Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

Η βία προέρχεται από την ανοχή της!

Τι συμβουλή δίνεται στο παιδί σας, για την πολύ άσχημη πιθανή περίπτωση, να το στριμώξουν μέλη μιας συμμορίας σε μια γωνία και να αρχίσουν να το δέρνουν; Ότι καταδικάζετε τη βία απ’ όπου κι αν προέρχεται; Εξισώνοντας τη λέξη βία (επιθετική βία) με την οποιαδήποτε άμυνα μπορεί να έχει κάποιος ανυπεράσπιστος ; Τη λέξη άμυνα, θα την εξισώσουμε με την επιθετική βία, και μάλιστα την άνανδρη; Θα την διαγράψουμε από το λεξιλόγιό μας, για να βολέψουμε την βιαιότερη «νόμιμη» κυβέρνηση που πέρασε από την Ελλάδα; Της Κρυσταλίας Πατούλη
 
Η ΝΔ αυτές τις μέρες, μιλάει για «πολιτική απόφαση» όταν αναφέρεται στην σύλληψη των αρχηγών και των μελών της ναζιστικής συμμορίας, που την άφησε να περιφέρεται ανενόχλητη(για να μην πούμε υποστηριζόμενη) τόσο καιρό.
 

Ένα καθαρά ζήτημα Δικαιοσύνης, θα έπρεπε να είναι πολιτικό; Θα τους πούμε μπράβο που τόσο καιρό την μπλόκαραν; Όπως πρέπει να πούμε μπράβο που η αστυνομία τουλάχιστον έπιασε τον φονιά, ενώ μπορούσε να αποτρέψει το φονικό;
 

Και μια και μιλάμε για βία, τα ματ που χτυπάνε ειρηνικούς διαμαρτυρόμενους εν ψυχρώ και τους στέλνουν στο νοσοκομείο, όπως τότε θυμάμαι με τους Αγανακτισμένους, ή οι εντολοδόχοι κυνηγοί κεφαλών για εισιτήρια του ενός ευρώ, που ο τρόπος ελέγχου τους, προκάλεσε έστω εν αγνοία το θάνατο εκείνου του νεαρού(που οι πάντες έχουν ξεχάσει ήδη), εφόσον ο οδηγός του τρόλεϊ άνοιξε την πόρτα εν κινήσει; Όλα αυτά, δεν είναι φασιστική βία;
 
Τις αντισυνταγματικές πράξεις νομοθετικού περιεχομένου, που έκλεισαν την δημόσια τηλεόραση, και άφησαν επιπλέον χιλιάδες άνεργους στο δρόμο, τις αντισυνταγματικές επιτάξεις επίσης σε απεργούς, και την κάθε είδους βίαιη καταστολή που την βαφτίζουν με ένα δήθεν νομότυπο όρο, δεν πρέπει να λέγονται βία και μάλιστα επιθετική;
 
Συμφωνώ απόλυτα, ότι με τη βία, κερδίζει ο περισσότερο βίαιος, άρα ο χειρότερος. Κι όχι αυτός που έχει το δίκιο. Γι’ αυτό και οι βίαιοι φασίστες, με οποιοδήποτε προσωπείο, αυτό που ουσιαστικά θέλουν να καταφέρουν, είναι να καταστήσουν αδύναμους όσους βρίσκονται απέναντί τους. Γιατί κανένας δεν είναι δυνατότερος από ένα όπλο. Κανένας! Τέτοια «δύναμη» μπορεί όμως να έχει και η «κουτσή Μαρία», φυσικά. Αλλά δεν την θέλει τέτοια «δύναμη».
 
Και από την ιστορία, έχει αποδειχθεί ότι στην Ελλάδα, ο κάθε ανάλογος επιθετικά βίαιος δεν υπήρχε ποτέ τουλάχιστον στην Αριστερά, εν καιρώ ειρήνης και δημοκρατίας.
 
Αν θέλουν να εξισώσουν τους αγωνιστές της Αντίστασης, που έδωσαν τη ζωή τους με τους αγώνες τους για μια ελεύθερη πατρίδα, για τη δημοκρατία και την αξιοπρέπεια, και αυτός ο αγώνας συνεχίστηκε ακάθεκτα μέχρι τη μεταπολίτευση με ανείπωτες πληγές και απώλειες, επιδιώκοντας αυτούς τους ανθρώπους να τους εξισώσουν με τα μέλη μιας εγκληματικής συμμορίας που κατάγεται από τους ταγματασφαλίτες που έμειναν οι περισσότεροι ατιμώρητοι μετά τον εμφύλιο, τότε έχουμε φτάσει στο ναδίρ της ιστορίας μας, και πρέπει να μηδενίσουμε για να ξαναρχίσουμε πάλι από την αρχή.
 

Αν βρισκόταν ο Παύλος Φύσσας, μπροστά τους, άραγε τι θα τους έλεγε; Καλά κάνανε και με σκοτώσανε οι φασίστες, γιατί εγώ δεν είχα τρόπο να αμυνθώ; Τι θα έκανε ο Παύλος Φύσσας, σε μία περίπτωση που ξαναγύριζε στη γη, και έπρεπε να τους ξανα-αντιμετωπίσει; Θα πήγαινε γυμνός, να πέσει πάνω στο δολοφονικό μαχαίρι τους; Ή θα κρυβόταν σε ένα λαγούμι με κλειστό το στόμα και τα αυτιά μην τυχόν και τους ξανασυναπαντήσει;
 

Τι θα του λέγατε του Παύλου Φύσσα αν βρισκόταν τώρα μπροστά σας; Ότι η βία, η επιθετική βία, εξισώνεται με την άμυνα για τη ζωή; Θα του απαγορεύατε αν μπορούσε να αμυνθεί για τη ζωή του; Γιατί ακριβώς ψάχνετε; Για ήρωες θύματα;
 

Αυτά μαθαίνετε και στα παιδιά σας; Ότι αν ξαναγυρίζαμε το χρόνο πίσω, όταν εισέβαλλαν π.χ. οι Ιταλοί, οι Γερμανοί και οι Βούλγαροι, θα έπρεπε να καθίσουμε με σταυρωμένα τα χέρια να τους κοιτάμε; Ή ότι καταδικάζετε και τον Κολοκοτρώνη, αφού καταδικάζετε τη βία απ’ όπου κι αν προέρχεται; Επιτέλους αυτή η ανιστόρητη έκφραση, θα πρέπει κλειστεί στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Είναι ντροπή μας.
 

Καταδικάζουμε κάθε επιθετική βία. Τελεία. Η άμυνα δεν λέγεται βία κύριοι.
 

Ούτε θα εξισώνεται μια ομάδα τρομοκρατών, με μια ολόκληρη περιοχή με χιλιάδες κατοίκους που αντιστέκονται ηρωικά για όλους μας, στην καταστροφή του ανεκτίμητου φυσικού πλούτου μιας χώρας.
 

Ούτε θα κατηγορούνται χιλιάδες ειρηνικοί διαδηλωτές για μια ομάδα τρομοκρατών, που δεν είστε άξιοι να πιάσετε και να καταδικάσετε ακόμα, οι οποίοι έβαλαν φωτιά και έκαψαν τους εργαζομένους στη Μαρφίν.
 

Και επιτέλους, αν καταδικάζετε τη βία απ’ όπου κι αν προέρχεται, τότε καταδικάστε πρώτα από όλους τον εαυτό σας που τόσο καιρό κράταγε στα συρτάρια τους φακέλους που έπρεπε να είναι στον Εισαγγελέα, από την αρχή, όπως και τα ματ που ρίχνουν χημικά ακόμα και σε έναν ήρωα της Αντίστασης, σαν τον Μανόλη Γλέζο, ή έναν αγωνιστή διεθνώς γνωστό συνθέτη που μας κάνει περήφανους στην υφήλιο, σαν τον Θεοδωράκη.
 

(Και την ίδια εκείνη μέρα που έριχναν τα χημικά σε αυτούς τους ανθρώπους, άφηναν τους κουκουλοφόρους να δρουν ελεύθερα, και προπηλάκιζαν τους ειρηνικούς διαδηλωτές στριμώχνοντάς τους μέσα στα στενά. Αυτό τουλάχιστον απέδειξε μαρτυρία ανθρώπου που είχε άμεση σχέση με τα ματ).
 
Βάζετε στο ίδιο καζάνι να βράσουν τα περιττώματά σας, με την τροφή σας; Τις πανανθρώπινες αξίες που εξ αιτίας τους στέκεται αυτός ο άρρωστος πλανήτης ακόμα στα τρεμάμενα πόδια του, μαζί με όλες τις… πληγές του Φαραώ. Τον Γκάντι με τον Χίτλερ. Ή μήπως τον Τσε με τον Χίτλερ;
 

Μη βία ναι, μη άμυνα όμως όχι, σε μια χώρα που βρίσκεται σε πόλεμο, και πρέπει να διεκδικήσει τη ζωή της.
 

Ρωτήστε τον νεκρό, τον οποιονδήποτε νεκρό από δολοφόνους φασίστες, να σας πει τι είναι βία. Και κυρίως από πού προέρχεται.
Από την ανοχή της!
http://tvxs.gr/

0 comments :

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *