Πολλά από τα 300 νέα λεωφορεία
που κυκλοφορούν στους δρόμους της Αττικής δεν έχουν παράθυρα, πράμα άκρως
επικίνδυνο μέσα στην πανδημία του κορωνοϊού. Λεωφορεία κατάλληλα για τις πολικές
περιοχές.Έχουν μόνο κάποια πολύ μικρά ανοίγματα, κάτι που δεν συντελεί στον
επαρκή αερισμό της καμπίνας.
Ταυτόχρονα, υπάρχει μόνο μια
είσοδος για την επιβίβαση του κοινού, κάτι που συντείνει στο συνωστισμού του
κόσμου και άρα στην περαιτέρω διασπορά.
«Πρόκειται για σαράβαλα που δεν
έχουν παράθυρα», λένε χαρακτηριστικά και αναρωτιούνται τι θα συμβεί τώρα που
έρχεται καλοκαίρι και οι θερμοκρασίες θα ανεβούν.
Συνδικαλιστές του ΟΑΣΑ
καταγγέλλουν ότι τα λεωφορεία αυτά δεν είναι καινούργια, αλλά είναι τουλάχιστον
δεκαετίας και ότι η αγορά τους έγινε αλόγιστα. Μάλιστα, οι οδηγοί υπενθυμίζουν
ότι 9 συνάδελφοί τους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη έχουν πεθάνει από κορωνοϊό.
Μιλώντας στο Live News, ο γενικός
γραμματέας Μεταφορών, Γιάννης Ξιφαράς, υποστήριξε ότι τα λεωφορεία αυτά είναι
πιο σύγχρονα και νεότερα σε σχέση με τα υπόλοιπα που κυκλοφορούν στους δρόμους.
Τα περισσότερα από αυτά έχουν παράθυρα που ανοίγουν και κλείνουν.
Ωστόσο, παραδέχτηκε ότι κάποια
λεωφορεία δεν είχαν αυτό το χαρακτηριστικό από κατασκευής τους και έγινε
μετατροπή τους εδώ στην Ελλάδα.
Ο γ.γ. Μεταφορών ανέφερε ότι η
κυβέρνηση παρέλαβε 850 λεωφορεία, σήμερα έχει φτάσει τα 1.200 και σε λίγο καιρό
θα κυκλοφορούν 1.500 οχήματα.
Εμείς θυμίζουμε αναρτήσεις του
Ημεροδρόμου όπου αναφέρεται ότι στη Θεσσαλονίκη κυκλοφορούν από καιρό λεωφορεία
χωρίς παράθυρα και ότι ένας στους δέκα οδηγούς του ΟΑΣΘ έχει νοσήσει από Covid.
0 comments :
Δημοσίευση σχολίου