Κουβέντα
από τον Στ. Πέτσα για τα κριτήρια βάσει των οποίων διανεμήθηκαν σχεδόν 20
εκατομμύρια ευρώ σε ΜΜΕ για τις καμπάνιες της πανδημίας.
Στη δημοσιότητα έδωσε σήμερα η
κυβέρνηση τη λίστα με τα ποσά που έλαβαν περισσότερα από 1.200 μέσα μαζικής
ενημέρωσης, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται «ανύπαρκτα» sites και άγνωστα
blogs, στο πλαίσιο της κρατικής διαφημιστικής εκστρατείας για την πανδημία.
Από μια πρώτη ανάγνωση του
παρακάτω καταλόγου προκύπτει σαφής χρηματοδότηση του φιλοκυβερνητικού Τύπου και
των ηλεκτρονικών ΜΜΕ, καθώς συγκεκριμένα μέσα φαίνονται να έχουν εισπράξει
τριπλή χρηματοδότηση από την «Εφημερίδα των Συντακτών» απασχολώντας πολύ
λιγότερους εργαζόμενους και έχοντας πολύ μικρότερες πωλήσεις στο περίπτερο.
Παράλληλα, δεν υπάρχει εξήγηση
και γεννώνται εύλογα ερωτήματα, για ποιο λόγο ενώ αρχικά είχε ζητηθεί από τα
λογιστήρια των επιχειρήσεων Τύπου να τιμολογήσουν την εταιρεία Initiative, στη
συνέχεια τούς ζητήθηκε να αλλάξουν και να τιμολογήσουν το υπουργείο
Οικονομικών.
Η δημοσίευση της λίστας έρχεται
με καθυστέρηση τουλάχιστον ενός μήνα, καθώς η κυβέρνηση έπρεπε να κάνει…
ποιοτικό και ποσοτικό έλεγχο, όπως είπε για ακόμα μία φορά το μεσημέρι ο
Στέλιος Πέτσας κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος
υποστήριξε πως «χρειαζόταν να εξακριβωθεί ότι έγιναν από κάθε μέσο ξεχωριστά οι
αναρτήσεις και οι καταχωρήσεις και η μετάδοση των μηνυμάτων της εκστρατείας»
αλλά δεν αναφέρθηκε καθόλου στα κριτήρια με βάσει τα οποία έγινε η διανομή των
σχεδόν 20 εκατομμυρίων ευρώ.
Τέλος, ο κ. Πέτσας σημείωσε πως
από την αρχή «προβλέφθηκε ότι οι πληρωμές των μέσων που θα συμμετείχαν στην
εκστρατεία θα γίνονταν από το υπουργείο Οικονομικών με βάσει τα τιμολόγια που
θα εκδίδονταν και χωρίς φυσικά επιστροφές».
δείτε τη λίστα με τα ονόματα πατώντας ΕΔΩ
0 comments :
Δημοσίευση σχολίου