Καθυστερημένα μεν, αλλά συμπαθάτε μας, το διαβάσαμε μόλις προχθές. Στον φαινομενικά «αθώο» νόμο 4183/2013, που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (Α’ 186, 11/9/2013, Κύρωση της Σύμβασης Παραχώρησης του αποκλειστικού δικαιώματος παραγωγής, λειτουργίας, κυκλοφορίας, προβολής και διαχείρισης των Κρατικών Λαχείων και άλλες διατάξεις) όλα φαίνονται όμορφα και αγγελικά ψηφισμένα από τους εθνοσωτήρες της Βουλής.
ΟΜΩΣ, όποιος έχει υπομονή και διαβάζοντας φτάσει στις «άλλες διατάξεις», τότε θα κυριευθεί από πανικό, αηδία αλλά και αγανάκτηση.
Ειδικώτερα, στο άρθρο 8 προβλέπεται ότι : «3. Συμβάσεις ανάθεσης δημόσιων έργων και υπηρεσιών, που συνάπτονται συνεπεία διεθνούς ανοικτού διαγωνισμού και αφορούν τη ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία, θεωρούνται ότι συνάπτονται νόμιμα ακόμη και όταν ο έλεγχος νομιμότητας του Ελεγκτικού Συνεδρίου αποβαίνει αρνητικός: α) για τηνυπέρβαση του ύψους του προϋπολογισθέντος
τιμήματος και αοριστία της σύμβασης, εφόσον οι εργασίες που θα παρασχεθούν και με τις οποίες θα υλοποιηθεί το έργο σύμφωνα με τις διαγωνιστικές προδιαγραφές δεν υπερβαίνουν σε αξία το προϋπολογισθέν τίμημα, β) για μη παράθεση συγκριτικών στοιχείων που βεβαιώνουν το συμφέρον της προσφοράς του αναδόχου και γ) για μη ταύτιση του σχεδίου της σύμβασης, που περιλαμβανόταν στην προκήρυξη, με το υποβληθέν για έλεγχο από το Ελεγκτικό Συνέδριο, εφόσον κατά την αιτιολογημένη γνώμη της αναθέτουσας αρχής, δεν επέρχεται βλάβη για το δημόσιο συμφέρον. Η παρούσα διάταξη είναι ειδική και κατισχύει κάθε αντίθετης. Ισχύει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και εφαρμόζεται και σε σχέδια συμβάσεων που έχουν ελεγχθεί από το 2012, έως και τη δημοσίευσή της.»
τιμήματος και αοριστία της σύμβασης, εφόσον οι εργασίες που θα παρασχεθούν και με τις οποίες θα υλοποιηθεί το έργο σύμφωνα με τις διαγωνιστικές προδιαγραφές δεν υπερβαίνουν σε αξία το προϋπολογισθέν τίμημα, β) για μη παράθεση συγκριτικών στοιχείων που βεβαιώνουν το συμφέρον της προσφοράς του αναδόχου και γ) για μη ταύτιση του σχεδίου της σύμβασης, που περιλαμβανόταν στην προκήρυξη, με το υποβληθέν για έλεγχο από το Ελεγκτικό Συνέδριο, εφόσον κατά την αιτιολογημένη γνώμη της αναθέτουσας αρχής, δεν επέρχεται βλάβη για το δημόσιο συμφέρον. Η παρούσα διάταξη είναι ειδική και κατισχύει κάθε αντίθετης. Ισχύει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και εφαρμόζεται και σε σχέδια συμβάσεων που έχουν ελεγχθεί από το 2012, έως και τη δημοσίευσή της.»
Με λίγα λόγια ψήφισαν έναν νόμο που προβλέπει ότι ακόμα και αν το Ελεγκτικό Συνέδριο κρίνει ότι υπάρχουν παρανομίες στις συμβάσεις τηςναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας, εμείς στην συγκυβέρνηση, για να καλύψουμε τις λαμογιές και τις απάτες που έχουν γίνει από το 2012, ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ότι είναι όλα νόμιμα και καλώς καμωμένα.
Ποιοι κρύβονται πίσω από τις συμβάσεις των υποβρυχίων και της ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας είναι γνωστό τοις πάσι.
Μένει να δούμε τώρα εάν οι Έλληνες ψηφοφόροι θα ψηφίσουν ξανά τους απατεώνες, αλλά και εκείνους που ψήφισαν τον νόμο για να τους απαλλάξουν από τις ευθύνες τους και να τους βγάλουν λάδι.
Και το κερασάκι στην τούρτα βρίσκεται στο άρθρο εννέα όπου προβλέπεται ότι η ισχύς του παρόντος νόμου άρχεται από την ψήφισή του, και όχι από την δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, ενώ στο ακριβώς προηγούμενο άρθρο αναφέρεται ότι "ισχύει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως"
Τέτοια βιασύνη, τέτοια ασχετοσύνη, τέτοια τσαπατσουλιά, τέτοια πρεμούρα, τέτοιο χάλι, τέτοια ξεφτίλα…
Παύλος Καμ.
http://filotimia.blogspot.gr/
0 comments :
Δημοσίευση σχολίου