Απ’ όσα λένε συνδικαλιστές αστυνομικοί, κι εξ όσων άλλων πλείστων πηγών προκύπτει, οι μισοί Ελληνες αστυνομικοί ψήφισαν Χρυσή Αυγή. Ο έναςστους δύο!
Δηλαδή, ο ένας στους δύο Ελληνες αστυνομικούς ψήφισε αληταρά, μαχαιροβγάλτη, τραμπούκο, κτήνος, δολοφόνο, χασισέμπορα, σωματέμπορα, μπράβο της νύχτας,
προστάτη, νταβατζή, φουσκωτό, ντηλερόνι, βρωμόστομο, και ό, τι άλλο σχετικό με τη λάσπη των υπονόμων του υποκόσμου.
Διότιοι αστυνομικοί, ως καθ’ ύληναρμόδιοι, δεν μπορούν ναισχυρισθούν ότι δενγνώριζαν, μάλιστα από χρόνια τώρα, τι κουμάσια ήταν και είναι οι οργανωμένοι χρυσαυγίτες.
Πέραν ενός εύλογου αριθμού ηλιθίων που -ευάριθμοι ελπίζω- υπηρετούν στην Ελληνική Αστυνομία, οι υπόλοιποι γνώριζαν πολύ καλά,
μα πάρα πολύ καλά τι είναι οι χρυσαυγίτες! Και παρά ταύτα, ο ένας στους δύο, εν πλήρεισυνειδήσει, ψήφισε παράνομους, ληστές και δολοφόνους, εμπόρους λευκής σαρκός, νταήδες και ύπουλα φίδια.
Καθόλουκαλάμαντάταγια τη Δημοκρατία.
Κλέφτες κι αστυνόμοι σκυλιά και δολοφόνοι, ένα ματωμένο χρυσοφόρο κουβάρι στον κόρφο της Δημοκρατίας, κύριε Δένδια! Αριστα!
Επίσης, ο ένας στους δύο αστυνομικούς που ψήφισε Χρυσή Αυγή έχει δώσει όρκο στη Δημοκρατία, τον λαό και την πατρίδα ότι θα τηρείτοΣύνταγμα. Κι όμως ψήφισε φασίστες!
Οι εν λόγω πολίτες εκ της αστυνομικής τους ιδιότητας γνωρίζουν ήόφειλανναγνωρίζουν τι είναιο φασισμός.
Κιόμως, εν πλήρει συνειδήσει ψήφισαν «υπεράνθρωπους» που βαράνε, βιάζουν, σκοτώνουν «υπάνθρωπους», ψήφισαν «Αίμα και τιμή»,δηλαδή «blut und ehre», ψήφισαν τους προδότεςτηςπατρίδας, τουςεπιγόνους των δωσιλόγων, ψήφισαν τους υμνητέςτουΧίτλερ
και ταυτοχρόνως τους δειλούς που όταν χαιρετούν ναζιστικά δηλώνουν ότι απλώνουν ρούχα στην ταράτσα.
Γνώριζαν οι αστυνομικοί αυτοί, συγγνώμην, οι υπό δοράναστυνομικούαρνησιπάτριδες ότι ψηφίζουν φασιστικάγουρούνια, κι όμως τα ψήφισαν!
Κακά μαντάτα για τη Δημοκρατία.
Και ντροπή για την Αστυνομία.
Διότι, αν στις τάξεις της υπηρετούν αμόρφωτοι που δεν ξέρουν ότι ο«Ελληνάρας» είναι ο ορισμός του ανελλήνιστου, ανεκπαίδευτοι που δεν ξέρουν ότι ο πατριωτισμόςαντιστέκεταιστονφασισμό, ότι ο εθνικισμός σκοτώνει το έθνος και ότι το ρατσιστικόμίσος σταυρώνει τον κάθε Χριστό, τότε τα μαντάτα είναι πολύ άσχημα
για τηΔημοκρατία, την κοινωνία, τις γειτονιές μας και τα σπίτια μας.
Φοβούμαι ότι έχουμε εθιστεί, ότι έχουμε συμβιβαστεί με την ιδέα, ότι θεωρούμε κάτιφυσιολογικό το γεγονός ότι η μισήΑστυνομία μπορεί να ψηφίζει, ή να ανέχεται ή να σχετίζεται είτε με τον υπόκοσμο είτε με τους «υπεράνθρωπους» - απάνθρωπους.
Σε μια πιο σοβαρή χώρα αυτοί οι αστυνομικοί θα είχαν αποταχθεί ως επίορκοι. Ατιμωτικά. Εδώ θεωρούμε σχεδόνφυσιολογικό το γεγονός οι μισοί αστυνομικοί να ταυτίζονται με όσα θα έπρεπε ποινικώς να διώκουν καιπολιτικώς να απεχθάνονται. Που έχουν καθήκον να διώκουν και να απεχθάνονται.
Καθόλου καλή κατάσταση για τη Δημοκρατία - μια νάρκη στον κόρφο της. Νάρκη η φασιστική παθολογία, νάρκη και η δικήμαςανοχή προς εκείνους που την έχουν φυτέψει. Και την κρατούν σε λειτουργία.
Πληνόμως, αν ο ένας στους δύο αστυνομικούς ατιμάζειτουςόρκουςτου, ο άλλος ένας στους δύο γιατί το ανέχεται; - κι εδώ μιλώ για τουςανώτατουςαξιωματικούς. Πώς ανέχονται οι ανώτατοι αξιωματικοί να είναι τομισόαστυνομικόσώμα υπέρ εγκληματιών και φασιστών;
Καθόλου καλά τα πράγματα, κύριε Δένδια. Και τα ωραία λόγια δεν εξωραΐζουν σαπισμένες καταστάσεις. Καθόλου δεν χρειάζεται η Δημοκρατία μια φρουρά Πραιτωριανών.
Τα γράφω όλα αυτά χωρίς να περιμένω τίποτα.
Παρά να αλλάξουν. Οχι, βεβαίως, απ’ αυτούς που τα δημιούργησαν. Δεν έγιναν σεμία νύχτα ψηφοφόροι της Χρυσής Αυγής οι μισοίαστυνομικοί. Εγιναν στα έξι χρόνια της ύφεσης και στα τρία των μνημονίων. Και φυσικά προετοιμάζονταν να γίνουν από τα προγενέστερα χρόνια της ψευδούς ευμάρειας.
Αλλά, αν η διακυβέρνηση του τόπου απ’ τις δικομματικές και στη συνέχεια μνημονιακές κυβερνήσεις έχει δημιουργήσει τέτοια βαθειάδομικάπροβλήματα, η τρέχουσα κυβέρνηση και προσωπικώς ο κ. Σαμαράς ταβαθαίνουν.
Δεν συγχωρείται ο κ. Πρωθυπουργός να επιμένει στη θεωρία των δύο άκρων. Ομως, ως φαίνεται, «επιβάλλεται», διότι ο κ. Σαμαράς δενδιαθέτειάλληπολιτική,
ή μάλλον άλλη τακτική για να αντιμετωπίσει τα αποτελέσματα της πολιτικής του. Κι έτσι πρέπει να ενοχοποιεί κάθε αντίσταση σ’ αυτήν την πολιτική! Πώς; ως ακραία.
Ηδη εδώ και δύοχρόνια, ο κ. Σαμαράς ο ίδιος, κι όχι το επιτελείο του, «ενεργοποίησε» στα καθ’ ημάς τη θεωρία των δύο άκρων. Και λέω «ενεργοποίησε» διότι αυτή η ιστορία είναι πολύ παλιότερη.
Με γεννήτορα κατ’ αρχήν τον Τσώρτσιλ, η ταύτιση φασισμού - κομμουνισμού άρχισε να ευδοκιμεί τη δεκαετία του ’90 στη Δύση με σκοπό, μετά και την πτώση της ΕΣΣΔ, την απάλειψη και των τελευταίωνεργατικών κατακτήσεων, καθώς και τον τελειωτικό αφοπλισμό των λαών, εφ’ όσον η καταφυγή στις αριστερές ιδέες θα φάνταζε πλέον όχι μόνον ατελέσφορη αλλά και ενοχική.
Ολη η σύγχρονη ρητορική της εξουσιαστικής προπαγάνδας περίλαϊκισμού, εθνικολαϊκισμού και φαιοκόκκινων εδράζεται στη θεωρία των δύο άκρων στην ενοχοποίηση του κομμουνισμού ως μορφής του φασισμού και στην απαξίωση των προσδοκιώντου λαού προς εναλλακτικές ως προς τον καπιταλισμό λύσεις. Ολη η ρητορική
του «εκσυγχρονισμού» και του «νεοφιλελευθερισμού», όλα τους τα εργαλεία, ο μεταμοντερνισμός, ο πολυπολιτισμός, η εθνική αποδόμηση και ο κοσμοπολιτισμός πατάνε στην ταύτιση «των άκρων» και σκοπό έχουν να παραλύσουν την ταξική πάλη και
να απελπίσουν τους λαούς.
Τα δύο αντίθετα παρουσιάζονται όμοια, διότι όσο πιο παράλογη είναι η προπαγάνδα, τόσο πιο πιστευτή γίνεται.
Δεν πρόκειται λοιπόν σήμερα, μόνον για κάποια γεράκια της Ν.Δ.,Λαζαρίδη, Βορίδη κι άλλους, που πάνε να παίξουν με τα όρνια της ακροδεξιάς
αλλά για μια ταύτιση της ακροδεξιάς τακτικής με τη δεξιά πολιτικήπου επιχειρεί ο ίδιος ο κ. Πρωθυπουργός. Διότι δεν έχει άλλη λύση. Ταακροδεξιά νεοφιλελεύθερα μέτρα που παίρνει και που θα πάρει είναι τόσονανυπόφορα
που μόνον αν εκ των προτέρων ενοχοποιήσει την αντίδραση εναντίον τους ως ακραία, θα μπορέσει να κερδίσει λίγο ακόμα χρόνο.
Ετσι όμως ο κ. Σαμαράς παίζει με τη φωτιά. Ή μάλλον βάζει ο ίδιος φωτιά στο πολίτευμα. Χρίζει ακραία την αντιπολίτευση μετατρέποντας τις θεμιτές πολιτικές αντιθέσεις σε πολιτειακό διχασμό.
Με έναν λόγο, ο κ. Πρωθυπουργός αφορίζει ως ακραία την Αξιωματική Αντιπολίτευση, ακρωτηριάζοντας το πολίτευμα και ταυτοχρόνως «κλείνει το μάτι» στην πρώην εκλογική του πελατεία να επιστρέψει στο «μαγαζί». Διότι τοτέρας, που η πολιτική του κ. Σαμαρά και των προκατόχων του εξέθρεψε, κατάφερε να μείνει μόνον τέρας, χωρίς να «σοβαρέψει» ποτέ.
Δεν πρόκειται λοιπόν για μια ακροδεξιά δράκα δράκων στην ηγεσίατου κόμματος της κεντροδεξιάς, αλλά πρόκειται για τον ίδιον τον αρχηγό της, που δεν δέχεται μόνον, αλλά εμπνέει τις εισηγήσεις που του γίνονται.
Το 2016 η ανεργία θα φθάσει το 34%!
Είμαστε στο 2013 και η ανεργία που έχουμε είναι η μεγαλύτερη στην Ιστορία, όσον αφορά σε ανεπτυγμένο κράτος, εδώ και 30 χρόνια. Ηδη η κατάσταση είναι ακραία και δεν ξέρω πώς θα μπορούμε να την ονομάζουμε το2016, αν στο μεταξύ δεν πέσει αυτή η κυβέρνηση. Διότι, αν δεν πέσει, η πορεία προς το 34% ανεργία το 2016 είναι εξασφαλισμένη.
Οταν ήδη σήμερα η ανεργία στους νέους έχει φθάσει στο 61% καιτρεις στους πέντε δεν έχουν δουλειά, τότε η κατάσταση είναι ακραία
και η θεωρία των άκρων μπαρμπούτσαλα, που δεν μπορούν να λειτουργήσουν ούτε ως φύλλα συκής για την πολιτική που ακολουθείται.Συνεπαγόμενη νέα μέτρα, νέες αγριάδες.
Η πολιτική που μας ξεβρακώνει έχει ξεβρακωθεί.
Δεν είμαι όμως καθόλου σίγουρος αν αυτό το ξεβράκωμα την ντροπιάζειή την ερεθίζει...
Ο Αμεινίας ο Παλληνεύς (από την Παλλήνη Αττικής) ήταν Αθηναίος τριήραρχος, μικρότερος αδερφός του Αισχύλου και του Κυναίγειρου, έμεινε στην ιστορία από τη σύγκρουση Ελλήνων και Περσών στη ναυμαχία της Σαλαμίνας το 480 π.Χ. στα στενά μεταξύ Σαλαμίνας και των ακτών της Αττικής. Στη περίφημη αυτή ναυμαχία, είχαν παραταχθεί οι αθηναϊκές τριήρεις υπό τον Θεμιστοκλή και οι σπαρτιάτικες υπό τον Ευρυβιάδη. Πρώτος επιτέθηκε ο Αθηναίος Αμεινίας ο Παλληνεύς και αμέσως τον ακολούθησαν και τα υπόλοιπα πλοία και έτσι η ναυμαχία γενικεύτηκε.
Αναγνώστες
ΚΑΒΑΦΗΣ - Η ΠΟΛΙΣ
Καινουργιους τοπους δεν θα βρεις, δε θαβρεις αλλες θαλασσες. Η πολις θα σε ακολουθει. Στους δρομους θα γυρνας τους ιδιους. Και στες γειτονιες τες ιδιες θα γερνας και μες στα ιδια σπιτια αυτα θ'ασπριζεις. Παντα στην πολι αυτη θα φθανεις. Για τα αλλου-μη ελπιζεις- δεν εχει πλοιο για σε, δεν εχει οδο. Ετσι που τη ζωη σου ρημαξες εδω στην κωχη τουτη τη μικρη, σ'ολην την γη την χαλασες.
Μ. ΛΟΥΝΤΕΜΗΣ
Η πρώτη κραυγή του ανθρώπου είναι κλάμα. Αποκεί και πέρα οι άνθρωποι ή παραμένουν άνθρωποι και κλαίνε, ή γίνονται τέρατα και κάνουν τους άλλους να κλαίνε..
ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ Ο ΙΔΕΟΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ
"Και ποια είναι η πιο αψηλή εντολή; Ν’ αρνηθείς όλες τις παρηγοριές-θεούς, πατρίδες, ηθικές, αλήθειες - ν’ απομείνεις μόνος και ν’ αρχίσεις να πλάθεις εσύ, με μοναχά τη δύναμή σου, έναν κόσμο που να μην ντροπιάζει την καρδιά σου... Ποια ‘ναι η πιο αντρίκια χαρά; Ν’ αναλαβαίνεις την πάσα ευθύνη".!
Ο. ΕΛΥΤΗΣ
Αν η Ελλάδα καταστραφεί τελείως θα μείνει μια ελιά, ένα κλήμα και μια βάρκα. Είναι αρκετά για να ξαναχτιστεί από την αρχή....
0 comments :
Δημοσίευση σχολίου