Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2018

Επικίνδυνα παιχνίδια με τις εθνικιστικές καταλήψεις στα σχολεία



Eπικίνδυνο ρίσκο νομιμοποίησης της Χρυσής Αυγής δια του «δεξιού ακτιβισμού» παίρνει η Νέα Δημοκρατία, υιοθετώντας πολιτικά τις καταλήψεις στα σχολεία της βορείου Ελλάδας για το Μακεδονικό.

Την ώρα που πληθαίνουν όχι μόνον οι καταγγελίες αλλά και τα προφανή στοιχεία για επιχείρηση διείσδυσης της Χρυσής Αυγής στα σχολεία και υποκίνησης των μαθητών σε εθνικιστικού χαρακτήρα κινητοποιήσεις ακόμη και με ναζιστικά συνθήματα, κορυφαία στελέχη, βουλευτές της ΝΔ, καθώς και η ΔΑΚΕ καθηγητών παίρνουν θέση υπέρ των καταλήψεων και προτρέπουν τους μαθητές σε συμμετοχή.


Ο Μάκης Βορίδης, τομεάρχης Εσωτερικών της ΝΔ, ήταν από τους πρώτους που έσπευσαν να απενοχοποιήσουν την επιχείρηση εθνικιστικού διχασμού στα σχολεία, χαρακτηρίζοντας τις καταλήψεις «αντίδραση πατριωτικού χαρακτήρα». Ο Μάκης Βορίδης δήλωσε μεν ότι δεν επιδοκιμάζει φαινόμενα εξτρεμισμού, αλλά μίλησε για «πατριωτική ευαισθησία των μαθητών που θέλουν να διαμαρτυρηθούν για τη συμφωνία των Πρεσπών». Και δεν παρέλειψε να υποστηρίξει ότι η Αριστερά χαρακτηρίζει ακροδεξιό όποιον τάσσεται κατά της συμφωνίας.

Το γεγονός ότι ένα από τα βασικά συνθήματα με τα οποία καλούνται οι μαθητές σε κινητοποιήσεις είναι το «Ελλάδα ξύπνα» – κατά το «Γερμανία ξύπνα» του Χίτλερ» - προφανώς δεν θεωρείται εξτρεμιστικό από τον κ. Βορίδη. Όπως και το σύνθημα «Η Δημοκρατία Πουλάει τη Μακεδονία». Όπως δεν θεωρείται ανησυχητικό και το γεγονός ότι ο βουλευτής Χρυσής Αυγής Ηλίας Παναγιώταρος στοχοποιεί με αναρτήσεις του καθηγητές που αντιτάσσονται στις εθνικιστικές κινητοποιήσεις. Ούτε επίσης το ότι ο έτερος βουλευτής της Χρυσής Αυγής Παναγιώτης Ηλιόπουλος επιχείρησε ευθεία προβοκάτσια από το βήμα της Βουλής σήμερα προαναγγέλλοντας έκτροπα στο αντιφασιστικό συλλαλητήριο που θα γίνει αύριο στην Αθήνα.

Στην προβοκάτσια Ηλιόπουλου αντέδρασε άμεσα η υπουργός Προστασίας του Πολίτη Όλγα Γεροβασίλη, καλώντας  «όλες τις δυνάμεις του δημοκρατικού τόξου να τοποθετηθούν απέναντι στην προσπάθεια της Χρυσής Αυγής να σπείρει το εθνικιστικό φασιστικό δηλητήριο στους μαθητές των σχολείων». Η ανταπόκριση σ’ αυτή την πρόσκληση ήταν άμεση από τους βουλευτές της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, του ΚΚΕ, και του Ποταμιού, ο αντιπρόεδρος της ΝΔ όμως Αδωνις Γεωργιάδης που ήταν παρών στην Βουλή επέλεξε ρόλο Ποντίου Πιλάτου δηλώνοντας προς τον ΣΥΡΙΖΑ ότι δεν μπορεί να ξεχωρίζει τις καταλήψεις σε καλές και κακές. «Τι θα έχουμε τώρα; Τις καλές αριστερές καταλήψεις και τις κακές καταλήψεις όσων δεν σας βολεύουν; Με ποιο ηθικό ανάστημα θα πείτε τώρα στους μαθητές να μην κάνουν καταλήψεις; Εσείς που είπατε στους μαθητές ότι μπορούν να κατηγορούν τους πολιτικούς; Να έχουν γνώμη για όλα τα θέματα;», είπε ο Αδωνις Γεωργιάδης, προσθέτοντας πάντως ότι διαφωνεί παγίως με την Χρυσή Αυγή.

Είχε προηγηθεί η ανακοίνωση της ΔΑΚΕ Καθηγητών Δημόσιας Εκπαίδευσης, η οποία στηρίζει πλήρως – και δη με εξαιρετικά σκληρό ύφος – τις εθνικιστικές καταλήψεις διακηρύσσοντας ότι ήρθε η «εθνική αφύπνιση των μαθητών για το ζήτημα της Μακεδονίας». Η ΔΑΚΕ Καθηγητών κάνει λόγο για «ευαισθητοποίηση» και «κινητοποίηση των μαθητών για ένα εθνικό ζήτημα», καταγγέλλει «μηχανισμούς καταστολής» στην υπόθεση του Επαγγελματικού Λυκείου στον Γέρακα και επιτίθεται στην αριστερά και στον υπουργό Παιδείας με κατηγορίες για «ποινικοποίηση και την ηθική απαξίωση πατριωτικών εκδηλώσεων», «εθνομηδενισμό», και για «αριστερίστικες εφεδρείες και ιδεοληψίες».

Ο υπουργός Παιδείας στην προχθεσινή παρέμβασή του κατήγγειλε «δράση της Χρυσής Αυγής σε σχολεία» και κάλεσε «τα πολιτικά κόμματα και τους εκπαιδευτικούς φορείς να καταδικάσουν απερίφραστα τα ακροδεξιά μορφώματα και τις επιδιώξεις τους». Η στάση των στελεχών και των φορέων της ΝΔ στο θέμα προκάλεσε την έντονη αντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ, που σε ανακοίνωσή του τονίζει ότι «η αξιωματική αντιπολίτευση και προσωπικά ο Κυριάκος Μητσοτάκης είναι βαριά εκτεθειμένοι από αυτήν την ακροδεξιά κατρακύλα».  
      































 tvxs.gr

0 comments :

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *