Πράσινο φως στη συγχώνευση της Aegean με την Olympic Air έδωσε η Κομισιόν. Οι δύο εταιρίες επιδιώκουν από το 2010 μία τέτοια επιχειρηματική κίνηση, ωστόσο το αίτημά τους είχε απορριφθεί από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της Κομισιόν το 2011 με την αιτιολογία ότι θα δημιουργούνταν καθεστώς μονοπωλίου στην ελληνική αγορά.
Βασικό πυλώνα του σκεπτικού της Κομισιόν και της τελικής έγκρισης της Επιτροπής Ανταγωνισμού αποτέλεσε ο γεγονός ότι η Olympic Air θα οδηγούνταν σε λουκέτο, καθιστώντας έτσι την Aegean ως τον μοναδικό ελληνικό αερομεταφορέα με πτήσεις εσωτερικού.
«Ως εκ τούτου, ανεξαρτήτως της συγκέντρωσης, η Olympic σύντομα θα έπαυε να υπάρχει ως ανταγωνίστρια της Aegean. Κατά συνέπεια, η συγκέντρωση δεν στρεβλώνει τον ανταγωνισμό, ο οποίος ούτως ή άλλως δεν θα υπήρχε», αναφέρει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
«Ως εκ τούτου, ανεξαρτήτως της συγκέντρωσης, η Olympic σύντομα θα έπαυε να υπάρχει ως ανταγωνίστρια της Aegean. Κατά συνέπεια, η συγκέντρωση δεν στρεβλώνει τον ανταγωνισμό, ο οποίος ούτως ή άλλως δεν θα υπήρχε», αναφέρει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
«Είναι σαφές ότι, εξαιτίας της συνεχιζόμενης ελληνικής κρίσης και δεδομένης της ιδιαίτερα δύσκολης οικονομικής κατάστασης που αντιμετωπίζει, η Olympic θα ήταν αναγκασμένη, σε κάθε περίπτωση, να εγκαταλείψει την αγορά σύντομα. Ως εκ τούτου, εγκρίναμε τη συγκέντρωση δεδομένου ότι δεν έχει καμία πρόσθετη αρνητική επίπτωση στον ανταγωνισμό», δήλωσε ο Xoακίν Αλμούνια, αρμόδιος για την πολιτική ανταγωνισμού της Κομισιόν.
Ένα ζήτημα ωστόσο που χρήζει διερεύνησης και εις βάθος έρευνας είναι πως έφτασε η Ολυμπιακή να απειλείται με λουκέτο και να φαίνεται μονόδρομος η συγχώνευση με την Aegean…
0 comments :
Δημοσίευση σχολίου