Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2014

Ακρότητες Κυρ - Γιούνκερ μου...!



γράφει η Λίλα Μήτσουρα

Και από τον παράδεισο ακούστηκε η φωνή του κυρίου.Φορολογικός μεν αλλά παράδεισος κατά τα άλλα μόνο που είναι για λίγους. Ο λόγος για το Λουξεμβούργο και τον κύριο Γιούνκερ.Να κάνω μία ερώτηση μόνο:τα λαμόγια τα προσφωνούμε κυρίους ή όχι? Τυχαίο το ερώτημα μη πάει πουθενά ο νους σας.

Θα κάνω μόνο μια μικρή παρένθεση,για να εξηγήσω τι εννοούμε λέγοντας φορολογικό παράδεισο το Λουξεμβούργο και μετά λέω να πιω ένα καφεδάκι "λέγοντάς τα χύμα" στο κυρ-Γιούνκερ που αγνοεί την ύπαρξή μου και όχι μόνο την δική μου δυστυχώς......Πάμε λοιπόν...

Η  Διεθνής Σύμπραξη Ερευνητών Δημοσιογράφων (ICIJ) έδωσε στη δημοσιότητα μέρος των 28.000 εγγράφων που αποδεικνύουν τη συστηματική φοροαποφυγή δισ. ευρώ από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμου.Το ICIJ αποκάλυψε ότι οι αρχές του Λουξεμβούργου μέσω ελεγκτικών εταιριών έκαναν συμφωνίες με μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο προκειμένου να μεταφέρεται στο Δουκάτο η φορολόγηση των κερδών των εταιριών, νόμιμα, απλά... και εντελώς ανήθικα, αφού ουσιαστικά οι μεγάλες εταιρείες με αυτό τον τρόπο δεν φορολογούνται στις χώρες που δραστηριοποιούνται.

Να συμπληρώσω μόνο ότι η υπόθεση έχει αγγίξει τον νέο πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ο Ζαν Κλοντ Γιουνγκερ, ο οποίος ήταν πρωθυπουργός του Λουξεμβούργου, την περίοδο όπου υπεγράφησαν οι συμφωνίες αυτές στο Μεγάλο Δουκάτο.

Αυτός ο κύριος λοιπόν,μας είπε τι προτιμά για την χώρα μας. Την Ελλάδα.Αλήθεια το μας ισχύει ακόμα? Προτιμά οικεία πρόσωπα στην διακυβερνήση της Ελλάδας και όχι ακραία είπε ,στάσου να στο πω όπως ακριβώς το είπε γιατί εμένα σαν απειλή μου φάνηκε κομματάκι εσύ τι λες?«Πιστεύω πως οι Έλληνες, που έχουν περάσει πολύ δύσκολα, γνωρίζουν πολύ καλά τι θα σήμαινε για τη χώρα τους και την Ευρωζώνη, ένα λάθος αποτέλεσμα στις εκλογές."

Προσοχή λοιπόν συνέλληνες στα λάθος αποτελέσματα και στις ακραίες δυνάμεις γιατί "πίσω έχει η αχλάδα την ουρά,σωστά"?

Λοιπόν Κυρ Γιούνκερ μου,τώρα που πίνω το καφεδάκι μου προσπαθώντας να βάλω χαλινό στη γλώσσα μου,θα σου πω τούτο μόνο!"ΚΟΡΑΚΑΣ ΚΟΡΑΚΟΥ ΜΑΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ"..!
Τα οικεία κατά εσέ πρόσωπα είναι αυτά που τους βαράς το ντέφι και αυτά χορεύουν.

Είπες Κυρ Γιούνκερ μου επακριβώς το μεταφέρω για να μη γίνει παράνοηση ότι "Θα ήθελα η Ελλάδα να κυβερνηθεί από ανθρώπους που έχουν το μάτι και την καρδιά τους στους πολλούς αδύναμους ανθρώπους που καταλαβαίνουν την αναγκαιότητα των ευρωπαϊκών διαδικασιών".

Πού είναι αυτό το τόσο φιλάνθρωπο και αγαπησιάρικο μάτι γαμώτο μου να το δω και εγώ? 
Πού είναι αυτοί οι άνθρωποι άραγε?

Μήπως πήγαν στα αεροδρόμια να αποχαιρετήσουν τα  παιδιά μας που φεύγουν μετανάστες στο εξωτερικό για να βρουν δουλειά εν ετη 2014?

Μήπως πήγαν στα νεκροταφεία να κλάψουν για όσους έφυγαν πριν την ώρα τους από αυτόν τον μάταιο κόσμο,απογοητευμένοι,έχοντας παραδοθεί άνευ όρων στη κακομοιριά που τους ανάγκασαν να ζήσουν αυτοί που καταλαβαίνουν τις ανάγκες μας?

Μήπως τρέχουν στους δρόμους να συμπαρασταθούν στο 1.500.000 ανέργους που ψάχνουν να βρουν δουλειά? Τους βοηθούν να βρουν δουλειές για να μπορέσουν να ζήσουν?

Μήπως προσφέρουν χείρα βοηθείας στους άστεγους? Μπάς και είναι στις κουζίνες τους και τους μαγειρεύουν για να φάνε?

Μήπως χώθηκαν στις ντουλάπες τους να δώσουν κάτι από τον πανάκριβο ρουχισμό τους σε όσους κοιμούνται στα παγκάκια?

Μήπως πήγαν να βοηθήσουν τους επιχειρηματίες που έκλεισαν τα μαγαζιά τους και τις επιχειρήσεις τους (γιατί άραγε?) και δεν τους βλέπω?

Μήπως συμπονούν την μάνα που έχασε το 4,5  χρονών παιδί της λόγω έλλειψης ενταντικής μονάδας?

Μήπως μοιράζουν συσσίτια στα παιδιά που υποσιτίζονται στα σχολεία και λιποθυμούν?

Μήπως πήγαν στα σχολεία που υπολειτουργούν να βοήθησουν τους δασκάλους που βασανίζονται ή μήπως κάνουν τους σχολικούς φύλακες που θεώρησαν αχρηστους?

Μπα!Στα νοσοκομεία είναι και βοηθούν τους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό να μεταφέρουν τα φορεία με τους νεκρούς γιατί σαν πολλοί μαζεύτηκαν και πώς θα βγάλουν την δουλειά τόσο λίγοι που έμειναν, αφού και αυτοί έπρεπε με την "απουσία τους"... να βοηθήσουν στην σωτηρία της χώρας....

Το άγρυπνο μάτι της καρδιάς τους είναι παντού για αυτό και δεν τους βλέπω μάλλον.Και επειδή μας αγαπάνε και μας φροντίζουν θέλουν να μας ξαποστείλουν από αυτόν τον μάταιο κόσμο που πολύ μας βασάνισε για να ξεκουραστούμε.Αυτά είναι τα οικεία σου πρόσωπα Κυρ Γιούνκερ μου?Γιατί πάλι εγώ τα θεωρώ ακραία και άκρως επικινδυνα για την Ελλάδα.

Όπως επίσης θεωρώ , (θα το πω όσο πιο κομψά μπορώ), συμπεριφέρεσαι ακραία και διαπράττεις ΑΚΡΟΤΗΤΕΣ, με το να μπερδεύεσαι στα πόδια μιας ανεξάρτητης και ελεύθερης χώρας...(να πούμε και ένα αστείο.. να γελάσουμε βρε παιδιά..). Να εκφοβίζεις και δήθεν από την καλή σου καρδιά να παροτρύνεις-καθοδηγείς για το τι θα κάνουμε στις εκλογές. Αλήθεια θαρρώ πως παρέκαμψες λίγο την εκλογή Προέδρου ή μου φαίνεται? Γιατί άραγε? Έχω ξανθές απορίες.

Κυρ- Γιούνκερ μου,στο είπα και στην αρχή,"κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει",όπου κόρακας μπορούμε να βάλουμε και τη λέξη "λαμόγιο", (λέω εγώ τώρα..,) αλλά επειδή μου τα έπρηξες τα ....
συκώτια θα σου πω κάτι ακόμα: Ο "Θεός αγαπάει τον κλέφτη αλλά αγαπάει και τον νοικοκύρη."

Αντε γιατί πολύ με ζάλισες......


0 comments :

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *