Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

Ο εμίρης και ο κακομοίρης

Του Θανάση Καρτερού
Τον αδίκησαν τον Σαμαρά και το τελευταίο ταξίδι του τα μεγάλα ελληνικά ΜΜΕ, τα οποία υποτίθεται ότι υποστηρίζουν την κυβέρνηση. Διότι, ενώ, για παράδειγμα, φώτισαν όλες τις πλευρές από την επίσκεψη Τσίπρα στην Αργεντινή, δεν έκαναν το ίδιο και για την επίσκεψη του πρωθυπουργού στο Κατάρ. Με αποτέλεσμα να αναρωτιέται κανείς: Ποια κατάρα τούς χτύπησε και πέρασαν σύριζα από ένα παράπλευρο μεν, αλλά σχετικό με τους στόχους του ταξιδιού Σαμαρά θέμα;
Εξηγούμαστε: Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης Τσίπρα στην Αργεντινή έλαβε χώρα ένα ωραίο πλιάτσικο σε σούπερ μάρκετ της μακρινής χώρας, το οποίο με διάφορους τρόπους συνδέθηκε με τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ. Νά ποια χώρα και ποιο καθεστώς θέλει να αντιγράψει ο Τσίπρας! Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του Σαμαρά στο Κατάρ, όμως, όταν έσκασε η βόμβα ότι η συγκεκριμένη χώρα εξαγόρασε -κοινώς λάδωσε για να πάρει- το Μουντιάλ του 2022, δεν υπήρξαν παρόμοιες συσχετίσεις. Πράγμα ασφαλώς περίεργο για ΜΜΕ αμέμπτου ηθικής και αντικειμενικότητας, όπως τα δικά μας.

Ερωτώμεν λοιπόν: Γιατί, κύριοι; Δεν αξίζει ο Σαμαράς ένα ισότιμο με του Τσίπρα νταβαντούρι στο Mega, ή έστω στην κρατική τηλεόραση, ή έστω στα "Νέα", για το είδος των... επενδύσεων του Κατάρ; Πώς ξεφωνίζετε όλοι μαζί για τη μαρίδα του πλιάτσικου κάποιων σούπερ μάρκετ και δεν βγάζετε τσιμουδιά για το λαυράκι του πλιάτσικου κοτζάμ Γαλλίας - με τη συμμετοχή μάλιστα του Σαρκοζί και του Πλατινί; Είναι δυνατό να μη γεννηθεί ούτε ένας τίτλος του είδους: Τέτοιες ελαιώδεις επενδύσεις αναζητά ο Σαμαράς στο Κατάρ;
Το πράγμα γίνεται έτι σοβαρότερον, διότι όλος ο λόχος της αντικειμενικότητας μας ενημέρωσε ότι το Κατάρ δεν θέλει επενδύσεις μέσω διεθνών διαγωνισμών, αλλά προτιμά επενδύσεις μέσω διακρατικών συμφωνιών. Και δεν βρέθηκε ούτε ένας να διατυπώσει την απλή σκέψη: Μήπως, μιλώντας για διακρατικές συμφωνίες οι πρίγκιπες του Κατάρ εννοούν το είδος της διακρατικής συμφωνίας που έκλεισαν στο μυστικό δείπνο με τον Σαρκοζί, παρόντος του Πλατινί;
Όλα κι όλα. Δεν προάγουν την ενημέρωση τέτοιου είδους προαγωγοί της. Διότι δημιουργούν την εντύπωση ότι έχει μεγαλύτερη σημασία η ληστεία ενός σούπερ μάρκετ, έστω κι αν ληστής είναι ο κακομοίρης Τσίπρας, από τη μετατροπή μιας χώρας σε σούπερ μάρκετ με διευθυντή πωλήσεων τον εμίρη Σαμαρά...
http://www.avgi.gr/

0 comments :

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *