Την τουριστική καμπάνια της
εταιρείας Marketing Greece, την οποία ανέλαβε με απευθείας ανάθεση ύψους 32
εκατ. ευρώ από τον Εθνικό Οργανισμό Τουρισμού, παρουσίασε την Πέμπτη ο Κυριάκος
Μητσοτάκης, με σύνθημα «Greek Summer is state of Mind».
Την ίδια ώρα, το μότο «Summer is
a state of mind» εμφανίζεται από τις αμερικανικές αρχές ως κατοχυρωμένο από το 2014, ενώ το
ίδιο χρησιμοποιεί και η γνωστή εταιρεία καλλυντικών Lancaster για διαφήμιση
αντηλιακού της .
Η Ελενα Ακρίτα σχολίασε σχετικά στο fb: Η εταιρία που ανέλαβε την καμπάνια «Greece is
a state of mind» αντέγραψε επί λέξει το σλόγκαν «Summer is a state of Mind» της
Lancaster; Ασύλληπτο
0 comments :
Δημοσίευση σχολίου