Να υπενθυμίσουμε ότι τέτοιες μέρες το 1941 οι Ναζί προχώρησαν στη μεγαλύτερη ομαδική εκτέλεση της Ιστορίας -τη «Σφαγή του Μπάμπι Γιαρ»-
δολοφονώντας με πολυβολισμούς 33.771 Εβραίους του Κιέβου.
Κιόμως, ώς το 1943-44 λίγα λέγονταν και γράφονταν στην (όμως εμπόλεμη κατά του ναζισμού) Δύση για το ΟλοκαύτωματωνΕβραίων, την«τελική λύση» και τα ΣτρατόπεδαΣυγκέντρωσης. Οπως ακόμαλιγότεραεπίσης λέγονταν για τη μαζικήεξολόθρευση Σοβιετικών αιχμαλώτων πολέμου, με τους κομμουνιστές να εκτελούνται αμέσως κι άνευ ετέρας.
Τι να κάνουμε; επρόκειτο για τις ζωές «παιδιών κατώτερων θεών», για τις ζωές «υπανθρώπων» - ψιλά γράμματα ή μάλλον «ελληνικά ήταν, δεν διαβάζονταν»...
Νασημειώσουμεεπίσης ότι τη Σφαγή του Μπάμπι Γιαρ οι Ναζί μπόρεσαν να τη διαπράξουν, διότι μαζί τους συνεργάζοντανΟυκρανοίεθνικιστές, απ’ αυτούς που στη συνέχεια πολέμησαν στο πλευρό των Γερμανώνεναντίοντηςπατρίδαςτους, του λαούτους και τους έθνουςτους.
Αυτά, για την Ιστορία, που οι άκρες της φθάνουν ώς τις ημέρες μας.
Καλημέρα σας!
Ναμηνξεχνάμε, εις ό,τι αφορά τη Χρυσή Αυγή: το έγκλημα διώκεται, όχι το φρόνημα. (Αν τώρα αυτό το φρόνημα οδηγεί αναγκαστικώς στο έγκλημα, είναι άλλης τάξεως ζήτημα, πολιτικό, φιλοσοφικό, ηθικό και πάντως ποινικό, μόνον αφού το έγκλημα έχει επισυμβεί). Οπως φαίνεται από τα δεκάδες εγκλήματα που περιέχονται στη δικογραφία.
Τοποινικόδίκαιο επιλαμβάνεται όταν έχουν συντελεσθεί αξιόποινες πράξεις και τότε μόνον ερευνάται το γιατί και το πώς.
Επίσηςναπροσέξουμε ή μάλλον να προσέχουμε: οι συλληφθέντες δενείναι καταδικασμένοι, ούτε καν υπόδικοι ακόμα. Διαθέτουν το τεκμήριοτηςαθωότητας έως αποδείξεως του εναντίου. Χρειάζεται
προσοχή διότι τις επόμενες πολλές ημέρες θα βαδίζουμε σε τεντωμένοσχοινί. Ηδη οι εύκολοι Ιαβέρηδες αναφέρονται στον ατυχή εκείνον «αντιρατσιστικό νόμο», που επέτρεπε τη δίωξη της γνώμης, τη δίωξη τωνιδεών, ολολύζοντας, ΠΑΣΟΚιοι και ΔΗΜΑΡίτες, ότι αν ο νόμος αυτός είχε τότε ψηφισθεί, η Χρυσή Αυγή θα είχε από τότε εξαρθρωθεί. Λες και οι Χρυσαυγίτες που συνελήφθησαν, συνελήφθησαν για τις ιδέεςτους (έστω κι αν παρότρυναν σε εγκλήματα) κι όχι για εγκλήματα που φέρονται να έχουν διαπράξει οι ίδιοι. Ή λες (από την άλλη μεριά) και δεν υπήρχαν τριάντα χρόνια τώρα νόμοι για να αντιμετωπίσουν τη δράση τους, αλλά «εκοιμούντο». (Στην πραγματικότητα όντως «εκοιμούντο», αλλά αυτό είναι μια άλλη επίσης ιστορία).
Οιδιαφορέςαυτές δεν είναι λεπτές, είναι χοντρές. Και επειδή τις επόμενες μέρες θα κληθούμε να παρακολουθήσουμε ερμηνείες του Συντάγματος,ερμηνείες του Κανονισμού της Βουλής κι ερμηνείες του Εκλογικού Νόμου, καλό θα είναι να ’χουμε μάτια, αυτιά και (κυρίως) στόματα ανοιχτά.
Ηδη μετά τη χρεωκοπία της «θεωρίας των δύο άκρων» και την κατάρρευση του νεοπαγούς κι εξαμβλωματικού σοφίσματος περί«συνταγματικού τόξου», μια (παλιά) νέα καραμέλα (ξανα)κυκλοφορεί στην πιάτσα: η ταύτιση.
Ηδη τηνεπομένη του αποτρόπαιου φόνου, ο κ. ΧρύσανθοςΛαζαρίδηςπροσπάθησε στη Βουλή να ταυτίσειχρυσαυγίτικεςσυμπεριφορές με τηστάση βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ.
Πιοσαφήςο κ. Πρετεντέρης ταύτιζε χθες στο άρθρο του στα «ΝΕΑ» όσους μιλούν για «διεφθαρμένα κόμματα», «κλέφτες πολιτικούς», «αλήτες ρουφιάνους δημοσιογράφους», «διαπλεκόμενους επιχειρηματίες» με τουςΧρυσαυγίτες.
Οπότε δύοτινά συμβαίνουν: ή όποιος αριστερόςή δεξιός πολίτης (ή όποιο πολιτικό κόμμα) ζητεί κάθαρση, απόδοση δικαιοσύνης και διαφάνεια είναιχρυσαυγίτης, ή η διαπλοκή, η διαφθορά, η δημοσιογραφική αλητεία, τα σκάνδαλα και κλέφτες πολιτικοί, ουδέποτευπήρξαν.
Πιοξεσκολισμένος απ’ τον κ. Πρετεντέρη, άλλος δημοσιογράφος του ΔΟΛ, πάει την ταύτιση σε πιο βαθειά νερά, διαπιστώνοντας ότι υπάρχουν «κοινά συστατικά στην ιδεολογία τμημάτων της Αριστεράς (όχι όλης) με τη Χρυσή Αυγή».
«Οχι όλης» - ποιάς; εκείνης «που η παγκοσμιοποίηση έκανε έννοια περιζήτητη και στην Αριστερά το έθνος», αποφαίνεται ο ρέκτης του εκσυγχρονισμού δημοσιογράφος. Τα «εθνολαϊκάθούρια ενώνουν πολλούς και διαφορετικούς» κατά τον αρθρογράφο, «όπως τον Καρατζαφέρη με τονΑλαβάνο, τον Ακη με την Παπαρήγα» και πάει λέγοντας.
Και για να μην υπάρχει αμφιβολία πού το πάει, ο ίδιος καταλήγει: «Σε δύο περιπτώσεις ο ιδεολογικός εξτρεμισμός, όχιτυχαίαμόνον απ’ την περιοχή των εθνοκεντρικών, αριστερών και ακραίων ναζιστών (σ.σ.: υπάρχουν και μετριοπαθείς ναζί;) οδήγησε στην ακραίαβία. Στην περίπτωση της αριστερήςτρομοκρατίας της 17Ν και στην περίπτωση της Χρυσής Αυγής».
Eδώ η ταύτιση της φασιστικήςβίαςτης17Ν με μιαν «αριστερή τρομοκρατία» εναρμονίζεται με την κυρίαρχη προπαγάνδα, που δεν θέλει ναακούει την Αριστερά όταν διακηρύσσει πως δεν έχει σχέση μεκουκουλοφόρους, μπάχαλους και δίκην θεού τιμωρούς. Διότι στην κοινή γνώμη
πρέπει να μένει ζωντανή η υποψία ότι η Αριστερά κουκουλώνει στους κόλπους της κουκουλοφόρους, όπως αυτούς που έκαψανκόσμοστηΜαρφίν, ότι η Αριστερά δεν είναι κάθετααντίθετη στη φασιστικήβία ό, τι κι αν δηλώνουν πωςείναι αυτοί που τη μετέρχονται.
ΧίλιεςτέτοιεςδηλώσειςέχουνκάνειχίλιαστελέχητηςΑριστεράς, τον χαβά του ο δημοσιογράφος που δεν είναι ούτε αλήτης ούτε ρουφιάνος. Χρεώνει τα ποινικάεγκλήματα της 17Ν στην πολιτικήδράση της Αριστεράς. Τσίφτης!
Η ταύτιση όμως της Αριστεράς με τις χρυσαυγίτικες τακτικές δεν περιορίζεται μόνον στα «σκληρά» (17Ν), πάει και στα «μαλακά», να ταυτισθεί δηλαδή στο λάου λάου στα μάτια του λαού η αντίσταση αριστερών (και όχιμόνον)πολιτών στις Σκουριές (φέρ’ ειπείν) με εγκληματικέςπράξεις.
Αλλά, αν αυτή τη θεωρία της ταύτισης σκέψεων και πράξεων της Αριστεράς και των αριστερών (ενίοτε και ορισμένων δεξιών) με τον χρυσαυγίτικο εσμό μπορούν να την πλασάρουν ο κ. Λαζαρίδης, διάφοροι κουτοί του χώρου του, πονηροί δημοσιογράφοι και χαροκαμένοι ΠΑΣΟΚιοι, δεν μπορεί να την αναπαράγει ο γραμματέας του ΚΚΕ, κ. Κουτσούμπας: «Βούτυρο στο ψωμί
της Χρυσής Αυγής υπήρξε τόσο η στάση και η ανοχή των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ. όλα τα προηγούμενα χρόνια και με τη θεωρία των δύο άκρων, άλλο τόσο και αυτή η αφηρημένηαντιμνημονιακήπολιτική, τααντιμνημονιακάμέτωπα. Της έδωσαν τη δυνατότητα να εμφανισθεί ως αντισυστημική δύναμη κι αυτό έγινε με την ανοχή κομμάτων όπως η αξιωματικήαντιπολίτευση κι άλλων πολιτικών δυνάμεων. Η αξιωματική αντιπολίτευση είναιο ΣΥΡΙΖΑ, σε αυτόν αναφέρομαιευθέως (σ.σ.: το καταλάβαμε). Η ανοχή αυτή και η αντιμνημονιακή ρητορεία όπου βρισκόμαστε όλοι μαζί σε κάποιες κινητοποιήσεις, από φασίστες κι εθνικιστές μέχρι δεν ξέρω τι άλλους που είμαστε αντίθετοι στο μνημόνιο, έδωσε ανοχή κι αξιοποίησε η Χρυσή Αυγή αυτό το γεγονός. Οχι ότι το έκαναν οι άνθρωποι του ΣΥΡΙΖΑ σκόπιμα, να μηνπαρεξηγηθώ». Οχι, από κουταμάρα το έκαμαν, δεν σε παρεξηγούν, καλέ μου άνθρωπε.
Αν και δεν θυμάμαι να συνδιαδήλωσα ποτέ με φασίστες, ούτε είδα το ΚΚΕ να συνδιαδηλώνει μαζί τους, μάλλον δίκιο έχουν ο κ. Πρετεντέρης και ο κ.Κουτσούμπας. Χωρίς να το θέλω, τόσον καιρό ταυτίζομαι με τον κ.Κασιδιάρη!
Πώς το έπαθα εγώ αυτό; τι θα απολογηθώ τώρα στη θεία Φωτούλα; Πώς με έπιασε εμένα κορόιδο ο Παναγιώταρος και του άλειφαβούτυροτοψωμίτου - νααα κάτι καρβέλια διότι είναι και μεγαλοκούφαρος ο κτήνος.
Στο μεταξύ, η Τρόικα ζητάει ακόμα 10.000απολύσεις - αυτή τη φοράτραπεζικών. Ζητάει νέους φόρους για το 2014 12,5% περισσότερους απ’ όσους το 2013, ύψους44 δισ. Ζητάει κι άλλο πετσόκομμα μισθών, θέλει πλήρη απελευθέρωση των ομαδικώναπολύσεων. Να διαμαρτυρηθώ ή θα θεωρήσει ο κ. Πρετεντέρης ότι ασκώ αριστερήτρομοκρατία; Να διαμαρτυρηθώ ή θα μου πει ο κ. Κουτσούμπας ότι με κάτι τέτοια θολάαντιμνημονιακά βάζω βούτυρο στο ψωμί της Χρυσής Αυγής;
Ναδιαμαρτυρηθώ που ο κ. Σαμαράς έχει υπογράψει ότι καμμιά ελληνική κυβέρνηση δενθα μπορεί να ξεϋπογράψει τις δανειακές συμβάσεις, ή θα με παραπέμψουν για εγκληματικές ενέργειες στις Σκουριές, επειδή δεν θέλω να πίνει ο κόσμος νερόδηλητηριασμένο με αρσενικό;
Ο Αμεινίας ο Παλληνεύς (από την Παλλήνη Αττικής) ήταν Αθηναίος τριήραρχος, μικρότερος αδερφός του Αισχύλου και του Κυναίγειρου, έμεινε στην ιστορία από τη σύγκρουση Ελλήνων και Περσών στη ναυμαχία της Σαλαμίνας το 480 π.Χ. στα στενά μεταξύ Σαλαμίνας και των ακτών της Αττικής. Στη περίφημη αυτή ναυμαχία, είχαν παραταχθεί οι αθηναϊκές τριήρεις υπό τον Θεμιστοκλή και οι σπαρτιάτικες υπό τον Ευρυβιάδη. Πρώτος επιτέθηκε ο Αθηναίος Αμεινίας ο Παλληνεύς και αμέσως τον ακολούθησαν και τα υπόλοιπα πλοία και έτσι η ναυμαχία γενικεύτηκε.
Αναγνώστες
ΚΑΒΑΦΗΣ - Η ΠΟΛΙΣ
Καινουργιους τοπους δεν θα βρεις, δε θαβρεις αλλες θαλασσες. Η πολις θα σε ακολουθει. Στους δρομους θα γυρνας τους ιδιους. Και στες γειτονιες τες ιδιες θα γερνας και μες στα ιδια σπιτια αυτα θ'ασπριζεις. Παντα στην πολι αυτη θα φθανεις. Για τα αλλου-μη ελπιζεις- δεν εχει πλοιο για σε, δεν εχει οδο. Ετσι που τη ζωη σου ρημαξες εδω στην κωχη τουτη τη μικρη, σ'ολην την γη την χαλασες.
Μ. ΛΟΥΝΤΕΜΗΣ
Η πρώτη κραυγή του ανθρώπου είναι κλάμα. Αποκεί και πέρα οι άνθρωποι ή παραμένουν άνθρωποι και κλαίνε, ή γίνονται τέρατα και κάνουν τους άλλους να κλαίνε..
ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ Ο ΙΔΕΟΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ
"Και ποια είναι η πιο αψηλή εντολή; Ν’ αρνηθείς όλες τις παρηγοριές-θεούς, πατρίδες, ηθικές, αλήθειες - ν’ απομείνεις μόνος και ν’ αρχίσεις να πλάθεις εσύ, με μοναχά τη δύναμή σου, έναν κόσμο που να μην ντροπιάζει την καρδιά σου... Ποια ‘ναι η πιο αντρίκια χαρά; Ν’ αναλαβαίνεις την πάσα ευθύνη".!
Ο. ΕΛΥΤΗΣ
Αν η Ελλάδα καταστραφεί τελείως θα μείνει μια ελιά, ένα κλήμα και μια βάρκα. Είναι αρκετά για να ξαναχτιστεί από την αρχή....
ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟ ΕΠΑΛ ΚΙΣΑΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
-
Στο περιθώριο της σημαντικής απο κάθε άποψη εκδήλωσης για τα τροχαία
ατυχήματα, χθες στο ΕΠΑΛ Κισάμου, που θεωρώ οτι πρέπει να γινεται σε τακτά
διαστήμα...
0 comments :
Δημοσίευση σχολίου