Μεταφέρω ως έχει την επιστολή του
αγαπητού αναγνώστη Παναγιώτη Αλίκαρη: «Κύριε Σταματόπουλε, με αφορμή τα άρθρα
σας για τα τροχαία δυστυχήματα με τα οποία συμφωνώ απόλυτα, θα ήθελα να
μοιραστώ μια σκέψη μαζί σας. Πώς θα βλέπατε να αναλάμβανε υπουργός ή γενικός
γραμματέας, που να ασχολείται με τα θέματα οδικής ασφάλειας, ο κύριος Ιαβέρης ή
κάποιος πρώην οδηγός αγώνων;
Αναφέρομαι ειδικά στον κ. Ιαβέρη
γιατί έχει δείξει έναν απαράμιλλο ζήλο για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων!
Είναι τρομερά τραγικό να έχουν χαθεί τόσες ανθρώπινες ζωές όλα αυτά τα χρόνια!
Πιστεύω λοιπόν ότι αυτή η συγκεκριμένη κυβέρνηση, που έχει βάλει στις τάξεις
της τόσους τεχνοκράτες και εξωκοινοβουλευτικούς να μπορέσει να τοποθετήσει τον
κ. Ιαβέρη ή κάποιον ισάξιο αυτού!».
Δεν έχω την παραμικρή αντίρρηση.
Εάν έχουν μυαλό εκεί στη Νέα Δημοκρατία και δεν αρκούνται σε μεγαλοστομίες και
φιλελεύθερα φούμαρα, μπορούν να αρχίσουν να εξετάζουν την ως άνω πρόταση -να μη
μένουν στα λόγια αλλά να προχωρούν σε πράξεις.
Δεν μπορώ να ξέρω αν ο κ. Ιαβέρης
είναι ο πλέον κατάλληλος, η παρουσία του πάντως στα τηλεοπτικά κανάλια
πραγματικά δείχνει ότι καίγεται από ενδιαφέρον να σταματήσει η πιο πολλές φορές
άδικη αιματοχυσία στους δρόμους της Ελλάδας. Εάν όχι τον ίδιο, μπορούν να
τοποθετήσουν, όπως προτείνει ο κ. Αλίκαρης, κάποιον ισάξιό του, κάποιον
ανεξάρτητο και σθεναρό στις αποφάσεις του, αποτελεσματικό και λοιπά.
Δεν θα γίνει επανάσταση βέβαια
εάν αλλάξει ένα πρόσωπο στην κρατική ιεραρχία -το πρόβλημα είναι πιο περίπλοκο,
πιο σύνθετο και απαιτεί συνεργασία πολλών φορέων, πολλών ανθρώπων που έχουν
πονέσει από την απώλεια αγαπημένων προσώπων οφειλόμενη συνήθως σε δολοφονική
συμπεριφορά των Ελλήνων οδηγών.
Σημασία έχει να αρχίσει να
αλλάζει η νοοτροπία στους νέους τουλάχιστον οδηγούς -και αυτό έπρεπε να
ξεκινάει από την πρωτοβάθμια ακόμη εκπαίδευση. Είναι γνωστό επίσης ότι τα
διπλώματα οδήγησης πολλές φορές πάνε συστημένα στους επίδοξους οδηγούς χωρίς
καν αυτοί να μπουν στη βάσανο της δοκιμασίας [του ελέγχου ικανότητας να
γνωρίζουν να οδηγούν και να γνωρίζουν επίσης τους κανόνες της οδικής
κυκλοφορίας].
Καλό θα ήταν να συσταθεί ειδικό
υπουργείο που θα έχει αρμοδιότητα να διαπαιδαγωγεί τους Ελληνες οδηγούς, να
επιβλέπει τους δρόμους της χώρας, να προτείνει μέτρα για την αποφυγή
δυστυχημάτων, να επιβάλλει ποινές όποτε χρειάζεται, να δίνει καθημερινά οδηγίες
και λοιπά... Δεν φαίνεται να παίρνουμε αλλιώς χαμπάρι τι ακριβώς συμβαίνει
στους δρόμους, αστικούς, περιαστικούς, επαρχιακούς και πάει λέγοντας.
Να εξετάσουν, ναι, την πρόταση
του επιστολογράφου, να δουν τα υπέρ που φέρει -και ας μην κολλήσουν στο όνομα.
Υπάρχουν άνθρωποι που γνωρίζουν πολύ καλά το θέμα και είναι και πρόθυμοι να
προσφέρουν, αρκεί να τους δοθεί χώρος και χρόνος και φυσικά ελευθερία
αποφάσεων, έξω από κέντρα συμφερόντων όπου συμπλέκονται αυτοκινητοβιομηχανίες,
δήμοι, εργολάβοι δημοσίων έργων, αυτοκινητιστές και δεν ξέρω ποιοι άλλοι
παίρνουν μέρος στον άτυπο αλλά υπαρκτό και φοβερό πόλεμο της ασφάλτου.
Ανθρώπους ικανούς δεν κομπάζει η
νέα κυβέρνηση ότι αναζητεί για την ευρυθμία του πολιτεύματος; Να, λοιπόν, μια
ωραία ευκαιρία.
0 comments :
Δημοσίευση σχολίου