει η εφαρμογή του νέου συστήματος, η εξακολούθηση της διενέργειας του έργου αυτού, όπως πραγματοποιείτο μέχρι την 31.12.2017, συνακολούθως, δε, το σύστημα αμοιβής στους εξεταστές υποψηφίων οδηγών και οδηγών, και στα ελεγκτικά όργανα του εν λόγω έργου (Σ.Ε.Ε.Υ.Μ.Ε.). Με την προτεινόμενη διάταξη, από την 30η Απριλίου το έργο θα εκτελείται εντός του κανονικού ωραρίου εργασίας των δημοσίων υπηρεσιών και εντός του χρόνου που καλύπτεται από την προβλεπόμενη από την νομοθεσία υπερωριακή απασχόληση».

Εξάλλου, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Μαυραγάνης, περιγράφοντας το νέο τρόπο εξετάσεων, ανέφερε ότι θα δημιουργηθεί ένα control system, για τον έλεγχο της όλης διαδικασίας των εξετάσεων με στόχο ο εξεταστής να βρίσκεται σε απόσταση από τον εξεταζόμενο.

Παράλληλα θα ελέγχεται ηλεκτρονικά όλη η διαδικασία πριν τις εξετάσεις, δηλαδή, στα υποχρεωτικά μαθήματα που πρέπει να κάνει ο υποψήφιος για το δίπλωμα.

Σκοπός είναι να εξαλειφθεί το φαινόμενο της έκδοσης διπλωμάτων με χρηματισμό του εξεταστή.

Με την ψηφιοποίηση των σχολών οδήγησης θα υπάρχει αυστηρός έλεγχος των μαθημάτων για την πιστοποίηση των υποχρεωτικών ωρών διδασκαλίας μέσω συστήματος που θα ελέγχει την παρουσία των εκπαιδευόμενων στον χώρο διδασκαλίας.































 iefimerida.gr   

Το Facebook διαγράφει λογαριασμούς υπό την καθοδήγηση ΗΠΑ και Ισραήλ


του Glenn Greenwald για το The Intercept

Τον Σεπτέμβριο του περασμένου έτους γράψαμε ότι εκπρόσωποι του Facebook συναντήθηκαν με την ισραηλινή κυβέρνηση για να καθορίσουν ποιοι λογαριασμοί του Facebook που ανήκουν σε παλαιστίνιους πρέπει να διαγραφούν, με την αιτιολογία ότι αποτελούσαν «πρόκληση». Οι συναντήσεις αυτές ζητήθηκαν από μια από τις πιο εξτρεμίστριες και αυταρχικές Ισραηλινές αξιωματούχους, την υπουργό Δικαιοσύνης του Ισραήλ, Αγιελέτ Σάκεντ, στις οποίες είχε και ηγετική θέση. Η συναντήσεις έγιναν αφού το Ισραήλ απείλησε το Facebook ότι αν δεν συμμορφωθεί εκουσίως με τις προσταγές του Ισραήλ σχετικά με τις διαγραφές, θα προχωρήσει στη θέσπιση νόμων που θα απαιτούσαν από το Facebook να τις κάνει, για να μην δεχθεί βαριά πρόστιμα ή ακόμα και για να μην μπλοκαριστεί στη χώρα.

Τα αποτελέσματα που προβλέψαμε ότι θα έχουν οι συναντήσεις αυτές, τώρα είναι ξεκάθαρα και καλά τεκμηριωμένα. Από τότε, το Facebook έχει τη μανία να λογοκρίνει τους παλαιστίνιους ακτιβιστές που διαμαρτύρονται για την παράνομη ισραηλινή κατοχή που υπάρχει εδώ και δεκαετίες και η οποία κατευθύνεται και ορίζεται από ισραηλινούς αξιωματούχους. Πράγματι, ισραηλινοί αξιωματούχοι καυχιούνται δημόσια για το πόσο υπάκουο είναι το Facebook όταν πρόκειται για ισραηλινές διαταγές για λογοκρισία:

Λίγο μετά την είδηση που ξέσπασε νωρίτερα αυτόν το μήνα σχετικά με τη συμφωνία μεταξύ της ισραηλινής κυβέρνησης και του Facebook, η ισραηλινή υπουργός Δικαιοσύνης Αγιαλέτ Σάκεντ είπε ότι το Τελ Αβίβ είχε υποβάλει 158 αιτήματα στον κολοσσό των κοινωνικών μέσων δικτύωσης τους τελευταίους τέσσερις μήνες, ζητώντας του να αφαιρέσει περιεχόμενο που θεωρούσε «πρόκληση». Είπε ότι το Facebook είχε ικανοποιήσει το 95% των αιτημάτων.

Έχει δίκιο. Είναι δύσκολο να υπερβάλει κανείς για την υποταγή στις επιταγές του Ισραήλ: Όπως το έθεσαν οι New York Times τον Δεκέμβριο του περασμένου έτους, «οι ισραηλινές υπηρεσίας ασφάλειας παρακολουθούν το Facebook και στέλνουν τις δημοσιεύσεις που θεωρούν πρόκληση. Το Facebook έχει ανταποκριθεί με την αφαίρεση των περισσότερων από αυτές».

Αυτό που κάνει σημαντική την εν λόγω λογοκρισία είναι ότι «το 96% των παλαιστινίων δήλωσε ότι η κύρια χρήση του Facebook ήταν για να παρακολουθούν τα νέα». Αυτό σημαίνει ότι οι ισραηλινοί αξιωματούχοι έχουν σχεδόν απεριόριστο έλεγχο σε ένα βασικό φόρουμ επικοινωνίας των παλαιστινίων.

Τις εβδομάδες που ακολούθησαν μετά τις συναντήσεις Facebook-Ισραήλ, ο  Independent  ανέφερε ότι «το συλλογικό παλαιστινιακό κέντρο πληροφοριών ακτιβιστών ανέφερε ότι τουλάχιστον δέκα από τους λογαριασμούς των διαχειριστών τους για τις αραβικές και αγγλικές σελίδες του Facebook- που ακολουθούνται από περισσότερα από 2 εκατομμύρια άτομα- έχουν κλείσει προσωρινά, επτά από αυτούς για πάντα, γεγονός που λένε ότι είναι αποτέλεσμα των νέων μέτρων που θεσπίστηκαν μετά τη συνάντηση του Facebook με το Ισραήλ». Τον περασμένο Μάρτιο, το Facebook έκλεισε με σύντομες διαδικασίες τη σελίδα στο Facebook του πολιτικού κόμματος Fatah, που είχε εκατομμύρια ακολούθους «εξαιτίας μιας παλιάς φωτογραφίας που δημοσιεύτηκε κι απεικόνιζε τον πρώην ηγέτη Γιάσερ Αραφάτ που κρατούσε ένα τουφέκι».

Μια έκθεση του 2016 του Παλαιστινιακού Κέντρου για την Ανάπτυξη και την Ελευθερία του Τύπου αναφέρει λεπτομερώς πόσο εκτεταμένη ήταν η λογοκρισία του Facebook:

Σελίδες και προσωπικοί λογαριασμοί που φιλτραρίστηκαν και μπλοκαρίστηκαν: το Δίκτυο για τον Παλαιστινιακό Διάλογο (PALDF.net), το Gaza now, το Jerusalem News Network, το πρακτορείο Shihab, το Radio Bethlehem 2000, το Orient Radio Network, το Mesh Heck, το Ramallah news, ο δημοσιογράφος Χουζαΐφα Ζαμούς από το Abu Dis, ο ακτιβιστής Κιουσάμ Μπεντιέρ, ο ακτιβιστής Μοχάμεντ Γκάναμ, ο δημοσιογράφος Καμέλ Ζμπέιλ, όλοι οι διαχειριστές των σελίδων του Al Quds και του πρακτορείου Shihab, ο ακτιβιστής Αμπντέλ-Κιαντέρ αλ-Τίτι, οι νεαροί ακτιβιστές Χουσεΐν Σατζά, Ραμάχ Μουμπαράκ (ο λογαριασμός τους ενεργοποιήθηκε ξανά), Αχμέντ Αμπντέλ Αάλ (ο λογαριασμός του ενεργοποιήθηκε), ο Μοχάμαντ Ζα’Ανίν (ακόμα διαγραμμένος), ο Αμέρ Αμπί Αράφα (ακόμα διαγραμμένος), ο Αμπντουλράχμαν αλ-Καχλούτ (ακόμα διαγραμμένος).

Περιττό να πούμε ότι οι Ισραηλινοί έχουν ουσιαστικά πλήρη ελευθερία να δημοσιεύσουν ό,τι θέλουν για τους Παλαιστίνιους. Τα καλέσματα Ισραηλινών για δολοφονία Παλαιστινίων είναισυνηθισμένα στο Facebook και σε μεγάλο βαθμό οι καλούντες παραμένουν ανενόχλητοι.





Όπως ανέφερε το Al Jazeeraπέρυσι, «Η προκλητική ομιλία που δημοσιεύτηκε στην εβραϊκή γλώσσα… έχει προσελκύσει πολύ λιγότερη προσοχή από τις ισραηλινές αρχές και το Facebook». Μία μελέτη διαπίστωσε ότι «122.000 χρήστες καλούσαν άμεσα για βία με λέξεις όπως “δολοφονήστε”, “σκοτώστε” ή “κάψτε”. Οι άραβες ήταν οι νούμερο 1 αποδέκτες σχολίων μίσους». Ωστόσο, φαίνεται ότι το Facebook δεν κάνει κάποια προσπάθεια για να λογοκρίνει κάτι τέτοιο.

Αν και κάποια από τα πιο προκλητικά και ρητά καλέσματα για δολοφονία απομακρύνονται μερικές φορές, το Facebook συνεχίζει να επιτρέπει τα πιο εξτρεμιστικά καλέσματα που καλούν τον κόσμο κατά των Παλαιστινίων. Πράγματι, ο ηγέτης του Ισραήλ, Μπενιαμίν Νετανιάχου, έχει χρησιμοποιήσει αρκετές φορές τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να δημοσιεύσει πράγματα που είναι σαφώς υποκίνηση σε βία κατά των Παλαιστινίων γενικά. Σε αντίθεση με την ενεργή καταστολή των Παλαιστινίων από το Facebook, η ιδέα ότι το Facebook θα χρησιμοποιήσει τη λογοκρισία του ενάντια στον Νετανιάχου ή άλλους εξέχοντες Ισραηλινούς που ζητούν βία και υποκινούν επιθέσεις είναι αδιανόητη. Πράγματι, όπως το έθεσε συνοπτικά το Al Jazeera, «το Facebook δεν συναντήθηκε με παλαιστίνιους ηγέτες για να συζητήσουν σχετικά με το πρόβλημά τους».

Το Facebook φαίνεται τώρα παραδέχεται ξεκάθαρα ότι προτίθεται επίσης να ακολουθήσει τις διαταγές περί λογοκρισίας της κυβέρνησης των ΗΠΑ. Την περασμένη εβδομάδα, η εταιρεία διέγραψε τουςλογαριασμούς του Facebook και του Instagram του Ραμζάν Καντίροφ, του καταπιεστικού, βίαιου και αυταρχικού ηγέτη της Τσετσενικής Δημοκρατίας, ο οποίος είχε συνολικά 4 εκατομμύρια ακόλουθους σε αυτούς τους λογαριασμούς. Για να το θέσω πιο ευγενικά, ο Καντίροφ- ο οποίος έχει την πλήρη ελευθερία να κυβερνήσει την επαρχία με αντάλλαγμα την απόλυτη πίστη στη Μόσχα- είναι το αντίθετο ενός συμπαθητικού προσώπου: Έχει κατηγορηθεί με συγκεκριμένα στοιχεία για ένα μεγάλο πλήθος τρομερών παραβιάσεων των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, από τη φυλάκιση και τα βασανιστήρια ΛΟΑΤ ατόμων μέχρι την απαγωγή και τη θανάτωση των αντιφρονούντων.

Αλλά τίποτα από αυτά δεν μειώνει το πόσο ανησυχητικό και επικίνδυνο είναι το σκεπτικό του Facebook για τη διαγραφή των λογαριασμών του. Ένας εκπρόσωπος του Facebook δήλωσε στους New York Times ότι η εταιρεία διέγραψε αυτούς τους λογαριασμούς όχι επειδή ο Καντίροφ είναι μαζικός δολοφόνος και τύραννος, αλλά ότι «οι λογαριασμοί του κ. Καντίροφ απενεργοποιήθηκαν επειδή είχε μόλις προστεθεί σε κατάλογο κυρώσεων των ΗΠΑ και ότι η εταιρεία ήταν νομικά υποχρεωμένη να λάβει δράση».

Όπως σημειώνουν οι Times, αυτή η λογική φαίνεται αμφίβολη ή τουλάχιστον ασυνεπώς εφαρμοσμένη: Άλλοι που βρίσκονται στον ίδιο κατάλογο κυρώσεων, όπως ο πρόεδρος της Βενεζουέλας, Νίκολας Μανδούρο, παραμένουν ενεργοί τόσο στο Facebook όσο και στο Instagram. Αλλά σκεφτείτε τους απίστευτα απειλητικούς υπαινιγμούς των ισχυρισμών του Facebook.

Το νόημα είναι προφανές: ότι η αμερικανική κυβέρνηση – δηλαδή αυτήν τη στιγμή η κυβέρνηση του Τραμπ – έχει τη μονομερή και ανεξέλεγκτη εξουσία να εξαναγκάσει τη διαγραφή από το Facebook και το Instagram όσων αυτή θέλει, με την απλή συμπερίληψή τους σε έναν κατάλογο κυρώσεων. Υπάρχει κανείς που πιστεύει ότι αυτό είναι ένα καλό αποτέλεσμα; Εμπιστεύεται κανείς την κυβέρνηση του Τραμπ- ή οποιαδήποτε άλλη κυβέρνηση- για να είναι αυτή που θα αναγκάσει τις πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να διαγράψουν και να εμποδίσουν οποιονδήποτε θέλει αυτή να φιμώσει; Όπως δήλωσε η Τζένιφερ Γκράνικ της Αμερικάνικης Ένωσης για τις Πολιτικές (ACLU) στους Times:

Δεν είναι ένας νόμος που φαίνεται να είναι γραμμένος ή σχεδιασμένος για να αντιμετωπίσει τις ιδιαίτερες καταστάσεις όπου είναι νόμιμη ή σκόπιμη η καταστολή της ελευθερίας του λόγου. … Αυτός ο νόμος για τις κυρώσεις χρησιμοποιείται για την καταστολή της ελευθερίας του λόγου χωρίς να υπολογίζει τις αξίες της ελεύθερης έκφρασης και των ιδιαίτερων κινδύνων της παρεμπόδισης του λόγου, σε σύγκριση με το μπλοκάρισμα του εμπορίου ή των επενδύσεων, όπως είναι σχεδιασμένες να κάνουν αυτές οι κυρώσεις. Αυτό είναι πραγματικά προβληματικό.

Μήπως η πολιτική του Facebook να μπλοκάρει τους ανθρώπους στην πλατφόρμα του επειδή τους έχουν επιβληθεί κυρώσεις ισχύει για όλες τις κυβερνήσεις; Προφανώς όχι. Είναι αυτονόητο ότι αν, για παράδειγμα, το Ιράν αποφάσιζε να επιβάλει κυρώσεις στον Τσακ Σάμερ επειδή υποστήριξε την πολιτική του Τραμπ σχετικά με την αναγνώριση της Ιερουσαλήμ ως ισραηλινή πρωτεύουσα, το Facebook δεν θα διέγραφε ποτέ τους λογαριασμούς του ηγέτη του Δημοκρατικού Κόμματος που έχει τη μειοψηφία στη Γερουσία- όπως ακριβώς δεν θα διαγράψει ποτέ το Facebook τους λογαριασμούς ισραηλινών αξιωματούχων που υποκινούν τη βία κατά των παλαιστινίων ή αυτών που τους έχουν επιβληθεί κυρώσεις από Παλαιστινίους αξιωματούχους. Μόλις τον περασμένο μήνα, η Ρωσία ανακοίνωσε ότι επιβάλει κυρώσεις εναντίον διαφόρων καναδών αξιωματούχωνκαι ανώτερων στελεχών ως αντίποινα, αλλά είναι περιττό να πούμε ότι το Facebook δεν έλαβε μέτρα για να τα λογοκρίνει ή να μπλοκάρει τους λογαριασμούς τους.

Ομοίως, θα τολμούσε ποτέ το Facebook να λογοκρίνει αμερικανούς πολιτικούς ή δημοσιογράφους που χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να  καλέσουν για βία κατά των εχθρών της Αμερικής; Το ερώτημα είναι ρητορικό.



Όπως ισχύει πάντα για τη λογοκρισία, υπάρχει μία και μόνο μία αρχή που τα κατευθύνει όλα: η δύναμη. Το Facebook θα υποταχθεί και θα υπακούσει στις απαιτήσεις για λογοκρισία από κυβερνήσεις και αξιωματούχους που πραγματικά μπορούν να το εξουσιάζουν, αγνοώντας όσους δεν μπορούν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι δηλωμένοι εχθροί των ΗΠΑ και των ισραηλινών κυβερνήσεων είναι ευάλωτοι στα μέτρα λογοκρισίας από το Facebook, ενώ οι αξιωματούχοι των ΗΠΑ και του Ισραήλ (και οι πιο τυραννικοί και καταπιεστικοί σύμμαχοί τους) δεν είναι:





Όλα αυτά αποδεικνύουν ότι οι ίδιοι σοβαροί κίνδυνοι της κρατικής λογοκρισίας βρίσκονται τουλάχιστον τόσο όσοκαι στους ισχυρισμούς των γιγάντων της Silicon Valley για την πιο ενεργή λογοκρισία στον «κακό λόγο». Οι εκκλήσεις για κρατική λογοκρισία μπορεί συχνά να είναι καλοπροαίρετες- η επιθυμία προστασίας των περιθωριοποιημένων ομάδων από την καταστροφική «ρητορική μίσους»- αλλά, προφανώς, πολύ πιο συχνά χρησιμοποιούνται ενάντια σε περιθωριοποιημένες ομάδες: για να τις λογοκρίνουν αντί να τις προστατεύουν. Χρειάζεται απλώς να δούμε το πώς χρησιμοποιούνται οι νόμοι για την ρητορική μίσους στην Ευρώπη ή στις πανεπιστημιουπόλεις των ΗΠΑ για να διαπιστώσουμε ότι τα θύματα της λογοκρισίας είναι συχνά οι επικριτές των ευρωπαϊκών πολέμων ή ακτιβιστές κατά της ισραηλινής κατοχής ή υποστηρικτές τωνδικαιωμάτων των μειονοτήτων.





Μπορεί κανείς να δημιουργήσει έναν φανταστικό κόσμο στο μυαλό του, αν το επιθυμεί, στον οποίο τα στελέχη της Silicon Valley χρησιμοποιούν τη δύναμή τους για να προστατεύσουν τους περιθωριοποιημένους λαούς σε όλο τον κόσμο, λογοκρίνοντας εκείνους που θέλουν να τους βλάψουν. Αλλά στον πραγματικό κόσμο, αυτό δεν είναι παρά ένα όνειρο θερινής νυκτός. Όπως ακριβώς οι κυβερνήσεις, έτσι και αυτές οι εταιρείες θα χρησιμοποιήσουν τη λογοκρισία τους για να εξυπηρετήσουν, όχι να υπονομεύσουν, τα πιο ισχυρά τμήματα του κόσμου.



Ακριβώς όπως θα μπορούσε κάποιος να επιδοκιμάσει τη λογοκρισία εναντίον κάποιου που αντιπαθεί χωρίς να σκεφτεί τις μακροπρόθεσμες συνέπειες επικυρώνοντας τέτοιες αξίες, μπορεί επίσης να επιδοκιμάσει την εξαφάνιση από το Facebook και το Instagram ενός τσετσενικού τέρατος. Αλλά το Facebook σας λέει ρητά ότι ο λόγος που ενεργεί έτσι είναι γιατί υπακούει στα διατάγματα της κυβέρνησης των ΗΠΑ σχετικά με το ποιος πρέπει να αποφεύγεται.

Είναι δύσκολο να πιστέψουμε ότι η ιδανική άποψη κάποιου για το Διαδίκτυο συνεπάγεται την ανάθεση της εξουσίας στην κυβέρνηση των ΗΠΑ, την ισραηλινή κυβέρνηση και άλλες παγκόσμιες δυνάμεις για να αποφασίσουν αυτές το ποιος μπορεί να ακουστεί σε αυτό και ποιος πρέπει να κατασταλεί. Όμως αυτό ακριβώς συμβαίνει όλο και περισσότερο, στο πλαίσιο της παράκλησής μας προς τις εταιρείες διαδικτύου για να μας προστατεύσουν.























Thepressproject        

Κάνει πίσω η κυβέρνηση για τη διαμεσολάβηση μετά τις αντιδράσεις των δικηγόρων


Σε αλλαγές στο σχέδιο νόμου για τη διαμεσολάβηση, το οποίο αποτελεί κομμάτι του πολυνομοσχεδίου, προχωρά το υπουργείο Δικαιοσύνης, μετά τη συνάντηση που είχε ο Σταύρος Κοντονής με αντιπροσωπεία της ολομέλειας των δικηγορικών συλλόγων της χώρας.

Οι δικηγόροι είχαν προ ημερών εκφράσει τις αντιρρήσεις τους επί του σχεδίου νόμου, ζητώντας μάλιστα την απόσυρσή του, ενώ στο ίδιο πνεύμα κινείται και η Ένωση Δικαστών και Εισαγγελεων, η οποία χθες ανακοίνωσε ότι δεν θα γίνει καμία συνεδρίαση, ποινική ή αστική, την ημέρα ψήφισης του νομοσχεδίου σε ένδειξη διαμαρτυρίας.

Μετά τη χθεσινή συνάντηση με τους δικηγόρους πάντως, ακολούθησαν αλλαγές σε σχέση με τη μείωση του κόστους της διαδικασίας, ενώ έγιναν και νομοτεχνικές βελτιώσεις, που αφορούν:

Τη μείωση αμοιβής του διαμεσολαβητή από τα 250 στα 170 ευρώ.
Τον ορισμό τόπου δικαστηρίου κατάθεσης πρακτικού διαμεσολάβησης του αρμόδιου της διαφοράς κατά ΚΠολΔ.

Την επιλογή του τόπου διαμεσολάβησης από την ΚΕΔ όταν δεν υπάρχει συμφωνία ως προς το πρόσωπο του διαμεσολαβητή από τα μέρη.
Την εξαίρεση της κύριας παρέμβασης από την υποχρεωτικότητα.
Τη ρητή καταγραφή των τρόπων κλήτευσης σε διαμεσολάβηση.

Την εξαίρεση από την υποχρεωτικότητα διαφορών όταν το ένα μέρος είναι το Δημόσιο, ΝΠΔΔ ή ΟΤΑ.

Την εξαίρεση υποχρεωτικότητας για όσους πολίτες πληρούν τα κριτήρια υπαγωγής στη νομική αρωγή / legal aid.

Τη δυνατότητα ίδρυσης εταιρειών διαμεσολαβητών αποκλειστικά και μόνο ως προσωπικές.

Την ένταξη στον κανόνα υποχρεωτικότητας και των απαιτήσεων δανειστών που είναι εξοπλισμένες με εμπράγματη ασφάλεια ή ειδικό προνόμιο.
Τη μεταφορά εσόδων από ποινές στο ΤΑΧΔΙΚ και όχι γενικά στο Δημόσιο.
Σε πρότερο στάδιο, από πλευράς υπουργείου Δικαιοσύνης είχε ήδη αφαιρεθεί η πρόβλεψη υποχρεωτικότητας στις εργατικές διαφορές και είχε μειωθεί κατά πολύ το ύψος της προβλεπόμενης χρηματικής ποινής για την περίπτωση μη προσέλευσης στη διαδικασία της διαμεσολάβησης.






































iefimerida.gr        

Πώς παραγράφηκαν η «λίστα Λανγκάρντ» και δύο ακόμη «λίστες» μεγαλοκαταθετών της Ελβετίας και του εσωτερικού..!


Ταφόπλακα στις όποιες ελπίδες του Δημοσίου να εισπράξει σημαντικού ύψους έσοδα από μεγάλες υποθέσεις φοροδιαφυγής πλουσίων χάρη στις 2 αποφάσεις που εξέδωσε το 2017 το Συμβούλιο της Επικρατείας για την παραγραφή των φορολογικών υποθέσεων, σε 3 γνωμοδοτήσεις του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και στις ενέργειες της Α.Α.Δ.Ε. που έσπευσε άρον άρον, με αποφάσεις και εγκυκλίους της, να κάνει δεκτές στο σύνολό τους όλες αυτές τις αποφάσεις και τις γνωμοδοτήσεις.


Χιλιάδες υποθέσεις φορολογίας εισοδήματος των ετών 2006-2011 που αφορούν οικονομικά ισχυρούς φορολογούμενους, περιλαμβάνονται στις γνωστές λίστες υπόπτων για φοροδιαφυγή μεγάλης έκτασης και εκκρεμούν ακόμη για έλεγχο στα Ελεγκτικά Κέντρα και τις Δ.Ο.Υ. θεωρούνται πλέον οριστικά παραγεγραμμένες και το Δημόσιο δεν έχει πια κανένα δικαίωμα να τις ελέγξει. Χιλιάδες άλλες τέτοιες υποθέσεις της περιόδου 2006-2011 στις οποίες οι έλεγχοι ολοκληρώθηκαν αναμένεται να χαθούν οριστικά για το Δημόσιο!

Συνολικά, το ύψος των ήδη βεβαιωθέντων φόρων και προστίμων που αναμένεται να διαγραφούν εκτιμάται ότι υπερβαίνει το 1 δισ. ευρώ, ενώ σε περισσότερα από 2 δισ. ευρώ εκτιμώνται τα έσοδα που δεν πρόκειται ποτέ να βεβαιωθούν στο μέλλον και χάνονται οριστικά εξαιτίας της ματαίωσης χιλιάδων άλλων φορολογικών ελέγχων.

Ταυτόχρονα, οι εμπλεκόμενοι σε πολλές από τις παραπάνω υποθέσεις, εφόσον έχουν διαπράξει ποινικά κολάσιμα αδικήματα φοροδιαφυγής γλιτώνουν οριστικά από το ενδεχόμενο να υποστούν ποινικές κυρώσεις για τα αδικήματα αυτά δεδομένου ότι η παραγραφή των υποθέσεών τους δεν επιτρέπει καν στις αρμόδιες φορολογικές αρχές να υποβάλουν μηνυτήριες αναφορές προκειμένου να ξεκινήσουν οι εναντίον τους ποινικές διώξεις.

Στις εξελίξεις αυτές οδήγησαν οι εκδοθείσες κατά τη διάρκεια του 2017 αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας για την παραγραφή των φορολογικών υποθέσεων καθώς και τρεις γνωμοδοτήσεις του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους (βασιζόμενες στις αποφάσεις του Σ.τ.Ε.), οι οποίες εκδόθηκαν εν ριπή οφθαλμού στο τέλος Νοεμβρίου του 2017 και έγιναν άμεσα δεκτές από τον Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.) Γ. Πιτσιλή.

Συγκεκριμένα:

1) Με την υπ' αριθμόν 265/2017 γνωμοδότηση του Ν.Σ.Κ., η οποία έγινε δεκτή από την Α.Α.Δ.Ε. και κοινοποιήθηκε σε όλες τις φοροελεγκτικές υπηρεσίες με την υπ’αριθμόν ΠΟΛ. 1191/1-12-2017 εγκύκλιο της Α.Α.Δ.Ε., περιορίστηκε σημαντικά το δικαίωμα των φορολογικών αρχών να τεκμηριώσουν, μετά την πάροδο της πενταετούς περιόδου παραγραφής φορολογικών υποθέσεων, ανακρίβεια των υποβληθεισών φορολογικών δηλώσεων, ώστε - βάσει της περίπτωσης β' της παραγράφου 2 του άρθρου 68 του παλαιού Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος - να επιτύχουν παράταση της περιόδου παραγραφής από τα 5 στα 10 έτη και να προλάβουν να ελέγξουν όσο το δυνατόν περισσότερες εκκρεμείς υποθέσεις φορολογίας εισοδήματος των ετών της περιόδου 2006-2011.

2) Με την υπ' αριθμόν 268/2017 γνωμοδότηση του ΝΣΚ - η οποία βασίζεται στην υπ’ αριθμόν 1738/2017 απόφαση του ΣτΕ περί αντισυνταγματικότητας των παρατάσεων των περιόδων παραγραφής του δικαιώματος του Δημοσίου για επιβολή φόρων, έγινε δεκτή από την Α.Α.Δ.Ε. και κοινοποιήθηκε στις αρμόδιες υπηρεσίες με την υπ’ αριθμόν ΠΟΛ. 1192/1-12-2017 εγκύκλιο της Α.Α.Δ.Ε. - «μπλοκαρίστηκε» η δυνατότητα των φορολογικών αρχών να ελέγξουν υποθέσεις φορολογίας εισοδήματος που αφορούν στα έτη από το 2008 μέχρι και το 2011, κάνοντας χρήση της διάταξης της παραγράφου 3 του άρθρου 36 του Κώδικα Φορολογικών Διαδικασιών (ν. 4174/2013) περί 20ετούς περιόδου παραγραφής σε περιπτώσεις διαπίστωσης φοροδιαφυγής και της μεταβατικής διάταξης της παραγράφου 11 του άρθρου 72 του ΚΦΔ περί εφαρμογής της 20ετούς περιόδου παραγραφής ακόμη και για τις φορολογικές υποθέσεις προ του 2014 που δεν είχαν παραγραφεί την 1-1-2014. Με την γνωμοδότηση αυτή του Ν.Σ.Κ. «διευκρινίστηκε», ουσιαστικά, ότι η 20ετής περίοδος παραγραφής δεν μπορεί να ανατρέξει σε χρήσεις προ του 2012, αλλά μπορεί να εφαρμοστεί μόνο για τις χρήσεις από το 2012 και μετά. Έτσι, μόνο σε περίπτωση κατά την οποία από τον έλεγχο της χρήσης του 2012 ή μεταγενέστερων χρήσεων διαπιστωθεί φοροδιαφυγή, η προθεσμία που έχει το Δημόσιο να κοινοποιήσει πράξη οριστικού προσδιορισμού του φόρου παρατείνεται από 5ετία σε 20ετία. Όμως για χρήσεις προ του 2012 δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα για το Δημόσιο.

Με βάση τις αποφάσεις του Σ.τ.Ε. και τις δύο παραπάνω γνωμοδοτήσεις του Ν.Σ.Κ., οι οποίες εκδόθηκαν πολύ γρήγορα και έγιναν άρον άρον δεκτές από τον Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε., παραγράφηκαν όλες οι μη ακόμη ελεγχθείσες καθώς και οι μη ακόμη οριστικά κριθείσες σε επίπεδο Δ.Ε.Δ. ή δικαστηρίων υποθέσεις φορολογίας εισοδήματος των ετών προ του 2012. Ανάμεσα σ’ αυτές παραγράφηκαν και υποθέσεις μεγάλης φοροδιαφυγής των ετών προ του 2012 οι οποίες περιλαμβάνονται:

- στη λίστα των "65 CD" με τους 1,3 εκατομμύρια Έλληνες μεγαλοκαταθέτες της περιόδου 2000-2012,

- στη "λίστα Λανγκάρντ" και

- στη λίστα των "εμβασμάτων εξωτερικού".

Οι εκκρεμείς φορολογικοί έλεγχοι στις παραπάνω υποθέσεις «πάγωσαν», ενώ όσοι έλεγχοι δεν έχουν ξεκινήσει δεν μπορούν πλέον να διενεργηθούν. Επίσης όσοι έλεγχοι έχουν ήδη ολοκληρωθεί αναμένεται να καταπέσουν είτε στη Δ.Ε.Δ. είτε στα διοικητικά δικαστήρια, όπου έχουν προσφύγει ή πρόκειται να προσφύγουν οι φορολογούμενοι, καθώς:

- τις χρονικές περιόδους στις οποίες ξεκίνησαν και ολοκληρώθηκαν οι ελεγκτικές διαδικασίες θεωρείται πλέον ότι το δικαίωμα του Δημοσίου να επιβάλει φόρους και πρόστιμα είχε ήδη παραγραφεί (!) ή

- τα στοιχεία τα οποία επικαλέστηκαν οι φορολογούμενοι για να δικαιολογήσουν αδήλωτα εισοδήματα μη παραγεγραμμένων ετών αφορούν έτη προηγούμενα τα οποία την περίοδο διενέργειας των ελέγχων θεωρούνται πλέον ότι, βάσει των αποφάσεων του Σ.τ.Ε., είχαν ήδη παραγραφεί, σύμφωνα με οδηγίες που έδωσε η Α.Α.Δ.Ε. με μία ακόμη εγκύκλιο, την ΠΟΛ. 1175/16-11-2017!

Ως εκ τούτου, ακόμη και σε υποθέσεις όπου οι έλεγχοι ολοκληρώθηκαν, όποια ποσά προστίμων και φόρων έχουν ήδη επιβληθεί αναμένεται να διαγραφούν κι αν έχουν πληρωθεί στο Δημόσιο θα πρέπει να επιστραφούν στους ελεγχθέντες φορολογούμενους!

Σημειώνεται ότι, από τους ήδη διενεργηθέντες ελέγχους στις παραπάνω λίστες τα βεβαιωθέντα έσοδα υπερβαίνουν το 1 δισ. ευρώ, ενώ αυτά που θα μπορούσαν να βεβαιωθούν από μελλοντικούς ελέγχους, οι οποίοι πλέον δεν πρόκειται να γίνουν ποτέ, εκτιμώνται σε περισσότερα από 2 δισ. ευρώ.

3) Με την υπ' αριθμόν 254/2017 γνωμοδότηση του ΝΣΚ που αποδέχτηκε επίσης άμεσα η Α.Α.Δ.Ε και κοινοποίησε στις αρμόδιες υπηρεσίες με την υπ’ αριθμόν ΠΟΛ. 1190/1-12-2017 εγκύκλιο, έγινε δεκτό ότι για όσες εκκρεμούσες για έλεγχο υποθέσεις φορολογίας εισοδήματος θεωρούνται πλέον παραγεγραμμένες με βάση τις αποφάσεις του Σ.τ.Ε. δεν είναι δυνατή η έκδοση οριστικής πράξης διορθωτικού προσδιορισμού του φόρου οπότε αυτομάτως δεν είναι δυνατή ούτε η υποβολή μηνυτήριας αναφοράς από τα αρμόδια φορολογικά όργανα και οι εμπλεκόμενοι δεν μπορούν να διωχθούν ποινικά.


Ουσιαστικά με τη γνωμοδότηση αυτή, όσα ποινικού χαρακτήρα αδικήματα φοροδιαφυγής συνδέονται με τις θεωρούμενες ως παραγεγραμμένες υποθέσεις των ετών 2006-2011 δεν θα καταστεί δυνατό να διερευνηθούν ποτέ πλέον από τις αρμόδιες δικαστικές αρχές και οι υπεύθυνοι θα παραμείνουν ατιμώρητοι. Στις περιπτώσεις αυτές συμπεριλαμβάνονται και χιλιάδες εκκρεμείς υποθέσεις παράνομης προσαύξησης περιουσίας προερχόμενες από τις λίστες μεγαλοκαταθετών των "65 CD" και τις λίστες "Λανγκάρντ" και "εμβασμάτων εξωτερικού", οι οποίες λόγω των αποφάσεων του Σ.τ.Ε. είναι αδύνατον πλέον να ελεγχθούν διότι αφορούν σε έτη προ του 2012 και θεωρούνται παραγεγραμμένες!     
































Γιώργος Παλαιτσάκης



dikaiologitika.gr









Εγκ-λήμματα


Του Δημήτρη Νανούρη

Πήρε πάσα ο θρυλικός ΘΑλέξης από τη συμβία του Μπέτι Μπαζιάνα, ήτις ξεκαθάρισε στην τετρασέλιδη συνέντευξη που παραχώρησε στην «Εφ.Συν.» ότι ο ΣΥΡΙΖΑ κατέκτησε μεν την κυβέρνηση, αλλά όχι την εξουσία, και ξεσπάθωσε χθες ενώπιον του υπουργικού συμβουλίου: «Εγώ είμαι αποφασισμένος αυτή η προσπάθεια να μη μείνει στη μέση. Θα κάνω και θα κάνουμε όλοι μας ό,τι πρέπει για να μη μείνει στη μέση».

Ακάθεκτος εξακολούθησε τρίζοντας τα δόντια στους υπαίτιους για το μαύρο χάλι μας. Στα ευήκοα ώτα των σφουγγοκωλάριων συνεργατών του η επίδειξη πυγμής του αρχηγού ακούστηκε σαν αναστάσιμος ύμνος, παρότι δεν παρήλθε ικανός αριθμός ημερών από τα Χριστούγεννα: «Εχουμε ευθύνη μπροστά στον ελληνικό λαό να σχεδιάσουμε συγκεκριμένες πολιτικές πρωτοβουλίες έτσι ώστε να αποδίδουμε καθημερινά δικαιοσύνη», είπε με απαράμιλλο σθένος ο πρωθυπουργός.

Ράπισε κατόπιν τις αόρατες δυνάμεις που εξουσιάζουν τα υπουργεία, κινώντας από το παρασκήνιο τα νήματα των ελεγκτικών μηχανισμών: «Να μην επιτρέπουμε για παράδειγμα (η πρόταση συνοδεύτηκε με ανεπαίσθητα σαρδάμ εξεπιτούτου για να δοθεί ο απαιτούμενος στόμφος) να γίνονται στόχος του κράτους ή των τραπεζών οι φτωχοδιάβολοι της μισθωτής εργασίας ή της μικρής επιχειρηματικότητας, ενώ την ίδια στιγμή μεγαλοεπιχειρηματίες που χρεοκόπησαν τις επιχειρήσεις τους και έβγαλαν τα χρήματά τους αφορολόγητα στο εξωτερικό ή και πολιτικοί που διασπάθισαν δημόσιο χρήμα να συνεχίζουν ανενόχλητοι να απολαμβάνουν τους καρπούς των παρανομιών τους στην πλάτη του ελληνικού λαού».

Ιδρωσε προς στιγμήν το απαθές έως τότε ακροατήριο, η καρδιά του όμως επανήλθε παραχρήμα στη θέση της, καθώς αντελήφθη πως ο ιδιοφυής αρχηγός δεν αποδίδει στο ίδιο ουδεμία ευθύνη και ότι αντιθέτως το καλεί να υπερβάλει εαυτόν προκειμένου να απομακρυνθεί από το στόχαστρο του κράτους, το οποίο εν παρόδω διοικείται από αλλότρια, σκοτεινά και ειδεχθή συμφέροντα, αλλά και των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων το αναξιοπαθές πόπολο που απαρτίζεται από φτωχοδιαβόλους.

Ευέλικτη, τζαναμπέτισσα και μαρτυριάρα η γλώττα, ιδίως όταν είναι λανθάνουσα. Αντιγράφω από το επίτομο λεξικό της Ακαδημίας Αθηνών: «φτωχοδιάβολος ουσ. (αρσ.) [συνηθέστ. στον πληθ.] (προφ.) περιθωριακός των μεγαλουπόλεων, μικροαπατεώνας που ζει στην εξαθλίωση και προσπαθεί να επιβιώσει κινούμενος στα όρια της παρανομίας Πβ. παρίας Βλ. λούμπεν». Παραβάλλω, λοιπόν, το λήμμα «παρίας»= απόκληρος, περιθωριοποιημένος. Βλέπω ακολούθως το «λούμπεν»= υποβαθμισμένος, περιθωριοποιημένος.


Στακάτες κουβέντες μετέρχεται ο θαρρετός ΘΑλέξης. Διακρίνεται άλλωστε για τη γλωσσομάθειά του. Πόσο καθαρότερα μπορεί να εξηγήσει ότι επί των ημερών του εθνοσωτήριου γκοβέρνου του μισθωτοί και μικροεπιχειρηματίες κατάντησαν απόκληροι, περιθωριακοί, υποβαθμισμένοι, οίτινες διάγουν τον βίο τους απολύτως εξαθλιωμένοι, έχοντας περιέλθει στην κατάσταση του λούμπεν, ένα βήμα προτού μετατραπούν σε κλοσάρ; Η πολιτική ευθύτητα συγκαταλέγεται στα ξεχωριστά χαρίσματα του εξ Αρτης ορμώμενου ανδρός και η Ιστορία δεν θα παραλείψει να τον κατατάξει στα σχετικά κατάστιχα.   

































efsyn.gr

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *