Παρασκευή 29 Μαρτίου 2019

STOP Facebook...



Μετά από αρκετή σκέψη και την πολυετή παρουσία μου στα sosial media και το facebook αποφάσισα να βάλω οριστικό τέλος και να σας απαλλάξω από την παρουσία μου.! Η αλήθεια είναι ότι γνώρισα ή και διέκρινα ακόμη, αρκετούς αξιόλογους ανθρώπους σε όλο αυτό το διάστημα της παρουσίας μου εδώ.

Δυστυχώς μετά τα τελευταία γεγονότα αναφοράς - μπλοκαρίσματος και ουσιαστικής λογοκρισίας το σύστημα facebook δείχνει τα δόντια του..και τις πραγματικές προθέσεις του...! Μετά δε και τον νέο νόμο που ψήφισαν οι ευρωβουλευτές μας, (εάν μερικοί την έκαναν “κοπάνα” δεν μπορώ να τους το συγχωρήσω...) ,το διαδίκτυο όπως το ξέρουμε αλλάζει..., με μανδύα την προστασία των πνευματικών δικαιωμάτων…, με απώτερο στόχο την χειραγώγηση και τον έλεγχο των πληροφοριών... Το μέλλον μας πλέον διαγράφεται ζοφερό .. και αβέβαιο.

Για ανθρώπους σαν και εμένα, που αναπνέουν με την ελευθερία και μόνον αυτό δεν αντέχεται..! Πάντοτε πίστευα και πιστεύω ότι η face to face επικοινωνία δεν υποκαθίσταται από κανένα μέσο της σύγχρονης τεχνολογίας..!


Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με εμπιστευθήκατε και πιστέψατε σε εμένα και μοιραστήκατε τις αγωνίες μου για προβλήματα που ταλανίζουν την κοινωνία και τη χώρα μας.


Θέλω να ζητήσω ειλικρινά συγνώμη εάν κάποιους χωρίς την θέλησή μου τους στεναχώρησα ..!


Θέλω επίσης να διαβεβαιώσω όλους ότι αυτό γινότανε έξω από ιδιοτελείς σκοπούς και συμφέροντα, με γνώμονα πάντοτε το συμφέρον του κοινωνικού συνόλου και μόνον..


Τώρα εάν οι προσδοκίες μου για κάποιους.. αποδείχτηκαν κάλπικες και κενές περιεχομένου...ειλικρινά λυπάμαι αλλά προδόθηκα και εγώ όπως αυτοί.!


Θέλω επίσης να σας διαβεβαιώσω ότι θα παραμείνω στις επάλξεις των κοινωνικών αγώνων όσο με κρατάνε τα πόδια μου... εκεί που πραγματικά δίνονται οι αγώνες ...και θα απέχω από τα prokat γκρουπ του facbook και τα ανταλλάξιμα like για δημιουργία εντυπώσεων και μόνον...!


Με εκτίμηση
Σταύρος Φυντικάκης





0 comments :

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *