Πιστή εφαρμογή και ένταση της
πολιτικής που οδήγησε στο έγκλημα στα Τέμπη προανήγγειλε ο πρωθυπουργός,
μιλώντας στη συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου.
Ο Κ. Μητσοτάκης, αφού έχυσε
μερικά ακόμα κροκοδείλια δάκρυα, ζητώντας «δημόσια συγγνώμη στο όνομα όλων όσοι
κυβέρνησαν», αλλά και «προσωπικά», στη συνέχεια αναδίπλωσε την αρχική θέση του,
ότι επρόκειτο για ανθρώπινο λάθος και κάτω από την πίεση των παλλαϊκών
κινητοποιήσεων, αναγνώρισε ευθύνες σε όλες τις μέχρι τώρα κυβερνήσεις και την
εταιρεία.
Με τη φράση όμως «όλοι φταίμε»,
επιχείρησε να προχωρήσει σε διάχυση ευθύνης και στους εργαζόμενους, οι οποίοι
βέβαια κατήγγειλαν επανειλημμένα τα κενά, τις ελλείψεις και τα προβλήματα τα
οποία προειδοποιούσαν για δυστύχημα. Πίσω από το «όλοι φταίμε» επιδιώκεται να
οχυρωθεί όχι μόνο η κυβέρνηση, αλλά και ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΠΑΣΟΚ που «έτρεξαν» ως
κυβερνήσεις την πολιτική απελευθέρωσης των μεταφορών, τη στιγμή που το ΚΚΕ σταθερά
αναδείκνυε και τους στόχους και τις συνέπειες που θα έχει αυτή η πολιτική. «Δεν
πρέπει να κρυφτούμε πίσω από μία σειρά ανθρώπινων σφαλμάτων, καθώς αν η
τηλεδιοίκηση είχε ολοκληρωθεί το δυστύχημα δεν θα είχε γίνει», είπε
χαρακτηριστικά. Ισχυρίστηκε ότι «θα κινήσει γη και ουρανό» ώστε το σύστημα
τηλεδιοίκησης να ολοκληρωθεί μέχρι το καλοκαίρι.
Ακόμα, θορυβημένος από τις
μαζικότατες κινητοποιήσεις, ο Κ. Μητσοτάκης, κάλεσε «η οργή να μη γίνει σπίθα
νέου διχασμού», αποδεικνύοντας ότι το σύνθημα «η οργή να γίνει οργανωμένος
αγώνας», προκαλεί τρόμο στην κυβέρνηση. Ωστόσο, όσον αφορά στις υποσχέσεις του
πρωθυπουργού για «άμεσες πρωτοβουλίες για τη βελτίωση των σιδηροδρόμων», επί
της ουσίας υποσχέθηκε συνέχιση και ένταση της πολιτικής που οδήγησε στο έγκλημα!
Αφενός, έκανε λόγο για άμεσο
μέτρο τοποθέτησης δύο σταθμαρχών σε κάθε βάρδια, χωρίς όμως να αναφερθεί σε
προσλήψεις, πράγμα που σημαίνει ότι οι ήδη λιγοστοί εργαζόμενοι θα αναγκαστούν
να δουλεύουν σε ακόμα πιο εξοντωτικά ωράρια! Μάλιστα, ο Κ. Μητσοτάκης, δεν
παρέλειψε να προαναγγείλει επίθεση στους εργαζόμενους, καθώς, αξιοποιώντας
παραδείγματα «εργατοπατέρων», της «δικής μας παράταξης», όπως ομολόγησε,
υποσχέθηκε ένταση της αξιολόγησης, η οποία όμως θα ελέγχει τη συμμόρφωση με τα
κριτήρια του κόστους – οφέλους.
Επίσης, ο πρωθυπουργός ζήτησε
έκθεση από την Κομισιόν για την ασφάλεια των τρένων, την ώρα που η ίδια
πολιτική της απελευθέρωσης, που είναι κύρια κατεύθυνση της ΕΕ, μόνο μέσα στο
2021 προκάλεσε σχεδόν 1.400 σιδηροδρομικά ατυχήματα και δυστυχήματα στα κράτη –
μέλη.
0 comments :
Δημοσίευση σχολίου