Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2020

Συνομιλίες μεγάλων πολιτικών ανδρών


Βλέπουμε στο βίντεο τον περιφερειάρχη  Βορείου Αιγαίου, Κώστα Μουτζούρη. Μιλά τηλεφωνικά με τον υπουργό Επικρατείας, Γιώργο Γεραπετρίτη. Ορισμένα «εκλεκτά» από τη συνομιλία τους και την… τοποθέτηση Μουτζούρη, ο οποίος αναφέρεται στον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη:

«Μην μου κάνει παλικαριές ο πρωθυπουργός εμένα. Εντάξει, εγώ δεν είμαι κανένα παιδάκι (…) μην τον ανάψεις (σ.σ. τον πρωθυπουργό), γιατί τώρα τον έχει πιάσει. Μην πω καμιά λέξη…».

Ο περιφερειάρχης σχολιάζοντας τα δημοσιεύματα σε ιστοσελίδας όπου γράφεται ότι ο πρωθυπουργός είναι οργισμένος μαζί του λέει: «Ε, κι εγώ μπορώ να σου πω: Να! κι αν είναι οργισμένος».

«Άντε, περιμένω να με πάρεις. Σε παρακαλώ, καθηγητά μου», καταλήγει ο κύριος Μουτζούρης.

Αν κάτι μπορούμε να σχολιάσουμε είναι το εξής: Συνομιλίες μεγάλων πολιτικών ανδρών!   















πηγή

0 comments :

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *