Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2015

Μια μετανάστρια από τα Χανιά γράφει για το κόμμα Παπανδρέου


Μία μετανάστρια από την Κρήτη, η Νίκη Λατινάκη, γράφει για την κίνηση του Γιώργου Παπανδρέου να ιδρύσει κόμμα, θυμάται ότι τον είχε ψηφίσει και πώς μετά από αυτή την “ανοησία” βρέθηκε να βολοδέρνει “μετανάστης στα πενήντα μου, για να μην χάσω και το τελευταίο που μου είχε απομείνει: AΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ”.
Διαβάστε τι λέει:
“κύριε” Παπανδρέου,
Πολλές φορές το θράσος, η ξετσιπωσιά κάποιων, ξεπερνούν κάθε όριο λογικής και ανοχής.
Σε εξοργίζουν τόσο που το μόνο που θες είναι να σηκώσεις τα χέρια σου να ανοίξεις τα δάκτυλα σου και να τους δώσεις τόσα φάσκελα, όσα δεν σου έχει επιτρέψει η αγωγή σου, να δώσεις σε όλη σου την ζωή.
«κύριε» Παπανδρέου,
O αποδέκτης αυτών των εκατοντάδων φάσκελων είσαστε εσείς εδώ και δυο μέρες.
Το θράσος και η ξεδιαντροπιά σας δεν μου άφησαν αλλά περιθώρια επιλογής.
«κύριε» Παπανδρέου,
Το όνομα μου είναι Νίκη Λατινάκη και στο πολύ παρελθόν ήσασταν (αντίπαλος μου) μια και ήμουν μέλος της Νέας Δημοκρατίας.
Στις εκλογές του 2009 με είχατε εξαπατήσει με το μελιστάλακτο ύφο σας και σας είχα ψηφήσει.
Ακούγοντας σας δεν σας κρύβω ότι με είχατε «συναρπάσει» (Τον κακό μου τον καιρό ..το βούρλο…)
Μετά από δυο χρόνια, από αυτήν μου την ανοησία, (που σας ψήφησα) βρέθηκα να βολοδέρνω μετανάστης στα πενήντα μου, για να μην χάσω και το τελευταίο που μου είχε απομείνει.
ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ.
Σας λέει κάτι αυτή η λέξη;;
Την έχετε διαβάσει καμιά φορά στα δεκάδες βιβλία που έχετε διαβάσει;
Δεν νομίζω.
Διότι αν είχατε την ελάχιστη ΤΣΙΠΑ που λέμε στην Κρήτη δεν θα είχατε το θράσος ,να μας (ΞΑΝΑΣΩΣΕΤΕ).
«κύριε» Παπανδρέου,
Μετά από την εξαπάτηση ενός ολόκληρου λαού με το “λεφτά υπάρχουν”, την επιλογή σας να βάλετε την χώρα μας στα ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ μνημόνια και να ανοίξετε διάπλατα την κερκόπορτα της Ελλάδος στα διεθνή και ντόπια αρπαχτικά.
Μετά από τον εξευτελισμό, την λεηλασία, την πτώχευση μιας ολόκληρης χώρας και των πολιτών της, το λιγότερο που περίμενα από εσάς ήταν να εξαφανιστείτε στα έγκατα της γης.
Αν οχι, να καθίσετε στο καναπέ του σπιτιού σας και να περιμένετε την ετυμηγορία του Ειδικού Δικαστηρίου.
Ναι, στο ειδικό δικαστήριο.
Εκεί είναι η θέση σας, μαζί με όλους όσους συνεργάστηκαν, και συστρατεύτηκαν μαζί σας.
Η θέση των προδοτών είναι στην φυλακή, και οχι στα έδρανα της Ελληνικής Βουλής.
Αυτή είναι η μεγαλύτερη επιθυμία μου όπου και θα την απαιτήσω από την επόμενη κυβέρνηση.
Θα απαιτήσω την παραδειγματική τιμωρία, την δική σας και των Σαμαρο Βενιζέλων.
Μήπως αυτό φοβάστε;
Γι’αυτο σπεύσατε να οχυρωθείτε πίσω από άλλο ένα …απόκομμα;
Πιστεύετε ότι έτσι θα γλυτώσετε;
Κάνετε λάθος.
Τίποτα δεν σας σώζει.
Οι χιλιάδες άνθρωποι που σκοτώσατε ζητούν δικαίωση.
Οι χιλιάδες άνεργοι ζητούν να τιμωρηθείτε.
Τα παιδιά που πεινάμε, οι ηλικιωμένοι που κλέψατε και εξαθλιώσατε.
Οι μικρομεσαίοι που εξαφανίσατε, οι χιλιάδες μετανάστες που διαλύσατε και χωρίσατε από τοις οικογένειες τους.
Θέλω να τιμωρηθείτε για τα χιλιάδες χημικά, το ξύλο, τα βασανιστήρια που υπέστησα, μαζί με χιλιάδες συμπολίτες μου όταν βγήκαμε στους δρόμους, ειρηνικά, να διαμαρτυρηθούμε για το ξεπούλημα της χώρας μας.
Ήσασταν επικεφαλής των φονιάδων που διέπραξαν αυτές τις θηριωδίες.
«κύριε» Παπανδρέου,
Είσαστε πρωτεργάτης μιας ληστοσυμμορίας όπου διέσυρε ξεπούλησε και ξεφτίλισε διεθνώς την χώρα μας.
Δεν μου φθάνουν σελίδες, τόμοι, για να αριθμήσω τα εγκλήματα σας…
Τώρα έχετε ξανά το θράσος να υποτιμάτε την νοημοσύνη μας και να νομίζετε ότι έχουμε μνήμη αμοιβάδας.
Όμως ΌΧΙ αυτήν την φορά δεν θα επιτρέψω σε κανένα σας να με εξαπατήσει ξανά.
Ξέρω πολύ καλά την δεινή θέση μου. Ξέρω τι μου έχετε κάνει.
Ξέρω τι έχετε κάνει στην χώρα μου.
Ξέρω την δεινή θέση που με έχουν οδηγήσει οι εφιάλτες και οι κλέφτες, που δυστυχώς με την ψήφο μου κυβερνούσαν, την χώρα σαράντα χρόνια τώρα.
Φτάνει πια, ως εδώ. Τώρα ήλθε η σειρά μου, η σειρά μας.
Τώρα θα μιλήσουμε ΕΜΕΙΣ.
Είμαι βέβαιη ότι στις 25 του Γενάρη θα είναι το ξημέρωμα και η αρχή μιας πορείας, όπου θα οδηγηθούμε ξανά σε μονοπάτια δύσκολα, αλλά λεύτερα.
Ήλθε η ώρα της κάθαρσης και της τιμωρία σας,
Καλή αντάμωση με τον Άκη σας.


0 comments :

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *