Τετάρτη 24 Ιουλίου 2019

Όταν τα ΜΜΕ χειροκροτούν την απάτη



Αντιλαμβάνεστε; Ακύρωσε τη μείωση του ΕΝΦΙΑ που ψήφισε ο ΣΥΡΙΖΑ για να επαναφέρει το μέτρο ως δικό του μία μέρα μετά! Κι αντί να βγουν τα ΜΜΕ και να πουν την είδηση «ακυρώνει τη μείωση ΕΝΦΙΑ την Παρασκευή, την επαναφέρει το Σάββατο», βγαίνουν και πανηγυρίζουν.



«Με τις μειώσεις του ΕΝΦΙΑ, που έχουν νομοθετηθεί επί ΣΥΡΙΖΑ, τον περασμένο Νοέμβριο, για φέτος μειώνεται ο φόρος ακινήτων έως 30%. Για 3,5 εκατομμύρια ιδιοκτήτες ακινήτων κατά 30%, ενώ σημαντικές μειώσεις εξασφαλίζουν συνολικά πάνω από 5 εκατ. φορολογουμένων».

Αυτή τη μείωση του ΕΝΦΙΑ κατάργησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης την περασμένη Παρασκευή, για να βγει μία μέρα μετά, το Σάββατο, να ανακοινώσει στη βουλή τη μείωση του ΕΝΦΙΑ κατά 22% η οποία θα γίνει από φέτος και όχι από του χρόνου, όπως έλεγε το προεκλογικό του πρόγραμμα.

Αντιλαμβάνεστε; Ακύρωσε τη μείωση του ΕΝΦΙΑ που ψήφισε ο ΣΥΡΙΖΑ για να επαναφέρει το μέτρο ως δικό του μία μέρα μετά! Κι αντί να βγουν τα ΜΜΕ και να πουν την είδηση «ακυρώνει τη μείωση ΕΝΦΙΑ την Παρασκευή, την επαναφέρει το Σάββατο», βγαίνουν και πανηγυρίζουν: «Μείωση – έκπληξη του ΕΝΦΙΑ από Μητσοτάκη!». Επιβραβεύουν με θαυμαστικά την απάτη.

Και δεν είναι πλέον στο παιχνίδι της απάτης μόνο τα γνωστά προπαγαδιστικά κανάλια, φυλλάδες, ιστότοποι, που αποτελούν το 90% των ΜΜΕ της χώρας. Είναι και ένα μεγάλο μέρος από το εναπομείναν 10% που τώρα γλείφει τον Κυριάκο μπας και κερδίσει κανένα δάνειο, καμία ρύθμιση χρεών, καμία κρατική διαφήμιση και σωθεί.



Έχει καταλάβει ο ΣΥΡΙΖΑ τι παίζεται ή περιμένει ότι ο Μητσοτάκης θα πέσει λόγω… γκαντεμιάς; Ο πρωθυπουργός χτίζει το πιο περίκλειστο, ελεγχόμενο, φιλοκυβερνητικό σύστημα ΜΜΕ που έχει υπάρξει ποτέ στη χώρα. Το 99% των ΜΜΕ θα του ανήκει, θα περνάει τη γραμμή του, θα διαχειρίζεται επικοινωνιακά την πολιτική του.

Όλα αυτά την ώρα που ο ΣΥΡΙΖΑ δεν σκέφτεται να βγάλει μία πληρωμένη καταχώριση για το ψέμα με την αποφυλάκιση Φρουζή (όταν η Ομάδα Αλήθειας της ΝΔ αλωνίζει) ή την κοροϊδία με τον ΕΝΦΙΑ.

Την επικοινωνιακή ανεπάρκεια την πλήρωσε βαριά ο ΣΥΡΙΖΑ την περασμένη τετραετία. Τα ΜΜΕ της ΝΔ κατάφεραν να περάσουν στην κοινωνία όλα τους τα σήματα, ακόμα και τα πλέον αντιφατικά: Ο Τσίπρας είναι ΚΑΙ Μαδούρο ΚΑΙ το αγαπημένο παιδί της Μέρκελ… Κι αν κάποιος (πολίτης ή σύμβουλος, δεν έχει σημασία) δεν είχε τη σπουδαία ιδέα να προτείνει στον Τσίπρα να πάει στον ΣΚΑΪ παραμονή εκλογών, θα μιλούσαμε για το απόλυτο φιάσκο.

Ας τα δει όλα αυτά ο πρώην πρωθυπουργός τώρα που θα χτίζει το νέο κόμμα του, γιατί, εκτός από τα γερά θεμέλια, χρειάζονται και ανοιχτά παράθυρα για να σε βλέπει ο απέναντι.

0 comments :

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *