Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2021

H εξαπατημένη Υπουργός

 


γράφει η Αργυρώ Μποζώνη

 

ΔΕΝ ΗΞΕΡΕΣ, ΔΕΝ ΡΩΤΑΓΕΣ; λέει ο απλός λαός που κάτι ξέρει περισσότερο.

Και αν ο απλός λαός δεν δικαιολογεί την άγνοια ως δικαιολογία σε έναν κακομοίρη για παράδειγμα,  πώς να δικαιολογήσει έναν Υπουργό;   


Τη Λίνα Μενδώνη εννοώ που η άγνοια, η περιφρονητική άγνοια που επιδείκνυε μέχρι πρόσφατα στις καταγγελίες, η άρνηση να δεχθεί ότι κάτι συγκλονίζει το χώρο του θεάτρου, η άρνηση να μελετήσει τις σοβαρές καταγγελίες, η άρνηση να διαβάσει τις φήμες και να τις εκτιμήσει όχι μόνο ως πολιτικό πρόσωπο αλλά και ως πολίτης, την παραδίδουν στην κρίση όχι μόνο του καλλιτεχνικού κόσμου, που ζητά επίμονα την παραίτησή της, αλλά και όλων των πολιτών.    


Πόσο μακριά από αυτό που συμβαίνει στην κοινωνία μπορεί να είναι ένας πολιτικός; Ή πόσο μακριά τον συμβουλεύουν να μείνει; Γιατί η Λίνα Μενδώνη αυτή την οδό είχε επιλέξει.   


Στις 3 Φεβρουαρίου, η Υπουργός εμφανίζεται στον ΣΚΑΪ και εκτυλίσσεται ένας διάλογος με τον δημοσιογράφο Χρήστο Κούτρα στον οποίο λέει «Δεν ξέρω τι εννοείτε, "για όλα αυτά βοά ο κόσμος του θέατρου"», ….«επίσημη καταγγελία, επώνυμη καταγγελία, ούτε καν non paper που να αναφέρεται συγκεκριμένο όνομα, δεν έχει κατατεθεί στο Υπουργείο Πολιτισμού»,  ― κάτι που δεν έχει βάση γιατί στο Υπουργείο δε μπορείς να κάνεις τέτοια καταγγελία―  και ότι «το σενάριο το οποίο στήθηκε χθες, περί παραίτησης του καλλιτεχνικού διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου δεν ευσταθεί».   


Πρόκειται για ένα σκάνδαλο πρώτου μεγέθους για το οποίο οποιοσδήποτε Υπουργός σε οποιαδήποτε πολιτισμένη χώρα θα είχε ήδη παραιτηθεί και όχι επειδή το ζητά σύσσωμος ο καλλιτεχνικός κόσμος― πράγμα (και αυτό) πρωτοφανές στα ελληνικά χρονικά για Υπουργό Πολιτισμού. 

 

Η υπουργός δεν παρακολουθεί τα σόσιαλ μίντια, όπως όλοι οι πολιτικοί στον πλανήτη. Ούτε οι σύμβουλοί της, ούτε το γραφείο τύπου- αυτό συμπεραίνουμε. Περιμένει κάποιον να φτάσει στο Υπουργείο με μια καταγγελία που θα καταθέσει στη διεύθυνση χορού και θεάτρου και θα πάρει πρωτόκολλο. Αυτό να υποθέσουμε;    


Εν τω μεταξύ, τις επόμενες ημέρες, μετά από μια καταγγελία να βλέπει το φως της δημοσιότητας, ο Δημήτρης Λιγνάδης παραιτείται «για το συμφέρον όλων μας και το κοινό καλό» όπως λέει στους Αχαρνής ο Αριστοφάνης αλλά και εκείνος στην ανακοίνωσή του, πιθανώς γιατί πιστεύει ότι η παραίτησή του θα καταλαγιάσει τη φασαρία, η οποία ωστόσο ακόμη δεν έχει φτάσει στα παράθυρα της οδού Μπουμπουλίνας. Όμως οι καταγγελίες πληθαίνουν και κατατίθεται και δεύτερη μήνυση, με όνομα και επώνυμο αυτή τη φορά που η Υπουργός δε μπορεί πλέον να αγνοήσει.     


Αυτά όλα τα περί φημών και άγνοιας που έχει επικαλεστεί η Υπουργός τον προηγούμενο καιρό ανατρέπονται στη συνέντευξη τύπου που δίνει την Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου. Εξαιρετικά πιεσμένη, και χωρίς τη συνηθισμένη της ψυχραιμία, αν δεί κάποιος ξανά και ξανά το βίντεο. Μετά από μια σχοινοτενή και εφ΄όλης της ύλης τοποθέτηση για τη βία, την παρενόχληση, τον Γουάινστιν, τη Βενεζουέλα, την υπόθεση Μιωνή-Παππά, τη Σοφία Μπεκατώρου που τις αποκαλύψεις (τις οποίες έκανε σε ημερίδα του Υπουργείου όπως υπερηφανέυτηκε η Υπουργός ― αλήθεια γιατί αμέσως μετά την ημερίδα δεν διέταξε έρευνα το Υπουργείο;) και το #metoo, φτάνει στο «ζουμί» που περιμέναμε όλοι οι δημοσιογράφοι και «αδειάζει» τον Δημήτρη Λιγνάδη, για την επιλογή του οποίου ήταν σαφώς υπερήφανη όταν την έκανε -γιατί ο Λιγνάδης εκπροσωπούσε αυτά που θέλει και πιστεύει η Λίνα Μενδώνη, για τη γλώσσα, τη φιλολογία, τη ρητορεία, το αρχαίο κλέος, τα Αρσάκεια, την αριστεία, τα φιλήματα στον Παρθενώνα ― λέγοντας ότι φίλος της δεν υπήρξε ποτέ, ότι καλά-καλά δεν τον ήξερε.     


«Δικός μου προσωπικός φίλος ο Δημήτρης Λιγνάδης δεν υπήρξε ποτέ. Είχα μία συνομιλία μαζί του τηλεφωνική το 2014, και τον ξανάδα, όπως οι περισσότεροι άλλωστε που πηγαίνουμε στο θέατρο, όταν τον συνεχάρην για την παράσταση του Πέερ Γκυντ στο Εθνικό Θέατρο, νομίζω ήταν το 2018, και τίποτα περισσότερο».     


Και με αυτές τις δυο φορές τον κάνετε διευθυντή κυρία Υπουργέ; Δηλαδή πριν γίνει Διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου, δεν βγήκατε να ρωτήσετε, φυσικά όχι στο δρόμο, αλλά τον Γεωργουσόπουλο, τον Μπαμπινιώτη, ανθρώπους της τέχνης, όχι τους περαστικούς, αυτούς που εσείς εκτιμάτε. Ερευνήσατε αν υπάρχουν παλιότερες καταγγελίες, αν υπάρχει ποινικό μητρώο -έστω και για μια κλήση βρε αδερφέ- όπως ερευνώνται όσοι μπαίνουν στην πολιτική; Μάλλον όχι. Και βέβαια δεν είναι αφελής μια κατά τα άλλα έξυπνη υπουργός να πιστεύει ότι όλο -σχεδόν σύσσωμο- το ελληνικό θέατρο ζητά την παραίτησή του για πολιτικούς λόγους.    


Είναι άτυχη, ας το πούμε και έτσι η ικανή κατά τα άλλα Υπουργός που στα χέρια της έσκασε αυτή η υπόθεση. Και τυχεροί οι προκάτοχοί της που δεν δοκιμάστηκαν με μια τέτοια ιστορία που όμοιά της δεν έχει δει το φως της δημοσιότητας στο πεδίο της αρμοδιότητας του Υπουργείου Πολιτισμού. Έκανε λάθος επιλογή αλλά δε το παραδέχεται και υποστηρίζει πως «Το γεγονός ότι ο Δημήτρης Λιγνάδης είχε μία διθυραμβική αποδοχή από όλα τα Μέσα, συμβατικά και ψηφιακά, όταν τοποθετήθηκε στο Εθνικό Θέατρο, είναι κατά κάποιον τρόπο η απόδειξη ότι η επιλογή του ήταν ορθή». Φταίνε τα Μέσα λοιπόν που τον αποδέχτηκαν και τα θεωρεί γνώμονα της ορθής της επιλογής!   


Επόμενοι φταίχτες είναι ίσως και οι πρώην υπουργοί και βουλευτές που δεν «αποκάλυψαν» πριν τον Δημήτρη Λιγνάδη―  η Κονιόρδου, ο Σκουρολιάκος, όσοι ήταν στο Εθνικό, στο ελεύθερο θέατρο και πάει λέγοντας.   


ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ σε ένα άλλο κομμάτι της συνέντευξης τύπου η Λίνα Μενδώνη λέει: «Από τη στιγμή που ξεκινούν οι φήμες, επαναλαμβάνω, οι φήμες για τον Λιγνάδη, τον πιέσαμε πολύ να μας πει αν είχε ο ίδιος κάποια σχέση με αυτές και αν ο ίδιος ήταν πίσω από αυτές τις φήμες. Εδώ αισθάνομαι ότι ο Λιγνάδης, πέραν όλων των άλλων, μας εξαπάτησε και με εξαπάτησε. Με βαθιά υποκριτική τέχνη προσπαθούσε να μας πείσει ότι δεν έχει καμία σχέση με όλα αυτά. Υποκριτική τέχνη, ηθοποιός. Υπήρχε μια σταθερή άρνηση προς όλους μας όσοι τον ρωτήσαμε ότι δεν έχει σχέση, ότι οι φήμες δεν αφορούν αυτά. Και ενώ οι φήμες πολλαπλασιάζονταν για την ανάρμοστη, όπως φαίνεται στη συνέχεια, δράση του, αυτός εξακολουθούσε να επιμένει. Αυτό ας το δούμε ως μια προσωπική μαρτυρία». Ομολογεί λοιπόν η Υπουργός ότι ήξερε τελικά για τις φήμες που κυκλοφορούν, ότι είναι μια εξαπατημένη υπουργός. Εξαπατήθηκε και δεν ήξερε. Η πραγματικότητα όμως είναι λίγο πιο σκληρή. Είτε εξαπατήθηκε είτε όχι, έχει ευθύνη. Την ίδια που θα είχε αν ως Υπουργός Ναυτιλίας δεν ήξερε ότι ένα πλοίο που έχει μολύνει όλο το Αιγαίο κυκλοφορεί ελεύθερα μέσα στον στόλο του εμπορικού Ναυτικού.


Συγγνώμη δε ζήτησε η Υπουργός, χθες, ούτε καν επειδή υπήρξε τόσο αφελής, γιατί ένας τόσο αφελής δεν γίνεται Υπουργός και δε μπλέκει και με την πολιτική. Ούτε προτίθεται να ζητήσει. Ούτε σε αυτούς που φωνάζουν και της επισημαίνουν ότι «κάτι τρέχει με τον Λιγνάδη» εδώ και ένα μήνα. Αν για παράδειγμα ένας διευθυντής μουσείου είχε εξαπατηθεί και δάνειζε μια αρχαιότητα, θα τον συγχωρούσε η υπουργός; Ή θα ζητούσε την παραίτησή του; Πάντως η ίδια αποκλείει να παραιτηθεί και μάλιστα -κάπως αφελώς- υποστηρίζει ότι δεν έχει πολιτική ευθύνη, πετώντας το μπαλάκι της «πολιτικής»ευθύνης σε άλλους, ας πούμε στους καλλιτέχνες που φωνάζουν στα σόσιαλ μίντια (που δεν διαβάζει) ή σε όποιον άλλο «ήξερε».     


«Πολιτική ευθύνη γιατί; Για την επιλογή κάποιου για τον οποίο δεν υπήρξε καμία αντίρρηση την εποχή που επελέγη; Πολιτική ευθύνη για τί; Γιατί δεν ξέραμε και δεν μας είπε κανείς αυτά που λένε ότι ξέρανε; Τότε η πολιτική ευθύνη είναι σε αυτούς που λένε ότι ξέρανε και δεν λέγανε, όχι σε μας», λέει με έμφαση στη συνέντευξη τύπου.   


Η Λίνα Μενδώνη είναι αυτή που διόρισε έναν επικίνδυνο άνθρωπο, που δεν έγινε επικίνδυνος τον Φεβρουάριο του 2021. Διόρισε έναν επικίνδυνο άνθρωπο, ο οποίος συνελήφθη για βιασμούς κατά συρροήν. Πρόκειται για ένα σκάνδαλο πρώτου μεγέθους για το οποίο οποιοσδήποτε Υπουργός σε οποιαδήποτε πολιτισμένη χώρα θα είχε ήδη παραιτηθεί και όχι επειδή το ζητά σύσσωμος ο καλλιτεχνικός κόσμος―  πράγμα (και αυτό) πρωτοφανές στα ελληνικά χρονικά για Υπουργό Πολιτισμού. Η Λίνα Μενδώνη είναι μια Υπουργός που δε θέλει να εγκαταλείψει για κανένα λόγο τον υπουργικό θώκο. Αυτό είναι σαφές. Ως πολιτικός και μητέρα -όπως επικαλέστηκε στη συνέντευξη τύπου- που σέβεται τον εαυτό της θα πρέπει να παραιτηθεί για λόγους ευθιξίας. Είναι η μόνη αρμόδια, υπεύθυνη, ο άνθρωπος που ενορχήστρωσε την επιλογή Λιγνάδη. Και σήμερα είναι μόνη απέναντι σε αυτή την επιλογή.   


Ή την έχουν αφήσει μόνη.

 

 

 

Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2021

Συνελήφθη ο Δημήτρης Λιγνάδης

 


Συνελήφθη ο ηθοποιός και σκηνοθέτης, Δημήτρης Λιγνάδης, έπειτα από ένταλμα σύλληψης που εκδόθηκε το απόγευμα του Σαββάτου, για την κατηγορία του βιασμού κατά συρροή.

 

Το αποδεικτικό υλικό που συγκέντρωσαν οι εισαγγελείς πρωτοδικών Κώστας Σπυρόπουλος και Νίκος Στεφανάτος τους οδήγησε στην άσκηση της ποινικής δίωξης για το κακούργημα του βιασμού.

 

Η δικογραφία διαβιβάστηκε αμέσως στην ανακρίτρια η οποία συμφώνησε για την έκδοση του εντάλματος σύλληψης.

 

Υπενθυμίζεται ότι το πρωί του Σαββάτου, ο Δ. Λιγνάδης εμφανίστηκε αυτοβούλως στη ΓΑΔΑ.

 

 

 

πηγή 

Η «Καθημερινή» ζητά... περιορισμό των νέων μέσων επικοινωνίας...!

 


γράφει ο Γιώργος X. Παπασωτηρίου

  

 Έλεγξαν τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης με τις «λίστες Πέτσα», νομοθέτησαν τον τρομονόμο στην τέχνη, τώρα θέλουν να φιμώσουν και το διαδίκτυο.

 

Το σύνθημα δίνει η εφημερίδα «Καθημερινή», η οποία στο κύριο άρθρο της σήμερα (19/2/2021) καλεί τις… πολιτικές δυνάμεις να περιορίσουν τα νέα μέσα επικοινωνίας!

 

Η φιλοκυβερνητική εφημερίδα  υπό τον τίτλο «Το μίσος» σημειώνει μεταξύ άλλων: «…Ο δημόσιος λόγος, όταν διαποτίζεται από πολιτικό φανατισμό, μπορεί να αποβεί εγκληματικός. Τώρα η αντιπολιτική κουλτούρα διαχέεται στα νέα μέσα επικοινωνίας. Οι πολιτικές δυνάμεις έχουν χρέος να θέσουν το μέτρο…»!

 

Πώς ορίζει άραγε η συντηρητική εφημερίδα τι είναι πολιτικό και τι είναι αντιπολιτικό; Και ακόμη, πώς διακρίνει τη δυναμική διεκδίκηση από το μίσος;

 

Είναι αντιπολιτικό, τάχα, να ζητά κανείς την παρέμβαση των εισαγγελικών αρχών, όταν υπάρχουν φοβερές καταγγελίες για εγκλήματα. Τι άραγε θρέφει το μίσος, τα νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ή η αγανάκτηση από την προσπάθεια συγκάλυψης βιαστών και παιδεραστών, οι οποίοι, μάλιστα, έχουν αποδεδειγμένα προνομιακές σχέσεις με την κυβέρνηση; Άραγε, η τιμωρητική στάση της κυβέρνησης απέναντι σ’ έναν κρατούμενο -όποιο κι αν είναι το έγκλημά του-, είναι πολιτική, ενώ η διεκδίκηση της ισονομίας είναι αντιπολιτική;

 

Αλλά τι εννοεί η εφημερίδα με τον όρο «βία» και «μίσος»; Ασφαλώς δεν εννοεί ούτε την εισβολή της αστυνομίας στο σπίτι του Ινδαρέ, ούτε στο σπίτι του Κολωνού, ούτε στα ξεβρακώματα στα Εξάρχεια. Ως «βία» εννοεί τις διαδηλώσεις του ΚΚΕ, των φοιτητών, τα τρικάκια του Ρουβίκωνα και τα… γκαζάκια. Αλλά η εφημερίδα αγνοεί ότι η  βία «αρχίζει εκεί που σταματάει ο λόγος», εκεί όπου δεν υφίσταται ο δημόσιος χώρος διαλόγου και σύνθεσης, εκεί όπου έχουμε κατάλυση των δημοκρατικών θεσμών από φασιστικά καθεστώτα και από δικτατορίες ή από αστυνομικά κράτη, εκεί όπου επιβάλλεται κατάργηση των μέσων επικοινωνίας δια της εξαγοράς ή της φίμωσης.

 

Η βία εκ μέρους αυτών που τους έχει αφαιρεθεί ο λόγος και οι οποίοι υφίστανται μια αδικία μπορεί να είναι σε ορισμένες περιστάσεις «...ο μόνος τρόπος να ισορροπήσει ξανά η πλάστιγγα της δικαιοσύνης», γράφει η Χάνα Άρεντ.

 

Η βία όμως των «από πάνω» με την φίμωση και των νέων μέσων επικοινωνίας, είναι μια επιχείρηση ολοκληρωτικού σιωπητηρίου και ολιστικής προπαγάνδας. Ακριβώς αυτή η βίαιη αφαίρεση του δημόσιου λόγου δημιουργεί τις συνθήκες προσφυγής στη βία, καθώς δεν υπάρχει άλλος δρόμος και τρόπος κάποιος να κάνει τη "φωνή" του να ακουστεί. 

           

Κοροϊδεύουν τις χαίνουσες πληγές

 


γράφει ο Κώστας Καναβούρης  

 

«Το πιο τρομακτικό πράγμα είναι μαζί και γελοίο./ Το γελοίο είναι η φοβερότερη ιδιότητα του/ τρομαχτικού».  Γιώργος Χειμωνάς, «Ο εχθρός του ποιητή».

 

 Πόσο, μα πόσο δίκιο είχε ο Γιώργος Χειμωνάς! Για μια ακόμα φορά επιβεβαιώθηκε, από την γελοιότητα της φρίκης που έρεε ποταμηδόν από την κάθε φράση της υπουργού Πολιτισμού Λίνας Μενδώνη, στη σημερινή συνέντευξη Τύπου, προκειμένου να δικαιολογήσει τα φοβερά αδικαιολόγητα στην υπόθεση Λιγνάδη. Τα φοβερά που έγιναν φοβερότερα μετά τη νέα, σημερινή, μήνυση σε βάρος του, για βιασμό ανηλίκου που έγινε το 2010 και δεν έχει παραγραφεί.

 

Φυσικά η Λίνα Μενδώνη δεν ένιωσε την ηθική επιταγή της παραίτησης. Η πιο ανατριχιαστική υπουργός Πολιτισμού, αντί να συναισθανθεί το βάρος της συγκαλυπτικής αδικοπραξίας της, το συνέχισε, μη τυχόν και φανούν οι πρωθυπουργικές ευθύνες. Ο όφις–Λιγνάδης την εξαπάτησε, είπε. Και την εξαπάτησε «γιατί κατέχει την υποκριτική τέχνη». Και συνέχισε με την ίδια βάναυση αδιαφορία και περιφρόνηση για τον πόνο των θυμάτων, να παραποιεί την αλήθεια κοροϊδεύοντας τις χαίνουσες πληγές. Με σχεδόν ακατάληπτους συνειρμούς, έριξε ευθύνες στην Λυδία Κονιόρδου που έπαιξε με τον Λιγνάδη στους  «Πέρσες», επιτέθηκε στον Πάνο Σκουρολιάκο, υπερπήδησε όλα τα εμπόδια της λογικής για να φτάσει στον πρέσβη ης Βενεζουέλας κι από κει μ’ ένα ακόμα άλμα στην υπόθεση Παππά – Μιωνή, σε ένα αφηνιασμένο γαϊτανάκι εξουσιαστικής αλλοφροσύνης που αν δεν αφορούσε μια τραγωδία, θα ήταν για ακατάσχετους γέλωτες.

 

Φτάνει όμως. Μέχρι εδώ. Η Μενδώνη (και όχι μόνο αυτή) πρέπει να φύγει. Το είπε με εξαιρετική ακρίβεια, με καημό και οργή (δηλαδή με ρυθμό) η ηθοποιός Κλέλια Ρένεση: «Η Μενδώνη είναι απλά το περιτύλιγμα. Μέσα είναι η φωλιά με τα σκουλήκια… Πρωθυπουργός – δημοσιογράφοι – ΜΜΕ, θα σας θυμάται η ιστορία ως το παρεάκι που τάιζε τα τέρατα με τον φόβο και τα όνειρά μας».

 

Κι αυτό το «παρεάκι» των τεράτων έκανε (και συνεχίζει) τα αδύνατα δυνατά για να συγκαλυφθεί η υπόθεση. Στις 3 Φεβρουαρίου (και ενώ ο κόσμος βοούσε) κατατέθηκε η πρώτη μήνυση, αλλά έπρεπε να περάσουν 15 ολόκληρες μέρες μέχρι να ξεκουνηθεί ο εισαγγελέας και να ζητήσει στοιχεία από τον ΣΕΗ. Τι μεσολάβησε σ’ αυτές τις 15 μέρες; Οργιαστικές προσπάθειες παρασιώπησης, προσπάθειες επίρριψης ευθυνών στα θύματα, απειλητικά τηλεφωνήματα σε εμπλεκόμενους, περίεργες κινήσεις και έλεγχοι έξω από σπίτια, ραβασάκια κατευθυνόμενων ειδήσεων στην ΕΡΤ, εργολαβίες λάσπης στην αξιωματική αντιπολίτευση κλπ.

 

 Βλέπεις, ο γνωστός καλλιτέχνης είναι γνωστός φίλος γνωστού Πρωθυπουργού και είναι γνωστό πως προσωπικά τον εγκατέστησε στην γνωστή θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου, νομοθετώντας μάλιστα ad hoc. Είναι επίσης γνωστό πως και άλλον γνωστό του φίλο που αγόραζε παιδάκια για να ασελγεί, ο γνωστός Πρωθυπουργός του είπε, συνέστησε καλύτερα, να «κάνει πίσω» μέχρι να ησυχάσουν τα πράγματα!

 

 Αυτός ο ηθικός πολτός από αηδία, έγκλημα, περιφρόνηση στη ζωή, αυτή η κρεατομηχανή που αλέθει (κοντά στα άλλα εγκλήματα) ψυχές και ζωές, αυτός ο κόσμος των τεράτων είναι ο «όμορφος κόσμος ηθικός αγγελικά  πλασμένος» που θέλουν να επιβάλλουν ως φυσική κατάσταση. Το ότι με τέτοια λύσσα  προσπαθούν να συγκαλύψουν την περίπτωση Λιγνάδη, σημαίνει ότι η βαλίτσα είναι πολύ μεγάλη, πάει πολύ μακριά, πολύ βαθιά και είναι γεμάτη από πύον και μπαρούτι που αν εκραγεί πολλοί, πολύ ψηλά, δεν θα έχουν που να κρυφτούν.

 

Φτάνει όμως. Μέχρι εδώ. Δεν είναι η Μενδώνη μονάχα που  πρέπει να παραιτηθεί πάραυτα. Πρέπει να σταματήσει όλο το ξεσαλωμένο πανηγύρι χυδαιότητας της εξουσίας. Αυτός ο νευρόσπαστος χορός που τσαλαπατά τη δημοκρατία, αυτή η φρενίτιδα κλοπής πολύτιμων περιουσιακών στοιχείων της κοινωνίας, υλικών και άυλων. Αποδείχθηκε ότι η χώρα δεν χρειάζεσαι οδοστρωτήρα, αλλά δημοκρατία. Δεν χρειάζεται ένα ράκος που παραπαίει ανάμεσα στους ντίλερ, στους εμπόρους και στους άρπαγες, αλλά πολίτευμα συγκροτημένο, συντεταγμένο και νομιμοποιημένο. Με νόμους που αφουγκράζονται τον χτύπο της πραγματικότητας, με νόμους που τους επεξεργάζονται οι φυσικές διαμεσολαβήσεις και οι θεσμισμένες δομές του πολιτεύματος και όχι τα συμφέροντα της κλοπής και της βαρβαρότητας.

 

Το παρεάκι των τεράτων πρέπει να εμποδιστεί. Ήδη θρηνούμε θύματα. Θρηνούμε παιδιά και όνειρα.

      

Νέα κατάθεση σε βάρος του Δ. Λιγνάδη

 


Μία ακόμη κρίσιμη κατάθεση για την υπόθεση με πρωταγωνιστή τον επιφανή ηθοποιό- σκηνοθέτη έλαβε χθες αργά το βράδυ ο Εισαγγελέας Κώστας Σπυρόπουλος.

 

Μετά την κατάθεση γυναίκας που έλαβε χθες το απόγευμα, ο Εισαγγελέας εξέτασε τη νύχτα μάρτυρα που προτάθηκε από τον 25χρονο ο οποίος κατέθεσε χθες μήνυση για βιασμό που υπέστη από τον καταγγελόμενο το 2010 ενόσω ήταν 14 ετών.

 

Ο μάρτυρας φέρεται να δήλωσε στον Εισαγγελέα πως δεν έχει καμία αμφιβολία για όσα ισχυρίζεται στην μήνυση του ο 25χρονος,γεγονός που στηρίζει μεταξύ άλλων, όπως είπε, και στην συμπεριφορά του σκηνοθέτη.

 

Φέρεται επίσης να επιβεβαίωσε ενώπιον του εισαγγελικού λειτουργού πολλά από όσα περιλαμβάνονται στην μήνυση του 25χρονου, υποστηρίζοντας, σύμφωνα με πληροφορίες, πως και ο ίδιος είχε βρεθεί στο σπίτι του καλλιτέχνη.

 

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο μάρτυρας υποστήριξε ότι είχε βρεθεί στο σπίτι του σκηνοθέτη, μαζί με τον μηνυτή κι άλλους συνομηλίκους φίλους τους και ότι εκεί ο σκηνοθέτης τους πρόσφερε αλκοόλ και ναρκωτικές ουσίες προτείνοντας τους στην συνέχεια να προχωρήσουν όλοι μαζί σε ερωτικές πράξεις.

 

Ο μάρτυρας φαίνεται να είπε στον Εισαγγελέα πως όλη η παρέα εκείνη την φορά έφυγαν αμέσως από το σπίτι και ότι ο ίδιος δεν πήγε ποτέ ξανά .

 

Ο νέος μάρτυρας, δηλαδή, επιβεβαιώνει τους ισχυρισμούς του 25χρονου κρίνοντας από τη συμπεριφορά του σκηνοθέτη όπως ο ίδιος την αντιλήφθηκε όταν πήγε στο σπίτι του μαζί με τα άλλα άτομα

 

 

 

 

Πληροφορίες ότι αναμένεται από ώρα σε ώρα το ένταλμα σύλληψής του

 

Η Αστυνομία είναι έτοιμη ώστε σε περίπτωση που εκδοθεί ένταλμα σύλληψης για τον γνωστό ηθοποιό και σκηνοθέτη ακόμα και σήμερα, να δράσει άμεσα.

 

Ραγδαίες αναμένονται οι εξελίξεις στην υπόθεση του και τις καταγγελίες που έχουν γίνει εις βάρος του, που ουσιαστικά επιβεβαίωσε η υπουργός Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη.

 

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, η Αστυνομία είναι έτοιμη ώστε σε περίπτωση που εκδοθεί ένταλμα σύλληψης για τον γνωστό ηθοποιό και σκηνοθέτη ακόμα και σήμερα, να δράσει άμεσα.

 

Όπως αναφέρθηκε στην εκπομπή «Κάτι τρέχει με τη Μάριον», ο εισαγγελέας που χειρίζετραι την υπόθεση των καταγγελιών είναι έτοιμος να εκδώσει ένταλμα σύλληψης κατά του μηνυόμενου, χωρίς να περιμένει την κατάθεση του Σπύρου Μπιμπίλα, ο οποίος τη Δευτέρα αναμένεται να καταθέσει για τις καταγγελίες που έχουν φτάσει στο ΣΕΗ.

 

Μετά τη νέα μήνυση που κατέθεσε χθες 25χρονος, που καταγγέλλει ότι έπεσε θύμα βιασμού στα 14 χρόνια του (αδίκημα που δεν έχει παραγραφεί), αλλά και την κατάθεση σημαντικής μάρτυρος στον εισαγγελέα Πρωτοδικών, οι εξελίξεις αναμένονται καταιγιστικές.

 

 

Στο σπίτι τίνος πρώην υπουργού βρίσκεται ο γνωστός σκηνοθέτης;

 

Την ίδια ώρα όπως είχε αποκαλύψει νωρίτερα το in.gr, o ηθοποιού-σκηνοθέτη έχει φύγει από το σπίτι του στο Μεταξουργείο και βρίσκεται στην κατοικία φίλων του ετοιμάζοντας την υπερασπιστική του γραμμή, σε περίπτωση που κληθεί να καταθέσει στη Δικαιοσύνη για όσα καταγγέλλονται τις τελευταίες ημέρες.

 

Σύμφωνα με πληροφορίες του in.gr, ο σκηνοθέτης και ηθοποιός βρέθηκε τις τελευταίες ώρες στο σπίτι πρώην υπουργού, που έχει σχέση και με το χώρο του πολιτισμού.

 

Ο πρώην υπουργός, λένε οι πληροφορίες, δεν σχετίζεται με το χώρο της δεξιάς και δεν έχει καμιά σχέση με την σημερινή κυβέρνηση.

 

Το σπίτι φέρεται να βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας και ο Λιγνάδης πήγε εκεί προκειμένου να συμβουλευτεί νομικούς καθώς οργίαζαν οι φήμες περί ραγδαίων εξελίξεων.

 

Ανθρωποι από το χώρο του θεάτρου έλεγαν ότι είναι σίγουροι για την παρουσία του πρώην καλλιτεχνικού διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου στο συγκεκριμένο σπίτι.

 

Ακόμη, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο ίδιος αποκλειστικά στο Mega, δεν κρύβεται και περιμένει τις εξελίξεις, δηλαδή αν υπάρξει σε βάρος του ένταλμα σύλληψης θα το αντιμετωπίσει.

 

Για τον λόγο αυτό παίρνει συμβουλές από δικηγόρους για να κινηθεί ανάλογα, σε περίπτωση που οι καταγγελίες που έχουν γίνει αφορούν τον ίδιο και δεν έχουν παραγραφεί.

 

Υπενθυμίζεται ότι φαίνεται να υπάρχουν τουλάχιστον δύο καταγγελίες για βιασμό ή σεξουαλική παρενόχληση από γνωστό σκηνοθέτη, ενώ υπάρχει και κατάθεση γυναίκας που επιβεβαιώνει κάποια γεγονότα και φέρεται να ξέρει και άλλες δύο περιπτώσεις που δεν έχουν παραγραφεί.

 

Στο Mega δήλωσε:

 

«Θα κινηθώ ανάλογα με αυτό που θα πάρω στα χέρια μου. Να ξέρω τι έχω απέναντι μου και θα προσπαθήσω πάντοτε μέσα σε θεσμικά πλαίσια, με πολύ μεγάλη ειλικρίνεια και με όση ψυχραιμία μπορώ να διαθέσω» τόνισε.

 

«Φυσικά έχω εμπιστοσύνη στην ελληνική δικαιοσύνη. Όλοι μας πρέπει να έχουμε εμπιστοσύνη. Φυσικά. Εννοείται όταν λέω λαϊκό δικαστήριο εννοώ ότι ακούω και εγώ πράγματα, διαβάζω πράγματα με ενημερώνουνε για πράγματα που δεν το πίστευα ποτέ ότι θα τα ακούσω και αυτό φτιάχνει ένα κλίμα, ξέρετε και ένα κλίμα τεράστιο απέναντι σε έναν άνθρωπο ο οποίος είναι ουσιαστικά μόνος του. Εγώ δεν έχω μια στρατιά από πίσω μου» είπε. 








πηγή

 

         

Το χάλι του Μιχάλη

 


γράφει ο Μάριος Διονέλλης

 

Ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης έθεσε το νέο όριο της ανηθικότητας αυτής της κυβέρνησης. Έβαλε νέα βάση στον πολιτικό αμοραλισμό με τη σκύλευση των νεκρών στο όνομα της συγκάλυψης των πολιτικών (του) ευθυνών. Πήγε πολύ μακρύτερα ακόμα και από άλλες, εξίσου κατάπτυστες, περιπτώσεις, όπως της Μυρσίνης Βουνάτσου από τον ΣΥΡΙΖΑ Λέσβου. Αυτή τη φορά οι νεκροί δεν συγκρίθηκαν, έστω και ανήθικα, με άλλους νεκρούς. Αυτή τη φορά οι νεκροί πετάχτηκαν στην πολιτική αρένα ως άλλοθι, για την εξυπηρέτηση των εργολάβων με το κλείσιμο της εθνικής οδού.

 

«Σας κατηγορούν ότι σώσατε τον εργολάβο από υψηλό πρόστιμο», ήταν η ερώτηση στην επίμαχη συνέντευξη. Και η απάντηση ήταν: «Αυτοί έκαψαν εκατό ανθρώπους στο Μάτι». Θέτει εν γνώσει του ο υπουργός τη νέα στάθμη στον πάτο του βαρελιού της πολιτικής αντιπαράθεσης. Αύριο οι νεκροί θα χρησιμοποιηθούν ως απάντηση για τη ραγδαία αύξηση του ελλείμματος, για μια απευθείας ανάθεση της Κεραμέως, για την επόμενη ανεμελιά τύπου Πάρνηθας και Ικαρίας και γενικώς για πάσα κυβερνητική νόσο. Οι νεκροί είναι πλέον στο τσεπάκι της κυβέρνησης ως σημαία ευκαιρίας. Με τη βοήθεια φυσικά των ΜΜΕ της λίστας Πέτσα, που αντί για την αυτονόητη καταδίκη είδαν «σκληρή απάντηση του υπουργού».

 

Είναι πολύ δελεαστική η παγίδα για αντίστοιχου ήθους απάντηση, ειδικά όταν οι νεκροί της τρέχουσας κυβερνητικής περιόδου έχουν ήδη ξεπεράσει τους 6.000. Χρυσοχοΐδης και Μητσοτάκης αποζητούν αυτού του είδους την αντιπαράθεση και σπρώχνουν προς τα εκεί. Αν ένα ηθικό πλεονέκτημα έχει απομείνει στην Αριστερά οφείλει τουλάχιστον να διασώσει το επίπεδο του πολιτικού διαλόγου. Και αργά ή γρήγορα οι νεκροί θα εκδικηθούν.

 

    

Κυβέρνηση – ΔΕΗ: 10% έκπτωση – 100% άθλιοι

 


Για τέταρτη ημέρα χιλιάδες νοικοκυριά παραμένουν χωρίς ρεύμα στην Αττική! Για τέταρτη μέρα άνθρωποι λίγα χιλιόμετρα μακριά από το κέντρο της πρωτεύουσας έμειναν χωρίς θέρμανση, τρόφιμα αδυνατώντας να καλύψουν βασικές ανάγκες.

 

Ο Μητσοτάκης στη διάρκεια του υπουργικού συμβουλίου σε μια κίνηση «άριστης»… φιλανθρωπίας (λες και δεν κυβερνάει ο ίδιος) κάλεσε τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο ΔΕΗ “ως μία κίνηση καλής θέλησης” να εξετάσει μία μείωση στο λογαριασμό του ρεύματος για το μήνα Φεβρουάριο για τα νοικοκυριά εκείνα τα οποία έμειναν χωρίς ρεύμα τις τελευταίες μέρες…

 

Η διοίκηση της ΔΕΗ …εισάκουσε την εισήγηση του πρωθυπουργού και προχώρησε στη …γαλαντόμο έκπτωση σε ποσοστό περίπου 10% επί των λογαριασμών για όσα νοικοκυριά βυθίστηκαν στο σκοτάδι!!!

 

Τόσο μεγάλη είναι η …κοινωνική προσφοράς τους! Ένα ολοστρόγγυλο εκπτωτικό περίπου 10%!!! Συγκεκριμένα θα αφαιρεθεί από τους λογαριασμούς η Χρέωση Δικτύου Διανομής.  «Tο ελάχιστο που μπορεί να γίνει για να αποζημιωθούν τα νοικοκυριά που ταλαιπωρήθηκαν» δήλωσε με στόμφο η Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικών σχέσεων της ΔΕΗ, Σοφία Δήμτσα.

 

Η ΔΕΗ από τα χαράτσωμα των νοικοκυριών όλο το 2020 και εν μέσω πανδημίας εμφάνισε λειτουργικά κέρδη περίπου 700 εκατομμύρια ευρώ! Σήμερα και αφού πρώτα άφησε 250.000 νοικοκυριά χωρίς ρεύμα αποφάσισε ως …αποζημίωση ένα εξευτειλιστικό 10% από τη «Χρήση Δικτύου Διανομής» το οποίο παρεμπιπτόντως μέσα στην κακοκαιρία κατέρρευσε…

 

Πρόκεται για καθρεφτάκια στους ιθαγενείς για να …ξεχάσουν ότι το κράτος των «αρίστων» τους άφησε στο σκοτάδι και στο κρύο για τέσσερις ολόκληρες μέρες!

 

Η έκπτωση του 10% αποτυπώνει το 100% της αθλιότητας τους…

Ακολουθεί ολόκληρη ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ για να αποτυπωθεί σε όλο το μεγαλείο του, ο εμπαιγμός:

 

Ο ΔΕΔΔΗΕ, αναγνωρίζοντας την ταλαιπωρία χιλιάδων νοικοκυριών που επλήγησαν από την πρωτοφανή κακοκαιρία και με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας, αποφάσισε να αφαιρέσει από τους λογαριασμούς τη Χρέωση Δικτύου Διανομής, που αντιστοιχεί στον μήνα Φεβρουάριο.

 

Η Χρέωση Δικτύου Διανομής θα αφαιρεθεί από όλους τους λογαριασμούς πελατών που επλήγησαν, ανεξάρτητα από τον προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας. 


Ο ΔΕΔΔΗΕ θα αφαιρέσει το ποσό που αναλογεί στη χρέωση αυτή από τους λογαριασμούς των συγκεκριμένων πελατών και θα το αποστείλει στους προμηθευτές.

 

Η παραπάνω μείωση θα ενταχθεί στους λογαριασμούς που θα λάβουν οι καταναλωτές στο επόμενο διάστημα, ανάλογα με τον κύκλο τιμολόγησης του κάθε προμηθευτή.






πηγή

 

Πώς να προλάβουμε το άγχος και την κατάθλιψη στα παιδιά εν μέσω κοινωνικής απομόνωσης και κλειστών σχολείων

 


Και μέσα στο 2021, τα παιδιά και οι έφηβοι συνεχίζουν να είναι απογοητευμένα και μπερδεμένα με το συνεχές άνοιγμα και κλείσιμο των σχολείων, αλλά και τους περιορισμούς στις δραστηριότητές τους. Η τηλεκπαίδευση συνεχίζει να «βαραίνει» τα παιδιά και ο κίνδυνος της κατάθλιψης, του άγχους και του αυτοτραυματισμού συνεχίζει να υφίσταται.

 

Παρά την ελπίδα που οι εμβολιασμοί φέρνουν στον κόσμο, για τα παιδιά και τους εφήβους η έντονη απογοήτευση του να μην μπορούν να επιστρέψουν στις δια ζώσης δραστηριότητές τους έχει πάρει σοβαρή τροπή. Παγιδευμένα στο σπίτι για μήνες, χωρίς την πιθανότητα οι δάσκαλοι και οι ίδιοι να εμβολιαστούν σύντομα ώστε να επιστρέψουν σε μια κανονική ροή, τα παιδιά μας, οι έφηβοι και οι φοιτητές έχουν αναμφίβολα να αντιμετωπίσουν τον δικό τους Γολγοθά.

 

Στην Ελλάδα, δεν υπάρχουν επίσημα δεδομένα για τα ποσοστά ψυχοπαθολογίας αυτό τον καιρό σε σχέση με τα παιδιά, αλλά έρευνες στο εξωτερικό αναδεικνύουν ένα σοβαρό ζήτημα άγχους, κατάθλιψης, ακόμη και αυτοτραυματισμού. Και είναι αναμενόμενο αυτό, όταν δεν έχουν ελπίδα, στόχους, σχέδιο, κάτι να περιμένουν.

 

Οι νεότερες γενιές βρίσκονται σε διεθνή κρίση υγείας και εμείς ως ενήλικες χρειάζεται να προστρέξουμε, να φροντίσουμε τα παιδιά μας. Οι δάσκαλοι, τα σχολεία, οι παιδίατροι, η οικογένεια, οι φροντιστές, οι σχολικοί ψυχολόγοι και άλλοι επαγγελματίες ψυχικής υγείας χρειάζεται να εξετάσουν προσεκτικά πώς και αν δίνουμε προτεραιότητα στην καθημερινότητα των παιδιών, στις προσδοκίες, στους στόχους και στην ισορροπία τους.

 

Η έμφαση στα διαδικτυακά μαθήματα, στους βαθμούς, στις εργασίες, στις εξετάσεις και στα επιτεύγματα πρέπει να μείνουν για λίγο στην πίσω θέση. Αντιθέτως, ίσως χρειάζεται να εστιάσουμε την ενέργειά μας στην άσκηση, στη διατροφή, στην κίνηση, τη δημιουργία, τον χρόνο με την οικογένεια, τις εξωτερικές δραστηριότητες, στην ενσυναίσθηση και στη διασκέδαση.

 

Ο Christopher Peterson, ένας εκ των κορυφαίων ιδρυτών της θετικής ψυχολογίας έδωσε έμφαση στη δύναμη της ελπίδας, του νοήματος, του σκοπού και της αισιοδοξίας, αλλά και στο πώς αυτοί οι παράγοντες πολεμούν τη μαθημένη αβοηθησία και κατάθλιψη. Αντί να εστιάζει στην παθολογία, η θετική ψυχολογία εστιάζει στα δυνατά μας σημεία. Επίσης, η χαρά, η ανθεκτικότητα και η δέσμευση συνιστούν βασικές έννοιες αυτής της φιλοσοφίας και βοηθούν το άτομο να μετακινηθεί από την επιβίωση στην εξέλιξη.

 

Με εργαλείο μας την θετική ψυχολογία, χρειάζεται ξεκάθαρα να παρέχουμε στη νέα γενιά ελπίδα, ουσιαστικούς στόχους και δημιουργική αφοσίωση. Είναι αυτά τα συστατικά που θα διατηρήσουν τα εσωτερικά κίνητρα των παιδιών, των εφήβων και των φοιτητών ώστε να μπορέσουν να ανακόψουν το άγχος, την κατάθλιψη, ακόμα και τις αυτοκτονικές σκέψεις.

 

Ίσως ήρθε η ώρα να σκεφτούμε αντισυμβατικά και ως δάσκαλοι, γονείς και επαγγελματίες, να δημιουργήσουμε έναν χώρο ενσωμάτωσης όλων των παραπάνω σε πρακτικό επίπεδο στην τάξη και στο σπίτι και να εμφυσήσουμε στα παιδιά μας χαρά, νόημα και δημιουργικότητα σε ημερήσια βάση. Ορισμένες ιδέες που έχουν με επιτυχία ενσωματωθεί σε διαδικτυακές τάξεις και στο σπίτι και θα μπορούσαν να τονώσουν τη διάθεση των παιδιών αποτελούν:

 

– Πρακτικά δημιουργικά projects κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει τέχνη, μαγειρική, κηπουρική, μουσική και τραγούδι κλπ.

 

 

– Κίνηση. Αν ξεκινάμε και κλείνουμε κάθε μάθημα με 10 λεπτά διασκεδαστικής κίνησης, όπως χορό, σχοινάκι και ασκήσεις με τη μπάλα, θα ακούσουμε αμέσως το γέλιο των παιδιών και θα δούμε στα πρόσωπά τους την ανακούφιση.

 

– Η ενσυνειδητότητα έχει αποδειχθεί ότι έχει εξαιρετικά θετική επίδραση στην κατάθλιψη και το άγχος. Έτσι, η εξάσκησή της για 10 λεπτά κατά τη διάρκεια του μαθήματος θα αποδειχθεί εξαιρετικά ωφέλιμη.

 

– Προσκαλέστε τα παιδιά να πάρουν τα τάμπλετ και τα λάπτοπ τους έξω στην αυλή, στο μπαλκόνι, έστω κοντά στο παράθυρο, όταν η μέρα είναι ηλιόλουστη και σχετικά ζεστή.

 

– Ενθαρρύνουμε τους μαθητές να σκαρφιστούν διασκεδαστικά projects μάθησης, πειράματα που μπορούν να διεξαχθούν στο σπίτι και χειροτεχνίες.

 

– Οι ομαδικές εργασίες είναι εργαλείο-κλειδί εδώ. Ακόμα κι αν τα παιδιά είναι μέσω πλατφόρμας, μπορούν να συνδεθούν και να συνεργαστούν για να δεσμευτούν σε μια ομαδική εργασία και να κοινωνικοποιηθούν.

 

– Οι γονείς από τη μεριά τους είναι σημαντικό να ενσωματώσουν το περπάτημα, την πεζοπορία, τις βόλτες με ποδήλατο, το τρέξιμο και άλλες σωματικές δραστηριότητες με τα παιδιά τους έστω το σαββατοκύριακο.

 

– Οι γονείς και η οικογένεια μπορούν να σχεδιάσουν ένα μικρό πικνίκ ώστε να ξανασυνδεθούν τα παιδιά με τη φύση τώρα που δεν έχουν την ευκαιρία των εκδρομών.

 

– Σκεφτείτε πρωτότυπα. Τι θα έκανε το παιδί σας να γελάσει και να παίξει; Μετατρέψτε το γκαράζ, το υπόγειο, την κουζίνα και την αυλή σας σε έναν μαγικό χώρο για θέατρο, μουσική, τέχνη, εργαστήριο χειροτεχνίας, μαγειρικής, άσκησης.

 

Ας προσφέρουμε στα παιδιά μας γερές δόσεις ελπίδας νοήματος, διασκέδασης, δημιουργίας και θετικής δέσμευσης και ας τα βοηθήσουμε να ξεφύγουν του κινδύνου της κατάθλιψης και της μοναξιάς που φέρει μαζί της η χρόνια κοινωνική απομόνωση και το κλείσιμο των σχολείων.

 

Azmaira Maker, κλινική ψυχολόγος

Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2021

Πρόεδρος της ΟΕΝΓΕ : Μόλις 36 ΜΕΘ μένουν στην Αττική -Θα έπρεπε να είχε επιταχθεί ο ιδιωτικός τομέας Υγείας.!

 


Στην έλλειψη σχεδίου από την κυβέρνηση σε ότι αφορά την αντιμετώπιση της πανδημίας, στάθηκε η Αφροδίτη Ρέντζιου, πρόεδρος της ΟΕΝΓΕ μιλώντας στο ραδιόφωνο του «ALPHA 989» και την εκπομπή του Β. Σκουρή και της Λ. Ιωάννου.

 

Όπως είπε, σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει το υπουργείο, ο αριθμός των κλινών ΜΕΘ συνολικά που έχουμε, δεν προέρχονται από την αύξηση, από την ανάπτυξη κατά κύριο λόγο νέων κλινών αλλά από τη μετατροπή γενικών κλινών ΜΕΘ. «Παίρνουν 15 κρεβάτια με έγγραφο της διοίκησης της 2ης ΥΠΕ και με κατεπείγουσες διαδικασίες χωρίς να έχει εξασφαλιστεί επιπλέον προσωπικό και εξοπλισμός, 5 από τη ΜΕΘ του “Θριάσιου” και 10 από το “Αττικόν” και τα μετατρέπουν σε κλίνες ΜΕΘ covid» ανέφερε χαρακτηριστικά και συμπλήρωσε πως αυτά εξοπλίζονται με προσωπικό μέσω μετακίνησης από άλλα νοσοκομεία και συγκεκριμένα από το «Τζάνειο» και το Γενικό Κρατικό της Νίκαιας.

 

 

Τόνισε, ακόμα, πως η μετακίνηση αυτή εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους σε ασθενείς με καρδιοχειρουργικά, τροχαία και άλλα περιστατικά ενώ επεσήμανε πως η ΜΕΘ του «Θριασίου» που ήταν για εγκαυματίες έχει μετατραπεί σε Μονάδα για covid, σε μία «βιομηχανική περιοχή όπου ανά πάσα στιγμή μπορεί να χρειαστεί τέτοια Μονάδα. Από τα 16 συνολικά κρεβάτια που είχαμε για τη νοσηλεία άλλων ασθενών, τώρα μένουν μόλις έξι».

 

Υπογράμμισε πως ήδη θα έπρεπε να είχε επιταχθεί ο ιδιωτικός τομέας αλλά χρειάζεται «έγκαιρη προετοιμασία και σχέδιο, δεν γίνεται την τελευταία στιγμή. Δεν μπορούμε να πηγαίνουμε με τη λογική βλέποντας και κάνοντας ενώ τα πράγματα έχουν φτάσει στο απροχώρητο». Το κριτήριο της κυβέρνησης, πρόσθεσε, είναι με όσο το δυνατόν λιγότερο κόστος και να «μην πειράξουμε τρίχα από τους μεγαλοκλινικάρχες», όταν έχουμε 200 κρεβάτια ΜΕΘ στον ιδιωτικό τομέα.

       






 πηγή


Αλυσίδα ξενοδοχείων θα απαιτεί από τους πελάτες να έχουν εμβολιαστεί κατά του κορονοϊού

 


Νέα πολιτική που θα θέτει τον εμβολιασμό κατά του κορονοϊού ως προϋπόθεση, ενδέχεται να ισχύσει στα 35 ξενοδοχεία της γερμανικής Allsun, από τις 31 Οκτωβρίου. Διαθέτει ξενοδοχεία σε Μαγιόρκα, Κανάρια Νησιά και Ελλάδα.

 

 

Η γερμανική αλυσίδα ξενοδοχείων Allsun θα απαιτεί στο μέλλον από τους πελάτες της να έχουν εμβολιαστεί για την Covid-19, ανακοίνωσε σήμερα η ιδιοκτήτρια εταιρεία Alltours, σε μια προσπάθεια να ενισχύσει τη δραστηριότητά της, καθώς οι παραθεριστές ανησυχούν για τον κίνδυνο να προσβληθούν από τον νέο κορονοϊό.

 

Η νέα πολιτική που θα ισχύει στα 35 ξενοδοχεία της Allsun ενδέχεται να ξεκινήσει στις 31 Οκτωβρίου, ανάλογα με την πρόοδο που θα έχει επιτευχθεί στην εκστρατεία εμβολιασμού στη Γερμανία. Η Alltours διαθέτει ξενοδοχεία στη Μαγιόρκα, στα Κανάρια Νησιά και στην Ελλάδα.

 

Αυτό καθιστά την Alltours μια από τις ελάχιστες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στον κόσμο που έχουν δηλώσει ότι θα εισάγουν μια τέτοια απαίτηση, την ώρα που κυβερνήσεις και ταξιδιωτικοί πράκτορες προσπαθούν να απαντήσουν στο ερώτημα πώς και πότε θα επιστρέψουν τα ταξίδια σε φυσιολογικούς ρυθμούς, καθώς τα κρούσματα της Covid-19 μειώνονται και το ποσοστό των εμβολιασθέντων αυξάνεται.

 

«Θέλουμε να προσφέρουμε σε όλους τους πελάτες μας τη μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια ώστε να απολαύσουν τις διακοπές τους», είπε ο ιδιοκτήτης της Alltours Βίλι Φερχούφεν.

 

 

Μέχρι να εμβολιαστεί ικανός αριθμός ανθρώπων, αργότερα φέτος, η αλυσίδα θα ζητάει από τους πελάτες της να επιδεικνύουν αρνητικό τεστ PCR ή αντιγόνων, στο οποίο θα έχουν υποβληθεί εντός 48 ωρών πριν ταξιδέψουν.

 

Τον περασμένο μήνα, η βρετανική εταιρεία Saga ανακοίνωσε ότι οι πελάτες της θα πρέπει να έχουν εμβολιαστεί για τον νέο κορονοϊό προτού να επιβιβαστούν στα κρουαζιερόπλοιά της. Η γερμανική TUI ανέφερε ωστόσο τον Δεκέμβριο ότι δεν σκοπεύει να απορρίπτει πελάτες που δεν έχουν εμβολιαστεί, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.  












πηγή

Αντώνης Καφετζόπουλος για υπόθεση Λιγνάδη : "Κυρία Μενδώνη έχετε βαρύ παρελθόν"...

 


Προς κύριαν Μενδώνην


Να σας πω δυο κουβέντες για το θέμα της εξαπάτησης. Είμαι ειδικός.

Όλοι οι καλλιτέχνες είμαστε εξαπατητές. Μάλιστα όσο καλύτερα εξαπατήσουμε το κοινό μας τόσο περισσότερο θα γνωρίσουμε δόξα, χειροκροτήματα, αποθέωση - και γιατί όχι, κάποιες φορές γενναία οικονομική ανταμοιβή.

Η διαφορά - που ως φαίνεται δεν σας είναι και πολύ σαφής - είναι ότι εμείς πριν επιδοθούμε στην τέχνη της εξαπάτησης το δηλώνουμε φαρδιά πλατιά: «στο  ρ ό λ ο  του Άμλετ ο Χ. Ψ.», ή «Μόμπι Ντικ, η φάλαινα»,  μ υ θ ι σ τ ό ρ η μ α,  «η Κάλπικη Λίρα» κινηματογραφική  τ α ι ν ί α. Και ούτω κάθε εξής.

Έτσι, γνωρίζει ο εκ των προτέρων εξαπατούμενος - τίμια πράματα - ότι θα  ε π ι δ ι ώ ξ ο υ μ ε  να τον εξαπατήσουμε, με αποτέλεσμα, αν το πετύχουμε για μερικές στιγμές π.χ. στη διάρκεια μιας παράστασης, να δώσουμε το έναυσμα στη φαντασία του «εξαπατηθέντος» να συμπληρώσει αυτά που ελλειπτικά παρουσιάζουμε στη σκηνή και να φτιάξει μέσα του έναν μη-πραγματικό αλλά πολύ ισχυρό σε συμβολισμό κόσμο. Λέγεται «τέχνη». Και - αν είναι άξια λόγου  - κάνει τον εξαπατηθέντα να φύγει χαρούμενος ή/και προβληματισμένος ή/και συγκινημένος ή/και «χτυπημένος απο την ομορφιά». Εν παση περιπτώσει να μην κλαίει τα λεφτά που έδωσε στο ταμείο. [μια και είστε του αρχαίου πιο πολύ παρά του σύγχρονου πολιτισμού, σας συστήνω να (ξανά)διαβάσετε τη θαυμάσια περιγραφή του Ξενοφώντα στο «Συμπόσιο» του. Τις σελίδες που περιγράφει πως ένας προαγωγός, μια αυλητρίδα-ηθοποιός κι ένας νεαρός συνάδελφος της, αναπαριστούν μια ερωτική σκηνή και την επίδραση που είχε αυτό στους συνδαιτημόνες, αριστούργημα]

Αυτό που υποστηρίζετε ότι πάθατε εσείς λέγεται  α π ά τ η  (η κοινή). Μην τα μπερδεύετε.

Μάλιστα σε άλλες χώρες οι έχοντες θέσεις ευθύνης παραιτούνται για πολύ μικρότερες αιτίες. (Π.χ.: «τα καλώδια που αγόρασα με τα χρήματα των φορολογουμένων ήταν κακής ποιότητας, με απάτησαν, παραιτούμαι για λόγους ευθιξίας»).

Θα έλεγα ότι σας τη χαρίζουμε, αν δεν είχατε βαρύ παρελθόν. (Δεν έχουμε ξεχάσει πόσο υπονομεύσατε την εφαρμογή του Νόμου Γερουλανου για το σινεμα όταν τα κανατε πλακάκια με κατι παλαιολιθικούς συνδικαλιστές ή την παντελή απουσία σας απο ότι αφορούσε οτιδήποτε άλλο εκτός απο τον μουσειακό πολιτισμό, την προσβλητική απουσία σας απο την ενίσχυση των καλλιτεχνών και των υπολοίπων δραστηριοποιούμενων στις τέχνες (τεχνικοί, βοηθητικοί εργαζόμενοι, επιχειρηματίες, μακρύς ο κατάλογος) που πλήγηκαν αφάνταστα απο την επιδημία (που μάλιστα συνοδεύτηκε απο την ακόμα προσβλητικότερη δήλωση σας ότι όλοι αυτοί δεν έχουν ανάγκη γιατί τα παίρνουν μαύρα...) Ακόμα, θα σας τη χαρίζαμε αν δεν είχατε επιχειρήσει να πετάξετε στις κερκίδες την καυτή πατάτα Λιγνάδη που έτυχε στη βάρδια σας, με δικαιολογίες που δεν έπειθαν ούτε τους αφελέστερους καλοπροαίρετους. Τέλος, μπορεί και να τα καταπίναμε όλα αν δεν δείχνατε αυτό το απεχθές πρόσωπο που πολιτικάντη που προσπαθεί πάση θυσία να σώσει το δέρμα του: μέσα σε δυο-τρεις μέρες πήγατε απο το ένα άκρο του «δεν ξέρω, δεν άκουσα», στο άλλο της μηνυτήριας αναφοράς, της εξαπάτησης απο έναν επικίνδυνο - όπως τώρα λέτε - άνθρωπο και της μεταφοράς σε άλλους της δικής σας ευθύνης να εποπτεύετε. Και μάλιστα να αφήνετε να εννοηθεί ότι μια και γνωρίσατε τον επικίνδυνο 3 μέρες πριν το διορισμό του, κάποιος άλλος, ίσως υψηλότερα ιστάμενος, έλαβε την απόφαση που έχει την υπογραφή σας; Ντροπή

Κυρια Μενδώνη, θα παρακολουθούσα, σίγουρα όχι με συμπάθεια αλλά με κάποια κατανόηση την προσπάθεια να σώσετε τη δουλειά σας. Άλλωστε δεν θεωρώ ότι η δική σας απομάκρυνση έχει να προσφέρει κάτι ουσιαστικό στο σοβαρότατο θέμα που μας απασχολεί παρ´ εκτός να σημειωθεί ως πύρρεια νίκη των πολιτικών σας αντιπάλων, πράγμα που προσωπικά με αφήνει παγερά αδιάφορο.

Πλην όμως το «όφις με ηπάτησε» έχει απορριφθεί προ πολλού ως αιτία απαλλαγής.

Μ όλα τα παραπάνω έχετε αναδειχτεί σε πολλαπλά βλαβερή παράμετρο για το σύγχρονο ελληνικό πολιτισμό. Έτσι δεν μπορώ παρά να συνταχθώ αυτούς που ζητούν να αποχωρήσετε.

Αν με την ευκαιρία αυτή, του εξοστρακισμού 5-6 τοξικών ανθρώπων στις τέχνες ξεφορτωθούμε κι εσάς το όφελος θα είναι διπλό. 






από το f/b του Αντώνη Καφετζόπουλου

Ο Μητσοτάκης, η Μενδώνη, ο Λιγνάδης

 


Η «αυτοκρατορία αντεπιτίθεται». Η «Καθημερινή» μιλάει για «μίσος» που διαχέεται στα «νέα μέσα επικοινωνίας». Ο ηθοποιός Μαρκουλάκης μετά από τόσες ημέρες, εδέησε να τοποθετηθεί δημόσια στο Mega, ζητώντας να «μπει το μαχαίρι στο κόκκαλο», αλλά υπαινίχθηκε, ταυτόχρονα, πολιτική σκοπιμότητα! Η υπουργός Πολιτισμού, Μενδώνη, που μιλούσε για «φήμες», όταν ξέσπασε το σκάνδαλο, υπέβαλε, τώρα, μήνυση (εναντίον ποίου άραγε;), ενώ θα προχωρήσει σήμερα σε συνέντευξη Τύπου, καθώς πληθαίνουν οι φωνές που ζητούν την παραίτησή της.

 

Είναι βέβαιο ότι η υπόθεση του πρώην καλλιτεχνικού διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου έχει βαθιά κοινωνική, νομική, πολιτιστική, αλλά, προπάντων, πολιτική διάσταση. Ο Λιγνάδης ήταν επιλογή του ίδιου του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.

 

Δεν αποκλείεται η Μενδώνη να λειτουργήσει για τον Κυρ. Μητσοτάκη ότι ο Ρεμίρο ντε Όρκο για τον Καίσαρα Βοργία(τον παραθέτει ο Ν. Μακιαβέλι). Η τακτική της «θυσίας» της Μενδώνη, ονομάζεται «πειστική άρνηση», γιατί ο ηγεμόνας, τιμωρώντας τον άνθρωπό του, πείθει την κοινή γνώμη ότι δεν έχει σχέση με τη «βρωμιά»!

 

Μενδώνη: Ο Λιγνάδης είναι επικίνδυνος

 

Τελικά, η παραίτηση Μενδώνη δεν θα γίνει τώρα. Η υπουργός Πολιτισμού επέλεξε την τακτική της άγνοιας, ότι δεν γνώριζε για τον Δημήτρη Λιγνάδη! Η Λίνα Μενδώνη, δήλωσε πως ο πρώην καλλιτεχνικός διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου δεν ήταν ποτέ φίλος της και πως πρόκειται για έναν επικίνδυνο άνθρωπο. Αλλά όπως είπε, το μάθαμε τώρα, δεν το γνωρίζαμε πριν... 










πηγή

     

Εξώδικο στον ΔΕΔΔΗΕ στέλνει ο Δήμος Χαλανδρίου

  


Νομικά κατά του ΔΕΔΔΗΕ θα κινηθεί ο Δήμος Χαλανδρίου για την παρατεταμένη διακοπή της ηλεκτροδότησης που ακολούθησε την κακοκαιρία «Μήδεια» και άφησε εκατοντάδες νοικοκυριά.. στο Χαλάνδρι χωρίς ρεύμα.

«Η αποκαρδιωτική κατάσταση με τις διακοπές ρεύματος στις γειτονιές της πόλη μας για 5η ημέρα δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο», υποστήριξε ο δήμαρχος Χαλανδρίου Σίμος Ρούσσος.

«Η πρωτοφανής αναλγησία των υπευθύνων του ΔΕΔΔΗΕ δοκιμάζει την υπομονή όλων μας και θέτει σε κίνδυνο περιουσίες, ελπίζουμε όχι και ανθρώπινες ζωές.

»Έχω δώσει εντολή στη Νομική Υπηρεσία για τις απαιτούμενες ενέργειες ώστε ο Δήμος Χαλανδρίου με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους δοκιμαζόμενους δημότες του να κινηθεί νομικά εναντίον του ΔΕΔΔΗΕ», κατέληξε ο δήμαρχος Χαλανδρίου.

Σημειώνεται ότι και στην ανακοίνωση που εξέδωσε στις 17 Φεβρουαρίου 2021 η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) αποσαφηνίζεται ότι «οι δήμοι δεν φέρουν καμία ευθύνη για το κλάδεμα ή κόψιμο των δέντρων κατά μήκος των γραμμών μεταφοράς ενέργειας, όπως προκύπτει και από τον Κανονισμό Εγκαταστάσεων και Συντήρησης Υπαίθριων Γραμμών Ηλεκτρικής Ενέργειας, ΦΕΚ 608/Β/6.10.67 Αρ. 281».    

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *