Στα 482.000 ευρώ το 2016, από
158.000 ευρώ το 2013, αυξήθηκαν οι εξαγωγές ελληνικού οίνου στην Ιαπωνία, ενώ
οι ιαπωνικές επιχειρήσεις που εισάγουν τα ελληνικά κρασιά, αυξήθηκαν από 3 το
2013 σε 8 το 2016, σύμφωνα με τον Οργανισμό Enterprise Greece, που σήμερα
ολοκλήρωσε τις δράσεις του τρίτου κύκλου προβολής του ελληνικού κρασιού στην
Ιαπωνία.
Το ολοκληρωμένο πρόγραμμα που
ξεκίνησε το 2015 περιελάμβανε σειρά εστιασμένων δράσεων όπως καταχωρήσεις και
άρθρα στον κλαδικό τύπο, οργανωμένες επισκέψεις ιαπωνικών ΜΜΕ, προκειμένου να
γνωρίσουν τον ελληνικό αμπελώνα και πρόσκληση εισαγωγέων στην έκθεση «Οινόραμα»
στην Αθήνα, για επιχειρηματικές συναντήσεις με Έλληνες οινοποιούς.
Στο Τόκυο και στην Οσάκα
διοργανώθηκαν ειδικές γευσιγνωσίες και εκπαιδευτικά σεμινάρια για τους
επαγγελματίες του οινικού χώρου και της μαζικής εστίασης καθώς και θεματικά master
class σεμινάρια από τον Κωνσταντίνο Λαζαράκη MW, ενώ για τους οινόφιλους
καταναλωτές διοργανώθηκαν σε Τόκυο και Κιότο γαστρονομικές βραδιές με ελληνικό
κρασί.
Ταυτόχρονα, η Ελλάδα συμμετείχε
για πρώτη φορά στην έκθεση κρασιού Vinexpo Tokyo με ένα εντυπωσιακό περίπτερο
που τράβηξε την προσοχή των επισκεπτών με τη μεγάλη ποικιλία κρασιών και την
υψηλή ποιότητα τους.
Αξίζει να αναφερθεί πως το ελληνικό κρασί που εξάγεται στη Ιαπωνία
είναι κυρίως κρασιά μεσαίας και ανώτερης κατηγορίας.
Τέλος, σημειώνεται ότι οι δράσεις
προβολής του κρασιού στην Ιαπωνία χρηματοδοτούνται από το υπουργείο Αγροτικής
Ανάπτυξης και Τροφίμων, στο πλαίσιο της Κοινής Οργάνωσης Αγοράς οίνου και από
τον Enterprise Greece. Το πρόγραμμα θα συνεχιστεί και το 2018 προς την κατεύθυνση
της αύξησης αναγνωρισιμότητας των ελληνικών ετικετών και την επίτευξη στόχου
εξαγωγών ενός εκατομμυρίου ευρώ μέχρι το τέλος του 2018.
0 comments :
Δημοσίευση σχολίου