Τα μνημόνια έχουν «ισοπεδώσει» το μεγαλύτερο τμήμα της ελληνικής κοινωνίας. Ηανθρωπιστική κρίση βαθαίνει και άκρως ενδεικτικό στοιχείο αποτελεί το γεγονός ότι χωρίς καθόλου διαθέσιμο εισόδημα, πλέον, είναι περίπου οι 4 στους 10 Ελληνες πολίτες.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της τελευταίας έρευνας Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης της Nielsen «το ποσοστό εκείνων που δηλώνουν ότι δεν έχουν καθόλου διαθέσιμο εισόδημα αυξήθηκεοριακά (το τελευταίο τρίμηνο του 2013) σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο κατά 2 μονάδες, στο 36%»! Επιπλέον, στα πλαίσια της μείωσης των δαπανών οι Έλληνες στο μεγαλύτερο ποσοστό τους (80%) δηλώνουν πως, σε σχέση με ένα χρόνο πριν, έχουν στραφεί σεφθηνότερα καταναλωτικά προϊόντα, καθώς επίσης, έχουν περιορίσει την διασκέδαση εκτός του σπιτιού σε ποσοστό 74%.
Στην ερώτηση πού διαθέτουν τα χρήματα, που τους περισσεύουν, σε όσους τους… περισσεύουν, μετά την κάλυψη των βασικών τους αναγκών, το μεγαλύτερο ποσοστό των Ελλήνων (31%) εξακολουθεί να δηλώνει ότι το ξοδεύει για την κάλυψη δανείων, πιστωτικώνκαρτών και γενικότερα χρεών. Ταυτόχρονα, οι Έλληνες καταναλωτές σε ποσοστό 85% έχουν αλλάξει τις αγοραστικές τους συνήθειες, έχοντας γίνει περισσότερο επιφυλακτικοί όσον αφορά στις δαπάνες τους.
Ταυτότητα έρευνας
Η Παγκόσμια Έρευνα της Nielsen για τη Μέτρηση της Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης
Η παγκόσμια, διαδικτυακή έρευνα της Nielsen για τη μέτρηση της Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης διεξήχθη από 11 έως 29 Νοεμβρίου 2013 σε 60 διαφορετικές χώρες, όπου συμμετείχαν πάνω από 30.000 καταναλωτές της Ευρώπης, της Ασίας, της Ωκεανίας, της Αμερικής και της Μέσης Ανατολής. Ο δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης αποτυπώνει την γνώμη των καταναλωτών για την τρέχουσα οικονομική κατάσταση, τις ανησυχίες τους, αλλά και τις προθέσεις τους για το μέλλον.
http://www.nez.gr/
0 comments :
Δημοσίευση σχολίου