Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2021

Παγκόσμια συγκίνηση για τον Μίκη Θεοδωράκη - Η επιστολή του προς τον Γραμματέα του Κ.Κ.Ε


Ο Μίκης Θεοδωράκης πέρασε στην αιωνιότητα. Στα 96 του χρόνια έφυγε από τη ζωή αφήνοντας προίκα το τεράστιο έργο του που τον κατατάσσει ανάμεσα στους κορυφαίους όχι μόνο της χώρας αλλά παγκοσμίως. Μία πολυσχιδής προσωπικότητα που δεν άνθισε μόνο μέσα στα όρια της μουσικής, αλλά είχε έντονη κοινωνική και πολιτική δράση παραμένοντας ενεργός ακόμα και τώρα που είχε μπει στη δέκατη δεκαετία της ζωής του.     

O θάνατός του κυριαρχεί τις τελευταίες ώρες στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης σε ολόκληρο τον κόσμο


Προαισθανόμενος το τέλος της ζωής του, είχε επικοινωνήσει τηλεφωνικά με τον ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Δημήτρη Κουτσούμπα, δίνοντάς του το στίγμα των τελευταίων του επιθυμιών.

 

Στην προσωπική του επιστολή στις 5 Οκτωβρίου 2020, προς τον Δημήτρη Κουτσούμπα, έγραφε: “Τώρα στο τέλος της ζωής μου, την ώρα των απολογισμών, σβήνουν απ’ το μυαλό μου οι λεπτομέρειες και μένουν τα “Μεγάλα Μεγέθη”. Έτσι βλέπω ότι τα πιο κρίσιμα, τα δυνατά και τα ώριμα χρόνια μου τα πέρασα κάτω από τη σημαία του ΚΚΕ. Για το λόγο αυτό θέλω να αφήσω αυτόν τον κόσμο σαν κομουνιστής.”

 

Με την επιστολή του ο μεγάλος μουσικοσυνθέτης ζητούσε από τον ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ να επιληφθεί εκείνος προσωπικά ώστε, όπως έγραφε: “να γίνει σεβαστή όχι μονάχα η ιδεολογία μου αλλά και οι αγώνες μου για την ενότητα των Ελλήνων. Καθώς επίσης βέβαια και όλα αυτά που ήδη έχω ρυθμίσει, σε συνεννόηση με την γραμματέα μου Ρένα Παρμενίδου και τον φίλο και Πρόεδρο του Παγκρητίου Συλλόγου Φίλων Μίκη Θεοδωράκη, Γιώργο Αγοραστάκη”.

 

Η επιστολή του Μίκη Θεοδωράκη   



0 comments :

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *