Έχουν γραφτεί πολλά και έχουν ακουστεί ακόμα περισσότερα για το τι πραγματικά συνέβη με το μοιραίο Boeing 777 που ακόμα δεν έχουν βρεθεί συντρίμμια του, ούτε και τα πτώματα των 239 επιβατών, καίτοι έχουν ερευνηθεί ακόμα και αχαρτογράφητες περιοχές του πλανήτη.
Σύμφωνα με όσα γράφει η ιστοσελίδα iefimerida.gr, ο Νεοζηλανδός ερευνητής Ewan Wilson, πιλότος και ο ίδιος και ιδρυτής της Kiwi Airlines, διατυπώνει μια καινούργια θεωρία στην οποία κατέληξε, όπως επισημαίνει, σταθμίζοντας όλα τα δεδομένα και όλα τα εναλλακτικά σενάρια που έχουν δει μέχρι τώρα το φως της δημοσιότητας.
Σύμφωνα με τη δική του θεωρία ο πιλότος του Boeing 777 της Malaysia Airlines Zaharie Ahmad Shah, έκλεισε εσκεμμένα την παροχή οξυγόνου στην καμπίνα των επιβατών. Όσοι εκείνη την ώρα κοιμόντουσαν πέθαναν από ασφυξία, όσοι ήταν ξύπνιοι φόρεσαν τις μάσκες οξυγόνου, αλλά αυτές δεν κατάφεραν να λειτουργήσουν πέραν του 20λεπτου. Στη συνέχεια και αυτοί οι επιβάτες είχαν την ίδια μοιραία κατάληξη: πέθαναν από ασφυξία.
Ο ίδιος ο πιλότος, κλειδωμένος στην καμπίνα του, ο συγκυβερνήτης του είχε μείνει απέξω, φαίνεται πως είχε προμηθευτεί έξτρα φιάλη οξυγόνου για να αντέξει περισσότερη ώρα. Σε αυτό το διάστημα προσθαλάσσωσε το αεροσκάφος στα βάθη του Ινδικού Ωκεανού και τότε -εντελώς ακυβέρνητο- άρχισε να βυθίζεται σιγά σιγά. Ιδού και μια εξήγηση γιατί όλα τα σωστικά συνεργεία δεν έχουν βρει ακόμα ίχνος συντριμμιών.
Κατά τον Wilson δεν υπήρξε ούτε έκρηξη, ούτε πτώση, ο Zaharie Ahmad Shah θα πρέπει να το προσθαλάσσωσε όσο πιο ήρεμα μπορούσε και στη συνέχεια το άφησε στη μοίρα του.
Ο Wilson συνέγραψε ένα βιβλίο, μαζί με τον Geoff Taylor, για την τραγωδία του Boeing με τίτλο «Η αλήθεια πίσω από τον χαμό της πτήσης 370 -Καληνύχτα Malaysian 370». Σε αυτό σημειώνουν πως ο Zaharie Ahmad Shah, έπασχε από κάποια ψυχική ασθένεια. Έτσι κατάφερε να ξεγελάσει τον συγκυβερνήτη του, 40 λεπτά μετά την αναχώρηση, και να τον κλειδώσει εκτός της καμπίνας. Είχε, δε, μπροστά του τρεις ώρες για να αναπτύξει το πλάνο του, ενώ ήταν γνωστός για την μεθοδικότητά του και για τη λατρεία που είχε σε παντός είδους τεχνικά ζητήματα.
http://www.toxwni.gr/
Σύμφωνα με όσα γράφει η ιστοσελίδα iefimerida.gr, ο Νεοζηλανδός ερευνητής Ewan Wilson, πιλότος και ο ίδιος και ιδρυτής της Kiwi Airlines, διατυπώνει μια καινούργια θεωρία στην οποία κατέληξε, όπως επισημαίνει, σταθμίζοντας όλα τα δεδομένα και όλα τα εναλλακτικά σενάρια που έχουν δει μέχρι τώρα το φως της δημοσιότητας.
Σύμφωνα με τη δική του θεωρία ο πιλότος του Boeing 777 της Malaysia Airlines Zaharie Ahmad Shah, έκλεισε εσκεμμένα την παροχή οξυγόνου στην καμπίνα των επιβατών. Όσοι εκείνη την ώρα κοιμόντουσαν πέθαναν από ασφυξία, όσοι ήταν ξύπνιοι φόρεσαν τις μάσκες οξυγόνου, αλλά αυτές δεν κατάφεραν να λειτουργήσουν πέραν του 20λεπτου. Στη συνέχεια και αυτοί οι επιβάτες είχαν την ίδια μοιραία κατάληξη: πέθαναν από ασφυξία.
Ο ίδιος ο πιλότος, κλειδωμένος στην καμπίνα του, ο συγκυβερνήτης του είχε μείνει απέξω, φαίνεται πως είχε προμηθευτεί έξτρα φιάλη οξυγόνου για να αντέξει περισσότερη ώρα. Σε αυτό το διάστημα προσθαλάσσωσε το αεροσκάφος στα βάθη του Ινδικού Ωκεανού και τότε -εντελώς ακυβέρνητο- άρχισε να βυθίζεται σιγά σιγά. Ιδού και μια εξήγηση γιατί όλα τα σωστικά συνεργεία δεν έχουν βρει ακόμα ίχνος συντριμμιών.
Κατά τον Wilson δεν υπήρξε ούτε έκρηξη, ούτε πτώση, ο Zaharie Ahmad Shah θα πρέπει να το προσθαλάσσωσε όσο πιο ήρεμα μπορούσε και στη συνέχεια το άφησε στη μοίρα του.
Ο Wilson συνέγραψε ένα βιβλίο, μαζί με τον Geoff Taylor, για την τραγωδία του Boeing με τίτλο «Η αλήθεια πίσω από τον χαμό της πτήσης 370 -Καληνύχτα Malaysian 370». Σε αυτό σημειώνουν πως ο Zaharie Ahmad Shah, έπασχε από κάποια ψυχική ασθένεια. Έτσι κατάφερε να ξεγελάσει τον συγκυβερνήτη του, 40 λεπτά μετά την αναχώρηση, και να τον κλειδώσει εκτός της καμπίνας. Είχε, δε, μπροστά του τρεις ώρες για να αναπτύξει το πλάνο του, ενώ ήταν γνωστός για την μεθοδικότητά του και για τη λατρεία που είχε σε παντός είδους τεχνικά ζητήματα.
http://www.toxwni.gr/
0 comments :
Δημοσίευση σχολίου