Αυτή πραγματικά είναι μια δουλειά
που του ταιριάζει: Γραφείο παραπόνων «Ο Φλαμπουράρης». Εχεμύθεια, άμεση
εξυπηρέτηση, τιμές λογικές. Ανοίξαμε και σας περιμένουμε. Το θέμα θα ήταν
εντελώς για γέλια αν δεν ήταν ακόμα μια θεατρική επιπολαιότητα της κυβέρνησης
και μια ακόμα γραφειοκρατική υπηρεσία, που θα την πληρώσουν ακριβά από την
τσέπη τους οι πολίτες! Εξηγούμαι:
Για τους ανενημέρωτους, ο
υπουργός Επικρατείας κάλεσε τους πολίτες επισήμως να απευθύνονται σ εκείνον και
σε κάποια τηλέφωνα και sites που
παραπέμπει για να του λένε τα παράπονά τους και τα αιτήματά τους από τα
υπουργεία και την κυβέρνηση γενικά!
Η πρωτοβουλία θυμίζει παράγκα του
Καραγκιόζη όπου έτσι, καθένας λέει τον πόνο του κι ο Καραγκιόζης με τον
Χατζιαβάτη ακούνε και στέλνουν τα αιτήματα στο Σαράι για επίλυση. Η διαφορά
βρίσκεται στο ότι ο Καραγκιόζης είναι σοβαρή καρικατούρα της κοινωνικής και
πολιτικής ζωής, ενώ ο κ Φλαμπουράρης με τις πρωτόγονες ιδέες του και τον
καφενειακής σοβαρότητας λόγο του, απλώς καρικατούρα. Γιατί; Απλούστατα:
Στο προσκλητήριό του ο υπουργός,
που προφανώς έχει μεγάλο περίσσευμα χρόνου, καλεί «όλους» τους πολίτες να
επικοινωνούν με συγκεκριμένα τηλέφωνα και διευθύνσεις «για να συμβάλουν να
βελτιώσουμε όσα μας δυσκολεύουν στην καθημερινή μας ζωή και κυρίως στην επαφή με
το σύνολο της κρατικής δομής και λειτουργίας»!
Και πώς θα συμβάλλουν; Εδώ το
γραφείο τα δίνει όλα:
«Η επίλυση των προβλημάτων θα
είναι το κύριο μέλημά μας και ταυτόχρονα η αξιολόγηση, η ομαδοποίηση και η
επεξεργασία ώστε να διερευνήσουμε τις δυνατότητες παρέμβασης και να οδηγηθούμε
σε ευρύτερες πρωτοβουλίες και δράσεις που θα βελτιώνουν την ποιότητα ζωής».
Από τα παραπάνω διαπιστώνουμε
ότι:
Το γραφείο θα προσλάβει και θα
πληρώσει κόσμο από το παράθυρο γι αυτή τη δουλειά, που είναι εξαιρετικά απαιτητική
αν δεν την κάνεις άρπα- κόλλα. Επομένως θα χρεωθούμε και νέα «δικά τους
παιδιά», καθώς δεν αναφέρεται πουθενά διαγωνισμός για πρόσληψη οποιουδήποτε,
πουθενά!
το γραφείο θα καταγράφει το
παράπονο ή το αίτημα ή την ιδέα του κάθε ενός που επικοινωνεί, θα τα ταξινομεί
κατά θέμα και αρμοδιότητα (!) και θα τα προωθεί – άγνωστο με ποιο τρόπο – στην
κάθε δημόσια υπηρεσία, που την αφορά!!! Στην καλύτερη περίπτωση θα παίρνει ο
ίδιος ο Φλαμπουράρης τηλέφωνο τον υπουργό ή την υπηρεσία και θα διατάζει την
άμεση προσοχή στο θέμα!
Πέρα από το γεγονός ότι ο κ
Φλαμπουράρης αποδεικνύει ότι δεν έχει ιδέα για το πώς λειτουργεί θεωρητικά και
έμπρακτα μια υπηρεσία σε ένα κράτος και μάλιστα το ελληνικό, εδώ μπαίνουν τα
κρίσιμα ερωτήματα:
Γραφεία παραπόνων των πολιτών
έχουν όλα τα υπουργεία, τα ΚΕΠ και οι δημόσιες υπηρεσίες, με νόμο, όπου
κατατίθενται οι έγγραφες αιτήσεις, απαιτήσεις και τα παράπονα των πολιτών.
Ο νόμος υποχρεώνει τις υπηρεσίες
να απαντάνε σε συγκεκριμένο χρόνο και με συγκεκριμένη φόρμα, προβλέποντας και
δικαίωμα προσφυγής του πολίτη αν δεν τηρηθούν τα νενομισμένα.
Σε όλες αυτές τις υπηρεσίες
εργάζονται και πληρώνονται από το λαό συγκεκριμένοι υπάλληλοι, με
συγκεκριμένους όρους και με συγκεκριμένη εκπαίδευση στην αντιμετώπιση των
αιτημάτων.
Τα ΚΕΠ κυρίως είναι επιφορτισμένα
με τη διαβίβαση όλων των διαφορετικών αιτημάτων στις υπηρεσίες που τις αφορούν.
Παράλληλα, έχει δημιουργηθεί η
Ανεξάρτητη Αρχή Προστασίας του Πολίτη, που ασχολείται ακριβώς με τη
διεκπεραίωση και επίλυση των προβλημάτων που έχουν οι πολίτες με τις υπηρεσίες
του κράτους.
Η Ανεξάρτητη Αρχή έχει υπαλλήλους
που επίσης πληρώνουν οι πολίτες.
Οι πολίτες πληρώνουν ένα σκασμό
λεφτά για να ενημερώνονται κάθε μέρα οι υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Τύπου
και Πληροφοριών, διαβάζοντας τις εφημερίδες και τα sites, ακούγοντας ραδιόφωνο και βλέποντας
τηλεόραση.
Σε όλα τα παραπάνω καταγράφονται
χιλιάδες περιστατικά πολιτών και ομάδων, που εκφράζουν παράπονα, βρίζουν, έχουν
αιτήματα και καταγγέλλουν τα στραβά της κρατικής μηχανής.
Οι υπηρεσίες της Γενικής
Γραμματείας έχουν πλήθος υπαλλήλων, που τους πληρώνει ο ελληνικός λαός για να
κάνουν και αυτή τη δουλειά, αντί να ασχολούνται με το κυλοτάκι της ξαδέρφης του
θείου του πολιτικού αντίπαλου της κυβέρνησης.
Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει μερικές κομματικές
οργανώσεις. Δηλαδή βάση. Από αυτήν υποτίθεται ότι εκλέγονται τα ανώτερα όργανα.
Οι οργανώσεις είναι μέσα στο λαό. Ή έτσι υποτίθεται.
Δουλειά των οργανώσεων δεν είναι
μόνο να αερολογούν για τον Μπρυκνέρ και τον Φλωμπέρ και να σφάζονται για το
ποιος θα σκαρφαλώσει στην κομματική ιεραρχία ή για το ποιος θα προσληφθεί στο
δημόσιο. Η κυριότερη δουλειά τους είναι να ανεβάζουν στα πιο πάνω όργανα τα
προβλήματα του λαού με προτάσεις για λύσεις.
Ευτυχώς τα περισσότερα μέλη των
κομματικών οργανώσεων δεν πληρώνονται από το λαό. Για την ακρίβεια δεν
πληρώνονται, και πολύ σωστά.
Με όλα αυτά στη φαρέτρα του το
κράτος ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι είναι καλυμμένο στον τομέα, που θέλει να ανοίξει το
μαγαζάκι του και ο κ Φλαμπουράρης. Όχι απλώς καλυμμένο. Αλλά, καλυμμένο
νομοθετικά, υπαλληλικά, οργανωμένα και παστρικά, όπως αρμόζει σε μια μοντέρνα
δημοκρατία. Σε αντίθεση με το γραφείο παραπόνων Φλαμουράρη. Κι εδώ έχουμε θέμα!
Εξηγούμαι:
Αν ο κ Φλαμπουράρης και η
κυβέρνηση έχουν διαπιστώσει ότι όοοολες αυτές οι υπηρεσίες που απασχολούν
υπαλλήλους, δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους πρέπει να μας το πουν καθαρά και
ευθέως. Και, είτε να τις διαλύσουν είτε να τις βάλουν να δουλέψουν σωστά.
Επειδή, αφού υπάρχουν, είναι φανερό ότι το πρόχειρο «γραφείο παραπόνων και
διευκολύνσεων ο Φλαμπουράρης» δε χωράει.
Εκτός αν το γραφείο παρέχει και
συνταγές μαγειρικής, λέει τα άστρα, τα ταρώ και το χέρι. Πράγματα πολύ χρήσιμα
σε μια χώρα που οι πολίτες ψάχνουν να τη βγάλουν όσο πιο φτηνά γίνεται και δεν
ξέρουν και τι θα τους ξημερώσει. Με τους Φλαμπουράρηδες για κυβερνήτες.
Πάντως, για τους ενδιαφερόμενους,
ορίστε οι διευθύνσεις και τα τηλέφωνα του νέου γραφείου:
-στην ηλεκτρονική σελίδα: kathimerinotita.gov.gr (με
υποβολή φόρμας) -στην ηλεκτρονική διεύθυνση: kathimerinotita@ypep.gr -Στα
τηλ: 2103385314,φαξ: 2103385317, email: a.flampouraris@parliament.gr -Στα τηλ: 2103385305, φαξ: 2103385210, email: ypep.co@ypep.gr -Στα τηλ: 2103385100, φαξ: 2103385109, email: ypep.co@ypep.gr