H Aθήνα τίμησε, ως όφειλε, την Ευρωπαϊκή Ημέρα χωρίς αυτοκίνητο.
Διοργανώθηκαν εκδηλώσεις, happenings, προβλήθηκαν ιδέες για τη ζωή χωρίς
αυτοκίνητο. Όμως αυτή είναι μία πολύπλοκη συζήτηση για την ελληνική
πρωτεύουσα. Είναι η κρίση που δεν επιτρέπει υπερβολές στη χρήση του
αυτοκινήτου. Η βενζίνη είναι περισσότερο εύφλεκτη από ποτέ. Και αυτό
αποτυπώνεται στις πωλήσεις αυτοκινήτων, φαίνεται στον περιορισμό του
μποτιλιαρίσματος, το δείχνουν οι προτιμήσεις προς το ποδήλατο. Ναι, η
Αθήνα μείωσε τη χρήση του αυτοκινήτο, όχι από οικολογική ευαισθησία και
σύγχρονο πνεύμα, αλλά από ανάγκη.
Σε αυτό βοηθάει βέβαια και η επέκταση των μέσων μεταφοράς, ειδικά με την ενίσχυση των μέσων σταθερής τροχιάς. Ωστόσο ακόμα υπάρχουν περιοχές της πρωτεύουσας που το αυτοκίνητο είναι η μοναδική αξιόπιστη και γρήγορη μέθοδος για πρόσβαση στο κέντρο ή στις δουλειές των ανθρώπων. Μέχρι που το κέντρο γίνεται απρόσιτο και οι δουλειές παύουν να υπάρχουν.
Σε αυτό βοηθάει βέβαια και η επέκταση των μέσων μεταφοράς, ειδικά με την ενίσχυση των μέσων σταθερής τροχιάς. Ωστόσο ακόμα υπάρχουν περιοχές της πρωτεύουσας που το αυτοκίνητο είναι η μοναδική αξιόπιστη και γρήγορη μέθοδος για πρόσβαση στο κέντρο ή στις δουλειές των ανθρώπων. Μέχρι που το κέντρο γίνεται απρόσιτο και οι δουλειές παύουν να υπάρχουν.