Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015

Στρατηγική δεξιού φανατισμού

Στον δεξιό... φανατισμό του Α. Σαμαρά ποντάρουν όλοι στη Ν.Δ. προκειμένου να τραβήξει το κάρο της προεκλογικής εκστρατείας, η οποία έχει ως στόχο:


◆ Πρώτον, να συσπειρώσει τους δικούς της ψηφοφόρους.



◆ Δεύτερον, να μαζέψει δεξιούς ψηφοφόρους από Ανεξάρτητους Έλληνες και Χρυσή Αυγή.



Το σχέδιο Μαξίμου έχει περιεχόμενο και αυτό είναι: «Να μη χαθεί ούτε μία δεξιά ψήφος».



Έχει και έναν προφανή στόχο: «οι Δεξιοί να πάνε στην κάλπη της 25ης Ιανουαρίου για να σώσουν τον Αντώνη».



Η «γαλάζια» επικοινωνιακή στρατηγική έχει ως κύριο άξονα την περιοδεία του πρωθυπουργού ανά την Ελλάδα, ο οποίος ως μοναχικός καβαλάρης γυρνά από πόλη σε πόλη σπέρνοντας τον τρόμο και τον φόβο εν όψει της πιθανής έλευσης του ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία.



Δεν είναι μόνο το φάντασμα του Grexit, με το οποίο ο Α. Σαμαράς επιχειρεί να τρομάξει του Έλληνες ψηφοφόρους, αλλά και άλλες... απειλές, όπως η λαθρομετανάστευση.



Δεν είναι τυχαίο ότι οι επικοινωνιολόγοι του Μαξίμου επέλεξαν στην πρόσφατη επίσκεψη του πρωθυπουργού στον Έβρο να κάνουν τηλεοπτικό πλάνο του Α. Σαμαρά (χωρίς παρατρεχάμενους τριγύρω του) με φόντο τον φράχτη!



Ακόμη και τη χθεσινή τρομοκρατική επίθεση στο Παρίσι θα επιχειρήσει να εκμεταλλευτεί το πρωθυπουργικό περιβάλλον.



Ο Γ. Μουρούτης έγραψε στο Twitter χαρακτηριστικά: «Συνεχίζει να μη σας αρέσει ο φράχτης στον Έβρο, να υποθέσω...».



Το Παρίσι μπορεί να μην έχει συνέλθει ακόμη από το τρομοκρατικό χτύπημα, αλλά τα «γαλάζια» παπαγαλάκια του μίσους ήταν στην πρώτη γραμμή του πυρός.



Έγραψε ο Αδ. Γεωργιάδης στη δική του ανάρτηση: «Το χτύπημα στο Παρίσι μπορεί να αποδειχθεί για την Ευρώπη το τέλος της αθωότητος με το Ισλάμ. Οι του Σύριζα εδώ λένε να ανοίξουν τα σύνορα». «Χτύπησε» μάλιστα και με δεύτερη ανάρτηση: «...κάποιοι δεν ήθελαν ούτε τον φράχτη στον Έβρο».



Σε τι διαφέρει άλλωστε η παραπάνω επιχειρηματολογία από εκείνη που χρησιμοποίησε χθες από τις φυλακές ο γ.γ. της Χρυσής Αυγής Ν. Μιχαλολιάκος; «Για να μη γίνει και η Αθήνα Παρίσι απαιτείται εθνική πολιτική στο ζήτημα της λαθρομετανάστευσης και αυτήν την πολιτική εγγυάται μόνο η Χρυσή Αυγή».



Με άλλα λόγια, Ν.Δ. και Χρυσή Αυγή απευθύνονται στο ίδιο εκλογικό κοινό, το οποίο στις προηγούμενες εκλογές είχε κινηθεί στην ακραία χρυσαυγίτικη επιλογή και τώρα η Ν.Δ. επιχειρεί να το φέρει πίσω με τα ίδια χρυσαυγίτικα επιχειρήματα.



Στο πλαίσιο αυτό, άλλωστε, η Ν.Δ. κατηγορούσε τις προηγούμενες ημέρες τον ΣΥΡΙΖΑ για «εκκωφαντική σιωπή» σχετικά με τη σύλληψη του τρομοκράτη Χρ. Ξηρού. Μάλιστα, η εκπρόσωπος του κόμματος Μαρία Σπυράκη έφτασε στο σημείο να μετράει μία - μία τις μέρες που δεν απαντάει ο ΣΥΡΙΖΑ...



Στη Ν.Δ. θα πάνε, όπως φαίνεται, μέχρι τέλους με τη στρατηγική του φόβου, όσο οι δημοσκοπήσεις δείχνουν ότι κάποιοι δεξιοί ψηφοφόροι επιστρέφουν στο... μαντρί της παράταξης μπροστά στον φόβο που καλλιεργεί το Μαξίμου ότι «οι... κομμουνιστές έρχονται στην εξουσία».



Ποια αλήθεια;



Ως... άλλοθι στην εκστρατεία του μίσους, η Ν.Δ. θα επιχειρήσει να εμφανίσει και τη «θετική» πλευρά της στρατηγικής της.



Ήδη λειτουργεί ιστοσελίδα «λέμε την αλήθεια» (lemetinalithia.gr) με σκοπό να εμφανίσει την κυβέρνηση Σαμαρά ότι έκανε έργο και να προβάλει το προεκλογικό πρόγραμμα της Ν.Δ. για την επόμενη ημέρα.



Ποια είναι όμως η αλήθεια για την ανεργία, που παραμένει η υψηλότερη στην Ευρώπη; Ποια είναι η αλήθεια για την ανάπτυξη, από τη στιγμή που δεν έρχονται επενδύσεις; Ποια είναι η αλήθεια για το χρέος, που βρίσκεται σκαρφαλωμένο στα 320 δισ. ευρώ (175% του ΑΕΠ); Ποια είναι η αλήθεια για την αξιολόγηση της ελληνικής οικονομίας και το e-mail Χαρδούβελη στην τρόικα; Τι έγινε με το μνημονίο; Το έσκισε ή όχι ο Αντώνης Σαμαράς;



Πάντως, η Ν.Δ. φαίνεται ότι επιστρατεύει όλα τα μέσα εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ, ακόμη και... ηλεκτρονικό πόλεμο.



Οι πληροφορίες λένε ότι ετοιμάζει ιντερνετική «επίθεση» στον ΣΥΡΙΖΑ με bannerάκια.
Τι θα συμβεί;



Σε κάθε είδηση, ακόμη και σε εκείνες που αφορούν τον ΣΥΡΙΖΑ, αυτομάτως στα ειδησεογραφικά sites θα εμφανίζονται διαφημιστικά banners της Ν.Δ.



Μ’ αυτά και μ’ αυτά, πάντως, η κορυφή εξακολουθεί να είναι μακριά ακόμη για τη Ν.Δ., γι’ αυτό και στόχος της Συγγρού είναι να παραμείνει όσο γίνεται πιο ψηλά σε ποσοστά στις δημοσκοπήσεις, έστω και σε απόσταση από τον ΣΥΡΙΖΑ.



Άλλωστε, οι στοιχηματικές αποδόσεις (επειδή υπάρχουν και τέτοιες στην προεκλογική εκστρατεία) εξακολουθούν να δίνουν φαβορί για τη νίκη τον ΣΥΡΙΖΑ με 1,12 και τη Ν.Δ. με απόδοση 5,75.



0 comments :

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *