Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2022

Ουρές χιλιομέτρων στη χρυσοπληρωμένη Αττική Οδό – Τι φταίει; Ο φόβος και η έλλειψη εμπειρίας των οδηγών!

 

Αδιανόητη ανακοίνωση της εταιρείας η οποία διαχειρίζεται τον αυτοκινητόδρομο που καθημερινά κυκλοφορούν (και διπλοπληρώνουν) εκατομμύρια άνθρωποι - Απίστευτη δήλωση του υπ. Πολιτικής Προστασίας: Μας είχαν υποσχεθεί πως θα είναι ανοικτή η Αττική οδός

 


Ουρές χιλιομέτρων έχουν σχηματιστεί στην Αττική Oδό και σύμφωνα με οδηγούς, που κινούνται, για παράδειγμα, στη κατεύθυνση από Παλλήνη προς Αθήνα, η κατάσταση είναι απελπιστική και δεκάδες αυτοκίνητα παραμένουν ακινητοποιημένα.

 

Στην Αττική Οδό και κυρίως στο ρεύμα προς Αεροδρόμιο έχουν σχηματιστεί ουρές χιλιομέτρων από οδηγούς που δεν μπορούν να μετακινηθούν. Όπως σημείωσε στο OPEN ο δημοσιογράφος Άκης Παυλόπουλος για μία απόσταση 20 λεπτών έχει χρειαστεί να παραμείνει στο αυτοκίνητό του για περισσότερες από 2,5 ώρες.

 

 

Τι έχει να πει για την απελπιστική αυτή κατάσταση η κυβέρνηση αλλά και η ίδια η Αττική Οδός. Η κυβέρνηση συνεχίζει να παριστάνει τον «ήρωα» που τα έχει όλα υπό έλεγχο, μέχρι να αρχίσει να πέφτει – όπως γίνεται συνήθως – το μπαλάκι των ευθυνών από τον έναν φορέα στον άλλον.

 

Αργότερα, πάντως, ο Χρήστος Στυλιανίδης υπουργός Πολιτικής Προστασίας, ισχυρίστηκε:  «Δυστυχώς η εταιρεία δεν κατόρθωσε να κρατήσει τον δρόμο ανοικτό, παρά τις συσκέψεις στις οποίες υποσχέθηκαν ότι θα έχουν επάρκεια μέσων». Καταλάβατε; Σαν τα μικρά παιδιά! Τους το είχε τάξει λέει η εταιρεία και τώρα θύμωσαν στην εταιρεία…

 

Η εταιρεία όμως, η Αττική οδός, μίλησε. Και τι είπε; Πως μεταξύ άλλων φταίει και… η έλλειψη εμπειρίας των οδηγών! Έτσι, μεταξύ άλλων υποστηρίζει:

 

«Διευκρινίζεται ότι σε ορισμένα σημεία του αυτοκινητόδρομου, ειδικότερα στη σύνδεση της σήραγγας Βριλησσίων με την Περιφερειακή Υμηττού και στην περιοχή του Γέρακα στο ρεύμα προς Ελευσίνα δημιουργήθηκαν έντονα κυκλοφοριακά προβλήματα εξαιτίας οχημάτων που ακινητοποιήθηκαν είτε λόγω μηχανικής βλάβης, είτε φόβου και έλλειψης εμπειρίας των οδηγών τους, με αποτέλεσμα να διακοπεί η κυκλοφορία και να δημιουργηθούν μεγάλες ουρές. Η κυκλοφορία είναι υψηλή από το πρωί και δυσχεραίνει το έργο του αποχιονισμού, ιδιαίτερα λαμβάνοντας υπόψη και την παρουσία φορτηγών και νταλικών σε όλο τον δρόμο. Στο ύψος του Γέρακα μάλιστα έχουν «διπλώσει» νταλίκες οι οποίες έχουν κλείσει κάθετα τον δρόμο και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας. Συνεπεία αυτής της κατάστασης τα εκχιονιστικά μηχανήματα που δεν μπορούν να προσπεράσουν, επιχειρούν με ανάποδη κίνηση με αποτέλεσμα να καθυστερεί η διέλευσή τους, ενώ το χιόνι που εξακολουθεί να πέφτει επιτείνει τα προβλήματα αυτά».

 

 

Καταλάβατε; Φταίτε εσείς που φοβάστε και έχετε έλλειψη εμπειρίας!

 

Κατά τα άλλα στην ανακοίνωση υπάρχουν και οι παρακάτω ισχυρισμοί: «Στην Αττική Οδό των 70 χιλιομέτρων επιχειρούν 35 εκχιονιστικά μηχανήματα ή ένα κάθε δύο χιλιόμετρα και υπάρχει επάρκεια αλατιού. Εκφράζουμε τη λύπη μας για την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί και την ταλαιπωρία των οδηγών, ενώ σημειώνουμε ότι τα διόδια παραμένουν ανοιχτά με απόφαση της Εταιρείας. Η χιονόπτωση αυτή την ώρα στην ευρύτερη περιοχή είναι συνεχής και επειδή σύμφωνα με τις προγνώσεις της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας αναμένεται να ενταθεί σήμερα το απόγευμα και αύριο Τρίτη, συνίσταται στους οδηγούς ιδιαίτερη προσοχή και να έχουν απαραιτήτως μαζί τους αντιολισθητικές αλυσίδες».

 

Ποια είναι, όμως, η χρυσοπληρωμένη Αττική οδός; Πρόκειται για έναν χρήσιμο δρόμο στην Αττική ο οποίος όμως κατασκευάστηκε με ληστρικές συμβάσεις για το δημόσιο, οι ιδιώτες την εκμεταλλεύονται ποικιλοτρόπως και ο λαός την ξαναπληρώνει δίνοντας ακόμα 2,80 για τη διέλευση. Το έργο αυτό αποτελεί μνημείο ιδιωτικοποίησης μέσω της «αυτοχρηματοδότησης» των μεγάλων έργων, όπως τα ανάλογα του αεροδρομίου των Σπάτων και της ζεύξης Ρίου – Αντιρρίου. Με τη σύμβαση που είχε υπογραφεί δινόταν η δυνατότητα στους εργολάβους – χωρίς να χρειαστεί να βάλουν σχεδόν καθόλου το «χέρι στην τσέπη» – να αποκομίζουν τεράστια υπερκέρδη όχι μόνο από την κατασκευή, αλλά και από την εκμετάλλευση του αυτοκινητοδρόμου και των παράλληλων εγκαταστάσεων. Μάλιστα, η Αττική Οδός είναι ένας αυτοκινητόδρομος, που παρότι «αυτοχρηματοδοτούμενος», στοίχισε μόνο για την κατασκευή του στο ελληνικό δημόσιο – δηλαδή σε όλους μας – πάνω από 500 δισ. δρχ., εκ των οποίων γύρω στα 300 δισ. δρχ. οι απαλλοτριώσεις.

 

Ποια είναι η χρυσοπληρωμένη Αττική Οδός; Είναι μεταξύ των άλλων… διοδιούχων που ζητάει αποζημιώσεις για την πανδημία, επειδή κέρδιζαν λιγότερο. Προσέξτε. Δεν χάνουν. Κερδίζουν λιγότερο.

 

 

Παραθέτουμε στοιχεία από ρεπορτάζ της «Καθημερινής» (Σεπτέμβριος του 2020) και όχι κάποιας κομμουνιστικής έκδοσης για τα χρήματα που ζητάνε οι διοδιούχοι, μεταξύ αυτών και η Αττική Οδός. Το ρεπορτάζ δημοσιεύθηκε πάνω από ένα χρόνο πίσω και είναι χαρακτηριστικό:





πηγή

0 comments :

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *