Κυριακή 21 Μαρτίου 2021

Αντιδρούν οι φαρμακοποιοί για την εξαγγελία των δωρεάν rapid test για κορονοϊό

 


Καμία συνεννόηση με τους φαρμακοποιούς δεν προηγήθηκε των κυβερνητικών ανακοινώσεων για τα δωρεάν rapid test, αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Αττικής

 

Ανακοινώσεις σχετικά με την ανακοίνωση της Παρασκευής από τον ΆκηΣκέρτσο για ένα δωρεάν rapid test κορονοϊού την εβδομάδα ανά πολίτη εξέδωσαν τόσο ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος, όσο και ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Αττικής.

 

Στην ανακοίνωση του, ο ΠΦΣ αναφέρει ότι η εξαγγελία θα συζητηθεί στο ΔΣ του Συλλόγου, αφού προηγηθεί συνάντηση με την ηγεσία του υπουργείου Υγείας, προκειμένου "να εξετασθούν και και να επιλυθούν τα ζητήματα που προκύπτουν από τον τρόπο και την διαδικασία διάθεσής" των τεστ.

 

Η ανακοίνωση του Πανελληνίου Φαρμακευτικού Συλλόγου

"Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΠΦΣ προσφάτως εξέτασε τη δυνατότητα διάθεσης και  διενέργειας των rapid test ανίχνευσης αντιγόνου COVID-19 μέσα από τα φαρμακεία μας κατά τα πρότυπα άλλων χωρών που έχουν ήδη εφαρμόσει τη διαδικασία όπως Γαλλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Βέλγιο, Τσεχία, Αυστρία και τελευταία και η Κύπρος και αποφάσισε να καταθέσει ολοκληρωμένη πρόταση στον Υπουργό Υγείας.

Οι χθεσινές δηλώσεις της κυβέρνησης αφορούν τη δωρεάν διάθεση, μέσω των φαρμακείων, rapid test που θα γίνονται από τους ίδιους τους πολίτες.

 

Η επιλογή από την κυβέρνηση, βάσει της τρέχουσας συγκυρίας, της δυνατότητας μαζικής διάθεσης test ανίχνευσης αντιγόνου COVID-19 για τον πληθυσμό μέσω των φαρμακείων, θα συζητηθεί στο Διοικητικό Συμβούλιο του ΠΦΣ αφού προηγηθεί συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υγείας για να εξετασθούν και να επιλυθούν τα ζητήματα που προκύπτουν από τον τρόπο και τη διαδικασία διάθεσής τους".

 

ΦΣΑ: Επικοινωνιακού Τύπου εξαγγελίες

Από την πλευρά του, με μία πιο σκληρή ανακοίνωση, ο  Φαρμακευτικός Σύλλογος Αττικής κάνει λόγο για "εξαιρετικής προχειρότητας μέτρα" για τα οποία δεν προηγήθηκε καμία συνεννόηση με εκπροσώπους των φαρμακοποιών.

 

Όπως αναφέρεται, δημιουργούνται πολλά ερωτήματα σχετικά με την διαδικασία προμήθειας και χορήγησης των τεστ μέσω των φαρμακείων αλλά και για την γνωστοποίηση των αποτελεσμάτων τους στο κράτος, και τονίζεται ότι οι φαρμακοποιοί της Αττική είναι εξαιρετικά επιφυλακτικοί, κάνοντας λόγο για "επικοινωνιακού τύπου εξαγγελίες".

 

"Εξαιρετικής προχειρότητας είναι τα μέτρα που εξήγγειλε χθες η κυβέρνηση χωρίς να έχει προηγηθεί καμιά συνεννόηση με τους εκπροσώπους των φαρμακοποιών.

 

Δημιουργούνται πάρα πολλά ερωτήματα σε σχέση με όλες αυτές τις εξαγγελίες, όπως το πως θα γίνει η διαδικασία προμήθειας και χορήγησης μέσω των φαρμακείων των rapid τεστ. Από που θα τα προμηθεύονται τα φαρμακεία; μέσω φαρμακαποθηκών; μέσω του ΙΦΕΤ; Θα συνταγογραφούνται από γιατρούς; Θα αποζημιώνονται από τον ΕΟΠΥΥ; Θα δίνονται με επίδειξη αστυνομικής ταυτότητας; Θα χορηγούνται με επίκληση ΑΜΚΑ;

 

Ένα χρόνο μετά την έναρξη της πανδημίας και με την κατάσταση των νοσοκομείων να βρίσκεται στο κόκκινο, θα περίμενε κανείς ότι τέτοια μέτρα όπως η ίδια διενέργεια δωρεάν μαζικών τεστ, που ως μέτρο καταρχάς είναι σωστό, θα έπρεπε να γίνεται με μια στοιχειώδη πρόβλεψη και οργάνωση και όχι να εξαγγέλλονται ως πυροτεχνήματα.

 

Υπάρχουν όμως και επί πλέον κρίσιμα ερωτήματα: Τα αποτελέσματα των τεστ που θα γίνονται στο σπίτι πως θα ελέγχονται; Πως θα κοινοποιούνται στην πολιτεία ώστε να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή την εικόνα της πανδημίας; Δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη δυστυχώς.

 

Οι φαρμακοποιοί της Αττικής Είναι εξαιρετικά επιφυλακτικοί σε τέτοιου είδους επικοινωνιακού τύπου εξαγγελίες", αναφέρουν.  






πηγή   

Βουλώστε το... γελοίοι

 


γράφει η Δέσποινα Σπανούδη  

 

 

Όχι που δε θα έφταιγε ο Ιάσονας που πήγε και σκοτώθηκε πάνω στο υπηρεσιακό της φαμίλιας.

 

Γελοίοι. Νομίζουν ότι απευθύνονται σε ανθρώπους που τους κοιμίζει η τηλεόραση και τους νανουρίζουν τα διαδικτυακά τους μέσα.

 

Κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν ότι το μικρότερο πρόβλημα σε αυτή την ιστορία είναι οι συνθήκες του τροχαίου.

 

Γιατί δε μπορούν να απαντήσουν στο πραγματικό πρόβλημα που είναι όσα έγιναν ΜΕΤΑ το τροχαίο.

 

Λοιπόν ακούστε να τελειώνουμε. Και με κόκκινο να είχε περάσει το παιδί και κανονικά να έκανε τη μανούβρα ο αόρατος οδηγός σας, η κατακραυγή είναι ίδια.

 

Δεν ελέγχεστε για το τροχαίο. Ελέγχεστε γιατί ο οδηγός εγκατέλειψε το θύμα, γιατί τροχαίοι και αστυφύλακες του άνοιξαν την πόρτα να μπει στη Βουλή και κανείς δεν τον σταμάτησε. Ελέγχεστε γιατί έδιωξαν με απειλές τον αυτόπτη μάρτυρα, την ώρα που το παιδί ψυχορραγούσε στην άσφαλτο. Γιατί χρειάστηκαν δύο μέρες κράξιμο στα κοινωνικά δίκτυα και χιλιάδες προβολές του βίντεο για να βγαίνετε να λέτε ότι ζει ακόμη, όταν όλοι ξέραμε ήδη από την επόμενη μέρα ότι η οικογένεια είχε αποφασίσει να δωρίσει τα όργανα.

 

Ακούστε και βουλώστε το. Γιατί υπάρχουν οι φαμίλιες σας, που σαν βδέλλες μας ρουφάνε το αίμα, αλλά υπάρχουν και κάτι άλλες οικογένειες.

 

Που ποτέ δεν έκλεψαν, δε ρουφιάνεψαν, δεν έγλυψαν, δεν έζησαν από τα έτοιμα και δεν πάτησαν επί πτωμάτων. Που σπούδασαν τα παιδιά τους και τα είδαν να δουλεύουν delivery για να επιβιώσουν αλλά σαν και σας δεν έγιναν. Που έχασαν το παιδί τους και δώρισαν τα όργανα του να ζήσουν άλλοι.

 

Που ούτε να τους κοιτάξετε δεν είστε άξιοι.

 

Βουλώστε το τουλάχιστον. 







πηγή

   

Από το μαγικό lockdown στα μαγικά εμβόλια



 γράφει ο Αντώνης Ανδρουλιδάκης   

 

Η πανδημία, και πολύ περισσότερο τα ανόητα μέτρα για την αντιμετώπισης της, άφησε πολλούς ανθρώπους αποπροσανατολισμένους και με την αίσθηση ότι η ζωή τους βρίσκεται εκτός ελέγχου.

 

Συχνά στις περιπτώσεις αυτές οι άνθρωποι ανατρέχουμε, μη συνειδητά, στα “ενθύμια” της παιδικής μας ηλικίας. Σ’ εκείνο το “μαγικό σπαθί”, στη “μαγική μου χτένα” ή στο “τυχερό μου μπλουζάκι”, στον μαγικό τρόπο σκέψης δηλαδή, που είναι φυσιολογικός και συνηθισμένος στις ηλικίες 2 έως 8 ετών.

 

Βέβαια, έτσι κι αλλιώς, η Νew Αge εποχή που προηγήθηκε ανήγαγε τον μαγικό αυτό τρόπο σκέψης σε κυρίαρχο δόγμα της, προωθώντας αντιλήψεις όπως «έχεις την ικανότητα να αλλάξεις την πραγματικότητα με τη δύναμη της σκέψης», «προκαλείς (ή/και φταις) για ό,τι σου συμβαίνει», «όλα είναι σημάδια-μηνύματα για σένα», «η θετική σκέψη τα καταφέρνει όλα» και λοιπά. Η τόσο διάσημη κοελική μπαρούφα “αν θέλεις κάτι πάρα πολύ, όλο το σύμπαν συνωμοτεί για να στο προσφέρει”, είναι δείγμα αυτής της κυριαρχίας της μαγικής θετικότητας των “good vibes only” και της “θετικής ενέργειας”, δηλαδή της υποστροφής του ατόμου σ’ ένα παιδικό στάδιο γνωστικής ανάπτυξης, που όλοι καταλαβαίνουμε γιατί ήταν ζητούμενο της καταναλωτικής κοινωνίας (και) του μετανεωτερικού καπιταλισμού.

 

Η μαγική σκέψη αυτού του είδους προσφέρει στο άτομο και μια αίσθηση μοναδικότητας -επίσης βασικό αιτούμενο της σύγχρονης κουλτούρας- αλλά και κυρίως μια αίσθηση δύναμης και ελέγχου απέναντι στα πράγματα. Ψευδαίσθηση βεβαίως αλλά εντούτοις πολύ ανακουφιστική, ιδιαίτερα στις δύσκολες στιγμές που ο καπιταλισμός ξέρει καλά να «δημιουργεί».

 

Προς την ίδια κατεύθυνση, ως ανακούφιση στην ακραία και αιφνιδιαστική αβεβαιότητα που προκάλεσε η πανδημία, τα περιοριστικά μέτρα ή/και το εμβόλιο “επενδύθηκαν” με μια ανάλογη μαγική δύναμη, που “όλα τα κακά σκορπάει”. Μια μαγική δύναμη επενδυμένη μάλιστα διπλά με την «μαγεία» της επιστήμης και της τεχνολογίας, που «στην τελική όλα τα μπορεί». Η «επιτροπή των ειδικών» έγινε η νέα οικουμενική σύνοδος μιας θρησκευτικής αντίληψης της επιστήμης με τα θέσφατα και αλάθητα της, με το κύρος, τα μυστήρια και την αυθεντία της.

 

Το lockdown στην αρχή, αλλά και το εμβόλιο στην συνέχεια, μοιάζει να έγιναν η νέα μαγική “θετική ενέργεια”, που τόσο είχαμε συνηθίσει στο παρελθόν και τόσο είχαμε ανάγκη και τώρα. Η ατομική, μάλιστα, ευθύνη που οι μηχανισμοί του κράτους “πούλησαν”, για να μην αναλάβουν τις δικές τους ευθύνες, κούμπωσε μια χαρά με αυτό τον απλοϊκό τρόπο σκέψης. Οι προκαταλήψεις, ο στερεοτυπικός τρόπος σκέψης και ο “επιστημονικός εγωκεντρισμός των ειδικών” του συστήματος, που μόνο αυτοί γνώριζαν την αλήθεια, ήταν επίσης από τα κύρια συστατικά που μπερδεύτηκαν γλυκά στην συνταγή της μαγικής σκέψης.

 

Οι ηθικολογίες για τους ανεύθυνους “αρνητές”, “ψεκασμένους”, που συμπεριελάμβαναν μάλιστα και κάθε εύλογο σκεπτικιστή, η απαίτηση παραδειγματικής τιμωρίας των ενόχων-παραβατών και η ενοχοποιητική κοινωνική μηχανική που εξαπολύθηκε εναντίον των «ανεύθυνων θανατολάγνων», που δεν ντρέπονταν να θέτουν σε κίνδυνο τη ζωή των άλλων παραβιάζοντας τα «ιερά μέτρα», ήταν επίσης συνεπαγωγές του άκαμπτου αυτού τρόπου σκέψης.

 

Πρόκειται για το ένα άκρο αυτού του “μαγικού” φάσματος. Στο άλλο άκρο του βρίσκονται οι δεκάδες θεωρίες συνομωσίας. Γι’ αυτό και η αμφισβήτηση -του ενός ή του άλλου άκρου- προκαλεί τόσο θυμό στο άτομο αφού απειλεί τον «εξασφαλισμένο» και «σίγουρο έλεγχο» που παρέχει. Σαν ένα παιδί που νιώθει εντελώς ανυπεράσπιστο επειδή του πήραν το μαγικό του ραβδί.

 

Με αυτή τη “λογική” το μαγικό lockdown παρείχε, για έναν ολόκληρο χρόνο, την ψευδαίσθηση ελέγχου, παρά το ολοφάνερο γεγονός της επαναλαμβανόμενης αναποτελεσματικότητας του. Καμία λογική έκκληση, καμιά ορθολογική φωνή, ακόμη κι αν είχε την μέγιστη ισχύ μιας επιστημονικής αυθεντίας, δεν ήταν ικανή να ακυρώσει την μαγική σκέψη των ακραίων περιοριστικών μέτρων.

 

Και πάλι με την ίδια “λογική” το εμβόλιο προσφέρεται τώρα ως η νέα ψευδαισθητική πανάκεια επιστροφής στην κανονικότητα, παρά το γεγονός ότι

 

α) δεν υπάρχουν σε επάρκεια, β) δεν μειώνουν τη μετάδοση, γ) ίσως δεν μειώνουν τη νόσηση και δ) μόνο ίσως μειώνουν τη θνητότητα.

 

Ύστερα από μια ματαιωμένη χρονιά, καθώς οι μαγικές σκέψεις αντιμετώπισης της πανδημίας μας εγκαταλείπουν σιγά-σιγά, αφήνοντας πίσω τους μερικές χιλιάδες ανθρώπους νεκρούς, μερικά εκατομμύρια με περισσότερο ή λιγότερο σοβαρές ψυχικές δυσλειτουργίες και μια κατεστραμμένη οικονομία, με αναμενόμενες εν τέλει δραματικές συνέπειες στην υγεία που θα εκδηλωθούν σε βάθος χρόνου, όλο και περισσότεροι άνθρωποι διαμορφώνουν πλέον την πεποίθηση ότι ούτως ή άλλως η κατάσταση δεν αλλάζει, ανεξάρτητα από την όποια δική τους συμπεριφορά.

 

Η βαθιά επίγνωση της ανθρώπινης ευαλωτότητας επανέρχεται με δραματικό τρόπο στο υπαρξιακό προσκήνιο, μαζί με την αποκάλυψη ότι τα μαγικά γιατροσόφια δεν λειτουργούν. Οι τελετουργίες του φύλαρχου πάντα σε αγαστή συνεργασία με τον μάγο της φυλής δεν έπιασαν αυτή τη φορά.

 

Και κάπως έτσι ο «κοινωνικός ψυχισμός», αιφνιδιασμένος εκ νέου, μουδιάζει για να μπορέσει να επεξεργαστεί την δυσφορία του ανεξέλεγκτου και της αναποτελεσματικότητας.

 

Πρόκειται για μια μορφή “εμπειρικής απόγνωσης”, που μπορεί και να υπονομεύει την “εσωτερική θέση ελέγχου/internal locus control”, την απαραίτητη προϋπόθεση για την ανάπτυξη ψυχικής ανθεκτικότητας.

 

Ως εκ τούτου, οι άνθρωποι οδηγούνται σε τρεις πιθανές συμπεριφορές:

 

(α) στην κατάθλιψη,

 

(β) στην αντίδραση/αντίσταση ή

 

(γ) στην αδιαφορία

 

Το ποια από τις τρείς εκδοχές θα διαμορφωθεί σε πλειοψηφικό κοινωνικό ρεύμα είναι ένα μέγιστο πολιτικό διακύβευμα/επίδικο, μάλλον ανοιχτό ακόμη, που φαίνεται όμως να μην απασχολεί τις κυρίαρχες πολιτικές δυνάμεις-και αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό.   

















Τα μάτια σου θα πιστέψεις ή την Ελληνική Αστυνομία;

 


Το πώς η πρακτική "δέρνουμε και διαψεύδουμε", της ΕΛΑΣ, ενισχύει το αίσθημα ασφάλειας των πολιτών, είναι κάτι που χρήζει έρευνας, ακόμα και αν έχουμε "την ηπιότερη αστυνομία της Ευρώπης".

 

γράφει ο Μάνος Χωριανόπουλος

 

Μεταξύ πολλών άλλων, δύο συμπεράσματα μπορούν να εξαχθούν από το βίντεο ντοκουμέντο του NEWS 24/7, με τακατορθώματα της Ελληνικής Αστυνομίας σε καφετέρια στο Γαλάτσι.

 

 

Πρώτον, κάθε πολίτης μπορεί να φάει ξύλο αρκεί να βρεθεί τη λάθος στιγμή στο λάθος σημείο. Ίσως χρειαστεί μάλιστα να προστατεύσει και το παιδί του διότι το ξύλο και τα χημικά πέφτουν χωρίς διακρίσεις και ευαισθησίες.

 

Δεύτερον, σε αυτή τη ζώη υπάρχουν ψέματα, μεγάλα ψέματα και οι ανακοινώσεις της Ελληνικής Αστυνομίας.

 

Όπως μπορείτε να δείτε στο βίντεο και να διαβάσετε στο ρεπορτάζ του Χρήστου Μπαρούνη, υπάρχει επίθεση αστυνομικών σε διαδηλωτές που στέκονται, μετά από το τρέξιμο - σήμα ενός άνδρα των ΜΑΤ που ως άλλος αρχηγός των Απάτσι ορμά στο πλήθος.

 

Γίνεται χρήση χημικών, παρουσία ανυποψίαστων πελατών στο χώρο και φυσικά βλέπουμε ανηλεείς ξυλοδαρμούς πολιτών, που δεν προβάλλουν καμία αντίσταση.

 

Επίσης, στο σημείο υπάρχουν παιδιά. Μια μητέρα με το παιδί της εγκλωβίζονται έξω από την τουαλέτα με τους αστυνομικούς να κυνηγούν και να χτυπούν διαδηλωτές.

 

Γιατί αναφέρομαι σε αυτά που είδατε με τα ίδια σας τα μάτια;

 

Μα γιατί για όλα τα παραπάνω υπάρχουν διαψεύσεις από την Ελληνική Αστυνομία, που και τον Νοέμβριο που έλαβε χώρα το περιστατικό και πριν λίγες μέρες, το συμπεριλαμβάνει στα "Fake News", που διαδίδονται στο διαδίκτυο.

 

Στις ανακοινώσεις της έχει κάνει λόγο για επίθεση που δέχθηκαν οι  αστυνομικοί. Προφανώς αναφέρεται στο γνωστό όπλο της ορθοστασίας.

 

Για μία και μοναδική ρίψη χημικών, κάτι που όλοι γνωρίζουμε ότι είναι θεμιτό σε κλειστό χώρο με ανυποψίαστους πολίτες.

 

Μα πάνω απ' όλα η ΕΛΑΣ, προσπάθησε να πείσει ότι στο χώρο, δεν υπήρχαν παιδιά και ότι το όποιο πρόβλημα δημιουργήθηκε όταν “δύο ώρες μετά” πέρασαν γονείς με παιδιά από το σημείο.

 

Αντιγράφω από τη σχετική ανακοίνωση:

 

“Στη διάρκεια των επεισοδίων οι αστυνομικές δυνάμεις έκαναν χρήση δακρυγόνων αερίου μία φορά. Μετά δύο ώρες από τα επεισόδια αναφέρθηκε ότι δύο ανήλικα παιδιά με συγγενικά τους πρόσωπα διέρχονταν εκείνη τη στιγμή (δηλαδή 2 ώρες μετά τη χρήση δακρυγόνων) διαμαρτυρήθηκαν για ενοχλήσεις στο λαιμό. Καμία επίθεση λοιπόν, κανένας ψεκασμός σε βάρος πεντάχρονου και μητέρας από την ΕΛΑΣ”.

 

Τα παιδιά λοιπόν που όλοι είδαμε στο βίντεο, δεν υπήρξαν. Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, πέρασαν αργότερα.

 

Το περιστατικό στο Γαλάτσι, όπως αποδεικνύεται, αποτέλεσε πρελούδιο για όλα τα υπόλοιπα που ακολούθησαν με τη γνωστή συνταγή: δέρνουμε και διαψεύδουμε.

 

Το είδαμε και στη Νέα Σμύρνη όταν “30 αόρατοι αντιεξουσιαστές”, επιστρατεύθηκαν για να αιτιολογήσουν τον αναίτιο ξυλοδαρμό πολίτη.

 

Είναι προφανές ότι υπάρχει σήμα από την ηγεσία του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη για σκληρή στάση, σήμα που εκλαμβάνεται ως "βαράμε ελεύθερα" και ενισχύεται από την ασπίδα των fake news και την ατιμωρησία των ΕΔΕ που δεν καταλήγουν πουθενά.

 

Πώς αυτή η πρακτική ενισχύει το αίσθημα ασφάλειας των πολιτών, είναι κάτι που χρήζει έρευνας και πιθανότατα ανακοίνωσης.

 

Θα προτείναμε να μπει ένα κεφάλαιο με διευκρινίσεις στη “Λευκή Βίβλο”, που παρουσίασε πρόσφατα ο κ. Χρυσοχοΐδης, αλλά εφόσον έχουμε την “ηπιότερη αστυνομία στην Ευρώπη”, μάλλον είναι περιττό.  




πηγή

Σάββατο 20 Μαρτίου 2021

Οι πολίτες θυμώνουν, τα νούμερα πέφτουν, η προπαγάνδα θεριεύει...

 


γράφει ο Γιώργος Καρελιάς

 

Τα πράγματα δεν πάνε καλά. Και αυτή τη φορά δεν το λένε οι αντιπολιτευόμενοι. Το παραδέχονται και φιλικά προς την κυβέρνηση μέσα ενημέρωσης, που γνωρίζουν τα αρνητικά στοιχεία των δημοσκοπήσεων. Οι πολίτες είναι θυμωμένοι με τις παλινωδίες και τα ποσοστά εμπιστοσύνης στη κυβέρνηση κατρακυλούν.

 

 

Γι’ αυτό τις τελευταίες μέρες άρχισε η διοχέτευση πληροφοριών ότι επίκειται «άνοιγμα», ώστε οι πιεζόμενοι από την πανδημία πολίτες να «αποσυμπιεστούν» και να πάρουν «ανάσες ελευθερίας». Τελικά, κατέληξαν στο μεγαλειώδες μέτρο να ανοίξουν τα… κομμωτήρια και να καταργήσουν την απαγόρευση της κυκλοφορίας από τις 7μμ τα Σαββατοκύριακα, άλλο ένα «έξυπνο» μέτρο που κανείς δεν έχει καταλάβει γιατί ελήφθη.

 

Η κυβέρνηση, λοιπόν, ζορίζεται, είναι ηλίου φαεινότερον. Και στα ζόρια επιλέγει να κάνει αυτό που ξέρει καλά: προπαγάνδα. Αλλά επειδή ο Κοντοζαμάνης κι ο Χαρδαλιάς έχουν ψιλοκαεί από τη συνεχή έκθεση στη δημοσιότητα, στη χτεσινή ενημέρωση στο υπουργείο Υγείας προσήλθε ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ Άκης Σκέρτσος, προφανώς ως καταλληλότερος να αναπτύξει το προπαγανδιστικό αφήγημα. Το οποίο στηρίζεται στα εξής:

 

Πρώτον, να συναφθεί-είπε- «μια νέα συμφωνία εμπιστοσύνης» για την έξοδο από την πανδημία. Γιατί, άραγε, χρειάζεται νέα συμφωνία εμπιστοσύνης; Μέχρι τώρα δεν μας έλεγαν ότι οι πολίτες εμπιστεύονται τη κυβέρνηση σε ό,τι κι αν κάνει; Η απάντηση είναι απλή: ακόμα και οι πιο φιλικές δημοσκοπήσεις βγάζουν ότι τα ποσοστά εμπιστοσύνης έχουν πάρει τη κατιούσα.

 

Δεύτερον, επανέλαβε τον πολυχρησιμοποιημένο ισχυρισμό ότι η Ελλάδα «τα πήγε καλύτερα από τις περισσότερες χώρες», επειδή έχει λιγότερους θανάτους και κρούσματα. Ως γνωστόν, οι αριθμοί χρησιμοποιούνται όπως βολεύει αυτόν που τους επικαλείται. Ας δούμε, λοιπόν τους αριθμούς. Στην πρώτη φάση της πανδημίας, μέχρι το τέλος του καλοκαιριού του 2020, οι νεκροί ήταν 266. Στην αρχή της δεύτερης φάσης (Σεπτέμβριο-Οκτώβριο) προστέθηκαν άλλοι 360. Και στο κολασμένο δίμηνο Νοέμβριος-Δεκέμβριος ξεπέρασαν τις 4000. Σήμερα έχουν φτάσει τους 7361. Αν η κυβέρνηση δικαιούται να επαίρεται για την επιτυχημένη διαχείριση της πρώτης φάσης με τους 266 νεκρούς, πόση «επιτυχία» κρύβει η δεύτερη φάση με τους 7000 και πλέον; Πόση είναι η αύξηση; Όσοι θέλουν να δουν όλη την αλήθεια των αριθμών δεν βλέπουν μόνο τα απόλυτα νούμερα. Αλλά και από πού ξεκινήσαμε και που έχουμε φτάσει.

 

Τρίτον, είπε ότι υπερδιπλασιάστηκαν από τη σημερινή κυβέρνηση οι Μονάδες Εντατικής Θεραπείας. Η σκληρή πραγματικότητα, όμως, δείχνει ότι δεκάδες ή και εκατοντάδες ασθενείς νοσηλεύονται σε απλές κλίνες επειδή δεν υπάρχουν ΜΕΘ. Και ουδείς γνωρίζει τις θα ακολουθήσει, καθώς δεν έχει επέλθει ακόμα η κορύφωση της πανδημίας.

 

Τέταρτον, είπε ότι αυξήθηκαν τα λεωφορεία(από 850 σε 1300 στην Αθήνα και από 235 σε 454 στη Θεσσαλονίκη). Όμως, οι καθημερινές εικόνες-τις οποίες προβάλλουν ακόμα και τα φιλικά προς την κυβέρνηση τηλεοπτικά κανάλια- άλλα δείχνουν: επιβάτες σαν σαρδέλες. Προφανώς, εκεί «δεν κολλάει».

 

Πέμπτον, είπε ότι η κυβέρνηση «ενθαρρύνει την έξοδο των πολιτών σε ανοιχτούς χώρους». Τότε γιατί την είχαν απαγορεύσει μέχρι σήμερα; Γιατί στην αρχή μας έλεγαν «μείνετε στα σπίτια σας για να μη εξαπλωθεί ο ιός» και τώρα μας λένε «βγείτε έξω»; Ποια εμπιστοσύνη μπορεί να οικοδομηθεί έτσι;

 

Δεν ξέρω αν η κριτική που κάνει η αντιπολίτευση στην κυβέρνηση είναι «μίζερη και ανεφάρμοστη», όπως είπε ο Σκέρτσος. Μπορεί σε ορισμένα να είναι. Αλλά η αντιπολίτευση κριτική και προτάσεις κάνει. Ούτε αποφάσεις παίρνει ούτε μέτρα επιβάλλει. Καμιά αντιπολίτευση δεν ανοιγόκλεινε τα σχολεία, λέγοντας τη μία ότι τα παιδιά δεν μεταδίδουν τον ιό και την άλλη ότι τον έφεραν μέσα στα σπίτια. Κάποιοι ειδικοί και υπουργοί τα έλεγαν.

 

Επιμύθιον: τα γεγονότα είναι ξεροκέφαλα. Και έρχεται η στιγμή που καμιά προπαγάνδα δεν μπορεί να τα διαψεύσει. Αυτή η στιγμή έχει έρθει. Μπορεί η κυβερνητική προπαγάνδα να «έκανε παπάδες» μέχρι πρόσφατα, αλλά πλέον έχει όλο και λιγότερη πέραση. Σε λίγο οι περισσότεροι θα καταλάβουν τι σημαίνει αυτό που έχει πει ο Όργουελ: «Όλη η προπαγάνδα είναι ψέματα, ακόμα κι όταν λέει την αλήθεια». 








πηγή

Δείτε το βίντεο που δόθηκε στη δημοσιότητα από το συνήγορο του 30χρονου κατηγορούμενου για τη επίθεση σε αστυνομικό στη Ν.Σμύρνη.!.

 


Ο συλληφθείς εμφανίζεται σε βίντεο, την ώρα των επεισοδίων στη Ν.Σμύρνη, να είναι στην Ελευσίνα και να παίζει μπάσκετ...

 

Ο συνήγορος του 30χρονου προσωρινά κρατούμενου για την επίθεση σε βάρος του αστυνομικού στη Νέα Σμύρνη, Παύλος Σαράκης, εξέδωσε ανακοίνωση δημοσιεύοντας βίντεο όπου ο 30χρονος φέρεται να βρίσκεται την επίμαχη ημέρα στην Ελευσίνα.

 

«Σήμερα δημοσιοποιούμε ένα video από το πάρκο στο «Λιμανάκι» της Ελευσίνας, με το οποίο επαληθεύονται πλήρως οι ισχυρισμοί του εντολέα μας, αλλά και των μαρτύρων,  ότι την Τρίτη 9 Μαρτίου, κατά τον επίμαχο χρόνο βρισκόταν στην Δ.Αττική και όχι στην Ν. Σμύρνη»,αναφέρεται στην ανακοίνωση.

   





«Είναι τραγικό το γεγονός ότι η ΕΛ.ΑΣ. και η Ελληνική Δικαιοσύνη παρασύρθηκαν από ένα ψυχικά ανισόρροπο πρόσωπο, συνέλαβαν και απέδωσαν βαρύτατο κατηγορητήριο  σ’ έναν αθώο συμπολίτη μας. Και όχι μόνον αυτό, τον προφυλάκισαν αγνοώντας προκλητικά τα στοιχεία και τις μαρτυρίες της υπεράσπισης . Είναι υποχρέωση πλέον της ανακρίτριας να διατάξει οίκοθεν την άρση της προσωρινής κράτησης, βάσει του άρθρου 291 § 1 ΚΠΔ. Αν δεν το πράξει, οφείλει η ηγεσία της Δικαιοσύνης να παρέμβει και να την ελέγξει πειθαρχικά και ποινικά για τις πράξεις και παραλείψεις της. Είναι αδιανόητο  και μείζον θέμα,  για ένα  Ευρωπαϊκό Κράτος Δικαίου, η προφυλάκιση ενός αθώου συμπολίτη μας  – όχι μόνον χωρίς στοιχεία -, αλλά αντίθετα με αποδείξεις  που καταρρίπτουν στο σύνολό του, το  εις βάρος  του κατηγορητήριο» σημειώνεται στην ανακοίνωση. 





πηγή


Εντατικολόγος Νοσοκομείου Σωτηρία: Υπάρχουν ασθενείς πάνω από 3 μήνες διασωληνωμένοι

 


Την ασφυκτική πίεση που ασκείται στα νοσοκομεία της χώρας και κυρίως στις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας περιέγραψε η πνευμονολόγος – εντατικολόγος ΜΕΘ Covid στο Νοσοκομείο Σωτηρία, Σοφία Πουρίκη.

 

Μιλώντας στον ΣΚΑΪ ανέφερε ότι το Νοσοκομείο Σωτηρία είναι γεμάτο εδώ και περίπου ένα μήνα, ενώ υπάρχουν ασθενείς που είναι διασωληνωμένοι πάνω από τρεις μήνες.

 

“Ζούμε το χειρότερο κύμα από την αρχή της πανδημίας. Είναι πάρα πολλοί οι ασθενείς λόγω των μεταλλάξεων, οι οποίες είναι πιο μεταδοτικές και το κυριότερο είναι ότι πρόκειται για νέους ασθενείς. Η κατάσταση στις ΜΕΘ είναι δυναμική. Δηλαδή μπορεί τη μια στιγμή να έχουμε ένα κενό κρεβάτι, γιατί αποσωληνώσαμε έναν ασθενή ή απεβίωσε και την επόμενη στιγμή να καταλαμβάνεται από άλλον ασθενή”, δήλωσε χαρακτηριστικά.

 

Σχετικά με την επιστράτευση ιδιωτών γιατρών, η κ. Πουρίκη ανέφερε ότι δεν μπορεί να βοηθήσει ένας οποιοσδήποτε ιδιώτης γιατρός, καθώς είναι διαφορετική η αντιμετώπιση των ασθενών σε ένα ιατρείο και διαφορετική στο νοσοκομείο.

 

“Οι ΜΕΘ ασχολούνται με ασθενείς που είναι βαρέως πάσχοντες. Χρειάζονται γνώσεις, χρειάζεται εμπειρία και εμπειρία για τον χειρισμό των μηχανημάτων. Για να έρθει ένας γιατρός, χρειάζεται έναν εύλογο χρόνο εκμάθησης. Θα θέλαμε να έρθουν γιατροί με την ανάλογη εμπειρία”, κατέληξε. 






πηγή

Τα μυστήρια των Αθηνών

 


γράφει  ο Παντελής Μπουκάλας

 

 

Μια βάπτιση δεν είναι πολιτικό γεγονός. Για να γίνει, πρέπει να πάψει να είναι αυτό που θέλουν να είναι οι φωτισμένοι της Εκκλησίας, και όχι οι βαριεστημένοι κληρικοί που μασουλάνε φωνήεντα και σύμφωνα και δεν αφήνουν ρυθμό για ρυθμό ατραυμάτιστο και νόημα για νόημα άθικτο. Ενα κομμάτι δίκιο το ’χουνε ίσως και αυτοί, μην τους το στερήσουμε: Διαπιστώνουν βαρύθυμα πως δεν είναι πια οι ίδιοι τελετάρχες αλλά οι κάμεραμεν και οι φωτογράφοι. Ωστε, όταν μιλάμε περήφανα για την «παράδοσή μας», ας βλέπουμε και πώς ανασκευάζεται, αναπροσανατολίζεται, ανακαινίζεται, και ό,τι άλλο αρχίζει από ανα-.

 

Το βέβαιο είναι ότι ελάχιστοι από όσους μετέχουν σε μια βάπτιση, γονείς, κουμπάρους, συγγενείς και φίλους, πιστεύουν ότι ακριβώς μόλις τελειώσει η τελετή κι αρχίσουν τα συχαρίκια και η διανομή κουφέτων, έχει προστεθεί στο χριστεπώνυμο πλήρωμα ένας νέος πιστός, που μάλιστα συνήθως διαλαλεί τα εισόδιά του γκρινιάζοντας ηχηρά για την ταλαιπωρία. Το νήπιο των οκτώ ή δέκα ή είκοσι μηνών που βαφτίζεται είναι ένα λατρεμένο νήπιο οκτώ, δέκα ή είκοσι μηνών και τίποτε άλλο. Ούτε χριστιανός, ούτε βουδιστής, ούτε μουσουλμάνος. Πίστη εκ γονιδίων δεν υπάρχει. Ούτε εκ κληρονομίας υπάρχει, αλλά κάτι τέτοιο δεν θα το παραδεχτούν ποτέ οι θρησκείες και τα «θρήσκα» κράτη. Και όμως. Ο κ. Αδωνις Γεωργιάδης το διέπραξε και αυτό. Διαλάλησε από το τουίτερ την περηφάνια του νονού: «Συγκινούμαι πολύ όταν σκέφτομαι ότι ένας ακόμη πιστός Χριστιανός Ορθόδοξος προστέθηκε στο Σώμα της Εκκλησίας μας». Η ανάρτηση του υπουργού είχε σαφώς προληπτικό αυτοπροστατευτικό χαρακτήρα (να μη μαθευτεί το μυστικό του μυστηρίου και εκτεθεί), όμως αυτή ακριβώς μετέτρεψε τη βάπτιση σε πολιτικό γεγονός. Η σόλοικη «βεβαίωση κατ’ εξαίρεση τέλεσης θρησκευτικής τελετής» που έδωσε στη δημοσιότητα ο κ. Γεωργιάδης, αμυνόμενος, δεν έπεισε ούτε το κόμμα του, που βρέθηκε για πολλοστή φορά να πληρώνει τα σπασμένα του αντιπροέδρου του, ούτε την Εκκλησία, που βρέθηκε και αυτή εκτεθειμένη. Και ο κ. Νίκος Χαρδαλιάς και ο μητροπολίτης Αθηναγόρας, εκπρόσωπος της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου, δήλωσαν ότι δεν υπάρχει ειδική άδεια για βάπτιση, και μάλιστα σε βαθυκόκκινες περιοχές.

 

Να ζήσει σαν τα ψηλά βουνά το μωράκι. Να το καμαρώσουν οι δικοί του όλοι. Ο πνευματικός του πατέρας, όμως, ας αποδεχθεί, έστω εκ των υστέρων, ότι εκείνο το ελαφρώς παγανιστικό «εμφύσησον, και έμπτυσον αυτώ» και το συνακόλουθο «φτου! φτου! φτου!» του αναδόχου αφορούν τον Σατανά. Οχι τον νόμο. 






πηγή

Όλα τα νέα μέτρα: “Οχι” στις διαδημοτικές μετακινήσεις και στις μετακινήσεις με ΙΧ, “ναι” σε επέκταση ωραρίου μέχρι τις 9 – Μαζικά δωρεάν τεστ για κάθε πολίτη από τα φαρμακεία

 


Συγκεκριμένα μέτρα με χαμηλό επιδημιολογικό αποτύπωμα, που αποφάσισε η επιτροπή επιδημιολόγων, ανακοίνωσε ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων, Νίκος Χαρδαλιάς κατά την καθιερωμένη ενημέρωση για την πορεία της πανδημίας στην Ελλάδα.

 

Συγκεκριμένα αποφασίστηκε:

 

-Η απαγόρευση της κυκλοφορίας να ισχύει, από αύριο, ενιαία σε όλη την επικράτεια από τις 9 το βράδυ μέχρι τις 5 το πρωί και καθ’ όλη την διάρκεια της εβδομάδας.

 

-Παράλληλα από τη Δευτέρα 22 Μαρτίου θα επαναλειτουργήσουν τα κομμωτήρια και τα κέντρα περιποίησης άκρων τηρουμένων όλων των ήδη υφιστάμενων αυστηρών πρωτοκόλλων.

 

-Επίσης ανακοινώθηκε η επαναλειτουργία των υπαίθριων αρχαιολογικών χώρων έως 3 άτομα, εκτός αν αφορά σε οικογένειες, με υποχρεωτική χρήση μάσκας και τήρηση αποστάσεων με χρήση sms 6 και χωρίς τη χρήση οχήματος, καθώς επίσης και η λειτουργία των δημοσίων πάρκων έως 3 άτομα ,εκτός αν αφορά σε οικογένειες, με υποχρεωτική χρήση μάσκας και τήρηση αποστάσεων και πάλι με χρήση sms 6 και χωρίς τη χρήση οχήματος.

 

Επομένως, όπως υπογράμμισε, ο κ. Χαρδαλιάς, επιτρέπονται οι επισκέψεις σε αρχαιολογικούς χώρους και σε πάρκα χωρίς χρήση αυτοκινήτου ή μηχανής αλλά μόνο ή με τα πόδια ή με ποδήλατο, ό,τι ισχύει δηλαδή έως σήμερα για το sms 6.

 

-Ακόμη, αποφασίστηκε η τέλεση λειτουργίας στον καθεδρικό ναό εκάστου δήμου με αναλογία ενός πιστού ανά 25 τμ και με όριο τους 20 πιστούς και με υποχρεωτική χρήση της μάσκας καθώς και υποχρεωτικό testing με ευθύνη της οικείας ιεράς μητροπόλεως σε ιερείς και ψάλτες για τις ακόλουθες τρεις θρησκευτικές τελετές: την Κυριακή της Ορθοδοξίας 21 Μαρτίου, τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου 25 Μαρτίου, και τους δεύτερους χαιρετισμούς της Θεοτόκου 26 Μαρτίου. Η έναρξη ισχύος για την τέλεση των λειτουργιών είναι από 21 Μαρτίου.

 

-Ακόμη αποφασίστηκε να επιτραπεί η ερασιτεχνική αλιεία είτε από πλωτό μέσο μήκους έως 8 μέτρων είτε από την παραλία για τους διαμένοντες σε παραθαλάσσιους και μόνο δήμους και με τη χρήση του κωδικού 6 προσεγγίζοντας δηλαδή πεζή ή με ποδήλατα και με τα απαραίτητα βέβαια συνοδευτικά έγγραφα στην περίπτωση ιδιοκτητών σκαφών, το Ε9 που αποδεικνύει την ιδιοκτησία του σκάφους.




Παρασκευή 19 Μαρτίου 2021

Οι αμβλώσεις και η Ευρώπη του σκοταδισμού



 γράφει η Δήμητρα Μπέη   

 

Αντιδράσεις προκάλεσε η απόφαση του ευρωβουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Στέλιου Κυμπουρόπουλο να υπερψηφίσει την τροπολογία που κατατέθηκε στο Ευρωκοινοβούλιο σχετικά με το δικαίωμα στην άμβλωση. Την τροπολογία κατέθεσαν η Γιαντβίγκα Βισνιέφσκα, Πολωνή πολιτικός και ο Κρίστιαν Τέχες, Ρουμάνος ευρωβουλευτής. Η τροπολογία που τελικά δεν «πέρασε», ανέφερε μεταξύ άλλων το εξής: «υπενθυμίζει ότι όλοι οι άνθρωποι έχουν το εγγενές δικαίωμα στη ζωή και ότι η ανθρώπινη ζωή πρέπει πάντοτε να προστατεύεται, αρχής γενομένης από τη στιγμή της σύλληψης».

 

Μετά το σάλο που προκλήθηκε, ο κ. Κυμπουρόπουλος επανήλθε δικαιολογώντας την απόφασή του αναφέροντας: «Θέλω να ζητήσω συγγνώμη. Υπήρχε ένα ψήφισμα που αφορούσε τα δικαιώματα των παιδιών. Μεταξύ αυτών υπάρχει και μια τροπολογία για το δικαίωμα του παιδιού στη ζωή, αυτό είναι που ψήφισα. Κάθε γυναίκα έχει το δικαίωμα στην αυτοδιάθεση. Υπάρχουν και περιπτώσεις που θέλουν να κρατήσουν το παιδί αλλά δεν μπορούν να υπάρχει ένα σύστημα να το υποστηρίξει. Το κράτος πρέπει να είναι αρωγός και συμπαραστάτης. Δεν είπα ποτέ ότι είμαι κατά των αμβλώσεων. Επικοινωνήσαμε με το κόμμα και πριν και μετά την ανακοίνωσή του. Ο ΣΥΡΙΖΑ ξεκίνησε μια διαδικασία που προκάλεσε την αντίδραση του κόσμου».

 

Η πιο σοκαριστική του δήλωση ωστόσο ήταν η ακόλουθη: «Αν η μάνα μου είχε δει ότι είμαι ανάπηρος, θα με σκότωνε ή όχι;». Η εν λόγω φράση εκτός από βαθιά προβληματική από άποψη συλλογισμού είναι και εξαιρετικά προσβλητική. Κι αυτό γιατί επιχειρεί ένα ζήτημα επιλογής και αυτοδιάθεσης να το μετατρέψει σε ζήτημα καταλογισμού και επίρριψης ευθυνών με θύτη ξανά την γυναίκα.

 

Την ίδια στιγμή η Νέα Δημοκρατία έσπευσε να αναιρέσει τον ευρωβουλευτή της. «Η ΝΔ έχει ξεκάθαρη θέση, σταθερά και διαχρονικά για το δικαίωμα των γυναικών στην άμβλωση. Το θέμα αυτό έχει λυθεί για την ελληνική κοινωνία εδώ και δεκαετίες. Είναι προφανές ότι η ψήφος του ευρωβουλευτή κ. Στέλιου Κυμπουρόπουλου δεν εκφράζει το κόμμα και τον Πρόεδρό του», αναφέρει η ανακοίνωση του κόμματος.

 

Ωστόσο μάλλον η παράταξη δεν θυμάται ή δεν την συμφέρει να θυμάται τη στάση της όταν ψηφίζονταν στην Ελλάδα το 1986 ο νόμος 1609/1986 με τίτλο «Τεχνητή διακοπή της εγκυμοσύνης και προστασία της υγείας της γυναίκας και άλλες διατάξεις» επί κυβερνήσεως ΠΑΣΟΚ. Σύμφωνα με τα αποσπάσματα των συνεδριάσεων της Ολομέλειας εκείνης της εποχής που είχε δημοσιεύσει το φεμινιστικό περιοδικό «Δίνη» (πρώτο τεύχος, Δεκέμβριος 1986), γίνεται αντιληπτή η ξεκάθαρη εναντίωση του κόμματος της Νέας Δημοκρατίας στην υπερψήφιση αυτού του νόμου.

 

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η τοποθέτηση της τότε βουλευτή του κόμματος Άννας Συνοδινού: «Γιατί σήμερα η κακομοιριά της Ελλάδος και ο κατήφορος που έχει πάρει ο τόπος δυστυχώς, είναι αποτέλεσμα αυτής της αντίληψης περί απελευθερώσεως των γυναικών […]. Είναι μία πράξη δικτατορική. Είναι μία απόφαση (η άμβλωση για τις γυναίκες) που ταιριάζει σε ένα άλογο ον, δηλαδή σε ένα ζώο. Και το ΠΑΣΟΚ τις γυναίκες, τις Ελληνίδες, από ελεύθερο άνθρωπο τις καθιστά ζώα με αυτόν το νόμο […] Προσβάλλει τη γυναίκα γιατί την εντάσσει στην κατηγορία του κτήνους που συλλαμβάνει το μωρό για χάρη μόνο του ερωτικού οργασμού της και μόνο μετά, όταν καταστρέφει μονομερώς το προϊόν αυτής της ερωτικής πράξεως, αισθάνεται απελευθερωμένη γιατί έκανε με λίγα λόγια το δικό της».

 

Η οποιαδήποτε ωστόσο πολιτική αντιπαράθεση δεν αφορά μονάχα τον κ. Κυμπουρόπουλο, ούτε και θα έπρεπε να αφορά μόνον αυτόν. Ο ευρωβουλευτής επιχείρησε ανεπιτυχώς ένα λαϊκίστικο ελιγμό, που εγείρει ζήτημα πολιτικής δεοντολογίας. Προσπάθησε να αλλοιώσει το πραγματικό κατάπτυστο περιεχόμενο της συζήτησης που έλαβε χώρα στο Ευρωκοινοβούλιο, αλλά και της ίδιας του της απόφασης στον απόηχο των αντιδράσεων, και αποπειράθηκε να το αναγάγει σε ζήτημα προστασίας των παιδιών όταν το πραγματικό διακύβευμα ήταν το δικαίωμα στην άμβλωση.

 

Σημείο προβληματισμού θα έπρεπε να είναι και η ακροδεξιά πορεία που έχει αρχίσει να παίρνει η ΕΕ και το γεγονός ότι ένα οικουμενικό δικαίωμα όπως αυτό της άμβλωσης γίνεται αντικείμενο αντιπαράθεσης και ψηφοφορίας σε έναν ευρωπαϊκό θεσμό.

 

Η Ευρωπαϊκή οικογένεια έχει πάψει προ πολλού να εξυπηρετεί το σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκε, αν ποτέ τον εξυπηρετούσε. Τέτοιες συζητήσεις έρχονται να επικυρώσουν την παθογόνο κατάσταση στην οποία βρίσκεται η μέχρι πρότινος υποτίθεται κοιτίδα του πολιτισμού και του εκσυγχρονισμού. Οι μνήμες από τις πρόσφατες διαδηλώσεις του φεμινιστικού κινήματος στην Πολωνία είναι ακόμη νωπές. Ακροδεξιά καθεστώτα όπως αυτά της Πολωνίας και της Ουγγαρίας επιβάλλονται στην ευρωπαϊκή πραγματικότητα με τις δήθεν προοδευτικές αλλά πραγματικά νεοφιλελεύθερες δυνάμεις της ηπείρου να σιωπούν.

 

Το ερώτημα είναι αν δεν μπορούν να αναχαιτίσουν αυτό το απειλητικό κύμα ή αν δεν θέλουν. Η απάντηση είναι πιθανό να κλείνει στη δεύτερη περίπτωση. Ανέκαθεν ο εκφασισμός της κοινωνίας ήταν ένα όπλο της άρχουσας τάξης σε μια προσπάθεια να ισορροπήσει τη ζυγαριά της οικονομικής και πολιτικής αποτυχίας. Αυτό οδηγεί αναπόφευκτα στην προσαρμογή του αφηγήματος της νεοφιλελεύθερης πολιτικής διαχείρισης και την μετατροπή νεοφιλελεύθερων κυβερνήσεων σε απολυταρχικά καθεστώτα όταν η κατάσταση «δυσκολεύει». Σε τέτοιες καταστάσεις αποδιοπομπαίοι τράγοι θα καθίστανται πάντοτε οι ευάλωτοι αυτής της κοινωνίας. Και οι γυναίκες, ακόμη και στην «ευρωπαϊκή οικογένεια», δεν έχουν αποκλειστεί από αυτή τη λίστα.

 

Σε αυτό το περιρρέον λοιπόν κλίμα καταπίεσης, τρομοκράτησης,περιορισμού των ελευθεριών και καταστολής στο οποίο καλούμαστε όλοι να πάρουμε θέση, οι γυναίκες έχουν να πολεμήσουν και έναν άλλον εχθρό που τους επιφυλάσσει ειδική μεταχείριση: την πατριαρχία. Η ΕΕ ανεχόμενη να συζητηθεί ένα τέτοιο ζήτημα παίρνει θέση. Κι αυτή είναι ότι οι ανδροκρατούμενοι θεσμοί της έχουν τη δυνατότητα να καθιστούν αντικείμενο αντιπαράθεσης ένα δικαίωμα που θα έπρεπε να θεωρείται δεδομένο ότι ανήκει μόνο στο φορέα του και σε κανέναν άλλο. Ο κ. Κυμπουρόπουλος και ο κάθε Κυμπουρόπουλος μαζί με το κόμμα που υπηρετεί θα αντιπροσωπεύει αυτό το φόβο των κυρίαρχων για απελευθέρωση των από κάτω από τα κάθε λογής εξουσιαστικά δεσμά. Ένα από αυτά είναι και ο έλεγχος στο γυναικείο σώμα που ανέκαθεν αποτελούσε από τα πρώτα οχυρά κάθε εθνικιστικού αφηγήματος.

 

Μέχρι οι ευρωπαϊκοί θεσμοί να σταματήσουν να ασχολούνται με θέματα που μόνο χρυσαυγίτες σαν τον Λαγό θα απασχολούσαν, η κατάκτηση των βασικών και αναφαίρετων δικαιωμάτων μας δεν θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη. Γιατί όπως αποδεικνύεται ακόμη και ένα εξευρωπαϊσμένο περιβάλλον δεν θα διστάσει να ταΐσει με αυτά τα ακροδεξιά στόματα των μαζών.   























Αρχειοθήκη ιστολογίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *