Δευτέρα 31 Αυγούστου 2015

Τσίπρας: Τέλος οι σταρ και τα σταριλίκια (Video)


«Από τα παθήματά μας να μάθουμε. Φτάνουν πια τα σταριλίκια. Αρκετά πια με τους σταρ», είπε ο Αλέξης Τσίπρας κατά τη δευτερολογία του στην Πανελλαδική Συνδιάσκεψη του ΣΥΡΙΖΑ.

«Έχω γίνει δέκτης πολλών αιτημάτων, τις τελευταίες μέρες, για συμμετοχή στα ψηφοδέλτια. Εγώ έχω μία αρχή και σας ζητάω να την υιοθετήσουμε. Όποιος έρχεται και μου ζητάει να έχει εκλόγιμη θέση δεν θα είναι στα ψηφοδέλτια. Όποιος έρχεται και μου ζητάει να έχει θέση στη μάχη, να βοηθήσουμε μαζί σαν στρατιώτες για να πετύχουμε αυτό το εγχείρημα, θα έχει θέση και σε εκλόγιμη θέση», υπογράμμισε ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ.

Δείτε το βίντεο από τον ALPHA



0 comments :

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *