Κυριακή 30 Απριλίου 2017

Telegraph: Ο Βαρουφάκης αποκαλύπτει οτι ο Schaeuble δεν θα υπέγραφε ποτέ τα μνημονιακά μέτρα


Σε μια κατ' ιδίαν συνομιλία ο γερμανός ΥΠΟΙΚ του αποκάλυψε οτι ο ίδιος σαν πατριώτης δεν θα υπέγραφε ποτέ τα μέτρα καθώς δεν ήταν καλά για τους Έλληνες.

Αποκαλύψεις για μια κατ ιδίαν συνομιλία του με τον Schaeuble κάνει ο Γιάνης Βαρουφάκης σύμφωνα με το βρετανικό Telegragh.

Όπως αναφέρει η βρετανική εφημερίδα με τίτλο «Ενήλικες σ΄ένα δωμάτιο- Πως ο Γιάνης προσπάθησε αλλά απέτυχε να λάβει συγχώρεση για το ελληνικό χρέος» ο πρώην τσάρος της οικονομία αποκαλύπτει ότι ο Γερμανός υπουργός οικονομικών του είπε  ότι «εάν ήταν αυτός στη θέση του, δεν θα υπέγραφε τα μέτρα λιτότητας».

«Η συζήτηση έγινε τον Ιανουάριο του 2015 όταν η Ελλάδα ήταν στα πρόθυρα της χρεοκοπίας και ο ΣΥΡΙΖΑ είχε μόλις εκλεγεί στην εξουσία» αναφέρει η εφημερίδα.

«Ήταν μια ειλικρινής συζήτηση των δύο ανδρών, όταν ο Γιάνης Βαρουφάκης φαίνεται να ρώτησε τον Γερμανό υπουργό Οικονομικών εάν αυτός στη θέση του θα υπέγραφε μια τέτοια συμφωνία με ένα τόσο βαρύ κόστος για την ελληνική κοινωνία.


«Σαν πατριώτης, όχι. Είναι κακό για τον λαό σας», ήταν η απάντηση του ανθρώπου που πίεσε όσο κανένας για εκείνα τα μέτρα.            

Σάββατο 29 Απριλίου 2017

Εκδόθηκε η απόφαση για τα POS



Σύμφωνα με την υπ΄αριθμ. 45231 απόφαση του Υπουργού Οικονομίας & Ανάπτυξης  - Υφυπουργού Οικονομικών  ανακοινώνεται τι θα ισχύει για τους επιτηδευματίες που υποχρεούται να προμηθευτούν POS :

Ρύθμιση Υποχρέωσης Αποδοχής Πληρωμών με Κάρτα, σύμφωνα με το άρθρο 65 του ν. 4446/2016, (Α΄ 240).

ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

Έχοντας υπόψη τις διατάξεις:

1. Των άρθρων 62, 63, 64 και 65 του ν. 4446/2016 «Πτωχευτικός Κώδικας, Διοικητική Δικαιοσύνη, Τέλη-Παράβολα, Οικειοθελής αποκάλυψη φορολογητέας ύλης παρελθόντων ετών, Ηλεκτρονικές συναλλαγές, Τροποποιήσεις του ν. 4270/2014 και λοιπές διατάξεις», (Α’ 240), όπως ισχύει.

2. Του ν. 4177/2013, (Α’ 173) «Κανόνες ρύθμισης της αγοράς προϊόντων και της παροχής υπηρεσιών και άλλες διατάξεις», όπως ισχύει.

3. Της περ. β’ της παρ. 2 του άρθρου 41 του ν. 4389/2016, (Α’ 94).

4. Του π.δ. 125/2016 «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α’ 210).

5. Του π.δ. 116/2014 «Οργανισμός Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας», (Β’ 185).

6. Του π.δ. 111/2014 (Α΄ 178/2014 και Α΄ 25/2015) «Οργανισμός του Υπουργείου Οικονομικών», όπως ισχύει.

7. Την υπ’ αριθμ. ΥΠΟΙΚ 0010218 ΕΞ 2016/14.11.2016 απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Οικονομικών(Β΄ 3696), «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στην Υφυπουργό Οικονομικών Αικατερίνη Παπανάτσιου».

8. Του π.δ. 63/2005 (A’ 98) «Κωδικοποίηση της νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα».

9. Το γεγονός ότι από την παρούσα δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:

Άρθρο 1

Καθορισμός υπόχρεων δικαιούχων πληρωμής και προθεσμία συμμόρφωσης

1. Οι δικαιούχοι πληρωμής της περ. γ’ του άρθρου 62 του ν. 4446/2016 (Α’ 240), οι οποίοι διαθέτουν τους παρακάτω κύριους Κωδικούς Αριθμούς Δραστηριότητας (εφεξής Υπόχρεοι), υποχρεούνται να αποδέχονται μέσα πληρωμής με κάρτα κατά την ολοκλήρωση των πράξεων πληρωμής που πραγματοποιούν καταναλωτές της περ. α’ του άρθρου 62 του ν. 4446/2016, (Α’ 240).

ΚΑΔ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ

33.12 Επισκευή μηχανημάτων

33.13 Επισκευή ηλεκτρονικού και οπτικού εξοπλισμού

33.14 Επισκευή ηλεκτρικού εξοπλισμού

35.11 Παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος

35.12 Μετάδοση ηλεκτρικού ρεύματος

35.13 Διανομή ηλεκτρικού ρεύματος

35.14 Εμπόριο ηλεκτρικού ρεύματος

35.21 Παραγωγή φυσικού αερίου

35.22 Διανομή αέριων καυσίμων μέσω αγωγών

35.23 Εμπόριο αέριων καυσίμων μέσω αγωγών

36.00 Συλλογή, επεξεργασία και παροχή νερού

43.21 Ηλεκτρικές εγκαταστάσεις

43.22 Υδραυλικές και κλιματιστικές εγκαταστάσεις θέρμανσης και ψύξης

45.11 Πώληση αυτοκινήτων και ελαφρών μηχανοκίνητων οχημάτων

45.19 Πώληση άλλων μηχανοκίνητων οχημάτων

45.20 Συντήρηση και επισκευή μηχανοκίνητων οχημάτων

45.32 Λιανικό εμπόριο μερών και εξαρτημάτων

μηχανοκίνητων οχημάτων σε εξειδικευμένα καταστήματα

45.40 Πώληση, συντήρηση και επισκευή μοτοσικλετών και των μερών και εξαρτημάτων τους

47.21 Λιανικό εμπόριο φρούτων και λαχανικών σε εξειδικευμένα καταστήματα

47.22 Λιανικό εμπόριο κρέατος και προϊόντων κρέατος σε εξειδικευμένα καταστήματα

47.23 Λιανικό εμπόριο ψαριών, καρκινοειδών και μαλακίων σε εξειδικευμένα καταστήματα

47.24 Λιανικό εμπόριο ψωμιού, αρτοσκευασμάτων και λοιπών ειδών αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής σε εξειδικευμένα καταστήματα

47.25 Λιανικό εμπόριο ποτών σε εξειδικευμένα καταστήματα

47.26 Λιανικό εμπόριο προϊόντων καπνού σε εξειδικευμένα καταστήματα

47.30 Λιανικό εμπόριο καυσίμων κίνησης σε εξειδικευμένα καταστήματα

47.41 Λιανικό εμπόριο ηλεκτρονικών υπολογιστών, περιφερειακών μονάδων υπολογιστών και λογισμικού σε εξειδικευμένα καταστήματα

47.42 Λιανικό εμπόριο τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού σε εξειδικευμένα καταστήματα

47.43 Λιανικό εμπόριο εξοπλισμού ήχου και εικόνας σε εξειδικευμένα καταστήματα

47.52 Λιανικό εμπόριο σιδηρικών, χρωμάτων και τζαμιών σε εξειδικευμένα καταστήματα

47.54 Λιανικό εμπόριο ηλεκτρικών οικιακών συσκευών σε εξειδικευμένα καταστήματα

47.59 Λιανικό εμπόριο επίπλων, φωτιστικών και άλλων ειδών οικιακής χρήσης σε εξειδικευμένα καταστήματα

47.61 Λιανικό εμπόριο βιβλίων σε εξειδικευμένα καταστήματα

47.64 Λιανικό εμπόριο αθλητικού εξοπλισμού σε εξειδικευμένα καταστήματα

47.65 Λιανικό εμπόριο παιχνιδιών κάθε είδους σε εξειδικευμένα καταστήματα

47.71 Λιανικό εμπόριο ενδυμάτων σε εξειδικευμένα καταστήματα

47.72 Λιανικό εμπόριο υποδημάτων και δερμάτινων ειδών σε εξειδικευμένα καταστήματα

47.73 Λιανικό εμπόριο φαρμακευτικών ειδών (φαρμακεία)

47.74 Λιανικό εμπόριο ιατρικών και ορθοπεδικών ειδών σε εξειδικευμένα καταστήματα

47.75 Λιανικό εμπόριο καλλυντικών και ειδών καλλωπισμού σε εξειδικευμένα καταστήματα

47.77 Λιανικό εμπόριο ρολογιών και κοσμημάτων σε εξειδικευμένα καταστήματα

55.10 Ξενοδοχεία και παρόμοια καταλύματα

55.20 Καταλύματα διακοπών και άλλα καταλύματα σύντομης διαμονής

55.30 Χώροι κατασκήνωσης, εγκαταστάσεις για οχήματα αναψυχής και ρυμουλκούμενα οχήματα

55.90 Άλλα καταλύματα


56.10 Δραστηριότητες υπηρεσιών εστιατορίων και κινητών μονάδων εστίασης

56.30 Δραστηριότητες παροχής ποτών

59.14 Δραστηριότητες προβολής κινηματογραφικών ταινιών

61.10 Ενσύρματες τηλεπικοινωνιακές δραστηριότητες

61.20 Ασύρματες τηλεπικοινωνιακές δραστηριότητες

61.30 Δορυφορικές τηλεπικοινωνιακές δραστηριότητες

69.10 Νομικές δραστηριότητες

69.20 Δραστηριότητες λογιστικής, τήρησης βιβλίων και λογιστικού ελέγχου· παροχή φορολογικών συμβουλών

71.11 Δραστηριότητες αρχιτεκτόνων

71.12 Δραστηριότητες μηχανικών και συναφείς δραστηριότητες παροχής τεχνικών συμβουλών

75.00 Κτηνιατρικές δραστηριότητες

77.11 Ενοικίαση και εκμίσθωση αυτοκινήτων και ελαφρών μηχανοκίνητων οχημάτων

77.12 Ενοικίαση και εκμίσθωση φορτηγών

77.21 Ενοικίαση και εκμίσθωση ειδών αναψυχής και αθλητικών ειδών

77.22 Ενοικίαση βιντεοκασετών και δίσκων

77.29 Ενοικίαση και εκμίσθωση άλλων ειδών προσωπικής ή οικιακής χρήσης

79.11 Δραστηριότητες ταξιδιωτικών πρακτορείων

79.12 Δραστηριότητες γραφείων οργανωμένων ταξιδιών

85.20 Πρωτοβάθμια εκπαίδευση

85.31 Γενική δευτεροβάθμια εκπαίδευση

85.32 Τεχνική και επαγγελματική δευτεροβάθμια εκπαίδευση

85.41 Μεταδευτεροβάθμια μη τριτοβάθμια εκπαίδευση

85.51 Αθλητική και ψυχαγωγική εκπαίδευση

85.53 Δραστηριότητες σχολών οδηγών

85.59 Άλλη εκπαίδευση π.δ.κ.α.

86.10 Νοσοκομειακές δραστηριότητες

86.21 Δραστηριότητες άσκησης γενικών ιατρικών επαγγελμάτων

86.22 Δραστηριότητες άσκησης ειδικών ιατρικών επαγγελμάτων

86.23 Δραστηριότητες άσκησης οδοντιατρικών επαγγελμάτων

86.90 Άλλες δραστηριότητες ανθρώπινης υγείας

87.10 Δραστηριότητες νοσοκομειακής φροντίδας με παροχή καταλύματος

87.20 Δραστηριότητες φροντίδας με παροχή καταλύματος για άτομα με νοητική υστέρηση, ψυχικές διαταραχές και χρήση ουσιών

87.30 Δραστηριότητες φροντίδας με παροχή καταλύματος για ηλικιωμένους και άτομα με αναπηρία

87.90 Άλλες δραστηριότητες φροντίδας με παροχή καταλύματος

88.91 Δραστηριότητες βρεφονηπιακών και παιδικών σταθμών

92.00 Τυχερά παιχνίδια και στοιχήματα

93.13 Εγκαταστάσεις γυμναστικής

93.21 Δραστηριότητες πάρκων αναψυχής και άλλων θεματικών πάρκων

93.29 Άλλες δραστηριότητες διασκέδασης και ψυχαγωγίας

95.11 Επισκευή ηλεκτρονικών υπολογιστών και περιφερειακού εξοπλισμού

96.02 Δραστηριότητες κομμωτηρίων, κουρείων και κέντρων αισθητικής

2. Οι ως άνω Υπόχρεοι οφείλουν να συμμορφωθούν εντός τριών (3) μηνών από τη δημοσίευση της παρούσας.

3. Οι ως άνω Υπόχρεοι που θα προβούν σε έναρξη δραστηριότητας, κατά τη διάρκεια των τελευταίων τριάντα  (30) ήμερων προ της παρέλευσης της προθεσμίας, της οριζόμενης στην παρ. 2 του παρόντος άρθρου, οφείλουν να συμμορφωθούν εντός τεσσάρων (4) μηνών από τη δημοσίευση της παρούσας.

4. Οι Υπόχρεοι που θα προβούν σε έναρξη δραστηριότητας ή σχετική μεταβολή μετά την παρέλευση της προθεσμίας, της οριζόμενης στην παρ. 2 του παρόντος άρθρου, οφείλουν να συμμορφωθούν εντός ενός (1) μηνός από την έναρξη, ή τη μεταβολή.

Άρθρο 2

Αρμόδιες αρχές

1. Αρμόδιες αρχές για τη διενέργεια των ελέγχων, την επιβολή των προστίμων και τη βεβαίωση παραβάσεων της παρ. 1 του άρθρου 65 του ν. 4446/2016 ορίζονται η Διεύθυνση Θεσμικών Ρυθμίσεων και Εποπτείας Αγοράς Προϊόντων και Παροχής Υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή και οι Διευθύνσεις Ανάπτυξης των Περιφερειακών Ενοτήτων της χώρας.

2. Οι υπηρεσίες της Ειδικής Γραμματείας του Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος (Ε.Γ.Σ.Δ.Ο.Ε) και της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), εφόσον στα πλαίσια των ελέγχων που διενεργούν βάσει των αρμοδιοτήτων τους, διαπιστώσουν παράβαση της παρ. 1 του άρθρου 65 του ν. 4446/2016, υποχρεούνται σε έγγραφη ενημέρωση της Διεύθυνσης Θεσμικών Ρυθμίσεων και Εποπτείας της Αγοράς Προϊόντων και Υπηρεσιών ή της κατά τόπο αρμόδιας Διεύθυνσης Ανάπτυξης για την περαιτέρω εφαρμογή της οριζόμενης με την παρούσα διαδικασίας.

Άρθρο 3

Διαδικασία διενέργειας ελέγχου

1. Η Α.Α.Δ.Ε. κοινοποιεί ανά τακτά χρονικά διαστήματα στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή κατάλογο στον οποίο περιλαμβάνονται:

α) Οι Αριθμοί Φορολογικού Μητρώου του συνόλου των Υπόχρεων, σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 1 της παρούσας.

β) Στοιχεία από τα οποία προκύπτει η δυνατότητα ή μη αποδοχής πληρωμών με κάρτα, όπως, ενδεικτικά, εισπράξεις μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών ή άλλων μέσων πληρωμής με κάρτα,για συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, σύμφωνα με την περ. δ της παρ. 4 του άρθρου 1 της ΠΟΛ 1033/2014 (Β’ 276), όπως ισχύει.

2. Οι αρμόδιες υπηρεσίες συγκροτούν κλιμάκια ελέγχου αποτελούμενα τουλάχιστον από δύο υπαλλήλους.

3. Τα κλιμάκια ελέγχου που συγκροτούνται από τις αρμόδιες αρχές της παρ. 1 του άρθρου 2 της παρούσας, είναι εφοδιασμένα με τα ακόλουθα έντυπα:

α) «ΕΝΤΟΛΗ ΕΛΕΓΧΟΥ»

β) «ΕΚΘΕΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ».

4. Τα παραπάνω έντυπα ακολουθούν το πρότυπο όπως αυτό ορίζεται στο άρθρο 138 της υπουργικής απόφασης Α2-718/2014 (Κανόνες ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ. – Β’ 2090), όπως ισχύει,
και συντάσσονται με τη διαδικασία του άρθρου 139 της ίδιας απόφασης.

Άρθρο 4

Ύψος και διαδικασία επιβολής προστίμου

1. Στους παραβάτες του άρθρου 1 της παρούσας επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο ύψους χιλίων πεντακοσίων (1.500) ευρώ.

2. Τα πρόστιμα επιβάλλονται με απόφαση του Προϊσταμένου της Υπηρεσίας στην οποία υπάγονται τα ελεγκτικά όργανα που διαπίστωσαν την παράβαση. Τα ελεγκτικά όργανα υποχρεούνται να υποβάλουν εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία διαπίστωσης τέλεσης της παράβασης τις σχετικές εκθέσεις στην Υπηρεσία τους. Η απόφαση επιβολής προστίμου εκδίδεται μέσα σε προθεσμία δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών από την υποβολή της σχετικής έκθεσης, και αφού ζητηθεί ακρόαση του διοικούμενου κατά το άρθρο 6 του ν. 2690/1999 (Α` 45), και κοινοποιείται αμελλητί στον παραβάτη.

3. Τα διοικητικά πρόστιμα της παρούσας εισπράττονται, σύμφωνα με τον Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων (Κ.Ε.Δ.Ε. - ν.δ. 356/1974, Α’ 90), και αποδίδονται, με την επιφύλαξη της παρ. 1 του άρθρου 16 του ν. 2946/2001, (Α’ 224), στον Κρατικό Προϋπολογισμό.

4. Η απόφαση επιβολής διοικητικού προστίμου της παρούσης υπόκειται σε ενδικοφανή προσφυγή εντός τριάντα (30) ημερών από την κοινοποίησή της, η οποία ασκείται ενώπιον του Γενικού Γραμματέα Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, εφόσον οι διοικητικές κυρώσεις έχουν εκδοθεί από την Διεύθυνση Θεσμικών Ρυθμίσεων και Εποπτείας Αγοράς Προϊόντων και Παροχής Υπηρεσιών, και ενώπιον του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης, στην περιφέρεια του οποίου διαπιστώθηκε η παράβαση, σε όλες τις άλλες περιπτώσεις. Η απόφαση επί της προσφυγής εκδίδεται μέσα σε προθεσμία τριάντα (30) ημερών από την κατάθεση της προσφυγής.

5. Η απόφαση επί της ενδικοφανούς προσφυγής υπόκειται σε προσφυγή ενώπιον του Διοικητικού Πρωτοδικείου του τόπου όπου εδρεύει το όργανο που εξέδωσε την απόφαση επιβολής προστίμου, μέσα στην προθεσμία της παρ. 1 του άρθρου 66 του Κώδικα Διοικητικής Δικονομίας.

6. Το ύψος του επιβληθέντος διοικητικού προστίμου της παρ. 1 του παρόντος άρθρου μειώνεται στο ήμισυ εάν:

α) Ο υπόχρεος εντός τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία κοινοποίησης σε αυτόν της σχετικής πράξης και σε κάθε περίπτωση πριν την άσκηση της ενδικοφανούς
προσφυγής της παρ. 4, προβεί σε καταβολή του προστίμου. Η καταβολή αυτή συνεπάγεται την αυτοδίκαιη παραίτηση του υπόχρεου από κάθε δικαίωμα προσβολής ή αμφισβήτησης της πράξης επιβολής προστίμου.

β) Ο υπόχρεος εντός τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία υποβολής καταγγελίας ή διενέργειας ελέγχου, καταθέσει στην αρμόδια ελεγκτική Υπηρεσία τιμολόγιο που αποδεικνύει την αγορά τερματικού αποδοχής καρτών πληρωμών και μέσων πληρωμής με κάρτα.

Άρθρο 5

Συνεργασία μεταξύ αρμόδιων αρχών.

Σε περίπτωση που οι αρμόδιες Υπηρεσίες της παρ. 1 του άρθρου 2 της παρούσας δεχθούν τουλάχιστον πέντε καταγγελίες σε διάστημα τριών διαδοχικών μηνών για την μη αποδοχή πληρωμών με χρήση Μέσων Πληρωμής με Κάρτα από Υπόχρεο της παρ. 1 του άρθρου 1 της παρούσας, αυτές κοινοποιούνται στην Α.Α.Δ.Ε. και στην Ε.Γ. Σ. Δ.Ο.Ε., προκειμένου να ληφθούν υπόψη κατά τον προγραμματισμό και τη διενέργεια ελέγχων, αρμοδιότητάς τους.

Άρθρο 6

Τελικές Διατάξεις

Οι διατάξεις της παρούσας ισχύουν από τη δημοσίευσή της.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 20 Απριλίου 2017

Οι Υπουργοί

Οικονομίας και Ανάπτυξης Υφυπουργός Οικονομικών


ΔΗΜΟΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΑΠΑΝΑΤΣΙΟΥ          

"Δεν θα είμαι για πολύ ανεξάρτητη"! Ποια βουλευτής είναι έτοιμη να πάει στη ΝΔ...


Τη μετακίνησή της στη Νέα Δημοκρατία προαναγγέλλει η Κατερίνα Μάρκου, μέσω συνέντευξης που παραχώρησε στο “Πρώτο Θέμα”.

Η νυν ανεξάρτητη βουλευτής, που στο παρελθόν ήταν μέλος της κοινοβουλευτικής ομάδας της ΔΗΜΑΡ αρχικά και του Ποταμιού μετέπειτα, είναι γνωστό ότι φλερτάρει εδώ και αρκετό καιρό με τη Νέα Δημοκρατία του Κυριάκου Μητσοτάκη.


Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά στη συνέντευξή της: “Δεν θα είμαι για πολύ ανεξάρτητη, ο Κυριάκος είναι προσιτός. Ειλικρινής, ευθύς, ακομπλεξάριστος, προσιτός σε προσωπικό επίπεδο. Πολιτικά, πιστεύω, με όλο τον σεβασμό, ότι μπορεί να είναι περισσότερο ο Κυριάκος. Πιο τολμηρός, πιο αιχμηρός στις θέσεις του. Το απαιτούν τα προβλήματα, το απαιτεί η εποχή”.  
  
    

Δύο συντάξεις κάθε χρόνο θυσία για την συμφωνία αξιολόγησης. Ο θάνατος του συνταξιούχου και των φτωχών


Διπλό χτύπημα στους συνταξιούχους με ετήσια απώλεια εισοδήματος έως και 3.000 ευρώ μέσα από το μαχαίρι στις αποδοχές τους και την παράλληλη συρρίκνωση του αφορολογήτου φέρνουν τα νέα μέτρα, τα οποία πλέον βρίσκονται στην τελική ευθεία για τη Βουλή.

Όπως είναι προφανές, οι συνταξιούχοι βρίσκονται ακόμα μία φορά σε πρώτο πλάνο. Εκτός από τα 1,8 δισ. ευρώ που θα βγουν από τις τσέπες τους μέσω της κατάργησης των προσωπικών διαφορών στις ήδη καταβαλλόμενες συντάξεις, θα κληθούν να σηκώσουν και ένα μερίδιο από τα πρόσθετα βάρη από τη μείωση του αφορολογήτου.

Τα παραδείγματα είναι ενδεικτικά: Συνταξιούχος χωρίς παιδιά με σύνταξη 817 ευρώ θα χάσει 102 ευρώ τον μήνα μόνο από την κατάργηση της προσωπικής διαφοράς (εφόσον κοπεί στο σύνολό της). Μόνο και μόνο από αυτή την περικοπή χάνει 1.235 ευρώ τον χρόνο. Σήμερα, ο συγκεκριμένος συνταξιούχος έχει αφορολόγητο όριο 8.636 ευρώ και για τη σύνταξή του επιβαρύνεται με φόρο εισοδήματος 259 ευρώ.

Το αφορολόγητο όμως για τη συγκεκριμένη κατηγορία συνταξιούχων (όπως και για τους μισθωτούς και τους αγρότες χωρίς παιδιά) οδεύει ολοταχώς προς τα 5.685 ευρώ και με τις ψαλιδισμένες αποδοχές ο φόρος αυξάνεται στα 637 ευρώ ή 378 ευρώ παραπάνω. Η συνολική χασούρα εισοδήματος ανέρχεται σε 1.613 ευρώ ή χονδρικά σε ετήσια βάση χάνονται δύο συντάξεις.


Στα υψηλότερα κλιμάκια (στις συντάξεις των 1.400 ευρώ σήμερα), επειδή το μαχαίρι στις αποδοχές αναμένεται πολλαπλάσιο, το μεγαλύτερο μέρος των απωλειών προκύπτει από την καθαρή μείωση των συντάξεων. Ο πρόσθετος φόρος είναι συγκριτικά χαμηλότερος εξαιτίας της παράλληλης ισοπέδωσης του εισοδήματος. Το αποτέλεσμα είναι όμως και πάλι το ίδιο: δύο συντάξεις τον χρόνο θυσία για τη συμφωνία. 





 iskra.gr    

Στο μικροσκόπιο της Εφορίας θυρίδες,σπίτια-καταθέσεις στο εξωτερικό


Τις θυρίδες 5.500 μεγαλοοφειλετών, αλλά και καταθέσεις και ακίνητα στο εξωτερικό, βάζει στο μικροσκόπιο η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων στοχεύοντας να εισπράξει, μέσα στο 2017, περισσότερα από 700 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του «Βήματος της Κυριακής», οι αρμόδιες υπηρεσίες είσπραξης εσόδων έχουν ήδη ζητήσει από τις τράπεζες τα στοιχεία ταυτότητας των ενοικιαστών θυρίδων για να προχωρήσουν στη συνέχεια -όπου κριθεί απαραίτητο- σε κατασχέσεις περιουσιακών στοιχείων που βρίσκονται εντός αυτών για χρέη στο Δημόσιο.

Στην Ελλάδα 5.500 οφειλέτες χρωστούν συνολικά πάνω από 70 δισ., ενώ το 2016 από το κυνήγι των εν λόγω οφειλετών εισέρρευσαν στα ταμεία του κράτους 635 εκατ. ευρώ.

Μπίζνες στο Μονακό
Οι περισσότεροι που έχουν φύγει στο εξωτερικό, ενώ χρωστούν μεγάλα ποσά στο κράτος, έχουν επιλέξει να βρίσκονται σε κράτη που δεν έχει υπογραφεί ή δεν υπάρχει συμφωνία διοικητικής συνδρομής. Ένα από αυτά είναι το κράτος του Μονακό, το οποίο έχουν επιλέξει νέοι επιχειρηματίες για τις δραστηριότητές τους.

Κυνηγούν και «μικρά ψάρια»
Το κυνήγι δεν περιορίζεται μόνο στους μεγαλοοφειλέτες. Τα στοιχεία είναι αποκαλυπτικά για το πρώτο δίμηνο το 2017. Τα χρέη πολιτών και επιχειρήσεων προς το Δημόσιο αυξήθηκαν κατά 2,6 δισ. ευρώ, με τα συνολικά χρέη 4.052.270 φορολογουμένων να ξεπερνούν τα 93,9 δισ. ευρώ. Από αυτά εκτιμούν στο ΥΠΟΙΚ ότι εισπράξιμα είναι το πολύ 15 δισ. ευρώ.

Για το 2017 έχουν προγραμματιστεί φοροέλεγχοι-εξπρές σε χιλιάδες φορολογουμένους. Συνολικά θα πραγματοποιηθούν 112.300 έλεγχοι για έκδοση αποδείξεων, τήρηση βιβλίων, επιστροφές ΦΠΑ σε επαγγελματίες και θα δοθεί προτεραιότητα σε ανέλεγκτες υποθέσεις της τελευταίας πενταετίας αλλά και παλαιότερες.



Πηγή: reporter.gr    

Κατάληψη City Plaza: Ανοιχτή επιστολή στην ιδιοκτήτρια του ακινήτου από τους καταληψίες..!


Σε μια κίνηση χωρίς προηγούμενο προχώρησαν οι καταληψίες πρώην ξενοδοχείου City Plaza στην οδό Αχαρνών, αφού έφτασαν στο σημείο να στείλουν ανοιχτή επιστολή στην ιδιοκτήτρια του ακινήτου, με την οποία ούτε λίγο ούτε πολύ, της ξεκαθαρίζουν ότι θα παραμείνουν στο κτίριο της όσο το χρειάζονται, καθώς όπως αναφέρουν “…. το κτίριο ” δεν εξασφαλίζει το βιοπορισμό της αφού είναι πολύ πλούσια” !!!!!

Η ιδιοκτήτρια, έχει προσφύγει στη δικαιοσύνη και ζητά να γίνει εκκένωση του κτιρίου και να της παραδοθεί η περιουσία της. Επιπλέον προχώρησε και σε μηνύσεις στην πολιτική και φυσική ηγεσία της ΕΛΑΣ.

Η ανοικτή επιστολή δημοσιεύεται σε site αντιεξουσιαστών και με ειρωνικό ύφος αναφέρουν “λυπούμαστε κυρία Παπαχελά αν σας στεναχωρούμε αλλά δεν είστε θύμα των μνημονίων, είστε όμηρη της απληστίας σας ..”.




Και τα παράδοξα στην επιστολή συνεχίζονται, καθώς οι καταληψίες της λένε ευθέως ότι είναι στοιχείο “αξιοπρέπειας” το να τους παραχωρήσει το ακίνητο. “Επιλέξτε το δρόμο της ολιγαρκούς αφθονίας και αξιοπρέπειας, παραχωρώντας τη συγκεκριμένη ιδιοκτησία σας για όσο διάστημα χρειάζονται φιλοξενία οι πρόσφυγες, όπως έκαναν και οι πρώην εργαζόμενοι του ξενοδοχείου με τον κινητό εξοπλισμό του. Με φιλικούς χαιρετισμούς και τη διαβεβαίωση ότι είμαστε πολύ κοντά (επίτρεψε μας αυτή την οικειότητα καθώς έχουν συνδεθεί οι τύχες μας)” καταλήγουν οι καταληψίες.


Και ενώ το κτίριο είναι υπό κατάληψη, στην ιδιοκτήτρια έφτασε πριν λίγες ημέρες ο λογαριασμός της ΕΥΔΑΠ ύψους 81.500 ευρώ!!! Η ίδια διαμαρτυρήθηκε έντονα και οι καταληψίες στην επιστολή τους αναφέρουν ότι η διαμαρτυρία της για τον υπέρογκο λογαριασμό είναι “προπαγάνδα επικοινωνιακή της ιδιοκτήτριας” και μπορεί να μην τον πληρώσει. “Ο λογαριασμός της ΕΥΔΑΠ υπολογίστηκε με βάση οικιακό τιμολόγιο ενώ θα έπρεπε να γίνει με βάση επαγγελματικό (αν όχι ανθρωπιστικό) όπως συνέβαινε όταν λειτουργούσε κανονικά το ξενοδοχείο, με αποτέλεσμα η χρέωση που προέκυψε να είναι πολλαπλά υψηλότερη. Έτσι λοιπόν, ενώ ουδόλως απειλείται από τον εν λόγω λογαριασμό, με την ενέργεια της ΕΥΔΑΠ σας προσφέρεται ως “προπαγανδιστικό δώρο” ένας υπέρογκος λογαριασμός τον οποίο δεν οφείλετε να πληρώσετε, (άλλωστε παραδέχεστε και η ίδια ότι είστε νομικά καλυμμένη) αλλά αξιοποιείτε επικοινωνιακά”.

Οι καταληψίες σε άλλο σημείο της επιστολής δεν διστάζουν να παραθέσουν οικονομικές πληροφορίες που αφορούν καθαρά στην περιουσιακή κατάσταση της ιδιοκτήτριας, φτάνοντας μάλιστα μέχρι και να αναγράφουν πώς περιήλθε στην ιδιοκτησία της το ακίνητο. Ενώ φτάνουν και στο σημείο της απειλής με κατηγορίες για αυθαιρεσίες στο κτίριο “όλα αυτά κυρία Παπαχελά και πολλά άλλα τα γνωρίζαμε πριν μπούμε στο ξενοδοχείο σας, ωστόσο παρ’όλες τις συνεχείς συκοφαντίες σας σε βάρος μας, αποφεύγαμε εδώ και ένα χρόνο να τα δημοσιοποιούμε. Όμως , ως εδώ και μη παρέκει…”





cnn.gr  

Μια επιστολή-ντοκουμέντο του Γιώργου Βότση



Του Περικλή Κοροβέση

Από τον παιδιόθεν φίλο και σύντροφο μιας ζωής, Γιώργο Βότση, λάβαμε την ακόλουθη επιστολή που τη δημοσιεύουμε αυτούσια για τις πολύτιμες πληροφορίες που μας δίνει.

-ακολουθεί η χειρόγραφη επιστολή-

ΥΓ. Αδερφέ μου Γιώργο,

Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες που μας δίνεις. Κάποιες από αυτές αγνοούσα. Χούντα γαρ τότε, δεν τα λέγαμε και όλα. Αν και μια ζωή διαφωνούσαμε (αλλά σύνορα η αγάπη δεν γνωρίζει), ας προσθέσω μία ακόμη παρατήρηση. Η πρώτη σου παράγραφος ήταν περιττή. Αλλά δεν μπορούσα να γίνω λογοκριτής. Χαίρομαι που ξανάρχισες να δημοσιεύεις. Να περιμένουμε και άλλα;

23-4-17

Περικλή μου,

Το επετειακό άρθρο σου (15-4-17) με τίτλο «Η αντίσταση των λίγων» με βρίσκει σύμφωνο σε γενικές γραμμές, αφού καταπολεμά τη σκόπιμη, εν πολλοίς, μυθοπλασία για την αντίσταση στη στρατιωτική δικτατορία.

Αναγκάζομαι ωστόσο να επισημάνω κάποιες ανακρίβειες, ακριβώς γιατί τις υιοθετεί ένας αγωνιστής διεθνούς κύρους (με τους συνταρακτικούς «Ανθρωποφύλακες» και τη συγκλονιστική μαρτυρία σου στο Συμβούλιο της Ευρώπης για τα βασανιστήρια της χούντας) που επιδεινώνουν, άθελά σου, τη σύγχυση.

Γράφεις:

... Η ομάδα μας κατέληξε στο “Πατριωτικό Μέτωπο” από παραπλάνηση. Δεν θέλαμε να έχουμε σχέση με το ΚΚΕ ούτε με την ΕΣΣΔ. Και όταν στο 3ο Δελτίο του “Πατριωτικού Μετώπου”, αν θυμάμαι καλά, υπήρχε σαφής διευκρίνιση πως το κίνημά μας ήταν ανεξάρτητο, αυτό δεν ανταποκρινόταν στην αλήθεια. Ηταν η αυθόρμητη παρέμβαση δύο συντακτών του δελτίου (Γ. Βότσης, Αρ. Μανωλάκος) που δημιούργησε πολλά προβλήματα...

Τα γεγονότα, συνοπτικά, άλλα λένε:

1. Το «Πατριωτικό Μέτωπο», η πρώτη αντιστασιακή οργάνωση, έχει ημερομηνία και τόπο γέννησης καθώς και γεννήτορες (Μίκης Θεοδωράκης, Χρ. Μίσσιος, Αρ. Μανωλάκος, Θ. Μπανούσης και Γ. Βότσης). Η ιδρυτική σύσκεψη, στην οποία δεν κατάφεραν να έλθουν δύο-τρεις ακόμη, έγινε στις 30 Απριλίου, ημέρα του Πάσχα, στην Κυψέλη, στο φοιτητικό διαμέρισμα του αλησμόνητου Π. Δελημήτσου, μετέπειτα υπουργού της Ν.Δ., που ουδέποτε (αν και φυλακίστηκε) αξιοποίησε πολιτικάντικα τις αντιστασιακές δάφνες του.

2. Στην ολοήμερη συνεδρίαση κυριάρχησε η απαξιωτική κριτική μας στα κόμματα και ιδιαίτερα στην ηγεσία της παραδοσιακής Αριστεράς. Κοινή η θέληση το κίνημά μας να είναι αυτόνομο και ευρύ πολιτικά, με στρατηγικό στόχο να συμβάλει και μεταδικτατορικά στις πολιτικές εξελίξεις. Γι’ αυτό και με επιμονή του Μίκη ο τίτλος της οργάνωσης θα ήταν σκέτα «Πατριωτικό Μέτωπο» (οι προσθήκες «αντιδικτατορικό», «αντιστασιακό» ή «απελευθερωτικό» έγιναν σκόπιμα από τους σφετεριστές του).

3. Την επομένη (Πρωτομαγιά) συνεργάσθηκα ολοήμερα με τον Μίκη στο σπίτι του Ανδρέα Δάνου, όπου τον είχε μεταφέρει ο Γ. Κουπαρούσος, «ψυχή» του κινήματος αργότερα, αξιοπρεπής και με χιούμορ αστός, άσχετος με την Αριστερά. Με τον Μίκη βαφτίσαμε την εφημερίδα μας «Νέα Ελλάδα» κι εγώ ανέλαβα τη σύνταξη, την εκτύπωσή της σε πολύγραφο, απαρεγκλίτως ανά 15θήμερο, σε 3.000 φύλλα και τη διανομή της - μέγα το βάρος...

4. Αφ’ ότου ενέσκηψε στα τέλη Μαΐου η περισωθείσα ηγετική τριανδρία της ΕΔΑ (Δρακόπουλος, Μπριλλάκης και Φιλίνης) και «καπέλωσε» το κίνημά μας, σφιχταγκαλιάζοντας με πάθος τον Μίκη, ο Φιλίνης, αυτόκλητος «καθοδηγητής», ο Αρ. Μανωλάκος κι εγώ ξενυχτούσαμε κάθε Τρίτη προγραμματίζοντας επιτελικά τη «Νέα Ελλάδα».

5. Νιώθοντας ασφυξία από την ετσιθελική κομματική κηδεμονία, που απροπροσανατόλισε το κίνημά μας, ο Μίκης φρόντισε να συναντηθούμε στις 17/8/67. Ολη τη νύχτα σχεδιάζαμε τη χειραφέτηση του «Πατριωτικού Μετώπου» με αποτίναξη της κομματικής κηδεμονίας. Προς τούτο προγραμματίσαμε νέα σύσκεψη των ιδρυτών του και πέντε-έξι ακόμη στελεχών, για τις 24 Αυγούστου. Η προεργασία πήγαινε μια χαρά, αλλά η σύσκεψη, που θα έγραφε Ιστορία, ματαιώθηκε: Τρεις μέρες πριν συνέλαβαν (και) τον Μίκη.

6. Στο φύλλο 11 της «Νέας Ελλάδας» δημοσιεύθηκε απόφαση του Εθνικού Συμβουλίου του «Πατριωτικού Μετώπου» που έκανε πάταγο στους αντιστασιακούς μέσα κι έξω από την Ελλάδα αφού επέκρινε τη Σοβιετική Ενωση για τις συνεχώς βελτιούμενες σχέσεις της με τη χούντα - ανόσια απρέπεια (!) χωρίς προηγούμενο για την ελληνική Αριστερά. Την απόφαση συντάξαμε ο Αριστείδης κι εγώ, χρησιμοποιώντας και σημειώσεις του Μίκη και του Φιλίνη.

Αυτά, αδελφέ μου. Ισως είναι χρήσιμα στον ζητούμενο «έγκυρο ιστοριογράφο» σου - αν τον βρεις.


Με αγάπη Γ.Β.



efsyn.gr

Παρασκευή 28 Απριλίου 2017

Ο Γιάννης ο φονιάς


Του Κώστα Γιαννακίδη

Ενας άνθρωπος που έπασχε από βαριά κατάθλιψη και συνδύαζε αλκοόλ με ψυχοφάρμακα, σκότωσε με τα ίδια του τα χέρια την τετραπληγική κόρη του. Είναι μία ιστορία που φτιάχνεται με υλικό από αρχαία τραγωδία. Eνα δράμα που δεν συλλαμβάνει ο νους και δεν αποδέχεται εύκολα η λογική. Όμως συνέβη.

Και στη σκηνή της τραγωδίας, που είναι σκεπασμένη από τα μάτια όλης της χώρας, εμφανίζεται ο πρωταγωνιστής. O Γιάννης. Κτηνώδης μέσα από την πράξη του, ικέτης στην απολογία του. Τώρα, βέβαια, θα παραδοθεί στη Δικαιοσύνη, των ανθρώπων και των φυλακών, αλλά ποιος από σας δεν δοκίμασε να εκδώσει την ετυμηγορία του;

Ναι, δείχνει ότι πρόκειται για ένα έγκλημα που εκτελέστηκε εν βρασμώ ψυχής, πλην όμως αμέσως μετά άρχισε να στήνεται σκηνικό συγκάλυψης. Ο άνθρωπος έβαλε το παιδί του σε σακούλες, το πέταξε στα σκουπίδια και μετά έπεσε για ύπνο. Την άλλη μέρα πήγε στην Αστυνομία και ανέφερε την εξαφάνιση της κόρης του. Αυτή είναι συμπεριφορά αδίστακτου φονιά.

Πάντοτε στέκομαι αμήχανα μπροστά σε αυτές τις περιπτώσεις. Δεν είναι δα και συνηθισμένες για να έχει καλλιεργήσει και το μυαλό αντανακλαστικά. Βλέπεις τον δράστη, ακούς τον συνάδελφο που τον οικτίρει και τον θέλει στην ηλεκτρική καρέκλα και λες, εντάξει, είσαι κατά της θανατικής ποινής, αλλά συμφωνείς ότι του αξίζει να σαπίσει, μαζί με τις τύψεις του, σε ένα κελί. Αλλωστε σε αυτές περιπτώσεις, η ποινή είναι η ζωή, όχι ο θάνατος. Και από την άλλη, όμως, αναρωτιέσαι σε τι σκοτάδια πρέπει να καταδυθείς για να καταλάβεις τι συμβαίνει στη ψυχή αυτού του ανθρώπου –δεν έχουμε δει και τα μάτια του, που συνήθως λειτουργούν ως πύλη. Πώς κρίνεις, λοιπόν, εσύ που δεν είσαι θεός, αυτόν τον παιδοκτόνο; Ως έναν ελεεινό εγκληματία ή ως έναν άρρωστο άνθρωπο; Αν είσαι δε και γονιός, τα πράγματα γίνονται πιο δύσκολα, η κρίση σου μπορεί να μπλεχτεί σαν κουβάρι. Δεν μπορείς να καταλάβεις πώς γίνεται κάποιος να σκοτώνει το παιδί του. Μην έφτασε να το μισεί για την αγάπη που του έπαιρνε; Θα τα βρουν οι δικαστές και οι ψυχίατροι, αλλά ποιος μπορεί να είναι βέβαιος σε τέτοιες περιπτώσεις;


O άνθρωπος αυτός είναι απόστρατος αστυνομικός. Δηλαδή για πολλά χρόνια κρατούσε όπλο. Και ήταν αρχηγός μίας φτωχής οικογένειας με άρρωστο παιδί. Θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε πώς υποστηρίζονται αυτές οι οικογένειες από τις δομές Πρόνοιας της Πολιτείας και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Η κρίση υποτίθεται ότι επιδείνωσε τα οικογενειακά προβλήματα και ενίσχυσε τη βία μέσα στο σπίτι, στο βασικό κύτταρο της κοινωνίας –αξιόπιστα στοιχεία δεν υπάρχουν επειδή αυτά τα πράγματα δεν καταγράφονται επαρκώς. Δεν έχει σημασία. Δεν φταίει η κρίση για αυτά. Πάντα έτσι ήταν και πάντα έτσι θα είναι. Ιστορίες όπως αυτές, με τον άγριο φόνο της Στέλλας από τον πατέρα της, έρχονται σαν αστραπές που ρίχνουν, για μία στιγμή, ένα δυνατό φως πίσω από κουρτίνες, κάτω από σκάλες, σε πολυτελή υπνοδωμάτια, παγωμένες κουζίνες και καθιστικά με παλιά, φθαρμένα έπιπλα. Εκεί όπου οι άνθρωποι μπορεί να μη γίνονται φονιάδες, αλλά συχνά, σκοτώνουν λίγο-λίγο ο ένας τον άλλον.  




 protagon.gr  

Βαρουφάκης: Γνώριζα από πριν ότι θα έκλειναν οι τράπεζες


Συνέντευξη στον τηλεοπτικό σταθμό Telesur της Βενεζουέλας παραχώρησε ο πρώην Υπουργός Οικονομικών, Γιάνης Βαρουφάκης, ο οποίος βρίσκεται στο Εκουαδόρ. Στο πλαίσιο αυτής, ο κ. Βαρουφάκης αναφέρθηκε στο εναλλακτικό σχέδιο που είχε το 2015, λέγοντας πως ο Αλέξης Τσίπρας αρχικά είχε συμφωνήσει να εφαρμοστεί.


«Ο πρωθυπουργός είχε συμφωνήσει με το σχέδιο μου. Ήμαστε προετοιμασμένοι. Γνωρίζαμε πολύ καλά πως όταν θα κατακτούσαμε την εξουσία θα μπορούσε να χτυπήσει το τηλέφωνο από τις Βρυξέλλες ή από την Φρανκφούρτη και να μας πουν ότι αν επιμέναμε να θέλουμε να αποφύγουμε το βαρύτατο χρέος μας, αν επιμέναμε να κάνουμε ό,τι έκανε το Εκουαδόρ, το Μεξικό και άλλες χώρες στην ευρύτερη περιοχή, να κάνουμε μια αναδιάρθρωση του χρέους μας, αν επιμέναμε στην άποψη μας να στηρίξουμε τους πιο φτωχούς στην κοινωνία, αν επιμέναμε να είμαστε λογικοί, οι τράπεζες την επόμενη μέρα δεν θα μπορούσαν να λειτουργήσουν, τα ΑΤΜ θα έκλειναν, η Κεντρική Τράπεζα δεν θα είχε ρευστότητα», σημείωσε ο κ. Βαρουφάκης.  





ΑΠΕ -ΜΠΕ 

Bόμβες Τραμπ: Δεν αποκλείεται πόλεμος με τη Β. Κορέα

Σε συνέντευξή του στο πρακτορείο Reuters ο Ντόναλντ Τραμπ άφησε ανοιχτό ακόμη και το ενδεχόμενο της εμπόλεμης σύρραξης.


Tην ανησυχία του για την κατάσταση στη Βόρεια Κορέα εξέφρασε ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, σε συνέντευξή του στο πρακτορείο Reuters, αφήνοντας ανοιχτό ακόμη και το ενδεχόμενο της εμπόλεμης σύρραξης. «Υπάρχει ο κίνδυνος η ένταση να καταλήξει σε μία σύγκρουση με τη Βόρεια Κορέα» τόνισε ο Αμερικανικός πρόεδρος, ο οποίος δεν έκρυψε την έντονη ανησυχία του για την πορεία των εξελίξεων.

«Αυτή τη στιγμή, η Βόρεια Κορέα είναι η μεγαλύτερη απειλή για τις ΗΠΑ» έσπευσε να προσθέσει, στο ίδιο πλαίσιο.

Αναφερόμενος στο πυραυλικό σύστημα άμυνας, το οποίο αναμένεται να εγκατασταθεί στην κορεατική χερσόνησο, υπεραμύνθηκε της απόφασής του, εξηγώντας πως «πληρώνουμε τόσα δισεκατομμύρια δολάρια, προκειμένου να προστατεύσουμε τον εαυτό μας και τη Νότια Κορέα».

Βέβαια, σημείωσε ότι «η κυβέρνηση της Σεούλ θα πρέπει να συνεισφέρει οικονομικά, καθώς πρόκειται για ένα αμυντικό σύστημα, αξίας πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων».


Όσον αφορά τη μάχη εναντίον του Ισλαμικού Κράτους, επεσήμανε ότι «προσπαθούμε να εξαλείψουμε ορισμένους πολύ κακούς ανθρώπους» και εξέφρασε την πεποίθηση ότι αυτή η προσπάθεια κάποια στιγμή θα φθάσει στο τέλος της. 





thetoc.gr

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *