Σάββατο 6 Ιουνίου 2020

Ασύλληπτο και «δανεικό»...



Την τουριστική καμπάνια της εταιρείας Marketing Greece, την οποία ανέλαβε με απευθείας ανάθεση ύψους 32 εκατ. ευρώ από τον Εθνικό Οργανισμό Τουρισμού, παρουσίασε την Πέμπτη ο Κυριάκος Μητσοτάκης, με σύνθημα «Greek Summer is state of Mind».

Την ίδια ώρα, το μότο «Summer is a state of mind» εμφανίζεται από τις αμερικανικές αρχές ως κατοχυρωμένο από το 2014, ενώ το ίδιο χρησιμοποιεί και η γνωστή εταιρεία καλλυντικών Lancaster για διαφήμιση αντηλιακού της .

Η Ελενα Ακρίτα σχολίασε σχετικά στο fb:  Η εταιρία που ανέλαβε την καμπάνια «Greece is a state of mind» αντέγραψε επί λέξει το σλόγκαν «Summer is a state of Mind» της Lancaster; Ασύλληπτο  




















0 comments :

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *