Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2018

Αρχισε η τουρκική εισβολή στη Συρία- Σφυροκοπούν τους Κούρδους


Το γενικό επιτελείο στρατού της Τουρκίας ανακοίνωσε επισήμως την έναρξη της επιχείρησης "Κλάδος Ελαίας"

Το γενικό επιτελείο στρατού της Τουρκίας ανακοίνωσε επισήμως την έναρξη της επιχείρησης "Κλάδος Ελαίας" εναντίον των Κούρδων ανταρτών στην περιοχή του Αφρίν, στη Συρία. Σύμφωνα με το πρακτορείο Anadolu, τουρκικά μαχητικά βομβάρδισαν θέσεις των Κούρδων στη Συρία ενώ αντάρτες του φιλοτουρκικού Ελεύθερου Συριακού Στρατού μπήκαν στο Αφρίν για να στηρίξουν τις τουρκικές δυνάμεις.

"Οι ένοπλες δυνάμεις μας ξεκίνησαν μια αεροπορική επιχείρηση για να καταστρέψουν στοιχεία" των Μονάδων Προστασίας του Λαού (YPG) είπε σε ομιλία του ο πρωθυπουργός της Τουρκίας Μπιναλί Γιλντιρίμ.

Ο Ερντογάν εξαπέλυσε μετωπική επίθεση κατά των ΗΠΑ, δηλώνοντας ότι από τώρα και στο εξής, η χώρα του δεν θα λαμβάνει υπόψη της τις δηλώσεις της Ουάσιγκτον.

Οι ένοπλες δυνάμεις της Τουρκίας βομβαρδίζουν στόχους στη Συρία από αέρος και εδάφους, δήλωσε σήμερα ο υπουργός Εξωτερικών Μεβλούτ Τσαβούσογλου, ώρες αφότου ο τουρκικός στρατός ξεκίνησε επιχειρήσεις στην περιοχή του Αφρίν στη Συρία.

Ο Τσαβούσογλου επισήμανε ότι οι τουρκικές ένοπλες δυνάμεις στοχοθετούν μονάχα "τρομοκράτες". Πρόσθεσε ότι η Τουρκία ενημέρωσε τους παράγοντες που εμπλέκονται στη Συρία σχετικά με τις εξελίξεις στην περιοχή Αφρίν και τόνισε ότι η Άγκυρα αναμένει ότι οι σύμμαχοί της δεν θα ταχθούν στο πλευρό τρομοκρατικών οργανώσεων.

Σε μια τηλεφωνική συνέντευξη που παραχώρησε στο τηλεοπτικό δίκτυο NTV, ο Τούρκος ΥΠΕΞ είπε ότι η Τουρκία απέστειλε έγγραφη αναφορά στη συριακή κυβέρνηση.

«Ενημερώσαμε όλα τα εμπλεκόμενα μέρη για τις ενέργειές μας. Ενημερώσαμε ακόμα και τη συριακή κυβέρνηση εγγράφως» τόνισε. «Ακόμα κι αν δεν διατηρούμε σχέσεις με το καθεστώς, ενεργούμε σε συμμόρφωση με το διεθνές δίκαιο» σημείωσε ο Μεβλούτ Τσαβούσογλου.

Τι απαντούν οι Κούρδοι
Στις αεροπορικές επιδρομές που εξαπέλυσαν τουρκικά μαχητικά στοχοθετήθηκαν 108 στρατιωτικοί στόχοι των Κούρδων, ανακοίνωσαν σήμερα οι ένοπλες δυνάμεις της Τουρκίας, ώρες μετά την έναρξη της επιχείρησης εναντίον των Κούρδων πολιτοφυλάκων στην επαρχία Αφρίν της Συρίας.

Ο τουρκικός στρατός δεν διευκρίνισε εάν όλοι οι στόχοι που επλήγησαν βρίσκονταν στην επαρχία Αφρίν.

Εικονολήπτης του πρακτορείου ειδήσεων Ρόιτερς που βρίσκεται στα σύνορα με τη Συρία μετέδωσε νωρίτερα ότι είδε πολεμικά αεροσκάφη να ίπτανται πάνω από την περιοχή και να βομβαρδίζουν περιοχές στη συριακή επικράτεια.

Την ίδια ώρα, οι Κούρδοι πολιτοφύλακες της Συρίας (YPG) απάντησαν ότι μετά τις αεροπορικές επιδρομές που πραγματοποίησε η Τουρκία στην επαρχία Αφρίν, δεν έχουν άλλη επιλογή από το να απαντήσουν, υποστηρίζοντας ότι η Άγκυρα έπληξε κατοικημένες περιοχές.

«Θα συντρίψουμε αυτή την επιθετικότητα, όπως συντρίψαμε άλλες επιθέσεις αυτού του είδους εναντίον των χωριών και πόλεών μας» προειδοποίησε η YPG.

Οι Κούρδοι πολιτοφύλακες προέτρεψαν άνδρες και γυναίκες στη βόρεια Συρία να ενταχθούν στις τάξεις των δυνάμεών τους για να προστατεύσουν το Αφρίν.


 Οι πρώτες αντιδράσεις
Αμεση ήταν η πρώτη αντίδραση από την Μόσχα.  Η Ρωσία θα στηρίξει τη Συρία με διπλωματικά μέσα και θα ζητήσει από τα Ηνωμένα Έθνη να σταματήσει η Τουρκία τη στρατιωτική επιχείρησή της στο Αφρίν, δήλωσε ένας ρώσος βουλευτής, μέλος της Επιτροπής Ασφάλειας του ρωσικού κοινοβουλίου, στο πρακτορείο RIA.

"Δεν είναι μόνο η Συρία που θα ζητήσει να σταματήσει αυτή η επιχείρηση. Η Ρωσία θα στηρίξει το αίτημα και θα παράσχει στη Συρία διπλωματική βοήθεια", είπε ο Φραντς Κλίντσεβιτς.

Την ίδια στιγμή, όπως έγινε γνωστό, ο αρχηγός του γενικού επιτελείου ενόπλων δυνάμεων της Ρωσίας Βαλέρι Γκερασίμοφ και ο Αμερικανός ομόλογός του Τζόζεφ Ντάνφορντ συζήτησαν τηλεφωνικά την κατάσταση που διαμορφώνεται στη Συρία, μετέδωσε το πρακτορείο RIA επικαλούμενο το ρωσικό υπουργείο Άμυνας.

Στην ανακοίνωση που εξέδωσε το υπουργείο αναφέρεται ότι συζητήθηκε "η κατάσταση στη Συρία και άλλα θέματα αμοιβαίου ενδιαφέροντος", χωρίς να δίνονται περισσότερες διευκρινίσεις. Η τηλεφωνική επικοινωνία μεταξύ Γκερασίμοφ και Ντάνφορντ έγινε αφού ο πρόεδρος της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε η χερσαία επιχείρηση των τουρκικών δυνάμεων στο Αφρίν της Συρίας.
Επικοινωνία Λαβρόφ-Τίλερσον
Ο επικεφαλής της ρωσικής διπλωματίας Σεργκέι Λαβρόφ είχε σήμερα μια τηλεφωνική συνδιάλεξη με τον Αμερικανό ομόλογό του Ρεξ Τίλερσον, μετά την έναρξη της στρατιωτικής επιχείρησης των τουρκικών ενόπλων δυνάμεων εναντίον των Κούρδων πολιτοφυλάκων στη Συρία, ανέφερε το υπουργείο Εξωτερικών της Ρωσίας.

Οι Λαβρόφ και Τίλερσον «συζήτησαν την κατάσταση στη Συρία, περιλαμβανομένων ζητημάτων σχετικά με τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν για τη διασφάλιση της σταθερότητας στο βόρειο τμήμα της χώρας» επισήμανε το υπουργείο σε ανάρτησή του στην επίσημη σελίδα του στο Facebook.

Οι υπουργοί Εξωτερικών της Ρωσίας και των ΗΠΑ μίλησαν επίσης για «τη διαδικασία ειρηνικής διευθέτησης (της σύρραξης στη Συρία) υπό την αιγίδα του ΟΗΕ», ιδίως στο πλαίσιο του Κογκρέσου Εθνικού Διαλόγου της Συρίας που θα διεξαχθεί στα τέλη Ιανουαρίου στο Σότσι της Συρίας, σύμφωνα με την ίδια πηγή.

Η τηλεφωνική επικοινωνία μεταξύ των δύο ανδρών έγινε έπειτα από «πρωτοβουλία των ΗΠΑ», συμπλήρωσε το ρωσικό ΥΠΕΞ.  
























thetoc.gr















Παραδοχή Τσακαλώτου: Κίνδυνος να μειωθεί το αφορολόγητο το 2019


"Έχουμε δύο κινδύνους. Ο ένας είναι οι τράπεζες. Ο άλλος είναι το ΔΝΤ να ζητήσει να έρθει το αφορολόγητο το '19. Πώς το αντιμετωπίζεις;».

Στην παραδοχή και ταυτόχρονα προειδοποίηση ότι είναι υπαρκτός ο κίνδυνος να μειωθεί το αφορολόγητο από το 2019 και όχι από το 2020, όπως έχει ήδη ψηφίσει η κυβερνητική πλειοψηφία, προχώρησε το μεσημέρι του Σαββάτου ο υπουργός Οικονομικών.

Μιλώντας στην Κεντρική Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ, ο Ευκλείδης Τσακαλώτος είπε μεταξύ άλλων, σύμφωνα με πληροφορίες:

"Έχουμε δύο κινδύνους. Ο ένας είναι οι τράπεζες. Ο άλλος είναι το ΔΝΤ να ζητήσει να έρθει το αφορολόγητο το '19. Πώς το αντιμετωπίζεις; Ή με συμμαχίες ή με το να έχεις τη δική σου στρατηγική. Χρειάζονται μεταρρυθμίσεις και αλλαγές όπως τις ορίζουμε εμείς. Φεύγουμε από μια γραμμή επιτήρησης. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα υπάρχει επιτήρηση. Αλλά δεν χρειαζόμαστε μνημόνιο γιατί έχουμε το δικό μας πρόγραμμα".

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ο ΥΠΟΙΚ τόνισε ακόμη: «Έχουμε πολλά βραχυπρόθεσμα προβλήματα. Έχουμε και προβλήματα με τους πλειστηριασμούς. Η βασική θέση της Αριστεράς είναι η κοινωνική στέγαση, οποίος θέλει θα πρέπει να μπορεί να παίρνει δάνειο, και οι τράπεζες πρέπει να πάρουν κάποια στιγμή τα χρήματά τους. Όταν υπάρχει κρίση πρέπει να πάρεις μέτρα. Αυτά τα μέτρα θα τα δεις όταν υπάρχει κανονικότητα και προχωρήσουν οι πλειστηριασμοί».

Στο μεταξύ νέο κείμενο παρέμβαση κατέθεσε η ομάδα των 53+, στην οποία ανήκει ο κ. Τσακαλώτος.


Κατεβάστε το εδώ        






























thetoc.gr

Βίζερ: Είναι πολύ πιθανό η Ελλάδα να πάρει επαρκή ελάφρυνση του χρέους


Ο επικεφαλής της ομάδας των οικονομολόγων της ευρωζώνης (Euroworking Group) Τόμας Βίζερ σε συνέντευξή του επεσήμανε πως είναι «ιδιαίτερα ενδεδειγμένο και πολύ πιθανό η Ελλάδα να πάρει επαρκή ελάφρυνση του χρέους».

Λίγες μέρες πριν την συνταξιοδότησή του και την αναχώρηση του από τις Βρυξέλλες για το πάτριο έδαφος της Αυστρίας, μίλησε στο ΑΠΕ/ΜΠΕ για την προηγούμενη δεκαετία αλλά και τα χρόνια που ακολουθούν.

«Εάν υπάρξει ελάφρυνση του χρέους και πιστεύω ότι υπάρχει πολύ μεγάλη πιθανότητα να γίνει κάτι τέτοιο, θα υπάρξει με την ολοκλήρωση του προγράμματος. Ποια θα είναι η σχέση της Ελλάδας με την ευρωζώνη μετά το τέλος του προγράμματος; Σε αυτό είναι που πολλοί στην Ελλάδα -και όχι εκτός- που προσπαθούν να βάλουν λόγια στο στόμα μου, που δεν είπα ποτέ», είπε αναφορικά με την ελάφρυνση χρέους, επισημαίνοντας πως «είναι βέβαιο είναι πως κάθε κράτος μέλος που βγαίνει από ένα πρόγραμμα υπόκειται σε μεταμνημονιακή επιτήρηση έως ότου αποπληρωθεί το 75% του χρέους του».

Εξηγώντας τόνισε πως «αυτό, στην περίπτωση της Ελλάδας-επειδή έχει ήδη οικονομικά ευνοϊκές συνθήκες αποπληρωμής του χρέους, το οποίο με κάποιο τρόπο οι άνθρωποι τείνουν να ξεχνούν- θα γίνει μετά από πολύ μεγάλο διάστημα. Και λέγοντας επιτήρηση μετά το τέλος του προγράμματος εννοούμε ότι θα υπάρχει μια αυστηρή ματιά στις οικονομικές πολιτικές και στον τρόπο με τον οποίο αναπτύσσεται η οικονομία. Ωστόσο, μέχρι στιγμής δεν υπάρχει καμία τελική απόφαση σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο θα γίνει αυτή η επιτήρηση μετά το πρόγραμμα. Και δεν υπάρχει επίσης ακόμα συζήτηση για το αν αυτή η ελάφρυνση του χρέους θα εξαρτηθεί από κάτι. Γεγονός είναι ότι ήδη η Ελλάδα έχει πολύ σημαντικές θετικές ρυθμίσεις ως προς την απόσβεση του δημοσίου χρέους. Αλλά δεν μπορούμε να αποκλείσουμε ότι ορισμένα μικρότερα τμήματα των μέτρων που σχετίζονται με το χρέος θα υπόκεινται σε συμφωνίες μεταξύ του οφειλέτη και των πιστωτών. Αυτό παραμένει προς συζήτηση».

Στο ερώτημα για την πιστωτική γραμμή, τόνισε πως «εάν κάποιος πει ότι δεν θέλει χριστουγεννιάτικα δώρα, τότε κανείς δεν πρόκειται να σκεφτεί να του πάρει δώρα» και εξήγησε ότι εάν δεν κατατεθεί σχετικό αίτημα, δεν υπάρχει και συζήτηση.

Ερωτηθείς για τη σχέση της Ελλάδας με την ευρωζώνη μετά το τέλος του προγράμματος, παρατήρησε ότι είναι ένα θέμα, στο οποίο πολλοί στην Ελλάδα προσπαθούν να του βάλουν λόγια στο στόμα του, που δεν είπε ποτέ.

«Νομίζω ότι το ελληνικό πολιτικό σύστημα στέκεται ως εμπόδιο στην ανάπτυξη. Νομίζω ότι όλοι μάθαμε τελικά κάτι και ότι όλοι οι εταίροι έμαθαν τα τελευταία δέκα χρόνια ότι η ζωή σε μια νομισματική ένωση δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να συγκριθεί με τη ζωή και τις οικονομικές πολιτικές εκτός της νομισματικής ένωσης. Νομίζω ότι όλοι συνειδητοποιούμε ακόμη καλύτερα από ό,τι κάναμε πριν από δέκα χρόνια, ότι η μακροοικονομία είναι εξαιρετικά σημαντική όπως και οι διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις. Αλλά στην «καρδιά» μιας οικονομίας που λειτουργεί καλά, υπάρχουν καλά οργανωμένοι θεσμοί και σωστή διακυβέρνηση. Αν οι κοινωνικοί θεσμοί απευθύνονται σε όλους και παρέχουν ίση πρόσβαση στις πολιτικές και στις κυβερνητικές λειτουργίες, αυτό αυξάνει την εμπιστοσύνη του κάθε πολίτη στο κράτος και στη συνέχεια είναι πιο πρόθυμοι να συνεισφέρουν στο κράτος», είπε ακόμη.


Ανατρέχοντας στο παρελθόν σημείωσε ότι η δημοσιονομική κατάσταση της Ελλάδας όταν μπήκε στο ευρώ και πιο πριν ακόμη, δεν ήταν αυτή που έπρεπε. Ενώ χαρακτηρίζει «εξαιρετικά αφελείς» τις προβλέψεις για 50 δισεκατομμύρια, έσοδα από ιδιωτικοποιήσεις, αλλά και «ιδιαίτερα επιθυμητή» τη συμμετοχή του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.


«Εκ των υστέρων, όλοι είναι πιο έξυπνοι από ό,τι στην αρχή. Είναι ωστόσο γεγονός ότι η δημοσιονομική κατάσταση της Ελλάδας όταν μπήκε στο ευρώ και πιο πριν ακόμη, δεν ήταν αυτή που έπρεπε. Τα πράγματα λοιπόν θα είχαν αποδειχθεί άσχημα και χωρίς την κρίση του 2008, αλλά δεν θα είχαν καταλήξει τόσο καταστροφικά. Η φοροδιαφυγή και η αύξηση των κρατικών εξόδων που οδήγησαν τότε στο έλλειμμα του 15,6% του ΑΕΠ ήταν αναμφισβήτητα η απόλυτη θρυαλλίδα. Γιατί συνέβη; Κάποιος πρέπει να ρωτήσει τους πολιτικούς εκείνης της εποχής γιατί συνέβη. Και το εκπληκτικό για μένα είναι ότι αυτή είναι μια συζήτηση η οποία, εξ' όσων τουλάχιστον γνωρίζω, δεν έχει γίνει ακόμα στην Ελλάδα. Έχει γίνει σε ορισμένες άλλες χώρες, αλλά όχι στην Ελλάδα», είπε χαρακτηριστικά.      
































cnn.gr

DW : «Οι Έλληνες «κολλημένοι» σε άθλιες θέσεις ημιαπασχόλησης, ενώ η κυβέρνηση πανηγυρίζει για επιτυχία».!


«Οι Έλληνες «κολλημένοι» σε άθλιες θέσεις ημιαπασχόλησης, ενώ η κυβέρνηση πανηγυρίσει για επιτυχία».

Με αυτό τον τίτλο κυκλοφορεί το δημοσίευμα της Deutsche Welle.

«Το ποσοστό ανεργίας στην Ελλάδα, που κάποτε ήταν σε ρεκόρ 27%, μπορεί να έπεσε επτά ποσοστιαίες μονάδες από το ξέσπασμα της οικονομικής κρίσης, αλλά σχεδόν 6 στους 10 είναι εγκλωβισμένοι σε μία αγορά στην οποία κυριαρχούν οι εκ περιτροπής θέσεις εργασίας ή ημιαπασχόλησης, γράφει η Deutsche Welle. 


Το δημοσίευμα τονίζει ότι οι αδιέξοδες θέσεις εργασίας «στοιχειώνουν» το μεγαλύτερο μέρος του ταλαιπωρημένου νότου της Ευρώπης και φέρνει ως παράδειγμα την Ισπανία, όπου τα τελευταία χρόνια οι μισοί νέοι εργαζόμενοι έχουν προσωρινές συμβάσεις εργασίας και αναφέρεται στην Ιταλία, που αυτό ισχύει για τα 2/5.

Στη συνέχεια αναφέρει ότι τα στοιχεία που ανακοινώθηκαν αυτή την εβδομάδα για την Ελλάδα δείχνουν μία ανησυχητική τάση: 6 στους 10 είναι εγκλωβισμένοι σε άθλιες, ανασφαλείς θέσεις εργασίας ημιαπασχόλησης.

"Αυτή η τάση ξεπέρασε το τρομακτικό 50% πέρυσι, αλλά οι ειδικοί περίμεναν ότι θα υποχωρήσει γρήγορα, καθώς η ελληνική οικονομία είχε ανάπτυξη περίπου 2%. Ομως αυτό δεν συνέβη, δείχνοντας αυτό που οι ειδικοί αποκαλούν ανάπτυξη άνευ ουσίας", υπογράμμισε η ανταποκρίτρια της εφημερίδας.

Ο Γιώργος Κόλλιας, επιστημονικός συνεργάτης της ΓΣΕΕ  είπε: «Η υπόθεση εργασίας ήταν ότι νέες θέσεις θα δημιουργούνταν μετά την περικοπή των μισθών και τους ευκολότερους για τους εργοδότες όρους για προσλήψεις και απολύσεις. Τελικά αυτό γύρισε μπούμερανγκ, δημιουργώντας μία τερατώδη, εργασιακή ζούγκλα. Περιττό να πω, ότι οι πιο ευάλωτοι επλήγησαν περισσότερο».

Το δημοσίευμα σημειώνει ότι 5 στους 10 Ελληνες εργαζόμενοι είναι απλήρωτοι κατά μέσο όρο για έξι μήνες, από εργοδότες που ήδη πληρώνουν λιγότερα από 500 ευρώ τον μήνα για ημιαπασχόληση.

Στη συνέχεια σημειώνει: «Και παρόλα αυτά, αξιωματούχοι ισχυρίζονται ότι όλα αυτά είναι μέρος ενός success story της αριστερής κυβέρνησης του Αλέξη Τσίπρα, που κινείται προς την τελική ευθεία της τετραετούς θητείας της, ενώ ετοιμάζεται να απελευθερωθεί από τη λιτότητα και τα μνημόνια φέτος».


Τέλος η εφημερίδα αναφέρει: «Τα επίσημα στατιστικά αυτόν τον μήνα έδειξαν ότι το κάποτε τρομακτικό ποσοστό ανεργίας του 27% της Ελλάδας έπεσε περίπου στο 20%. αλλά παραμένει σχεδόν τρεις φορές υψηλότερο από τον μέσο όρο της ΕΕ του 8,8%. Καθώς η κυβέρνηση καταγράφει κάθε άτομο που δουλεύει τουλάχιστον 2 ώρες την εβδομάδα ως εργαζόμενο, αναλυτές, πολιτικοί και άνθρωποι σε όλη τη χώρα έχουν ξεσηκωθεί, αντικρούοντας την πτωτική τάση της ανεργίας. Ιδιωτικές οργανώσεις εργασίας και think tank τοποθετούν το πραγματικό ποσοστό σε περίπου 25%. Ακόμη κι έτσι, η κυβέρνηση λέει ότι κάνει σημαντικά βήματα».    







































thecaller.gr

Απόφαση «σταθμός» για τις απολύσεις εργαζομένων


Το ευρωπαϊκό δικαστήριο αποφάσισε σε μια πρόσφατη υπόθεση ότι είναι αντίθετο σε εθνική νομοθεσία που προβλέπει ότι ο εργοδότης μπορεί να απολύσει εργαζόμενο εξαιτίας απουσιών από την εργασία που επαναλαμβάνονται κατά διαστήματα, έστω και αν οι απουσίες αυτές είναι δικαιολογημένες.

Κι αυτό στην περίπτωση κατά την οποία οι απουσίες αποτελούν συνέπεια ασθενειών οφειλόμενων στην αναπηρία από την οποία πάσχει ο εργαζόμενος.

Το δικαστήριο λέει ότι το αντίθετο μπορεί να γίνει στην περίπτωση που η νομοθεσία αυτή επιδιώκει τον θεμιτό σκοπό της καταπολεμήσεως του απουσιασμού και δεν υπερβαίνει το μέτρο που είναι αναγκαίο για την επίτευξη του σκοπού αυτού, πράγμα που εναπόκειται στο αιτούν δικαστήριο να εκτιμήσει.

Επί της ουσίας της απόφασης, η οποία δύναται να ισχύσει σε όλες τις χώρες - μέλη, μπαίνει φρένο στην ανεξέλεγκτη δυνατότητα που έχει ένας εργοδότης να απολύει με βάση τις απουσίες που κάνει ένας εργαζόμενος ο οποίος δικαιολογημένα και λόγω αναπηρίας δεν μπορεί να εργαστεί. Βεβαίως το δικαστήριο κάθε χώρας στο οποίο θα προσφεύγουν οι αντίδικοι, μπορεί να αποφασίσει αν όντως οι απουσίες από την εργασία έγιναν εξαιτίας της αναπηρίας.

Ιστορικό
Στις 2 Ιουλίου 1993, o Σ.Ε. Ρουίζ Κονεχιέρο  προσελήφθη ως εργαζόμενος καθαριότητας σε νοσοκομείο της Κουένκα (Ισπανία), που υπάγεται στην Αυτόνομη Κοινότητα της Καστίλλης - Λα Μάντσα (Ισπανία).Η τελευταία επιχείρηση που τον απασχόλησε στη θέση αυτή ήταν η επιχείρηση καθαριότητας Ferroser Servicios Auxiliares.

Ο Κονεχιέρο παρέσχε ομαλά την εργασία του τόσο στην επιχείρηση αυτή όσο και σε εκείνες που τον απασχόλησαν προηγουμένως. Ουδέποτε είχε προβλήματα στην εργασία του ούτε του επιβλήθηκαν κυρώσεις.

Από το κείμενο της αποφάσεως περί παραπομπής προκύπτει ότι, με απόφαση της 15ης Σεπτεμβρίου 2014, το τοπικό παράρτημα Κουένκα του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικών Υποθέσεων της Κυβερνήσεως της Αυτόνομης Κοινότητας της Καστίλης–Λα Μάντσα διαπίστωσε ότι ο Κονεχιέρο έπασχε από αναπηρία. Το ποσοστό αναπηρίας του προσδιορίστηκε στο 37%, εκ του οποίου το 32% αφορούσε σωματικούς περιορισμούς λόγω παθήσεως του ενδοκρινικού - μεταβολικού συστήματος (παχυσαρκία) και περιορισμένης λειτουργίας της σπονδυλικής του στήλης και το 5% οφειλόταν σε συναφείς επιβαρυντικούς κοινωνικούς παράγοντες.

Μεταξύ 2014 και 2015, ο Κονεχιέρο περιήλθε σε κατάσταση ανικανότητας προς εργασία κατά τα ακόλουθα διαστήματα:

– από την 1 έως τις 17 Μαρτίου 2014, λόγω οξέος άλγους, το οποίο επέβαλε τη νοσηλεία του σε νοσοκομειακό ίδρυμα από τις 26 Φεβρουαρίου έως την 1η Μαρτίου 2014·

– από τις 26 έως τις 31 Μαρτίου 2014, λόγω ιλίγγου/ναυτίας·

– από τις 26 Ιουνίου έως τις 11 Ιουλίου 2014, λόγω οσφυαλγίας·

– από τις 9 έως τις 12 Μαρτίου 2015, λόγω οσφυαλγίας·

– από τις 24 Μαρτίου έως τις 7 Απριλίου 2015, λόγω οσφυαλγίας·

– από τις 20 έως τις 23 Απριλίου 2015, λόγω ιλίγγου/ναυτίας.

Σύμφωνα με τη διάγνωση των Ιατρικών Υπηρεσιών Δημόσιας Υγείας τα προβλήματα αυτά υγείας ανέκυψαν εξαιτίας εκφυλιστικής αρθροπάθειας και πολυαρθρίτιδας τις οποίες επιδείνωνε η παχυσαρκία του Κονεχιέρο. Οι ως άνω υπηρεσίες συνήγαγαν ότι τα εν λόγω προβλήματα οφείλονταν στις παθήσεις λόγω των οποίων αναγνωρίστηκε η αναπηρία του εργαζόμενου.
Ο Κονεχιέρο ενημέρωσε τον εργοδότη του εμπροθέσμως και νομοτύπως για όλες τις περιόδους απουσίας του από την εργασία λόγω ασθενείας οι οποίες παρατίθενται ανωτέρω με ιατρικά πιστοποιητικά που ανέφεραν τον λόγο των απουσιών αυτών και τη διάρκειά τους.

Με έγγραφο της 7ης Ιουλίου 2015, η Ferroser Servicios Auxiliares ενημέρωσε τον εργαζόμενο για την απόλυσή του κατ’ εφαρμογήν του άρθρου 52, στοιχείο d, του Εργατικού Κώδικα, με το αιτιολογικό ότι η σωρευτική διάρκεια των απουσιών του, έστω και αν αυτές ήταν δικαιολογημένες, είχε υπερβεί το κατά τη διάταξη αυτή ανώτατο όριο, ήτοι το 20% των εργάσιμων ημερών κατά τον Μάρτιο και τον Απρίλιο του 2015, το δε σύνολο των απουσιών του κατά τους δώδεκα προηγούμενους μήνες είχε ανέλθει στο 5% των εργάσιμων ημερών.

Ο Κονεχιέρο προσέβαλε την απόφαση απολύσεως ενώπιον και η απόφαση έφτασε στο ευρωπαϊκό δικαστήριο το οποίο έπρεπε να απαντήσει στο ακόλουθο προδικαστικό ερώτημα.

«Εμποδίζει η οδηγία 2000/78/ΕΕ την εφαρμογή εθνικής νομοθετικής διατάξεως κατά την οποία ο εργοδότης έχει δικαίωμα να απολύσει εργαζόμενο για αντικειμενικούς λόγους, εξαιτίας απουσιών, έστω και δικαιολογημένων, από την εργασία που όμως επαναλαμβάνονται κατά διαστήματα, αντιστοιχουσών στο 20% των εργάσιμων ημερών σε δύο συναπτούς μήνες εφόσον το σύνολο των απουσιών κατά τους δώδεκα προηγούμενους μήνες ανέρχεται στο 5% των εργάσιμων ημερών, ή στο 25% των εργάσιμων ημερών σε τέσσερις μη συναπτούς μήνες εντός περιόδου δώδεκα μηνών, στην περίπτωση εργαζομένου ο οποίος πρέπει να θεωρηθεί ως άτομο με αναπηρία κατά την έννοια της οδηγίας, όταν η λήψη της άδειας οφείλεται στην αναπηρία του;»

Τα σκεπτικά του δικαστηρίου
Επισημαίνεται καταρχάς ότι, όπως προκύπτει από το άρθρο 1 της οδηγίας 2000/78, σκοπός της είναι η θέσπιση γενικού πλαισίου για την καταπολέμηση, στον τομέα της απασχολήσεως και της εργασίας, των διακρίσεων που στηρίζονται σε κάποιον από τους διαλαμβανόμενους στο άρθρο αυτό λόγους, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται και η αναπηρία. Κατά το άρθρο 3, παράγραφος 1, στοιχείο γʹ, η οδηγία αυτή εφαρμόζεται, εντός των ορίων των εξουσιών που απονέμονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση, σε όλα τα πρόσωπα, στο δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα, όσον αφορά, μεταξύ άλλων, τις απολύσεις.

Κατά τη νομολογία του Δικαστηρίου, ως «αναπηρία», κατά την έννοια της οδηγίας 2000/78/ΕΕ, πρέπει να νοείται μειονεκτικότητα οφειλόμενη ιδίως σε μακροχρόνια σωματική, διανοητική ή ψυχική πάθηση η οποία, σε συνδυασμό με διάφορα εμπόδια, μπορεί να παρακωλύσει την πλήρη και αποτελεσματική συμμετοχή του ενδιαφερομένου στον επαγγελματικό βίο σε ισότιμη βάση με τους λοιπούς εργαζομένους.

Συναφώς, σε περίπτωση που, υπό δεδομένες συνθήκες, η παχυσαρκία του εργαζομένου συνεπάγεται μειονεκτικότητα όπως η διαλαμβανόμενη στην προηγούμενη σκέψη της παρούσας αποφάσεως, η εν λόγω παχυσαρκία εμπίπτει στην κατά την οδηγία 2000/78 έννοια της «αναπηρίας».

Αυτό συμβαίνει ιδίως σε περίπτωση που η παχυσαρκία του εργαζομένου παρακωλύει την πλήρη και αποτελεσματική συμμετοχή του στον επαγγελματικό βίο σε ισότιμη βάση με τους λοιπούς εργαζομένους εξαιτίας μειωμένης κινητικότητας ή της εμφανίσεως σε αυτόν παθολογικών καταστάσεων που δεν του επιτρέπουν να εκτελέσει την εργασία του ή του προκαλούν δυσχέρειες κατά την άσκηση της επαγγελματικής του δραστηριότητας.

Προκειμένου να κριθεί αν, στην υπόθεση της κύριας δίκης, η κατάσταση του Κονεχιέρο εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής της οδηγίας 2000/78, το αιτούν δικαστήριο οφείλει να ελέγξει αν η μειονεκτικότητα την οποία εμφανίζει πρέπει να χαρακτηριστεί ως αναπηρία κατά την έννοια της ως άνω οδηγίας.

Το αιτούν δικαστήριο οφείλει επίσης να λάβει υπόψη όλα τα υπόλοιπα στοιχεία που είναι σημαντικά για τον έλεγχο αυτό, ιδίως δε το άμεσο και το έμμεσο κόστος που βαρύνει τις επιχειρήσεις εξαιτίας του απουσιασμού από την εργασία.

Το αιτούν δικαστήριο θα πρέπει επίσης να ελέγξει αν το άρθρο 52, στοιχείο d, του Εργατικού Κώδικα, προβλέποντας το δικαίωμα απολύσεως των εργαζομένων που πραγματοποιούν επαναλαμβανόμενες κατά διαστήματα απουσίες από την εργασία λόγω ασθενείας, εφόσον συμπληρώνεται ορισμένος αριθμός ημερών απουσίας, παρέχει στους εργοδότες κίνητρο για πρόσληψη και διατήρηση στη θέση εργασίας (βλ., υπ’ αυτήν την έννοια, απόφαση της 11ης Απριλίου 2013, HK Danmark, C - 335/11 και C - 337/11, EU:C:2013:222, σκέψη 88).

Αφετέρου, προκειμένου να εξετασθεί αν τα προβλεπόμενα στο άρθρο 52, στοιχείο d, του Εργατικού Κώδικα μέσα υπερβαίνουν το μέτρο που είναι αναγκαίο για την επίτευξη του επιδιωκόμενου σκοπού, η διάταξη αυτή πρέπει να αναχθεί στο πλαίσιό της και να συνεκτιμηθεί η ζημία την οποία ενδέχεται να προκαλέσει στους ενδιαφερομένους (βλ., υπ’ αυτήν την έννοια, απόφαση της 11ης Απριλίου 2013, HK Danmark, C - 335/11 και C - 337/11, EU:C:2013:222, σκέψη 89 και εκεί παρατιθέμενη νομολογία).

Προς τούτο, το αιτούν δικαστήριο οφείλει να εξετάσει μήπως ο Ισπανός νομοθέτης παρέλειψε να συνεκτιμήσει κρίσιμα στοιχεία τα οποία αφορούν ιδίως τους εργαζομένους με αναπηρία.

Κατά την εκτίμηση της αναλογικότητας των μέσων που προβλέπονται από το άρθρο 52, στοιχείο d, του Εργατικού Κώδικα, πρέπει επίσης να συνεκτιμάται ο κίνδυνος τον οποίο διατρέχουν τα άτομα με αναπηρία, τα οποία αντιμετωπίζουν κατά κανόνα περισσότερες δυσχέρειες σε σχέση με τους εργαζομένους χωρίς αναπηρία όσον αφορά την επανένταξή τους στην αγορά εργασίας και έχουν ειδικές ανάγκες που συνδέονται με την προστασία η οποία απαιτείται λόγω της καταστάσεώς τους.

Συναφώς, επισημαίνεται ότι, κατά το άρθρο 52, στοιχείο d, του Εργατικού Κώδικα, δεν λαμβάνονται υπόψη ως επαναλαμβανόμενες κατά διαστήματα απουσίες από την εργασία, επί τη βάσει των οποίων χωρεί λύση της συμβάσεως εργασίας, μεταξύ άλλων, οι άδειες λόγω μη επαγγελματικής ασθένειας ή μη εργατικού ατυχήματος όταν η άδεια έχει χορηγηθεί από τις επίσημες υγειονομικές υπηρεσίες και έχει διάρκεια άνω των είκοσι συναπτών ημερών. Δεν λαμβάνονται υπόψη ούτε οι απουσίες που οφείλονται σε θεραπευτική αγωγή κατά του καρκίνου ή άλλης σοβαρής ασθένειας.

Κατά την Ισπανική Κυβέρνηση, ο εθνικός νομοθέτης θέλησε κατ’ αυτόν τον τρόπο να εξισορροπήσει τα συμφέροντα της επιχειρήσεως με την προστασία και την ασφάλεια των εργαζομένων, αποτρέποντας το ενδεχόμενο να προκύψουν από το μέτρο αυτό άδικες καταστάσεις ή στρεβλά αποτελέσματα. Εξ αυτού του λόγου ορισμένες απουσίες όπως αυτές που οφείλονται σε ασθένειες οι οποίες περιγράφονται στην προηγούμενη σκέψη της παρούσας αποφάσεως δεν μπορούν να αποτελέσουν έρεισμα αποφάσεως περί απολύσεως λόγω επαναλαμβανόμενων κατά διαστήματα απουσιών από την εργασία. Το 2012, ο Ισπανός νομοθέτης προσέθεσε στον κατάλογο των απουσιών που δεν μπορούν να στοιχειοθετήσουν λόγο απολύσεως τις απουσίες εκείνες που οφείλονται σε θεραπευτική αγωγή κατά του καρκίνου ή άλλης σοβαρής ασθένειας. Οι δε εργαζόμενοι με αναπηρία κατά κανόνα εμπίπτουν σε κάποιες από τις περιπτώσεις αυτές, οπότε σε τέτοιες περιπτώσεις οι απουσίες που οφείλονται στην αναπηρία δεν λαμβάνονται υπόψη για την απόλυση λόγω επαναλαμβανόμενων κατά διαστήματα απουσιών από την εργασία.

Διαπιστώνεται ότι ναι μεν το άρθρο 52, στοιχείο d, του Εργατικού Κώδικα προβλέπει ότι ορισμένες απουσίες δεν μπορούν να θεωρηθούν ως επαναλαμβανόμενες κατά διαστήματα απουσίες από την εργασία επί τη βάσει των οποίων χωρεί λύση της συμβάσεως, πλην όμως οι απουσίες από την εργασία λόγω ασθένειας του εργαζομένου δεν καλύπτουν όλες τις περιπτώσεις «αναπηρίας» κατά την έννοια της οδηγίας 2000/78.

Όπως επισήμανε η Ισπανική Κυβέρνηση, μεταξύ των στοιχείων που θα πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά την εκτίμηση για την οποία γίνεται λόγος στη σκέψη 49 της παρούσας αποφάσεως, περιλαμβάνεται η ύπαρξη, στην ισπανική έννομη τάξη, διατάξεων για την προστασία ειδικώς των ατόμων με αναπηρία, μεταξύ των οποίων και το άρθρο 40 του νομοθετικού διατάγματος 1/2013, που παρατίθεται στη σκέψη 11 της παρούσας αποφάσεως. Ειδικότερα, τέτοιες διατάξεις είναι ικανές να προλάβουν ή να αντισταθμίσουν τα μειονεκτήματα που προκαλούνται από την αναπηρία, περιλαμβανομένης και της ενδεχόμενης επελεύσεως ασθενειών οι οποίες συνδέονται με την αναπηρία.

Κατόπιν των ανωτέρω σκέψεων, στο υποβληθέν ερώτημα πρέπει να δοθεί η απάντηση ότι το άρθρο 2, παράγραφος 2, στοιχείο βʹ, σημείο i, της οδηγίας 2000/78 πρέπει να ερμηνευθεί υπό την έννοια ότι αντιτίθεται σε εθνική νομοθεσία που προβλέπει ότι ο εργοδότης δύναται να απολύσει εργαζόμενο εξαιτίας απουσιών από την εργασία που επαναλαμβάνονται κατά διαστήματα, έστω και αν οι απουσίες είναι δικαιολογημένες, στην περίπτωση κατά την οποία οι απουσίες αυτές αποτελούν συνέπεια ασθενειών οφειλόμενων στην αναπηρία από την οποία πάσχει ο εργαζόμενος, εκτός εάν η νομοθεσία αυτή επιδιώκει τον θεμιτό σκοπό της καταπολεμήσεως του απουσιασμού και δεν υπερβαίνει το μέτρο που είναι αναγκαίο για την επίτευξη του σκοπού αυτού, πράγμα που εναπόκειται στο αιτούν δικαστήριο να εκτιμήσει.


Για τους λόγους αυτούς, το Δικαστήριο (τρίτο τμήμα) αποφαίνεται:

Το άρθρο 2, παράγραφος 2, στοιχείο βʹ, σημείο i, της οδηγίας 2000/78/ΕΚ του Συμβουλίου, της 27ης Νοεμβρίου 2000, για τη διαμόρφωση γενικού πλαισίου για την ίση μεταχείριση στην απασχόληση και την εργασία, πρέπει να ερμηνευθεί υπό την έννοια ότι αντιτίθεται σε εθνική νομοθεσία που προβλέπει ότι ο εργοδότης δύναται να απολύσει εργαζόμενο εξαιτίας απουσιών από την εργασία που επαναλαμβάνονται κατά διαστήματα, έστω και αν οι απουσίες αυτές είναι δικαιολογημένες, στην περίπτωση κατά την οποία οι απουσίες αποτελούν συνέπεια ασθενειών οφειλόμενων στην αναπηρία από την οποία πάσχει ο εργαζόμενος, εκτός εάν η νομοθεσία αυτή επιδιώκει τον θεμιτό σκοπό της καταπολεμήσεως του απουσιασμού και δεν υπερβαίνει το μέτρο που είναι αναγκαίο για την επίτευξη του σκοπού αυτού, πράγμα που εναπόκειται στο αιτούν δικαστήριο να εκτιμήσει.
























in.gr  

Εκμηδένισε την εξάρτηση από τον ELA η Εθνική Τράπεζα


Έναν καθοριστικής σημασίας στόχο στο τέλος του 2017 έφερε εις πέρας η Εθνική Τράπεζα, καθώς κατόρθωσε να μηδενίσει την έκθεσή της στον έκτακτο μηχανισμό παροχής ρευστότητας (ELA) της Τράπεζας της Ελλάδος.


Με αυτόν τον τρόπο, η συστημική τράπεζα κατάφερε να απεξαρτητοποιηθεί από μια ακριβή πηγή άντλησης χρηματοδότησης, έναν στόχο που είχε θέσει η διοίκησή της ως μία από τις βασικές προτεραιότητες για το 2017. Σημαντικό ρόλο σε αυτό, διαδραμάτισε η ενίσχυση της ρευστότητας κυρίως στο δεύτερο εξάμηνο του έτους.

Να αναφέρουμε ότι το επιτόκιο δανεισμού από τη «γραμμή» που είχε «ανοίξει» η ΤτΕ όταν οι ελληνικές τράπεζες έχασαν το waiver, ήτοι την κατ' εξαίρεση πρόσβαση στο φθηνό δανεισμό της ΕΚΤ, διαμορφώνεται στο 1,55%.

Με αυτήν την επιτυχία, η Εθνική γίνεται η πρώτη ελληνική τράπεζα που καταφέρνει να μηδενίσει τον ELA, ενώ στον ίδιο στόχο προσανοτολίζονται και οι υπόλοιπες τράπεζες για το 2018.

Τέλος, υπενθυμίζεται πως ο οίκος αξιολόγησης Moody's εκτιμούσε τον Ιούνιο πως η Εθνική Τράπεζα θα ήταν η πρώτη τράπεζα που θα αποπληρώσει τον ELA τους επόμενους 12-18 μήνες.



























 reporter.gr

Χυδαία εξαπάτηση παιδιών από την κυβέρνηση, με βίντεο προπαγάνδας!


Η ελληνική κυβέρνηση, η μόνη από το 2011 που επί δύο χρόνια δεν απορρόφησε από ανικανότητα ούτε σεντ από τα ΜΟΝΙΜΑ ευρωπαϊκά προγράμματα σίτισης και δωρεάν παροχής φρούτων, λαχανικών, γάλατος στα σχολεία, κυκλοφορεί προπαγανδιστικό βίντεο (YouTube και TV) που απευθύνεται σε παιδιά (!), όπου διαφημίζει την παροχή γευμάτων φέτος σε δημοτικά σχολεία, εξαπατώντας τα και με τα στοιχεία του και με τη φωνή του κ. Τσίπρα που τη συνοδεύει και με το εθνόσημο στο τέλος!

Το βίντεο, που παίζεται παντού με το ευφάνταστο κλόπιράϊτ μότο «Λόλα, να ένα γεύμα», παρουσιάζει, με τη γνωστή συγκινησιακή χροιά κάθε προπαγάνδας, τη διανομή 130.000 δωρεάν γευμάτων σε δημοτικά σχολεία σαν προσφορά αλληλεγγύης της ίδιας (!) με τον επίλογο να σφραγίζει αυτό το ψέμα από τη φωνή του πρωθυπουργού που αποφαίνεται «ήταν δίκαιο και έγινε πράξη»!

Μόνο που ο πρωθυπουργός δεν μας εξηγεί τι ακριβώς ήταν δίκαιο!

1. Ότι το πρόγραμμα εφαρμόζεται από το 2007 σε όλη την Ευρώπη, δεν είναι πρόγραμμα της κυβέρνησης όπως αφήνει να εννοηθεί το βίντεο - απάτη, και οι ελληνικές κυβερνήσεις το απορρόφησαν ανελλιπώς στο 100% από το 2007 ως το 2014, με μοναδική εξαίρεση την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, που το έχασε για το 2015 και για το 2016- 2017;!!

2. Ότι τα γεύματα αυτά, που αποτελούνται κυρίως από φρούτα, γάλα και λαχανικά εφαρμόζονται από την ΕΕ για την προαγωγή των υγιεινών συνθηκών διατροφής στα παιδιά, ενώ το βίντεο της κυβέρνησης το παρουσιάζει σαν αποκλειστικά δικό της νοιάξιμο απέναντι στη φτώχεια που έφεραν τα μνημόνια των Ευρωπαίων;!!

3. Ότι το πρόγραμμα χρηματοδοτείται κάθε χρόνο με 4.800.000 ευρώ, από τα οποία το 81% είναι ευρωπαϊκά κονδύλια και μόνο το 18% είναι ελληνικά κονδύλια, ενώ στο κυβερνητικό βίντεο δε γίνεται κουβέντα και αφήνεται να εννοηθεί ότι είναι όλο από χρηματοδότηση της κυβέρνησης;

4. Ότι η μόνη κυβέρνηση που σταμάτησε την εφαρμογή και άφησε τα σχολεία ξεκρέμαστα από αυτά τα γεύματα ήταν των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, το 2015 - 17 γιατί από ασχετοσύνη, αργούς ρυθμούς και ασυνεννοησία δεν πρόλαβε να εφαρμόσει τις οδηγίες για την προμήθεια των προϊόντων από παραγωγούς και έχασε τις προθεσμίες για δυό συνεχόμενες χρονιές;

5. Ότι η Κομισιόν μέσω euractiv.com είχε ειδοποιήσει την ελληνική κυβέρνηση πως το πρόγραμμα χάθηκε επειδή δεν υποβλήθηκε καμιά προσφορά στο αντίστοιχο κάλεσμά της για το 2015-17 και ειδοποιούσε για να μη χαθεί και το επόμενο;

6. Ότι η κυβέρνηση ματαίωσε τον διεθνή ανοιχτό διαγωνισμό για την προμήθεια οπωροκηπευτικών το 2015 με τη δικιολογία ότι δεν προλάβαινε την υλοποίηση του έργου μέχρι το τέλος του σχολικού έτους;!!

7. Ότι η αντιπολίτευση, μετά τη ματαίωση του προγράμματος του 2015 είχε ειδοποιήσει εγκαίρως την κυβέρνηση με ερώτηση 46 βουλευτών, ώστε να μη χαθεί και το επόμενο;;!!


8. Ότι παρ όλο που η σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση για το 2016 είχε εκδοθεί τον Σεπτέμβριο του 2016, οι διακηρύξεις για το πρόγραμμα δημοσιεύτηκαν τον… Φεβρουάριο του 2017, με προθεσμία υποβολής προτάσεων στις 17 Μαρτίου του 2017;;Με αποτέλεσμα να χαθεί εκείνη η χρονιά;;!!

9. Ότι η Ελλάδα ήταν η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΧΩΡΑ που δεν απορρόφησε τα ευρωπαϊκά αυτά κονδύλια το 2015 και 2016-17, τη στιγμή που είναι η πλέον δοκιμαζόμενη από την κρίση σε όλη την Ευρώπη;;

Μετά από όλα αυτά, η κυβέρνηση αυτή, η μοναδική που έγραψε στα παλιά της τα παπούτσια για δύο (2) χρόνια τη χρηματοδοτούμενη αυτή σίτιση στα σχολεία, που ενισχύει και τους Έλληνες προμηθευτές παραγωγούς, έχει το θράσος να πουλάει αλληλεγγύη και νοιάξιμο. Και να προπαγανδίζει κι όλας την ευρωπαϊκή εργασία για δική της!

Γυρίζοντας ένα βίντεο με παιδιά, για παιδιά, χρησιμοποιώντας τα παιδιά για να κάνει κυβερνητική προπαγάνδα με διαστρεβλωμένα και κρυμμένα στοιχεία!

Αφήνω για το τέλος την αθλιότητα του βίντεο που τελειώνει με το εθνόσημα, κάτω από το οποίο δεν υπάρχει η φράση του εθνόσημου «Ελληνική Δημοκρατία» που το συνοδεύει, αλλά η φράση «Ελληνική Κυβέρνηση»!

Και για όποιο παιδί δεν κατάλαβε, προηγείται η φωνή του πρωθυπουργού, που λέει με στόμφο «ήταν δίκαιο και έγινε πράξη»!

Μπορεί κανείς να καταλάβει τη χυδαιότητα να ξεγελάει κανείς τους ψηφοφόρους με όλα τα μέσα που διαθέτει. Αλλά, παιδιά του δημοτικού πρώτη φορά διανοήθηκε άρρωστος εγκέφαλος να βάλει στο προπαγανδιστικό παιχνίδι! Αν ήθελε κανείς να παίξει μ αυτή την αθλιότητα θα παρέφραζε το ευφυολόγημα και θα τιτλοφορούσε το αισχρό βίντεο «Λόλα, να μια απάτη». Αλλά, με τα παιδιά δεν παίζουμε. Ήταν άθλιο και έγινε πράξη. Έτσι κ. πρωθυπουργέ;


Γ. Παπαδόπουλος – Τετράδης 































 liberal.gr      

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *